abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35390155
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

FoK! is niet bepaald DE aangewezen plek voor wederzijds respect en begrip en zeker niet als je "anders" bent dan anderen. Dit heb ik al aan den lijve ondervonden (ben doof). Zet je dikke huid weer op en ga verder met wat je altijd doet, voor nu bereik je toch verder nix. Gebeurd er weer zoiets dan kom je weer terug, net zolang als dat nodig is. Op een gegeven moment zullen ze toch echt iets moeten gaan doen, toch?
Sure!!! Vertel mij wat. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch wel even op mag wijzen als er iets aan de hand is.

En om dan weer voor kleuter uitgemaakt te worden omdat ik er wat van zeg dat iemand anders me voor poephomo, pisnicht en pedo uitmaakt.
pi_35390210
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Sure!!! Vertel mij wat. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch wel even op mag wijzen als er iets aan de hand is.

En om dan weer voor kleuter uitgemaakt te worden omdat ik er wat van zeg dat iemand anders me voor poephomo, pisnicht en pedo uitmaakt.
Ik had het niet zozeer over jou eigenlijk, maar meer over de laatste dagen in het algemeen. En ja, natuurlijk moet je het melden als er wat aan de hand is.
pi_35390246
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik had het niet zozeer over jou eigenlijk, maar meer over de laatste dagen in het algemeen. En ja, natuurlijk moet je het melden als er wat aan de hand is.
OK, ik neem jou ook niks kwalijk
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:22:45 #154
19194 Oversight
◢◤
pi_35399459
Mirage is bevallen

Aiden Douglas Adams
◢◤
pi_35399525
Ik las het net in de crewfora. Ik vroeg me al af wrom ze niet terugmailde. Feli.
pi_35521513
Redenen om tegen homoseksualiteit te zijn...

Tis zo'n bait flame topic.. waarmee de topicstarter geen zuivere bedoelingen heeft gehad.

Ik had hem wel dicht gegooid

“Redenen om tegen ……. te zijn ..”

Vul voor “ ……” nou eens in : “joden”, “moslims” enz

Vervolgens gaat iedereen even ongegeneerd zijn vooroordelen over deze groepen uitten.

Dan was het topic al lang dichtgegooid. Snap niet wat hier nou leuk of grappig aan moet zijn.

Tja..
  zondag 26 februari 2006 @ 20:40:50 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35521676
Ik ga 's kijken
pi_35522398
thx
pi_35531631
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Manono het volgende:
Ik open zelden een klaagtopic maar ik vraag me af waarom je mod bent als je dit topic sluit:

witte 'bolletjes' afscheiding tijdens seks?

Wordt hier een regel overtreden?

Sorry, TS beschrijft haar probleem té gedetailleerd??? Komt aandachtzoekerig over???

Wat is dat voor bullshit. Als er geen fokkers waren die aandacht zoeken voor hun probleem ben jij geen mod. Al moelijk genoeg als iemand zich zorgen maakt dus als je niet volwassen kunt reageren ga dan lekker modden in Plains Trains & Automobiles ofzo. Jouw persoonlijkeparanoia en je mening over haar schrijfstijl is hoe dan ook geen reden om een verder normaal topic van 2 pags te sluiten. Ik vind het helemaal niet gedetailleerd, toevallig.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:15 schreef nikky het volgende:
[Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria *O* daar mag je klagen.
En ik zou je vriendelijk willen verzoeken om je vraagstelling of klacht daar iets op ietwat normalere manier te stellen.
Ten eerste was het wellicht niet de juiste plek om te klagen maar mijn klacht was al op een vrij normale manier gebracht, Nikky. Vooral gezien de totaal wazige subjectieve motivatie die Aventura hanteert om een topic te sluiten.

Dat deed ze niet met: 'zo langzamerhand zijn alle antwoorden wel gegeven' maar met 'ik vind je te gedetailleerd en ik denk dat je aandacht zoekt'... Misschien dat Aventura over haar vaginale uitscheiding zou praten om aandacht te vragen maar een gemiddelde meid voelt zich daar vervelend over. Users die het vervelend vinden om te lezen kunnen het topic links laten liggen.

Verder denk ik dat het er niet altijd om gaat dat alle oplossingen worden geven. Misschien wil iemand zijn verhaal kwijt of heeft iemand iets dergelijks meegemaakt en is dat minder gelopen.. daar is het een discussieforum voor. Het is geen vraag en antwoordkwestie want dan kun je je vraag ook mailen aan de Rutgerstichting oid (bestaat die nog?)

Kortom, ben je te afgestompt om je in delicate problemen van pubers te verplaatsen en derhalve alleen nog bezig met wat jij goed vindt klinken, ga dan op een ander forum modden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 27-02-2006 01:05:32 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 27 februari 2006 @ 01:04:51 #160
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35531888
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:52 schreef Manono het volgende:
... maar mijn klacht was al op een vrij normale manier gebracht.
Neuh, lees je eigen teksten maar eens goed. Hoe moet ik trouwens op voorhand weten dat er iets smerigs in een tekst staat zonder het eerst te lezen? En waarom betrek je haar modschap erbij en niet slechts het slotje?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_35532089
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:04 schreef livEliveD het volgende:
Neuh, lees je eigen teksten maar eens goed. Hoe moet ik trouwens op voorhand weten dat er iets smerigs in een tekst staat zonder het eerst te lezen? En waarom betrek je haar modschap erbij en niet slechts het slotje?
Jij bent zeker een fan? is mooi hoor.

Luister, ik vind het ook niet smakelijk maar als je zelf een (erg jonge) man bent die het probleem niet kent is het helemaal niet belangrijk of jij het smakelijk vindt, en zeker geen reden om het topic van een meid die met dat probleem zit te sluiten. De topictitel laat niet veel interpretatieruimte dus als je niet tegen verhalen over SOAs kan (die altijd vies zijn) surf dan gewoon lekker verder en laat die reply achterwege.

Ik vond Aventura's motivatie om het topic te sluiten (pas NADAT ze bijval kreeg) ontzettend lomp en een goed voorbeeld van afgestompt modereerschap. Misschien een mod die beter met haar eigen fancluppie bezig kan zijn dan scheidsrechter te spelen in discussies van onzekere pubers met problemen.

Het gaat er om dat topics niet moeten worden gesloten op basis van persoonlijke voorkeur maar op basis van regels die iedereen op fok herkent en begrijpt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 27-02-2006 01:24:18 ]
  maandag 27 februari 2006 @ 01:33:41 #162
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35532317
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Manono het volgende:
Ik vind het helemaal niet gedetailleerd, toevallig.
Ik vraag me toch sterk af wat jij dan wel gedetailleerd noemt? En is een heldere OP zonder gore details teveel gevraagd? (je geeft zelf al aan dat de titel volstaat dus waarom nog meer details in het topic?) Verder komt het op mij idd over als aandacht trekken (noem het een zesde zintuig van me ), ik vind het dus juist inzichtvol modden.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_35532419
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:33 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik vraag me toch sterk af wat jij dan wel gedetailleerd noemt? En is een heldere OP zonder gore details teveel gevraagd? (je geeft zelf al aan dat de titel volstaat dus waarom nog meer details in het topic?) Verder komt het op mij idd over als aandacht trekken (noem het een zesde zintuig van me ), ik vind het dus juist inzichtvol modden.
Ik vond de details helemaal niet zo extreem goor
Witte bolletjes, nou, echt, ik ga kokhalzen, hoor
damn, lees eens wat topics door over bepaalde voorkeuren wb sex, zeg, minstens zo onsmakelijk, zo niet vele malen meer.

wil ik ook allemaal niet weten en blijf er dus na 1 geworpen blik ver van.

Manono heeft gewoon helemaal gelijk.
De sluitingsreden slaat helemaal nergens op.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35532553
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:33 schreef livEliveD het volgende:

Ruben
Achternaam:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1979-04-04
Opleiding: Informatica

Schat met je zesde zintuig, krijg jij nou maar eerst eens een vaste vriendin waarmee je goed van bil gaat en van wie je wat over vrouwenproblemen opsteekt, dan praat ik verder met jou, beloofd.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:41 schreef milagro het volgende:
damn, lees eens wat topics door over bepaalde voorkeuren wb sex, zeg, minstens zo onsmakelijk, zo niet vele malen meer.

wil ik ook allemaal niet weten en blijf er dus na 1 geworpen blik ver van.

De wijze vrouwenclub heeft gesproken!
  maandag 27 februari 2006 @ 07:01:31 #165
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35533702
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:41 schreef milagro het volgende:
De vraag is of het noodzakelijk is Lijkt me niet.
quote:
Nou ja als jij het idee hebt dat het simpelweg een onzekere puber is die broodnodig advies nodig had en er nog iets van het topic terecht zou zijn gekomen naast het schreeuwen om een dokter dan verschillen we idd van mening

Heeft iedereen trouwens wel door het geen ruk boeit wat ik zeg omdat we toch op lupa, aventura en hun mening moeten wachten
  maandag 27 februari 2006 @ 07:04:50 #166
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35533706
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:53 schreef Manono het volgende:
Schat met je zesde zintuig, krijg jij nou maar eerst eens een vaste vriendin waarmee je goed van bil gaat en van wie je wat over vrouwenproblemen opsteekt, dan praat ik verder met jou, beloofd.
Waarom ontwijk je vragen? Je kaart toch een terecht iets aan waar je achter staat? Dan kun je vast ook wel antwoord geven.
pi_35536593
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:04 schreef livEliveD het volgende:
Waarom ontwijk je vragen? Je kaart toch een terecht iets aan waar je achter staat? Dan kun je vast ook wel antwoord geven.
Als je LEEST zie je dat elke opmerking of vraag beantwoord is, in de tekst van de post ervoor of in de post erna. Verder ga ik niet in dicussie over smaak, of jij iets relevant vindt en ik niet, dat was nou net de reden van de klacht en dan blijven we bezig. Het is bovendien een discussie die ik met Aventura zou moeten hebben. Of niet, maar met jou ga ik geen woordjeneuken.

Maw, een jongetje van 17 die details over vaginale afscheiding vies vindt terwijl TS die beschrijft omdat ze bang is dat ze een SOA heeft, dat vind ik dus niet relevant. Gewoon overslaan dus, topics waar je niks zinnigs over kunt zeggen. NB, kloon of niet

Wil nog even de stelling van Milagro onderschrijven dat ik ook niet zit te wachten op sommige topics over seksuele voorkeuren. Als de homootjes hun seksuele uitspattingen lekker samen willen bespreken of als Erodrome weer eens uitgebreid de was buiten hangt is dat voor mij soms too much info. Toch vind ik dat iedereen zijn ding moet kunnen doen, of je moet daar 1 lijn in trekken. Duidelijk genoeg denk ik.

[ Bericht 15% gewijzigd door Manono op 27-02-2006 11:26:39 ]
  maandag 27 februari 2006 @ 11:18:08 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35536772
Daar ben ik dan...
Er zijn meerdere redenen geweest waarom ik dit topic sloot. Ten eerste was het een dubbeltopic. In een ander subforum deed ze deze problemen ook al tot uit den treure uit de doeken. Ook daar werd door elke user geopperd dat ze naar de dokter moet gaan.
Vervolgens opent ze in SEX een topic. Weer roept iedereen of suggesties wat het kan zijn (schimmelinfectie) en/of 'ga naar de dokter'. M.i. was/is er verder gewoon helemaal niks meer te zeggen hierover. Verder 'ken' ik deze user van eerdere posts, het komt op mij echt over als een vorm van overmatig aandachtvragen, dat grenst aan hypochondrie (zie ook haar posthistory!) Steeds maar weer bevestiging zoeken, en wel op een manier die mij (en niet alleen mij!) irriteerde. Het enige wat ik anders had kunnen doen is mijn toonzetting. Dat kwam bot over, maar op dat moment had ik het echt even helemaal gehad. Afgestompt? Nee, dat ben ik niet. Dit was van mijn kant iets persoonlijks; ik had persoonlijk moeite met deze user haar post.
pi_35537268
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:
Daar ben ik dan...
Er zijn meerdere redenen geweest waarom ik dit topic sloot. Ten eerste was het een dubbeltopic. In een ander subforum deed ze deze problemen ook al tot uit den treure uit de doeken. Ook daar werd door elke user geopperd dat ze naar de dokter moet gaan.
Vervolgens opent ze in SEX een topic. Weer roept iedereen of suggesties wat het kan zijn (schimmelinfectie) en/of 'ga naar de dokter'. M.i. was/is er verder gewoon helemaal niks meer te zeggen hierover. Verder 'ken' ik deze user van eerdere posts, het komt op mij echt over als een vorm van overmatig aandachtvragen, dat grenst aan hypochondrie (zie ook haar posthistory!) Steeds maar weer bevestiging zoeken, en wel op een manier die mij (en niet alleen mij!) irriteerde. Het enige wat ik anders had kunnen doen is mijn toonzetting. Dat kwam bot over, maar op dat moment had ik het echt even helemaal gehad. Afgestompt? Nee, dat ben ik niet. Dit was van mijn kant iets persoonlijks; ik had persoonlijk moeite met deze user haar post.
OK thnx voor de uitgebreide serieuze reactie maar dan blijft imo toch overeind wat ik hier zeg:
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef Manono het volgende:
Het gaat er om dat topics niet moeten worden gesloten op basis van persoonlijke voorkeur maar op basis van regels die iedereen op fok herkent en begrijpt.
Ik begrijp wat je zegt, maar misschien moet jouw belangrijkste afweging niet de TS betreffen, maar meer of het topic interessant/ relevant/steunend kan zijn voor andere users (baggeraars daargelaten). Zo hou je de dingen voor iedereen helder en geef je anderen niet het idee dat zij geen topic kunnen openen als ze met zoiets zitten. Whatever the post history of TS. Zelfs een kloon kan zinnige topics aanmaken als anderen er iets aan hebben (ik was het niet hoor).

In dat topic waren een paar users die niet on topic reageeerden of die niks anders toevoegden dan dat ze het vies vonden. Imo hadden die reacties eruit gefilterd kunnen worden want de topictitel was zoals gezegd duidelijk genoeg en je kunt nou eenmaal weinig of SOAs zeggen zonder de soms gore details. Verder nog 1 keer aanstippen dat topics niet alleen om vraag en antwoord gaan, maar dat ze ook bedoeld kunnen zijn als uitwisseling van ervaringen
pi_35537319
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:11 schreef Manono het volgende:
Wil nog even de stelling van Milagro onderschrijven dat ik ook niet zit te wachten op sommige topics over seksuele voorkeuren. Als de homootjes hun seksuele uitspattingen lekker samen willen bespreken of als Erodrome weer eens uitgebreid de was buiten hangt is dat voor mij soms too much info. Toch vind ik dat iedereen zijn ding moet kunnen doen, of je moet daar 1 lijn in trekken. Duidelijk genoeg denk ik.
  maandag 27 februari 2006 @ 11:59:13 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35537661
Fair enough, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ik probeer dat ook altijd te doen hoor. Als je mij en mijn manier van modereren kent zul je zien dat ik altijd begaan ben met de users en dat ik voorlichting en informatie en het feit dat je elkaar kunt helpen en steunen, echt heel belangrijk vind. Mijn post teruglezende zie ik absoluut in dat ik minder bot had kunnen zijn. Maar ik ben ook maar een mens en geen modereer-robot. Probeer wel voor iedereen gelijke regels te stellen, maar soms wordt je menig toch gekleurd door posthistorie van bepaalde users en ja, ook persoonlijke irritatie. Als een user in tien topics over haal kwalen begint en dan door steeds dezelfde users wordt verteld dat ze naar de dokter moet gaan, dan zie ik een nieuw topic in SEX niet als iets dat iets toevoegt. Samengevat, ik sta achter het slotje, maar mijn toonzetting had anders gemoeten en ik hoop oprecht dat ik user Tulpje niet gekwetst heb, dat zou ik heel vervelend vinden.
pi_35555263
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Fair enough, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ik probeer dat ook altijd te doen hoor. Als je mij en mijn manier van modereren kent zul je zien dat ik altijd begaan ben met de users en dat ik voorlichting en informatie en het feit dat je elkaar kunt helpen en steunen, echt heel belangrijk vind. Mijn post teruglezende zie ik absoluut in dat ik minder bot had kunnen zijn. Maar ik ben ook maar een mens en geen modereer-robot. Probeer wel voor iedereen gelijke regels te stellen, maar soms wordt je menig toch gekleurd door posthistorie van bepaalde users en ja, ook persoonlijke irritatie. Als een user in tien topics over haal kwalen begint en dan door steeds dezelfde users wordt verteld dat ze naar de dokter moet gaan, dan zie ik een nieuw topic in SEX niet als iets dat iets toevoegt. Samengevat, ik sta achter het slotje, maar mijn toonzetting had anders gemoeten en ik hoop oprecht dat ik user Tulpje niet gekwetst heb, dat zou ik heel vervelend vinden.
OK mooi slot en bedankt Aventura, dat klinkt meer dan redelijk
Zal je een beetje volgen voordat ik weer eens misschien te fel reageer

toppie!
pi_35562889
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Zo kennen we je weer; een en al nuance.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:51:30 #174
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35579302
geile truuk in amsterdamse onderwereld

het was wel degelijk leuk totdat een paar gasten het op het eind gingen verkloten. Misschien dat je beter hun reacties kan wissen ipv het complete topic te sluiten.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35579340
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef McCarthy het volgende:
geile truuk in amsterdamse onderwereld

het was wel degelijk leuk totdat een paar gasten het op het eind gingen evrkloten. Misschien dat je beter hun reacies kan wissen ipv het complete topic te sluiten.
Er werd heel weinig in gereageerd, ik vond het vanaf het begin al niet echt een SEX-topic en ik zie weinig perspectief voor verdere discussie. Die baggeraarts zijn dus niet de enige reden dat ik het heb gesloten. Ik wil het wel een schopje naar GC geven als je dat wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')