haantjesgedrag? grenzen stellen noem je datquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef mjammetje het volgende:
Beetje misselijkmakend haantjesgedrag vind ik dat eigenlijk. Als je niet tegen een verleden kan moet je een maagd importeren en begin je zelf ook op aan allochtoon te lijken.
BrEeZaH's herken je meteen idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:08 schreef Lippie85 het volgende:
Dus jullie kunnen meteen aan een meid zien of ze ooit iets met een allochtoon heeft gedaan?
Je valt op een meisje om wie ze is lijkt me.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
haantjesgedrag? grenzen stellen noem je dat
Ooit sex gehad met een allochtoon soms?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Je valt op een meisje om wie ze is lijkt me.
Als ze een slet is en je wilt geen slet val je niet op der.
Als je alleen niet op der valt omdat ze met een allochtoon sex heeft gehad dan heb je een probleem met je ego.
Gelukkig niet anders had mijn vriend me nooit gewildquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ooit sex gehad met een allochtoon soms?
Het gaat meer om het type 'dames'. Meestal de allerdomste blondjes die zo naief zijn om in de praatjes van allerlei gespuis te trappen. En dan lopen bleren als ze een jaar later voor hun werk op hun rug liggen met de initialen van een turk op hun rug getatoeerd. Never nooit geen relatie met een allochtonenneuksterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef mjammetje het volgende:
Beetje misselijkmakend haantjesgedrag vind ik dat eigenlijk. Als je niet tegen een verleden kan moet je een maagd importeren en begin je zelf ook op aan allochtoon te lijken.
Dus je vriend is ook een 'haantje'.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Gelukkig niet anders had mijn vriend me nooit gewild![]()
Ja snap je mijn frustratiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dus je vriend is ook een 'haantje'.![]()
Stiekem vind je zijn macho gedrag wel stoer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Ja snap je mijn frustratie![]()
Maar hij is wel lief![]()
Hij sliep zelf met een slavische slavin.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Stiekem vind je zijn macho gedrag wel stoer.
Je wilt toch ook geen pussy als vriendje namelijk?
Naar de wallen gaan is ook niet mijn style idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Hij sliep zelf met een slavische slavin.
Dat vind ik pas goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |