Wanneer verloopt jouw theorie, dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef Maikalo het volgende:
Droomscenario: over een maand in 1x mijn rijbewijs halen en zodoende nog geld over hebben voor mijn BE![]()
Doemscenario: examengarantie verkloten door 2x te zakken, geld op doordat je alweer aan de 60e les zit en je theorie verlopen![]()
Gefelicteerd!! Veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Devilnl het volgende:
Geslaagd!Kenteken lezen ging tbh. helemaal niet zo goed
eerste cijfers zag ik.. 37-..-..
stond een meid naast me (moest van de zelfde auto het kenteken lezen)..
37-PN-XT (noem maar wat).
ik: Wat zij zegt!
examinator: tis geen luister test, (andere examinator + lesser lachen) maar de 37 kon je wel lezen?
ik: Ja dat wel.
examinator: mooi gaan we naar de auto toe
ik *phew*![]()
![]()
Lampen buiten getest. en wat vragen over de lampjes op dashboard. niet eens onder de motorkap gekeken (regende een beetje).
2x moeten invoegen. (was beide keren vrij rustig)
1x straatje keren.
1x bocht achteruit.
1x geschrokken. kwam opeens een bordje einde woonerf tegen.. (gewoon 20-30 gereden dusmaar daar niks over gehoort waarschijnlijk gewoon omdat ik goed keek)
1x motor uitlaten slaan voor een rotonde (best knap opzich.. nog nooit gebeurd, maar aangezien ze voorde tijd al zeggen dat het niets uitmaakt. maakte ik me geen zorgen)
noujah.. en dus morgen naar gemeente huis :>
Mijne gelukkig pas in december, maar het zou flink lullig zijn als je dat nog eens moet overdoenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wanneer verloopt jouw theorie, dan?![]()
Mijne gelukkig pas in april
Beginnen met lessen/ theorie of bedoel je dat je dat je dan je rijbewijs hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:31 schreef FritsFluitketel het volgende:
Nog 4 maandjes en een beetje dan mag ik ook beginnen
ja idd.quote:
nah hij bleef wel gewoon routes geven en zeggen waneer je iets goed/fout doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt mij dat je op het laatst inderdaad zoiets hebt van: moet ik nou weer, ik kan het alMaar dan rij je zeker ook maar gewoon ergens naar toe en dan weer terug zonder dat je instructeur iets heeft wat je fout doet? of is dat niet zo?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Devilnl het volgende:
Geslaagd!Kenteken lezen ging tbh. helemaal niet zo goed
eerste cijfers zag ik.. 37-..-..
stond een meid naast me (moest van de zelfde auto het kenteken lezen)..
37-PN-XT (noem maar wat).
ik: Wat zij zegt!
examinator: tis geen luister test, (andere examinator + lesser lachen) maar de 37 kon je wel lezen?
ik: Ja dat wel.
examinator: mooi gaan we naar de auto toe
ik *phew*![]()
![]()
Lampen buiten getest. en wat vragen over de lampjes op dashboard. niet eens onder de motorkap gekeken (regende een beetje).
2x moeten invoegen. (was beide keren vrij rustig)
1x straatje keren.
1x bocht achteruit.
1x geschrokken. kwam opeens een bordje einde woonerf tegen.. (gewoon 20-30 gereden dusmaar daar niks over gehoort waarschijnlijk gewoon omdat ik goed keek)
1x motor uitlaten slaan voor een rotonde (best knap opzich.. nog nooit gebeurd, maar aangezien ze voorde tijd al zeggen dat het niets uitmaakt. maakte ik me geen zorgen)
noujah.. en dus morgen naar gemeente huis :>
.
nee. ja alleen vooruit inparkeren op het CBRquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
Ik ben nu trouwens wel een beetje bang voor mn rijexamen om 8 uur ipv 3 uur, is vast veel moeilijker met invoegen op de snelweg, en aangezien ik nooit op dat soort drukke momenten rij....
Volgens mij doen alle rij instructeurs datquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Devilnl het volgende:
[..]
terug reis reed m'n instructeur (hij had een beetje haast ivm andere lesser)
100 op 80 wegen.. 1 hand aan het stuur... om zich heen kijken hoe wij dat moeten doen was er ook niet bij
was een weg afgesloten (noujah stond een vrachtwagen de boel op tehouden)..
hij: "ff crossen"vliegt mooi over het trottoir heen.
toen nog ff testen of een bord "U Rijdt te snel" het nog deed..
oh en.. kwam een fietser van rechts.. hup! extra gas geven en er voor langs
zo ging de terug reis ongeveer. liet dus ff zien hoe het niet moet zeg maar
Hehe gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Devilnl het volgende:
terug reis reed m'n instructeur (hij had een beetje haast ivm andere lesser)
100 op 80 wegen.. 1 hand aan het stuur... om zich heen kijken hoe wij dat moeten doen was er ook niet bij
was een weg afgesloten (noujah stond een vrachtwagen de boel op tehouden)..
hij: "ff crossen"vliegt mooi over het trottoir heen.
toen nog ff testen of een bord "U Rijdt te snel" het nog deed..
oh en.. kwam een fietser van rechts.. hup! extra gas geven en er voor langs
zo ging de terug reis ongeveer. liet dus ff zien hoe het niet moet zeg maar
misschien omdat als je zelf wilt terugrijden het een soort les is en je dan moet dokken ofzo ? weet het ook niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hehe gefeliciteerdHoop dat ik snel hetzelfde kan zeggen
Word iedereen eigenlijk weggebracht na zn examen, hoor nooit dat ze zelf terug rijden?
dan baal jequote:-=Devilseye=- zegt:
i passed the drivers exam. you?
·$10·# My head is screaming ·$49'who cares about him'·$10 My heart is screaming·$49 'I do'·0 zegt:
oh well done !
·$10·# My head is screaming ·$49'who cares about him'·$10 My heart is screaming·$49 'I do'·0 zegt:
my mum fucked up....mine was yesterday and we didnt realise till today
-=Devilseye=- zegt:
doh
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:05 schreef Devilnl het volgende:
doh.. da's ook knap kut , een meid uit de UK had ook om 1uur rij examen.. liep dus ff anders af:
[..]
dan baal je![]()
Heeft met de verzekering te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:39 schreef Robin__ het volgende:
Beetje flauw opzich.. die kilometers maakt ie toch wel. (al zal het ongetwijfelt te maken hebben met de verzekering ofzo)
'n Goede vriend van me mocht wel zelf terugrijden na een rijexamen. Hij was toen geslaagd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heeft met de verzekering te maken inderdaad.
Als je geslaagd bent heb je een rijvaardigheidsbewijs op zak. Dat is niet hetzelfde als een rijbewijs.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
'n Goede vriend van me mocht wel zelf terugrijden na een rijexamen. Hij was toen geslaagd.
Ik mocht beide keren niet zelf terugrijden na m'n examens. Maarja was dan ook gezakt (wel zelfde instructeur).
Heb ik wel een beetje gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef Repeat het volgende:
steek niet teveel tijd in die shit van afmetingen enz van aanhangwagens, kwam bij mijn examen geeneen vraag over.... (Wat natuurlijk niet zegt dat het bij elk examen zo is)
Mijn instructrice viel van verbazing bijna van de stoel, toen ze hoorde dat ik geslaagd wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef zaiga het volgende:
Terug bij het CBR aan het tafeltje zei ze meteen dat ik geslaagd was. Ik blij, en mijn instructeur volgens mij enigszins verbaasd.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef zaiga het volgende:
Vrijdag de 13e heb ik de eerste examen gedaan... en geslaagd! Ik was natuurlijk erg, erg blij.
die zie je op bordjes van klaarovers (en vroeger agenten).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Knoekie het volgende:
Dit bord heb ik trouwens nog nooit van me leven gezien:
[afbeelding]
Zie je wel Sylvana. je kan het heus wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Mijn rijles ging echt super vandaag![]()
Echt heel goed gereden, geen inzichtsfouten gemaakt enzo
Alleen bochtje achteruit ging niet echt, had ik al hele tijd niet meer gedaan en nog nooit in het donker, maar verder ging alles echt goed en andere bijzondere verrichtingen ( fileparkeren en straatje keren) gingen wel goed, dus ik heb toch weer beetje hoop dat me examen binnenkort aangevraagd gaat worden
invoegen op de snelweg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef paracetamol87 het volgende:
ik ben gezaktinvoegen ging kut (moest in 3 ipv 4 (???)) en verder: verder vooruit kijken....ach jah ext time better over een maandje weer.....
Gaaf voor je!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijn rijles ging echt super vandaag![]()
als ik nog een paar lessen zo goed rij, dus ik ga me best doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Gaaf voor je!Nog met je instructeur over gehad wanneer 't aangevraagd gaat/kan worden?
Bij ons mag de geslaagde altijd zelf terugrijden (laatste keer in de lesauto etc), ben je gezakt moet je als passagier.. Kan het 100% begrijpen, ik zat huilend naast mn instructeurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef mirelia het volgende:
Volgens mijn (ex)instructeur heeft het te maken met de spanning en emoties
Of je slaagt en bent hyper, of je zakt en je bent boos,down
Daardoor kan je wel eens rare fouten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |