Erg vervelend dat je steeds zo zenuwachtig wordt. Misschien kan jij of je rijschool dit van tevoren melden bij de examinator. Dat je niet meteen gaat rijden maar misschien van te voren een beetje tot rust kunt komen in de auto.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik word helemaal gek van dat afrijden. Aanstaande donderdag ga ik voor mijn 3e keer.
Rijlessen gaan perfect maar bijvoorbeeld bij de 2e x afrijden werd ik gewoon opeens erg zenuwachtig, net toen ik de auto instapte. Kreeg ik na 5 minuten de opmerking dat het allemaal wat langzaam ging (25 in 30 km/h zone) ik dus snel naar de 30. Kom ik gelijk daarna op een gelijkwaardig kruispunt waar een bus van links kwam. Ik denk, ik laat nu even lekker zien dat ik wél besluitvaardig en zelfverzekerd kan rijden, komt er een auto van rechts aanrijden en moest de examinator ingrijpen. Toen wist ik al dat ik het nooit meer zou halen en daarna ging het perfect. Bij de evaluatie zei de examinator ook dat ik het makkelijk had gehaald als ik de eerste 5 minuten niet had gehad
Nog tips tegen spontaan opkomende zenuwen? Mijn moeder begon al over een soort van middel Valeriaan ofzo? Ervaringen?
Maar voor die tijd heb jij hem wel al, hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das wel mooi kut dan, een week op je rijbewijs moeten wachten
moet je er wel opnieuw voor dokkenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef mirelia het volgende:
@ XxxPimxxX ik heb Propranolol (idd betablocker) gebruikt
Is gewoon via huisarts verkrijgbaar
Word heel veel voor examenvrees gebruikt, je word er rustig van
alleen moet je het wel een paar dagen voor je examen testen hoe je er op reageert
Het puntenrijbewijs is een normaal rijbewijs en is ook 10 jaar geldig
Alleen als je binnen de eerste 5 jaar 5 punten haalt dan ben je je rijbewijs weer kwijt
Het nieuwe creditcard-rijbewijs word pas in oktober dit jaar ingevoerd
Als je dus dat pasje wilt hebben moet je in oktober je rijbewijs kwijtraken en opnieuw bij de gemeente aanvragen
ik hoop dat dit een hoop vragen beantwoord
Niet alleen dat. maar ook als je wel eens in de regen werkt of wat dan ook. dan word het rijbewijs niet kletsnat/onleesbaar/ongeldigquote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet je er wel opnieuw voor dokkenMaarja het is natuurlijk wel heel makkelijk zo'n pasje wat je in je portomonnee kan meenemen
Haha, ja dat gedoe onder de motorkap heb ik nog maar 1 keer gedaan. En dat was helemaal in het begin, dat weet ik nu echt niet meer. Zelfs met toets 1 hebben we dat niet gedaan, want het was te koudquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Dat onderdeel van 'lampjes/motorkap benoemen' is maar heel iets. Ik heb daar al vrijstelling van gekregen op de TTT, gewoon ff opdreunen wat de instructrice je voor de tijd ff snel uitlegt (aangezien je dezelfde hebt als ik moet dat geen problemen opleveren). Ik weet niet hoe dat met die deeltoetsen zit, maar het is ook zo onbelangrijk eigenlijk, zolang je maar weet dat je niet moet gaan rijden wanneer je auto niet in orde is (die lampjes herkennen)...
weet ik niet ik weet alleen dat de nieuwe alle werkzaamheden gaat overnemen van de huidige instructeur dus misschien stopt die ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
waarom krijg je een nieuwe instructeur??
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
maar dan vijfdeurs.. ik zet hem binnenkort wel eens op de foto
Dito hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef missblack het volgende:
[..]
heb ik ook in gelest...maar dan ook vijf-deurs
Als je naar de volgende klant bent toegereden op het einde van de les, moet je dan ook aan de kant van het trottoir instappen achterin? Zodat je dat alvast weet, voor als je later kinderen krijgt?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
maar dan vijfdeurs.. ik zet hem binnenkort wel eens op de foto
Nee, ik start en eindig bij de rijschoolquote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef Wezli het volgende:
[..]
Als je naar de volgende klant bent toegereden op het einde van de les, moet je dan ook aan de kant van het trottoir instappen achterin? Zodat je dat alvast weet, voor als je later kinderen krijgt?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef randysgz het volgende:
Ik les in deze auto opel astra, in welke auto lessen jullie?![]()
[afbeelding]
Mijn rij-instructeur en ik ook hoor, maar als er iemand op de achterbank wil zitten dan stapelt ie het maar opquote:Op zondag 22 januari 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik start en eindig bij de rijschool
En dat is maar goed ook, want mn instructrice en ik zijn beide van het type, gooi alles maar op de achterbank
Ik moet altijd achter de rijinstructeur gaan zittenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef Wezli het volgende:
[..]
Als je naar de volgende klant bent toegereden op het einde van de les, moet je dan ook aan de kant van het trottoir instappen achterin? Zodat je dat alvast weet, voor als je later kinderen krijgt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |