Het zijn toch altijd pseudo-diepzinnige gesprekken, in het begin moet het juist oppervlakkig zijn IMHO. In het begin hoort het alleen om uiterlijk, uitstraling en een leuke babbel te gaan vind ik. Je draait eigenlijk de basis om. Volgens mij moet de basis een onuitgesproken gevoel zijn wat je met elkaar hebt gebaseerd op aantrekkingskracht en leuke korte gesprekken. En dat ga je dan uitbouwen. Nu keer je dat om en mis je al snel dat eerste. Dat is in elk geval wat ik tegenkom.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef geejeej het volgende:
het probleem is met msn ook wel dat je meteen de diepste gesprekken heb (heb ik ook al eerder gelezen hier op fok) en niet langzaam elkaar leert kennen zoals irl. ik vraag me af of het nou wel echt een goeie basis is om mee te beginnen.
quote:
Ik denk dat je hier toch teveel jezelf projecteert. Met de aantrekkingskracht ben ik het eens, maar de noodzaak om dan vooral maar enige diepgang te vermijden lijkt me volkomen persoonsafhankelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het zijn toch altijd pseudo-diepzinnige gesprekken, in het begin moet het juist oppervlakkig zijn IMHO. In het begin hoort het alleen om uiterlijk, uitstraling en een leuke babbel te gaan vind ik. Je draait eigenlijk de basis om. Volgens mij moet de basis een onuitgesproken gevoel zijn wat je met elkaar hebt gebaseerd op aantrekkingskracht en leuke korte gesprekken. En dat ga je dan uitbouwen. Nu keer je dat om en mis je al snel dat eerste. Dat is in elk geval wat ik tegenkom.
zelfde als hierquote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef dutchmage het volgende:
en laatste reactie van het vorige topic
en jouw naam op paiq is?
Ah ik bedoelde compleet vermijden ook niet, maar die gesprekken gaan vaak een bepaalde 'diepzinnige' kant op bemerk ik. En dat is vrijwel altijd dezelfde in mijn ervaring. En dat zijn toch vaak gesprekken die NA een eerste ontmoeting komen en niet ervoor. Dat geeft een wrang beeld dat je iemand kent en toch ook weer helemaal niet aanvoelt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier toch teveel jezelf projecteert. Met de aantrekkingskracht ben ik het eens, maar de noodzaak om dan vooral maar enige diepgang te vermijden lijkt me volkomen persoonsafhankelijk.
breng mensen nou niet op ideeenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Copycat het volgende:
Het loopt hier lekker zo te zien.
Iedereen lijkt zelfs verzadigd qua invites, ik zie bijna geen requests meer langskomen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zelfde als hier
ik had een match, mee gechat, alleen toen de foto te voorschijn kwam kreeg ik zowat een hartverzakking, men, wat lelijkniet gelijk verwijderd, dat vond ik ook wel weer sneu, maar even later wel
her er nog 1 voor een heer, en 99 voor dames.. dus let me know by mailquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Copycat het volgende:
Het loopt hier lekker zo te zien.
Iedereen lijkt zelfs verzadigd qua invites, ik zie bijna geen requests meer langskomen?
msn geef ik niet zo snel, dan moet ik toch al wel een tijdje gechat of berichtjes uitgewisseld hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ja dat ken ik..ach ben dan ook wel weer zo ( als het lekker kletst ) om haar wel te zeggen dat ze niet mijn type is.. maar vaak hebben ze dan mn msn al ( die andere
) en laat ik ze er gewoon in staan
Swingers past niet echt in deze reeks, aangezien het bij swingers puur om de seks gaat. Het gaat hier om relatiesites en dan maakt het niet uit of het m/v, v/v of m/m is.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef shaun81 het volgende:
Wat voor datingsites mogen hier geplaats worden? Alleen m/v of ook v/v swingers sites enz
Same herequote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef dutchmage het volgende:
[..]
her er nog 1 voor een heer, en 99 voor dames.. dus let me know by mail![]()
maar dan weten mensen wel wie ze moeten mailenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Copycat het volgende:
Het was inderdaad niet mijn bedioelig dat iedereen nu zijn/haar aantallen invites ging opsommen.
beetje raar dat het niet andersom is.. je zou toch verwachten dat het bij mannen 100 vrouwen zijn en bij vrouwen 100 mannenquote:
Ik ga er gewoon van mistypen...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Copycat het volgende:
Het was inderdaad niet mijn bedioelig dat iedereen nu zijn/haar aantallen invites ging opsommen.
Lijkt mij wel erg schurken aan een seksdatingsite?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef shaun81 het volgende:
Voor vrouw/vrouw wil ik dan ff een site aanmelden namelijk http://www.bi4real.nl
bij die andere niet- gratis sites moet je idd betalen om berichtjes te kunnen lezen/ sturenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef coz het volgende:
raden jullie aan om bij een van de drukkere sites betaald lid te worden of gewoon lekker onbetaald lid te blijven
of levert het eigenlijk weinig voordeel ? of kun je bij betaal sites vaak geen berichten sturen of andere grappen waardoor je eigenlijk gedwongen wordt betaald lid te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |