abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:51:36 #201
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_34180352
ohh btw Devilnl Feli man!!!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_34180460
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij ons mag de geslaagde altijd zelf terugrijden (laatste keer in de lesauto etc), ben je gezakt moet je als passagier.. Kan het 100% begrijpen, ik zat huilend naast mn instructeur .
Ik niet, ging juist niet huilen, had een soort 'zwijgbui'. M'n instructeur stelde nog 'n paar vragen aan me maar 'k mompelde maar wat.
pi_34182743
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Devilnl het volgende:
Geslaagd!
pi_34183931
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef Repeat het volgende:
steek niet teveel tijd in die shit van afmetingen enz van aanhangwagens, kwam bij mijn examen geeneen vraag over.... (Wat natuurlijk niet zegt dat het bij elk examen zo is )
Oh mooi..want zit nu al te stressen dat ik over 2 weken zulke vragen krijg. Wat een gekut met al die afmetingen zeg.
Back in business.
  woensdag 18 januari 2006 @ 03:09:56 #205
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34188358
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef GotC het volgende:
Ik zat huilend naast mn instructeur .

ach gewoon relaxt rijden zoals je normaal met je instructeur ook doet.
maak je een fout. (verkeerd invoegen.. verkeerde rijbaan. motor slaat af of wat dan ook).. niks aan het handje!. gewoon netjes en veilig oplossen daar maakt je examinator echt geen probleem van (Living proof met motor af laten slaan tijdens examen )
zat er ook helemaal niet over in dat dit "einde oefening" zou betekenen. Mijn instructeur zei voorde tijd namelijk nog.
wat er ook gebeurt. wat voor fout je ook maakt, zolang je het maar veilig oplost! is er niks aan de hand.
gaf mij veel moed zeg maar

volgende keer gewoon denken van. ik rij met mijn instructeur. dus alles komt goed

ik vond mijn (negeroide achtige) examinator geweldig rustig, leuke gesprekken met gehad (hij stapte in en begon direct de stoel op de achterste stand te zetten & spiegels opnieuw in testellen.
Ik zei bijna van. Ja je bent ook zo'n lang eind!
majah.
toen dus de motor afsloeg voor de rotonde ( ) zei ik gewoon van "Da's de eerste keer"
Die lui zijn vast wel wat gewend tijden 'n examen (geen idee waardoor het kwam tbh. misschien de koppeling laten schieten ivm gladde schoenen (rubber zolen + water + rubberen pedaal vlakjes)
majah vond ie helemaal niet erg.

iig.. ben atm zo lijp als een kanarie!. en ga morgen middag maar eens mijn rijbewijs ophalen bij de gemeente .

Succes iedereen die voor zijn examen moet binnen kort
rijlessen zijn pijnlijk voor je bank rekenening

en thanks Mirelia
en CrazyDaisy natuurlijk ook!! Volgende keer wil ik jou ook feliciteren!
Bedankt iig
pi_34189725
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

die zie je op bordjes van klaarovers (en vroeger agenten).

[afbeelding]
Wat zijn dat dan voor mensen

Maarja ik weet nu iig dat het een stopbord is
pi_34189734
Ik ga straks ook naar de gemeente

moet een uitreksel halen
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:24:47 #208
8352 zaiga
The Keenest
pi_34190936
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Shirley het volgende:

Oh mooi..want zit nu al te stressen dat ik over 2 weken zulke vragen krijg. Wat een gekut met al die afmetingen zeg.
Volgens mij krijg je maximaal 1 zo'n vraag, dus ik zou er niet al te veel over in zitten. Verder kan ik je aanraden de dag voor het examen al deze "getallen" vragen nog even op een rijtje te zetten, en ze er gewoon even in te stampen. De belangrijkste zijn volgens mij de profieldikte van de banden (1,6 mm) en hoe ver een lading voor, achter en opzijn mag uitsteken (ben ik alweer vergeten, dus zoek die zelf maar even op ).

Ik zag een aantal mensen vlak voor het theorie-examen nog stressend hun theorie-boekjes door kijken. Dat lijkt me geen goed idee. Als je het dan nog niet kent ben je echt te laat. Ik heb zelf heel veel proefexamens geoefend. Als je merkt dat een bepaald onderdeel er nog niet zo goed in zit, dan is het aan te raden om die specifieke stof nog een keer rustig door te lezen.
May the road rise to meet your feet
pi_34192303
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 07:37 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga straks ook naar de gemeente

moet een uitreksel halen
Krijg je een papiertje mee waarop je adres staat

Heb ik daar de kou voor moeten trotseren !
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:30:25 #210
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34192344
Heb mn theorie al een aantal weken, maar ben de helft nou al vergeten . Mn instructeur zei gisteren dat ik het maar weer eens moest doornemen
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_34192461
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:30 schreef Maikalo het volgende:
Heb mn theorie al een aantal weken, maar ben de helft nou al vergeten . Mn instructeur zei gisteren dat ik het maar weer eens moest doornemen
!
pi_34192754
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Robin__ het volgende:
Word iedereen eigenlijk weggebracht na zn examen, hoor nooit dat ze zelf terug rijden?
Ik reed zowel bij mijn TTT als bij mijn examen zelf terug.. Denk dat de instructeur ook kijkt naar hoe hyper/rustig je je opstelt..
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:45:01 #213
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34194240
Zijn er nog mensen die examen doen vandaag? (theorie, praktijk of TTT)
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_34194252
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:45 schreef Maikalo het volgende:
Zijn er nog mensen die examen doen vandaag? (theorie, praktijk of TTT)
Morgenochtend theorie
pi_34195418
Ik heb hem gehaald! Mijn rijbewijs! Ondanks dat ik onvoldoende keek tijdens mijn bochtje achteruit.
pi_34195464
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef Toad het volgende:
Ik heb hem gehaald! Mijn rijbewijs! Ondanks dat ik onvoldoende keek tijdens mijn bochtje achteruit.
Gefeliciteerd

Nu snel ophalen?
pi_34195562
quote:
gefeliciteerd
pi_34195699
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:19 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Nu snel ophalen?
Ik heb hem al.
pi_34195842
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik heb hem al.

Nou met dat theorie zou ik niet meer weten wat ik zou moeten gaan leren. Hoeveel vragen ik ook maak ik heb ze telkens allemaal goed. Straks nog maar ff dat boek doorlezen en punten opschrijven die ik denk dat ik niet weet
pi_34196051
quote:

hoe laat had je examen?
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:53:11 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34196550
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 03:09 schreef Devilnl het volgende:

[..]

ach gewoon relaxt rijden zoals je normaal met je instructeur ook doet.
maak je een fout. (verkeerd invoegen.. verkeerde rijbaan. motor slaat af of wat dan ook).. niks aan het handje!. gewoon netjes en veilig oplossen daar maakt je examinator echt geen probleem van (Living proof met motor af laten slaan tijdens examen )
zat er ook helemaal niet over in dat dit "einde oefening" zou betekenen. Mijn instructeur zei voorde tijd namelijk nog.
wat er ook gebeurt. wat voor fout je ook maakt, zolang je het maar veilig oplost! is er niks aan de hand.
gaf mij veel moed zeg maar

volgende keer gewoon denken van. ik rij met mijn instructeur. dus alles komt goed

ik vond mijn (negeroide achtige) examinator geweldig rustig, leuke gesprekken met gehad (hij stapte in en begon direct de stoel op de achterste stand te zetten & spiegels opnieuw in testellen.
Ik zei bijna van. Ja je bent ook zo'n lang eind!
majah.
toen dus de motor afsloeg voor de rotonde ( ) zei ik gewoon van "Da's de eerste keer"
Die lui zijn vast wel wat gewend tijden 'n examen (geen idee waardoor het kwam tbh. misschien de koppeling laten schieten ivm gladde schoenen (rubber zolen + water + rubberen pedaal vlakjes)
majah vond ie helemaal niet erg.

iig.. ben atm zo lijp als een kanarie!. en ga morgen middag maar eens mijn rijbewijs ophalen bij de gemeente .

Succes iedereen die voor zijn examen moet binnen kort
rijlessen zijn pijnlijk voor je bank rekenening

en thanks Mirelia
Bedankt iig
Ik voelde me zo stom na het zakken van m'n examen, terwijl het eigenlijk gewoon maar een examen is.. .

Mr bij mij gaf m'n examinator me niet eens de kans mezelf te verbeteren, en zelfs als ik dat deed vond hij het niet goed . Mwah, zolang ik dit keer maar een andere krijg, ben ik al blij
Dat je je rijbewijs nog niet hebt opgehaald! Als ik volgende week slaag, wil ik bij het gemeentehuis worden afgezet .
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:55:56 #222
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34196646
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik voelde me zo stom na het zakken van m'n examen, terwijl het eigenlijk gewoon maar een examen is.. .

Mr bij mij gaf m'n examinator me niet eens de kans mezelf te verbeteren, en zelfs als ik dat deed vond hij het niet goed . Mwah, zolang ik dit keer maar een andere krijg, ben ik al blij
Dat je je rijbewijs nog niet hebt opgehaald! Als ik volgende week slaag, wil ik bij het gemeentehuis worden afgezet .
was gister middag gesloten.. is alleen op woensdagen s'middags open. en aangezien ik me vanmorgen nog vrij beroerd voelde, zal ik hem zo meteen dus halen ;D
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:04:45 #223
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34196973
quote:
Gefeli!!
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_34197330
quote:
Gefeliciteerd
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 03:09 schreef Devilnl het volgende:
Mag voorlopig nog niet eens examen doen .... maar we gaan er wel voor natuurlijk
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:19:59 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34199903
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:55 schreef Devilnl het volgende:

[..]

was gister middag gesloten.. is alleen op woensdagen s'middags open. en aangezien ik me vanmorgen nog vrij beroerd voelde, zal ik hem zo meteen dus halen ;D
..Vervelend . Bij ons 5 dagen in de week, de hele dag?
En je had toch je examen de 1e keer gelijk gehaald? Haha, misschien kwam het door de koffie . Ook maar gaan drinken?
pi_34204171
Dank iedereen. Ik had om 9.50 examen. 10.50 was ik thuis, 11.10 had ik mijn rijbewijs.
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:01:21 #227
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34204338
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef Toad het volgende:
Dank iedereen. Ik had om 9.50 examen. 10.50 was ik thuis, 11.10 had ik mijn rijbewijs.
Ook in het centrum van Mburg gereden? Damn had laatst proefexamen en wat zit dat Middelburg kut in elkaar zeg, leek net Oost-Souburg
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:08:14 #228
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34204667
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef GotC het volgende:

[..]

..Vervelend . Bij ons 5 dagen in de week, de hele dag?
En je had toch je examen de 1e keer gelijk gehaald? Haha, misschien kwam het door de koffie . Ook maar gaan drinken?
yep. theorie + praktijk in 1x gehaald

zonet ffies het papiertje opgehaald. en in m'n pa z'n (Chrysler) Plymouth Voyager terug gereden.
Nog ff wezen tanken (lpg. dus dat ook mee gemaakt )
over het schouder kijken heeft ook geen enkel nut meer. want je ziet toch niets
rijd heerlijk man zo'n automaat. zat wel te zoeken om de koppeling bij het remmen. maargoed
en is veel veller dan die bmw les auto (diesel)
Vroem!

[ Bericht 8% gewijzigd door Devilnl op 18-01-2006 16:57:00 ]
pi_34204955
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Ook in het centrum van Mburg gereden? Damn had laatst proefexamen en wat zit dat Middelburg kut in elkaar zeg, leek net Oost-Souburg
Jaja, m'n examinator gaat meestal door Arnemuiden (ook irritante straatjes trouwens), maar deze keer ging hij via het CBR naar het centrum, vervolgens naar de Griffioen (wijk in M'burg) en via het centrum weer terug richting het CBR.
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:19:37 #230
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34205129
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef Toad het volgende:

[..]

Jaja, m'n examinator gaat meestal door Arnemuiden (ook irritante straatjes trouwens), maar deze keer ging hij via het CBR naar het centrum, vervolgens naar de Griffioen (wijk in M'burg) en via het centrum weer terug richting het CBR.
Ja Arnemuiden, daar zijn alle wegen verboden in te rijden of eenrichtingsverkeer volgens mij

Maar goed ik moet de 30ste op, en ik hoop dat dus niet OSburg of Arnemuiden heb, gewoon lekker door Mburg crossen alhoewel dat wel eens kut is met al die fietsers. De brug bij 't station is ook zo lekker, daar rij je gegarandeerd nog eens zo'n fietser op z'n bakkes
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:26:17 #231
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34205412
hehe die examinator van mij gisteren ook (meiden die overstaken etc): Uitkijken dames. straks lig je onder de passagier.
en dan heel droog er achteraan: Als je begrijpt wat ik bedoel
pi_34206363
Ik net ook weer rijles gehad, ik ben een stuk onzekerder geworden na het zakken voor mijn theorie vorige week Gelukkig ging het na een tijdje wel weer gewoon goed, maar in het begin liep ik echt te klunsen en foutjes te maken. En dat straatje keren ga ik echt nooit leren geloof ik Ik heb er zo'n ontzettende hekel aan en het blijft maar mislukken

Het is altijd wel gezellig met mijn instructeur, soms maak ik ook fouten doordat hij me aan het lachen maakt door flauwe moppen enzo te vertellen Het is net of ik bij het cabaret zit soms , lopen de tranen over mijn wangen. Maar ik ken hem ook al 7 jaar, dus we schieten wel goed met elkaar op.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:55:40 #233
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34206652
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef rena het volgende:
Ik net ook weer rijles gehad, ik ben een stuk onzekerder geworden na het zakken voor mijn theorie vorige week Gelukkig ging het na een tijdje wel weer gewoon goed, maar in het begin liep ik echt te klunsen en foutjes te maken. En dat straatje keren ga ik echt nooit leren geloof ik Ik heb er zo'n ontzettende hekel aan en het blijft maar mislukken

Het is altijd wel gezellig met mijn instructeur, soms maak ik ook fouten doordat hij me aan het lachen maakt door flauwe moppen enzo te vertellen Het is net of ik bij het cabaret zit soms , lopen de tranen over mijn wangen. Maar ik ken hem ook al 7 jaar, dus we schieten wel goed met elkaar op.
sneller aan het stuur draaien en langzamer rijden!
pi_34206732
straatjekeren:

aan de linkerkant van de weg stilgaan staan, dus dat je tegen de rijrichting in staat zegmaar, dan vol insturen naar rechts en achteruit rijden. Dan vol insturen naar links en vooruit rijden.

En je bent gekeerd
pi_34206870
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Devilnl het volgende:

[..]

sneller aan het stuur draaien en langzamer rijden!

Dat zegt mijn instructeur ook de hele tijd, maar op een of andere manier lukt het niet Moet het gewoon wat vaker gaan doen denk ik.
And you know I might
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:10:06 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34207227
quote:

Rustig aan doen, de oefening stap voor stap doen . Neem je tijd, het andere verkeer kan wel effe wachten. Zodra je voelt dat je te snel gaat, op de koppeling trappen! Langzaam weer op laten komen, en gelijk er weer op staan. Snel draaien, en vlak voordat je stilstaat stuur terugdraaien
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:11:20 #237
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34207276
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef Devilnl het volgende:
hehe die examinator van mij gisteren ook (meiden die overstaken etc): Uitkijken dames. straks lig je onder de passagier.
en dan heel droog er achteraan: Als je begrijpt wat ik bedoel
Mag ik die vent dinsdag van je lenen?
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:11:34 #238
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_34207288
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef Repeat het volgende:
straatjekeren:

aan de linkerkant van de weg stilgaan staan, dus dat je tegen de rijrichting in staat zegmaar, dan vol insturen naar rechts en achteruit rijden. Dan vol insturen naar links en vooruit rijden.

En je bent gekeerd
hehe als je links van de weg staat en je stuurt vol in naar rechts, en rijd dan achteruit, raak je de stoep hoor..
overigens,, zoals jij het beschrijft doe je het in 2 keer, ik d8 dat het in 3 keer moest??
is al weer een tijdje geleden voor mij maar goed..
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:14:14 #239
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34207391
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:11 schreef masterr112 het volgende:

[..]

hehe als je links van de weg staat en je stuurt vol in naar rechts, en rijd dan achteruit, raak je de stoep hoor..
overigens,, zoals jij het beschrijft doe je het in 2 keer, ik d8 dat het in 3 keer moest??
is al weer een tijdje geleden voor mij maar goed..
Gewoon aan de rechterkant van de weg. Vol links insturen en langzaam tot de andere stoeprand rijden totdat je hem zachtjes aanraakt, dan in achteruit, vol rechts sturen totdat je de andere stoeprand zachtjes voelt, en dan weer naar links en wegscheuren.
pi_34207533
Ik val iedere keer uit in die stomme benzine auto van m'n ouders.
(had altijd les in een diesel)
pi_34207535
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Rustig aan doen, de oefening stap voor stap doen . Neem je tijd, het andere verkeer kan wel effe wachten. Zodra je voelt dat je te snel gaat, op de koppeling trappen! Langzaam weer op laten komen, en gelijk er weer op staan. Snel draaien, en vlak voordat je stilstaat stuur terugdraaien

Ja, zo zou ik het moeten doen, ik ben veel te gestressed en chaotisch Als iets niet goed gaat ga ik gelijk wild doen
And you know I might
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:28:06 #242
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_34207971
zijn er eigenlijk ook mensen hier die niet gelesd hebben in een diesel??:)
lijkt me vrij onlogisch maar toch.
pi_34208057
Ik weet niet eens wat er in mijn lesauto gaat
And you know I might
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:31:52 #244
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_34208110
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:30 schreef rena het volgende:
Ik weet niet eens wat er in mijn lesauto gaat
tja dat merk je snel genoeg zodra je in een benzine gaat rijden...
pi_34208206
Hoe merk je dat dan? Ben ik wel benieuwd naar, maar zal ik nog wel even mee moeten wachten
And you know I might
pi_34208269
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:17 schreef Toad het volgende:
Ik val iedere keer uit in die stomme benzine auto van m'n ouders.
(had altijd les in een diesel)
Je moet als je de koppeling op laat komen tegelijk even veel gas geven, ben ik achter
Na 3 weken ben ik er eindelijk een beetje aan gewend
pi_34208571
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:11 schreef masterr112 het volgende:

[..]
't Kan zowel in twee als in drie keer
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:56:34 #248
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34208974
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef Piles het volgende:

[..]

Je moet als je de koppeling op laat komen tegelijk even veel gas geven, ben ik achter
Na 3 weken ben ik er eindelijk een beetje aan gewend
Ik dacht ook al waarom lukt 't wel in de lessen en niet in m'n eigen waggi?

Laatst was ik met de achterwielen in een greppeltje gekomen met m'n auto, ik dacht oh lekker gewoon zachtjes koppelen dan lukt 't wel, nou laat ik je dit vertellen dat blok heeft heel wat te verduren gehad toen ik hem er eindelijk uitkreeg
pi_34210126
quote:
Dat het begin soms kut gaat heeft IEDEREEN wel eens. En straatje keren.. het theoretische verhaal is heel simpel.. maar ik raak bij dat soort dingen altijd in de war door wat die instructeur zegt (net als bij keertje extra steken met achteruit inparkeren, om m ff rechter te krijgen ) 'rechts draaien, naar links etc' dus heb ik toen maar gewoon gevraagt of ie nix wou zeggen en dan gaat het een stuk beter (al weet ik natuurlijk niet of dat het probleem is bij jou)
pi_34210231
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Gewoon aan de rechterkant van de weg. Vol links insturen en langzaam tot de andere stoeprand rijden totdat je hem zachtjes aanraakt, dan in achteruit, vol rechts sturen totdat je de andere stoeprand zachtjes voelt, en dan weer naar links en wegscheuren.
dat is dus in 3 keer, mijn manier is in 2 keer.
Maarja wat jij zegt is idd gangbaarder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')