Wat moest je allemaal doen al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb mn eerste les achter de rug
Ging best goed, de heftruckervaring heeft toch nog geholpen
rondjes rijden over industrieterreinenquote:
Ja okay, maar sturen/gas/rem/schakelen/koppeling?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rondjes rijden over industrieterreinenMaar door dat er een evenement was, was het nog best achterlijk druk
dat ja, en richting aangeven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja okay, maar sturen/gas/rem/schakelen/koppeling?
4 mei 2005.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
¤ 21?? zeker had je je roze papiertje 10jr geleden gehaald
Hmmm... Jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef Gronnaephos het volgende:
-Lang verhaal-
Ik heb altijd zoiets van liever wachten en zorgen dat er niks ernstigs gebeurt, dan ineens ergens tussen te gaan staan of in te halen.. Zo ga ik iig wel rijden alsk m'n rijbewijs hebquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef Gronnaephos het volgende:
---verhaal---
wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef Gronnaephos het volgende:
klem zuipen met koffie weet je nog wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:55 schreef GotC het volgende:
Wow, een dubbele post!Sorry.
Iemand tips om van de zenuwen af te komen voor examen?
Zo ervoer ik het ook ongeveer. Net als het geval met die auto die zo aan het treuzelen was op de middenberm terwijl de weghelft waar hij op wou, helemaal vrij was. Ik had dan het initiatief moeten nemen door er rechts langs te rijden. Ik zei nog wel dat dat juist die ervaring is die je opdoet nádat je het rijbewijs had, bij de nabespreking, maar die examinator dacht daar dus anders over, mijn besluitvorming was nog benedenmaats, zelfs voor een leerling-rijder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf
hij vind het dus niet goed dat je wacht met inhalen van fietsers totdat jij vindt dat je goed overzicht hebt en dat het kan
lekker is dat ....
Volgende keer beter iig
thnxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Robin__ het volgende:
http://www.groningen.nl/f(...)arameter=1574#Kosten
Moest van mijn instructeur ook altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:30 schreef Robin__ het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens wat gehoord over het sturen (hoe je je handen houd) hoorde van een kennis dat het stuur door je handen laten glijden absoluut not-done is.. maar ik doe dat na haakse bochten toch wel bijna altijd, maar nog nooit wat over gehoord van mn instructeur. Iemand een idee hoe dat zit?
Hij schiet echt in 1 keer weer recht bedoel je? Ach ff wennen. Maargoed het is dus lulkoekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Devilnl het volgende:
Hmm maar dat vind ik trouwens ook weer verschillen per auto hoor.
in die BMW 316i liet ik het stuur glijden en dan stuurt ie netjes terug.
en bij die Chrysler Voyager van me pa als ik daar het stuur laat glijden dan krijg je echt een duw opzij zodra het stuur recht staat.
misschien komt het wel omdat dat een MPV is met hele zachte veren (schud dus meer)
majah
het moet je daarom ook lukken deze keer hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:59 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vandaag m'n laatste rijles gehad voor m'n derde praktijkexamen, en kan toch wel zeggen dat het vlekkeloos ging.![]()
![]()
In Meppel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef Devilnl het volgende:
[..]
het moet je daarom ook lukken deze keer hoor!![]()
Waarnneer moet je afrijden?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef bravo het volgende:
Toen ik vorige week mijn rijbewijs ophaalde kostte het...........
¤ 45.65 !!!
In Enschede is dat dus...
Wat 'n afzetterij!quote:waarom betalen burgers en bedrijven in Leeuwarden een ander tarief voor hetzelfde product dan gemiddeld elders. Een rijbewijs in Leeuwarden kost ¤ 43,75, terwijl het in Venlo slechts ¤ 21,-- kost. Een uittreksel uit het bevolkingsregister kost in Leeuwarden ¤ 10,20 en in Emmen slechts ¤ 4,80.
Bron: http://www.vvd-leeuwarden(...)ouwingen%202006.html
om die tijd moest ik ook!quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is geslaagd!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wow er zijn gewoon mensen die nog meer moeten betalen dan wij hier in den haagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef Robin__ het volgende:
Tarief 2006
Rijbewijs ¤ 50,25
http://www.almere.nl/smartsite.dws?id=2027
Oh ja, das misschien wel een goeiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Devilnl het volgende:
[..]
klem zuipen met koffie weet je nog wel?![]()
wat een naaistreek zeg. ik vind dat wachten juist beter. en dat je rechts voor moest sorteren naast een auto die onduidelijk bezig was. dat vind ik helemaal niet. die fietsers had je wellicht kunnen inhalen (hoewel ik denk dat dit iets is wat je niet doet als je examen hebt, omdat het juist een gevaarlijke situatie kan geven -meer iets wat je op rijles probeert, of als je je papiertje hebt doet, omdat je geen zin hebt om te wachtenquote:
ik maak me eigenlijk nooit ergens zorgen over.. we zien wel hoe het gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja, das misschien wel een goeie. Bij jou hielp het wel! Maar jij was ook wle heel relaxed
Wanneer heb je nou examen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja, das misschien wel een goeie. Bij jou hielp het wel! Maar jij was ook wle heel relaxed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |