Je moet jezelf toevoegen op de wiki. Wie is hier nou de minkuukel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Devilnl het volgende:
Minkuukel!.. ik was toch ook op 11januari geslaagt!
ach daar heb ik geen zin in! *kuch*quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je moet jezelf toevoegen op de wiki. Wie is hier nou de minkuukel!
je staat er in het vorige topic ook niet eens tussen btw![]()
Pf, die luie lamlul?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef Devilnl het volgende:
hmm fuck zeg maar.. *ja ben net wakker*.. tis trouwens 17januari xD
gelukkig kan de nieuwe mod Alexxxxx hem nog aanpassen
Ik les ook in een Golf diesel (in een Golf 5). Ja, heb het gevraagdquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Repeat het volgende:
(..)
Les in een nieuwe auto vandaag btw, een Golf diesel, ging erg lekker, niet één keer laten afslaan![]()
Feliquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is geslaagd!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd man, zeker een hoop spanning kwijt nu?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
Pff ik was best zenuwachtig, toen ik in de auto stapte toen we eenmaal reden was de spanning zo weg
Ja behoorlijk!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:27 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, zeker een hoop spanning kwijt nu?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Ja behoorlijk!alleen ik heb mijn rijbewijs zelf nog niet
t CBR had mijn achternaam verkeerd doorgegeven.. en nu moeten ze t allemaal weer gaan veranderen gaan paar dagen erover heen pff.. wilde zo graag rijden dit weekend maarja, is het wachten wel weer waard
Gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, volgende keer hoef ik er ook niet zelf naartoe (Ben al gauw 1,5 uur onderweg)quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef mirelia het volgende:
[..]
@ Knoekie: kopop man volgende keer beter
op 'n een of andere website staat dat je eigenlijk niet langer dan 30minuten voor het examen moet gaan rijden (concentratie verlies)quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
GrupoBalanca, van harte!Lang aan het lessen geweest? En was het je eerste examen?
Ik heb morgen rijles.. Hopelijk mijn allerlaatste 'echte' les! (daarna alleen nog uur voorrijden en examen!) Het schijnt dat drie keer scheepsrecht is, dus dat hoop ik dan maar.
en pta mod zonder rijbewijs.. eigenlijk om te gillenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:Volgens mij is het OP aanpassen me gelukt
Dan moet mn eerste rijles morgen ook lukken
Ohw.. daar had ik echt nog nooit van gehoord..quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:28 schreef Devilnl het volgende:
[..]
op 'n een of andere website staat dat je eigenlijk niet langer dan 30minuten voor het examen moet gaan rijden (concentratie verlies)
bij mij was het ook gewoon hup direct naar het cbr rijden (20-30minuten).. en daar waren we
Stiekum zou je dat liever zelf willen zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
en pta mod zonder rijbewijs.. eigenlijk om te gillen
Succes morgen![]()
Ik heb wel al 4 jaar mn heftruckrijbewijsquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
en pta mod zonder rijbewijs.. eigenlijk om te gillen
Succes morgen![]()
hoor ik echt voor het eerst ditquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef GotC het volgende:
M'n rijles vandaag ging heerlijk. Ging werkelijk perfect, alleen een voorrangsweg in zn 3 overgereden, wat dus in z'n 2 moet..
ja ik ook!quote:
zoiets maakte ik dus mee na mn 1e examen (waarvoor ik dus gezakt was). ik reed 50-55 ergens. dat moest altijd van hem.. en nu ineens was het te hard omdat het onoverzichtelijk was (maar ik reed dus wel op de voorrangsweg). dus nu zei hij ja 45-50 was een goede snelheid geweest. dit had hij nog nooit gezegd, maar hij beweerde dat hij dat al eerder had gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
ja ik ook!
hij: 'Je maakte echt zo'n grove fout daarnet!'
ik: euh..wat dan?
hij: ja je moet dat in zn 2 nemen, dan kan je makkelijker stoppen, en weer sneller snelheid opbouwen na die voorrangsweg! dat heb ik je zo vaak uitgelegd!
ik: euh..nee? dit hoor ik voor het eerst?
hij: nou nee hoor, ik heb het vaak genoeg gezegd!
Mja, ik vond t maar vreemd
ikw eet wie m'n examinator is voor volgende week! Verheijen ofzo???
Moet je daar meer voor doen als een lastentabel uitlezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel al 4 jaar mn heftruckrijbewijs
voor de theorie niet. Maar de praktijk is een weekcursusquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Moet je daar meer voor doen als een lastentabel uitlezenanders is geen geldig excus
(dat was alles wat ik op mn stage moest doen eik..nix officieels natuurlijk maar moest voor de verzerking ofzo//)
¤ 21?? zeker had je je roze papiertje 10jr geleden gehaaldquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef heaven7 het volgende:
Ik betaalde ¤21,- voor het rijbewijsEn moest wel 2 verrichtingen doen, keren op de weg en file parkeren, beiden ging uitstekend. Nu kan ik geen file meer parkeren
Ik heb het tijdens het lessen eigenlijk ook nooit gekund.
Ik vroeg nog of ze (examinatrice) minpuntjes had waar ik op kon letten maar die had ze gewoon helemaal niet
* heaven7 is nog steeds iedere dag dolgelukkig met haar rijbewijs en autootje
Hadden ze toen al euro's dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
¤ 21?? zeker had je je roze papiertje 10jr geleden gehaald
Ha! Hier is het goedkoperquote:
Wat moest je allemaal doen al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb mn eerste les achter de rug
Ging best goed, de heftruckervaring heeft toch nog geholpen
rondjes rijden over industrieterreinenquote:
Ja okay, maar sturen/gas/rem/schakelen/koppeling?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rondjes rijden over industrieterreinenMaar door dat er een evenement was, was het nog best achterlijk druk
dat ja, en richting aangeven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja okay, maar sturen/gas/rem/schakelen/koppeling?
4 mei 2005.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
¤ 21?? zeker had je je roze papiertje 10jr geleden gehaald
Hmmm... Jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef Gronnaephos het volgende:
-Lang verhaal-
Ik heb altijd zoiets van liever wachten en zorgen dat er niks ernstigs gebeurt, dan ineens ergens tussen te gaan staan of in te halen.. Zo ga ik iig wel rijden alsk m'n rijbewijs hebquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef Gronnaephos het volgende:
---verhaal---
wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef Gronnaephos het volgende:
klem zuipen met koffie weet je nog wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:55 schreef GotC het volgende:
Wow, een dubbele post!Sorry.
Iemand tips om van de zenuwen af te komen voor examen?
Zo ervoer ik het ook ongeveer. Net als het geval met die auto die zo aan het treuzelen was op de middenberm terwijl de weghelft waar hij op wou, helemaal vrij was. Ik had dan het initiatief moeten nemen door er rechts langs te rijden. Ik zei nog wel dat dat juist die ervaring is die je opdoet nádat je het rijbewijs had, bij de nabespreking, maar die examinator dacht daar dus anders over, mijn besluitvorming was nog benedenmaats, zelfs voor een leerling-rijder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf
hij vind het dus niet goed dat je wacht met inhalen van fietsers totdat jij vindt dat je goed overzicht hebt en dat het kan
lekker is dat ....
Volgende keer beter iig
thnxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Robin__ het volgende:
http://www.groningen.nl/f(...)arameter=1574#Kosten
Moest van mijn instructeur ook altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:30 schreef Robin__ het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens wat gehoord over het sturen (hoe je je handen houd) hoorde van een kennis dat het stuur door je handen laten glijden absoluut not-done is.. maar ik doe dat na haakse bochten toch wel bijna altijd, maar nog nooit wat over gehoord van mn instructeur. Iemand een idee hoe dat zit?
Hij schiet echt in 1 keer weer recht bedoel je? Ach ff wennen. Maargoed het is dus lulkoekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Devilnl het volgende:
Hmm maar dat vind ik trouwens ook weer verschillen per auto hoor.
in die BMW 316i liet ik het stuur glijden en dan stuurt ie netjes terug.
en bij die Chrysler Voyager van me pa als ik daar het stuur laat glijden dan krijg je echt een duw opzij zodra het stuur recht staat.
misschien komt het wel omdat dat een MPV is met hele zachte veren (schud dus meer)
majah
het moet je daarom ook lukken deze keer hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:59 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vandaag m'n laatste rijles gehad voor m'n derde praktijkexamen, en kan toch wel zeggen dat het vlekkeloos ging.![]()
![]()
In Meppel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef Devilnl het volgende:
[..]
het moet je daarom ook lukken deze keer hoor!![]()
Waarnneer moet je afrijden?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef bravo het volgende:
Toen ik vorige week mijn rijbewijs ophaalde kostte het...........
¤ 45.65 !!!
In Enschede is dat dus...
Wat 'n afzetterij!quote:waarom betalen burgers en bedrijven in Leeuwarden een ander tarief voor hetzelfde product dan gemiddeld elders. Een rijbewijs in Leeuwarden kost ¤ 43,75, terwijl het in Venlo slechts ¤ 21,-- kost. Een uittreksel uit het bevolkingsregister kost in Leeuwarden ¤ 10,20 en in Emmen slechts ¤ 4,80.
Bron: http://www.vvd-leeuwarden(...)ouwingen%202006.html
om die tijd moest ik ook!quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
![]()
![]()
![]()
wow er zijn gewoon mensen die nog meer moeten betalen dan wij hier in den haagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef Robin__ het volgende:
Tarief 2006
Rijbewijs ¤ 50,25
http://www.almere.nl/smartsite.dws?id=2027
Oh ja, das misschien wel een goeiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Devilnl het volgende:
[..]
klem zuipen met koffie weet je nog wel?![]()
wat een naaistreek zeg. ik vind dat wachten juist beter. en dat je rechts voor moest sorteren naast een auto die onduidelijk bezig was. dat vind ik helemaal niet. die fietsers had je wellicht kunnen inhalen (hoewel ik denk dat dit iets is wat je niet doet als je examen hebt, omdat het juist een gevaarlijke situatie kan geven -meer iets wat je op rijles probeert, of als je je papiertje hebt doet, omdat je geen zin hebt om te wachtenquote:
ik maak me eigenlijk nooit ergens zorgen over.. we zien wel hoe het gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja, das misschien wel een goeie. Bij jou hielp het wel! Maar jij was ook wle heel relaxed
Wanneer heb je nou examen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja, das misschien wel een goeie. Bij jou hielp het wel! Maar jij was ook wle heel relaxed
dan moet je jezelf er even bij zetten in de wiki, linkje staat in de OPquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:46 schreef randysgz het volgende:
Mag ik ook bij De 'lessers'![]()
Don 26 jan heb ik alweer de 17e en de 18e rijles!![]()
27jan ga ik mn praktijk examen aanvragen het is goedgekeurd door mn instructeur![]()
ziet eruit als een normaal rijbewijs, kan je dus niet zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef heaven7 het volgende:
Weten jullie hoe zo'n puntenrijbewijs eruit ziet? Is ie idd 5 jaar geldig en kun je dan een "echte" halen?
* heaven7 heeft volgens haar namelijk een gewoon rijbewijs wat 10 jaar geldig is.
beta blockersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik word helemaal gek van dat afrijden. Aanstaande donderdag ga ik voor mijn 3e keer.
Rijlessen gaan perfect maar bijvoorbeeld bij de 2e x afrijden werd ik gewoon opeens erg zenuwachtig, net toen ik de auto instapte. Kreeg ik na 5 minuten de opmerking dat het allemaal wat langzaam ging (25 in 30 km/h zone) ik dus snel naar de 30. Kom ik gelijk daarna op een gelijkwaardig kruispunt waar een bus van links kwam. Ik denk, ik laat nu even lekker zien dat ik wél besluitvaardig en zelfverzekerd kan rijden, komt er een auto van rechts aanrijden en moest de examinator ingrijpen. Toen wist ik al dat ik het nooit meer zou halen en daarna ging het perfect. Bij de evaluatie zei de examinator ook dat ik het makkelijk had gehaald als ik de eerste 5 minuten niet had gehad
Nog tips tegen spontaan opkomende zenuwen? Mijn moeder begon al over een soort van middel Valeriaan ofzo? Ervaringen?
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef uberbert het volgende:
Whoehoe![]()
Vanmiddag geslaagd.
Jammergenoeg was ik net te laat bij het stadskantoor waardoor ik mn rijbewijs pas maandag heb![]()
1 oktober volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:53 schreef GrupoBalanca het volgende:
Wanneer gaan ze die rijbewijs pasjes invoeren?
Okequote:
das wel mooi kut dan, een week op je rijbewijs moeten wachtenquote:Nieuw rijbewijs op creditcardformaat
Op 1 oktober 2006 komt er een nieuw rijbewijsdocument. Het huidige papieren rijbewijsdocument wordt vervangen door een nieuwe, fraudebestendige kunststof kaart. Het nieuwe document is beter beveiligd, heeft een handzaam bankpasformaat en is slijtvast.
Fraudebestendig
Belangrijkste reden om het nieuwe rijbewijsdocument in te voeren is de betere beveiliging tegen fraude en vervalsing. Dat is nodig, omdat het rijbewijs sinds de invoering van de Wet op de identificatieplicht formeel is aangewezen als identificatiedocument. Het beveiligingsniveau van het nieuwe rijbewijs is gelijk aan die van het Nederlandse paspoort en de identiteitskaart. Bovendien loopt Nederland met het nieuwe rijbewijs in de pas met bijna alle EU-lidstaten.
Nieuwe aanvraagprocedure
Niet alleen het rijbewijsdocument verandert, maar ook de aanvraagprocedure. Om fraude en vervalsing te voorkomen, wordt het nieuwe rijbewijsdocument - net als het paspoort en de identiteitskaart - centraal geproduceerd. Nadeel is dat de huidige ‘klaar terwijl uw wacht’-service vervalt. In de nieuwe situatie kunnen aanvragers het rijbewijs een week na aanvraag ophalen bij het gemeentehuis.
Het is mogelijk om het rijbewijsdocument sneller te krijgen met een spoedprocedure. Het nieuwe rijbewijs kan dan na één werkdag worden afgehaald, indien de aanvraag voor 16.00 uur is ingediend bij de gemeente. Voor deze procedure worden extra leges in rekening gebracht.
Herinneringsbrief
Om te voorkomen dat mensen vergeten het rijbewijs te verlengen, stuurt de RDW alle bezitters tijdig een herinneringsbrief. Mensen met een geldig rijbewijs van het huidige model hoeven geen nieuw rijbewijs aan te vragen. Pas bij verlenging krijgen zij automatisch het rijbewijs in de nieuwe vorm.
Gevolg van de overstap van papieren document naar kunststof kaart met geavanceerde beveiligingskenmerken en een beveiligd afgifteproces, is dat de kosten van het nieuwe rijbewijs naar verwachting met vier euro stijgen. Het nieuwe rijbewijs is net als oude document tien jaar geldig.
Bron
Dat onderdeel van 'lampjes/motorkap benoemen' is maar heel iets. Ik heb daar al vrijstelling van gekregen op de TTT, gewoon ff opdreunen wat de instructrice je voor de tijd ff snel uitlegt (aangezien je dezelfde hebt als ik moet dat geen problemen opleverenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef Nuna het volgende:
Uitreksel kost hier dacht ik ¤ 7,35
Rijbewijs ¤ 29,62
Heb trouwens vrijdag mijn tweede deeltoets, inclusief examinator. Ik had gehoord dat je dan ook al een vrijstelling kon krijgen, maar dan dat je op je examen niet alle lampjes hoeft te benoemen en niet onder de motorkap hoeft te kijken enzo?
De week erop is dan mijn TTT.
waarom krijg je een nieuwe instructeur??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef StormStront het volgende:
Ik meld bij de lessers heb al 23 lessen achter de rug en dan krijg ik een nieuwe instructeur gvd
ging net zo lekker nou zal ik maar moeten afwachten of dit wel gaat werken hoop binnenkort wel theorie te gaan doen maar heb op het moment haast geen geld dat is ook wel kut.
Oei, da's wel erg lang ja. Ben ik toch blij dat ik nog zo'n roze papiertje heb. (In eerste instantie leek zo'n pasje me veel handiger, dat nog steeds wel, maar eerst een week op rijbewijs wachten is minder tof).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das wel mooi kut dan, een week op je rijbewijs moeten wachten
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat mag ik wel hopen ja, dat wij hem voor oktober hebben, anders zou ik bijna 2 jaar bezig zijn, lijkt me niet echt goed planquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:01 schreef rena het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik mijn rijbewijs tegen die tijd dan wel![]()
Zo'n pasje lijkt me ook niet mooi![]()
![]()
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef Devilnl het volgende:
ik heb ook gewoon een papiertje gekregen.. nog nooit van een pasje gehoort
en Heaven7. ik kan niks vinden op mijn rijbewijs over "punten"
je hebt gewoon een standaardrijbewijs. zelfde als iedereen. Alleen houden ze je overtredingen (punten) bij bij justitie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietIk dacht ook dat een puntenrijbewijs 5 jaar geldig is en je dan een "echte" krijgt, die van mij is gewoon 10 jaar geldig.
Ik snap er niks van.
3 geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef heaven7 het volgende:
Hoeveel punten in totaal tot je je rijbewijs kwijt bent?
quote:beginnersrijbewijs
Iedereen die voor het eerst een Nederlands rijbewijs haalt, valt onder de 'Regeling beginnende bestuurders'. Voor beginnende bestuurders gelden de eerste vijf jaar na ontvangst van het rijbewijs strengere regels. De nieuwe weggebruikers krijgen een strafpunt als zij worden aangehouden vanwege bumperkleven, een snelheidsoverschrijding van meer dan dertig kilometer per uur, een alcoholpromillage van 0,8 en hoger en het veroorzaken van ongevallen waarbij doden of gewonden vallen.
Het rijbewijs wordt geschorst als iemand voor de derde keer is aangehouden en veroordeeld. Blijkt uit het daaropvolgende rijvaardigheidsonderzoek dat de beginnende bestuurder niet rijvaardig is, dan wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.
Rijvaardigheidsonderzoek
Het rijvaardigheidsonderzoek bestaat uit een theorie- en een praktijkgedeelte. Naast educatie staat de kwaliteit van het rijgedrag tijdens het onderzoek voorop.
Als de rijvaardigheid en theoriekennis onvoldoende zijn, moet de kandidaat opnieuw een volledig examen doen. De kosten voor het onderzoek komen voor rekening van de overheid.
Bron: www.cbr.nl
Erg vervelend dat je steeds zo zenuwachtig wordt. Misschien kan jij of je rijschool dit van tevoren melden bij de examinator. Dat je niet meteen gaat rijden maar misschien van te voren een beetje tot rust kunt komen in de auto.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik word helemaal gek van dat afrijden. Aanstaande donderdag ga ik voor mijn 3e keer.
Rijlessen gaan perfect maar bijvoorbeeld bij de 2e x afrijden werd ik gewoon opeens erg zenuwachtig, net toen ik de auto instapte. Kreeg ik na 5 minuten de opmerking dat het allemaal wat langzaam ging (25 in 30 km/h zone) ik dus snel naar de 30. Kom ik gelijk daarna op een gelijkwaardig kruispunt waar een bus van links kwam. Ik denk, ik laat nu even lekker zien dat ik wél besluitvaardig en zelfverzekerd kan rijden, komt er een auto van rechts aanrijden en moest de examinator ingrijpen. Toen wist ik al dat ik het nooit meer zou halen en daarna ging het perfect. Bij de evaluatie zei de examinator ook dat ik het makkelijk had gehaald als ik de eerste 5 minuten niet had gehad
Nog tips tegen spontaan opkomende zenuwen? Mijn moeder begon al over een soort van middel Valeriaan ofzo? Ervaringen?
Maar voor die tijd heb jij hem wel al, hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet je er wel opnieuw voor dokkenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef mirelia het volgende:
@ XxxPimxxX ik heb Propranolol (idd betablocker) gebruikt
Is gewoon via huisarts verkrijgbaar
Word heel veel voor examenvrees gebruikt, je word er rustig van
alleen moet je het wel een paar dagen voor je examen testen hoe je er op reageert
Het puntenrijbewijs is een normaal rijbewijs en is ook 10 jaar geldig
Alleen als je binnen de eerste 5 jaar 5 punten haalt dan ben je je rijbewijs weer kwijt
Het nieuwe creditcard-rijbewijs word pas in oktober dit jaar ingevoerd
Als je dus dat pasje wilt hebben moet je in oktober je rijbewijs kwijtraken en opnieuw bij de gemeente aanvragen
ik hoop dat dit een hoop vragen beantwoord
Niet alleen dat. maar ook als je wel eens in de regen werkt of wat dan ook. dan word het rijbewijs niet kletsnat/onleesbaar/ongeldigquote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet je er wel opnieuw voor dokkenMaarja het is natuurlijk wel heel makkelijk zo'n pasje wat je in je portomonnee kan meenemen
Haha, ja dat gedoe onder de motorkap heb ik nog maar 1 keer gedaan. En dat was helemaal in het begin, dat weet ik nu echt niet meer. Zelfs met toets 1 hebben we dat niet gedaan, want het was te koudquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Dat onderdeel van 'lampjes/motorkap benoemen' is maar heel iets. Ik heb daar al vrijstelling van gekregen op de TTT, gewoon ff opdreunen wat de instructrice je voor de tijd ff snel uitlegt (aangezien je dezelfde hebt als ik moet dat geen problemen opleveren). Ik weet niet hoe dat met die deeltoetsen zit, maar het is ook zo onbelangrijk eigenlijk, zolang je maar weet dat je niet moet gaan rijden wanneer je auto niet in orde is (die lampjes herkennen)...
weet ik niet ik weet alleen dat de nieuwe alle werkzaamheden gaat overnemen van de huidige instructeur dus misschien stopt die ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
waarom krijg je een nieuwe instructeur??
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
maar dan vijfdeurs.. ik zet hem binnenkort wel eens op de foto
Dito hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef missblack het volgende:
[..]
heb ik ook in gelest...maar dan ook vijf-deurs
Als je naar de volgende klant bent toegereden op het einde van de les, moet je dan ook aan de kant van het trottoir instappen achterin? Zodat je dat alvast weet, voor als je later kinderen krijgt?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
maar dan vijfdeurs.. ik zet hem binnenkort wel eens op de foto
Nee, ik start en eindig bij de rijschoolquote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef Wezli het volgende:
[..]
Als je naar de volgende klant bent toegereden op het einde van de les, moet je dan ook aan de kant van het trottoir instappen achterin? Zodat je dat alvast weet, voor als je later kinderen krijgt?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef randysgz het volgende:
Ik les in deze auto opel astra, in welke auto lessen jullie?![]()
[afbeelding]
Mijn rij-instructeur en ik ook hoor, maar als er iemand op de achterbank wil zitten dan stapelt ie het maar opquote:Op zondag 22 januari 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik start en eindig bij de rijschool
En dat is maar goed ook, want mn instructrice en ik zijn beide van het type, gooi alles maar op de achterbank
Ik moet altijd achter de rijinstructeur gaan zittenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef Wezli het volgende:
[..]
Als je naar de volgende klant bent toegereden op het einde van de les, moet je dan ook aan de kant van het trottoir instappen achterin? Zodat je dat alvast weet, voor als je later kinderen krijgt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |