Gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef Toad het volgende:
Ik heb hem gehaald! Mijn rijbewijs! Ondanks dat ik onvoldoende keek tijdens mijn bochtje achteruit.
Gewoon effe stoppen met alles, ademhalen, denken wat je moet doen en weer verderquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, zo zou ik het moeten doen, ik ben veel te gestressed en chaotischAls iets niet goed gaat ga ik gelijk wild doen
![]()
Suczeven!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef uberbert het volgende:
Ik heb komende vrijdag rijexamen.
Hopelijk haal ik t![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat het begin soms kut gaat heeft IEDEREEN wel eens. En straatje keren.. het theoretische verhaal is heel simpel.. maar ik raak bij dat soort dingen altijd in de war door wat die instructeur zegt (net als bij keertje extra steken met achteruit inparkeren, om m ff rechter te krijgen) 'rechts draaien, naar links etc' dus heb ik toen maar gewoon gevraagt of ie nix wou zeggen
en dan gaat het een stuk beter (al weet ik natuurlijk niet of dat het probleem is bij jou)
Ik had na 20 lessen nog niet eens straatje gekeerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef rena het volgende:
Het probleem is dat ik al een les of 20 heb gehadDus het is niet echt het begin meer zeg maar, en het word steeds frustrerender.
![]()
das ook wel erg laat dan, ik had alles na 7/8 lessen ofzo al gedaan van de bijzondere verrichtingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik had na 20 lessen nog niet eens straatje gekeerd![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Jaja, m'n examinator gaat meestal door Arnemuiden (ook irritante straatjes trouwens), maar deze keer ging hij via het CBR naar het centrum, vervolgens naar de Griffioen (wijk in M'burg) en via het centrum weer terug richting het CBR.
Dank, jij ook nog hè (edit: ook al was het een tijdje geledenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef nieky het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Wie had je als examinator????
LOLquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Dank, jij ook nog hè (edit: ook al was het een tijdje geleden). Ik had Mortier, best aardige (wel erg serieuze) man
, wie jij? Die andere examinatoren waren ook lekker bezig zeg.
Examinator: Je bent geslaagd.
Toad: Wow, dat had ik niet verwacht.
Andere examinator: Nee hè, na je derde remingreep dacht je dit was het?
Examinator: Waarom dacht je dat je gezakt was dan?
Toad: Bla bla over bochtje achteruit en onvoldoende kijken.
Andere examinator: Dat ook nog, ik had direct het examen afgebroken.![]()
Ik bedoel het begin van de les.. had ik vandaag ook (les nr 15.. of 16 weet ik ut leskaart is chaos met streepjes en dingetjes)quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef rena het volgende:
Het probleem is dat ik al een les of 20 heb gehadDus het is niet echt het begin meer zeg maar, en het word steeds frustrerender.
![]()
Niks zeggen helpt vaak ook wel, bij andere oefeningen, maar bij deze heb ik echt wel zijn begeleiding nodig.
Jepquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef Knoekie het volgende:
Mischien een hele domme vraag hoor. Maar doe je examen in de auto van je lesinstructeur?
Tegen het eind van de les gaat het bij mij ook wel beter, maar als ik moet straatje keren en er staat iemand te wachten gaat het wel fout. Ik heb zulke irritante eigenschappen, ik moet me niet zo veel van ander verkeer aantrekken wat dat betreftquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik bedoel het begin van de les.. had ik vandaag ook (les nr 15.. of 16 weet ik ut leskaart is chaos met streepjes en dingetjes)
Had net een les met heel veel bijzondere verrichtingen.. hellingproef ging goed (2e keer tenminste1e te gehaast) met voet rem lukt het (in de praktijk.. ook als het erg stijl is) eigenlijk gewoon altijd.. achteruit inparkeren gaat nu ook wel goed.. maar blijft lastig, straatje keren gaat ook goed nu (kan veel later terug sturen als ik altijd dacht ben ik nu achter) ehhh bochtje achteruit was ook prima, fileparkeren ook wel.. alleen fileparkeren naar links (verkeerde kant van de weg dus) was een ander verhaal..
) en recht achteruit is makkelijk
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Repeat het volgende:
zo net terug, het was echt vreselijk mistigOp de snelweg etc ging dat lekker, in de stad ook, maar ik kreeg aan het einde van de les te horen dat hij vond dat ik in de stad met die mist eigenlijk veels te hard ging
harder mag je niet hoor, ook niet midden in de zomer overdagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef rena het volgende:
Oke, ik snap 'm![]()
50 vind ik opzich niet hard, maar ik heb er ook nog geen ervaring mee, tegen die tijd piep ik wel anders![]()
gaat je lukken!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef Knoekie het volgende:
Nou ik heb nog wat vragen geoefend en heb ze bijna allemaal goed![]()
Morgen 11:30 begint het theorie examen
Och, neem wel een krantje meequote:Op donderdag 19 januari 2006 08:03 schreef Robin__ het volgende:
Neem muziek meeeen half uur wachten in een doodstille wachtkamer met 30 anderen (+paps of mams:')) is niet echt leuk..
Succes![]()
Bij ons in Goes is het CBR in een sporthal, kan je eerst nog ff happie eten ofzoquote:
Dankjewel (van de week een autootje gehaald dus helemaal gelukkig nu)quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Dank, jij ook nog hè (edit: ook al was het een tijdje geleden). Ik had Mortier, best aardige (wel erg serieuze) man
, wie jij? Die andere examinatoren waren ook lekker bezig zeg.
Examinator: Je bent geslaagd.
Toad: Wow, dat had ik niet verwacht.
Andere examinator: Nee hè, na je derde remingreep dacht je dit was het?
Examinator: Waarom dacht je dat je gezakt was dan?
Toad: Bla bla over bochtje achteruit en onvoldoende kijken.
Andere examinator: Dat ook nog, ik had direct het examen afgebroken.![]()
Wat voor autootje? Ben redelijk benieuwd in wat voor auto's mensen altijd rijdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef nieky het volgende:
Dankjewel (van de week een autootje gehaald dus helemaal gelukkig nu)
Ik had Zuijdeveld...was wel een okee examinator alleen bleek hij achteraf erg streng te zijn, zei mijn instructeur,maar ik vond het wel meevallen, heb het gehaald en ben dus helemaal gelukkig![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wat voor autootje? Ben redelijk benieuwd in wat voor auto's mensen altijd rijden![]()
Zijn wel erg prijzig voor wat je er voor krijgt. Gewoon een kleine hatchback met niks bijzonders in feite, maar wel superdegelijk. Van datzelfde geld kun je beter een dikke 80 of oude a4 halen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef Devilnl het volgende:
ik ga waarschijnlijk voor een Audi A3.. maar weet nog niet hoe het komt met het werk (lees: Nieuwe baan)
dus het word Of diesel.. of benzine (diesel is nogal wat duurder per maand/kwartaal, en als je dan niet veel rijd. kun je beter benzine nemen)
Volgens mij zit je dan wel boven de 1050 kg grens en kom je in een duurdere belastingklasse terecht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:09 schreef Jim.Beam het volgende:
Zijn wel erg prijzig voor wat je er voor krijgt. Gewoon een kleine hatchback met niks bijzonders in feite, maar wel superdegelijk. Van datzelfde geld kun je beter een dikke 80 of oude a4 halen?
Audi 80 1.8 1043 kiloquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan wel boven de 1050 kg grens en kom je in een duurdere belastingklasse terecht?
quote:
En hoe zit het met het verbruik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef Jim.Beam het volgende:
Audi 80 1.8 1043 kilo![]()
Heb er zelf een en het zijn droombakken, de mijne heeft al bijna 300.000 op de teller en nog rijdt ie als een zonnetje. Veel comfort ook nog.![]()
Dat ging bij mijn examen ook niet helemaal goed. Ik las een R i.p.v K.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Devilnl het volgende:
Geslaagd!Kenteken lezen ging tbh. helemaal niet zo goed
quote:
8 verschilende catagorieen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Veel verschillende catagorieen? (staat als letters op de achterkant van je uitslag kaart.. ) of echt 1 punt wat je niet doorhebt?
1 op 14 als je volgens het nieuwe rijden rijdtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En hoe zit het met het verbruik?
Ik zit daar al een tijdje en me instructeur kwam zomaar even langsquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
in Zwolle zit CBR naast sporthal en moest je dus in kantine van sporthal gaan wachten en daar had iedereen gerwoon koffie/thee/fris besteld van te voren. Waren ook een hoop mensen die hun instructeur meenamen naar theorie-examen, daar zag ik het nut niet echt van in
alsof mn instructeur daar zin in zou hebben....quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
in Zwolle zit CBR naast sporthal en moest je dus in kantine van sporthal gaan wachten en daar had iedereen gerwoon koffie/thee/fris besteld van te voren. Waren ook een hoop mensen die hun instructeur meenamen naar theorie-examen, daar zag ik het nut niet echt van in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |