Stiekum zou je dat liever zelf willen zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
en pta mod zonder rijbewijs.. eigenlijk om te gillen
Succes morgen![]()
Ik heb wel al 4 jaar mn heftruckrijbewijsquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
en pta mod zonder rijbewijs.. eigenlijk om te gillen
Succes morgen![]()
hoor ik echt voor het eerst ditquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef GotC het volgende:
M'n rijles vandaag ging heerlijk. Ging werkelijk perfect, alleen een voorrangsweg in zn 3 overgereden, wat dus in z'n 2 moet..
ja ik ook!quote:
zoiets maakte ik dus mee na mn 1e examen (waarvoor ik dus gezakt was). ik reed 50-55 ergens. dat moest altijd van hem.. en nu ineens was het te hard omdat het onoverzichtelijk was (maar ik reed dus wel op de voorrangsweg). dus nu zei hij ja 45-50 was een goede snelheid geweest. dit had hij nog nooit gezegd, maar hij beweerde dat hij dat al eerder had gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
ja ik ook!
hij: 'Je maakte echt zo'n grove fout daarnet!'
ik: euh..wat dan?
hij: ja je moet dat in zn 2 nemen, dan kan je makkelijker stoppen, en weer sneller snelheid opbouwen na die voorrangsweg! dat heb ik je zo vaak uitgelegd!
ik: euh..nee? dit hoor ik voor het eerst?
hij: nou nee hoor, ik heb het vaak genoeg gezegd!
Mja, ik vond t maar vreemd
ikw eet wie m'n examinator is voor volgende week! Verheijen ofzo???
Moet je daar meer voor doen als een lastentabel uitlezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel al 4 jaar mn heftruckrijbewijs
voor de theorie niet. Maar de praktijk is een weekcursusquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Moet je daar meer voor doen als een lastentabel uitlezenanders is geen geldig excus
(dat was alles wat ik op mn stage moest doen eik..nix officieels natuurlijk maar moest voor de verzerking ofzo//)
¤ 21?? zeker had je je roze papiertje 10jr geleden gehaaldquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef heaven7 het volgende:
Ik betaalde ¤21,- voor het rijbewijsEn moest wel 2 verrichtingen doen, keren op de weg en file parkeren, beiden ging uitstekend. Nu kan ik geen file meer parkeren
Ik heb het tijdens het lessen eigenlijk ook nooit gekund.
Ik vroeg nog of ze (examinatrice) minpuntjes had waar ik op kon letten maar die had ze gewoon helemaal niet
* heaven7 is nog steeds iedere dag dolgelukkig met haar rijbewijs en autootje
Hadden ze toen al euro's dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
¤ 21?? zeker had je je roze papiertje 10jr geleden gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |