Lijkt me inderdaad geen slecht idee om even een testje te doen...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:16 schreef Burbo het volgende:
SOA.
Ik weet niet waar jij sex hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 16:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
klinkt me meer als een schimmelinfecte in de oren
Ik wil het niet weten ik wil het niet weten ik wil het niet weten ik wil het niet wetenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:12 schreef tulpje6 het volgende:
Ik was toenet met mijn vriend aan het sexen toen we ineens zagen dat er allemaal wittig spul in zijn schaamhaar hing en een soort wittig bolletje op zijn jeweetwel. T verpoederde ook snel, de hele bank lag daarna onder de witte korreltjes.
Hij was nog niet klaargekomen dus het was geen opgedroogd sperma ofzo (of het moet nog sperma zijn van een vorige keer wat er nu zo nog uitkomt, vorige keer was afgelopen vrijdagavond hehe -maar ik veeg het altijd af en druk het er zoveel mogelijk uit en ga daarna meestal plassen-).
Vandeweek toen ik onder de douche wou stappen zag ik ook al allemaal wittig spul tussen mn schaamlippen hangen.
Ik ben afgelopen 2 weken ziek, heb nog steeds elke dag koorts (laatste dagen lichte koorts/ verhoging). Laatste dagen ook netelroos (argh irritante jeukuitslag). Ik heb waars ziekte van Pfeiffer, maar dat wordt morgen bekend hoop ik of dinsdag (zie in lifestyle voor mijn ziekzijn-topics).
Misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Dat als je ziek bent je afscheiding ook anders kan zijn? Of iemand anders enig idee wat het anders kan zijn? T maakt verder niet zoveel uit, maar smakelijk is anders natuurlijk.
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef skippy22 het volgende:
Spoel je doos eens goed schoon anders![]()
géén, ik herhaal géén lactacyd!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef Vanille het volgende:
misschien vaginale infectie, je kunt dan lactacyd ofzo gebruiken van de kruidvat ofzo.
maarja, misschien is een huisarts bezoek wel verstandiger..
doktuuuuuuurquote:Op zondag 26 februari 2006 20:49 schreef tulpje6 het volgende:
Omg, net weer bezig geweest (het ff afgemaakt) en na afloop zag ik bloed en iets viesch aan mijn vriends uithangsel zitten. T kwam niet van hem.....ik had geen pijn gehad ofzo tijdens het vrijen. Getverderrie wat nu weer. Moet nog lang niet ongesteld worden en slik elke dag trouw om 20u de pil.
Vorige week of 2 weken terug zat ik in mn stopweek, meestal duurt die bij mij van zondag tot donderdag of hooguit vrijdagochtend. Ik was die week vanaf maandagnacht ziek. Donderdags dacht ik dat ik van mn ongesteldheid af was, maar toen zat er zaterdag ineens bloed in mn onderbroek en toen ik me afveegde. Terwijl ik het normaliter nooit meer ben op zaterdag.
Ik dacht in eerste instantie dat het kwam omdat ik lang had gelegen en omdat ik ziek was, dus dat de boel miss btje ontregeld was.
Later las ik dat met Pfeiffer het ook voor kan komen dat je menstruatiecyclus overhoop gaat liggen, dus had het miss daarmee te maken (ik heb miss/ waars pfeiffer).
Maarja nu dus dit weer. Zit nu te twijfelen of het pfeiffer is of dat het nu toch een schimmelinfectie of SOA ofzo is (vanwege ook die afscheiding).
Maar t doet verder niet echt pijn en jeukt ook niet.
Wisten mannen dat niet?!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:12 schreef tulpje6 het volgende:
Hij was nog niet klaargekomen dus het was geen opgedroogd sperma ofzo (of het moet nog sperma zijn van een vorige keer wat er nu zo nog uitkomt, vorige keer was afgelopen vrijdagavond hehe -maar ik veeg het altijd af en druk het er zoveel mogelijk uit en ga daarna meestal plassen
Waarom nietquote:Op zondag 26 februari 2006 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
géén, ik herhaal géén lactacyd!
omdat lactacyd niet zo slim is om te gebruiken. op de korte termijn prima, langdurig gaat het stinken.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom nietEne tulpje wil je het wat minder uitgebreid vertellen ik word er een beetje miselijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |