abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35528454
Ik open zelden een klaagtopic maar ik vraag me af waarom je mod bent als je dit topic sluit:

witte 'bolletjes' afscheiding tijdens seks?

Wordt hier een regel overtreden?

Sorry, TS beschrijft haar probleem té gedetailleerd??? Komt aandachtzoekerig over???

Wat is dat voor bullshit. Als er geen fokkers waren die aandacht zoeken voor hun probleem ben jij geen mod. Al moelijk genoeg als iemand zich zorgen maakt dus als je niet volwassen kunt reageren ga dan lekker modden in Plains Trains & Automobiles ofzo. Jouw persoonlijkeparanoia en je mening over haar schrijfstijl is hoe dan ook geen reden om een verder normaal topic van 2 pags te sluiten. Ik vind het helemaal niet gedetailleerd, toevallig.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_35529185
Is dit niet meer een posting voor feedback?
pi_35530556
ik heb dat topic doorgelezen en vind het terecht dat hij dicht is.. er zijn al zat mogelijke oorzaken + oplossingen gegeven, maar er is maar 1 iemand die uitsluitsel kan geven , en dat is de dokter...
pi_35530589
Aventura fantopic. .
pi_35530632
Even hier lachen .
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij sex hebt
.
  Milf maandag 27 februari 2006 @ 00:15:18 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_35530675
[Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria *O* daar mag je klagen.

En ik zou je vriendelijk willen verzoeken om je vraagstelling of klacht daar iets op ietwat normalere manier te stellen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')