Nooit gehoord van een push-up bra ?!?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je nou echt talige retardatie? PUSH-UPS! Niet push-up's.
De enige reden dat ik het uit hield bij Amadeus.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een push-up bra ?!?
In vergelijking met die van klowjow?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Monidique het volgende:
Mijn penis is niet zo groot.
Daar kan ik me niet over uitlaten.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In vergelijking met die van klowjow?
Dan is ''niet zo groot'' zonder betekenis.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet over uitlaten.
Het was geen verwijzing, maar werd gebruikt in ongeveer onderstaande betekenissen:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan is ''niet zo groot'' zonder betekenis.
Hij wordt er ook niet echt groter door.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
laat ik het maar niet over de voordelen van besnijdenis hebben, want dat slaat als een lul op een trommel in het pol-sc topic
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij wordt er ook niet echt groter door.
Ze zeggen van wel, mits je alleen het striempje laat (be)snjiden. Je hebt zo'n 90% minder kans op aids en dat soort blabla, plus dat het kopje omhoog staat ten bate van het g-gebied..quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij wordt er ook niet echt groter door.
Dan is-ie toch niet groter? Grootser misschien, maar groter niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, mits je alleen het striempje laat (be)snjiden. Je hebt zo'n 90% minder kans op aids en dat soort blabla, plus dat het kopje omhoog staat ten bate van het g-gebied..
Duss....
jawel, het striempje, vergelijkbaar met dat zoals je dat onder je tong hebt, weerhoudt je van het verder uitsteken.. ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is-ie toch niet groter? Grootser misschien, maar groter niet!
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Tafkahs het volgende:
jawel, het striempje, vergelijkbaar met dat zoals je dat onder je tong hebt, weerhoudt je van het verder uitsteken.. ofzo.
mwoa, iemand die altijd vroeg naar bed moet..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.![]()
Vraag het hem.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:
Heeft BaajGuardian zich nu uitgeroepen tot profeet, ofzo?
Laat jij je uit het veld slaan door mensen wier voeten de grond niet raken?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef Monidique het volgende:
Dan krijg ik weer op m'n donder van de Truth-nazi's...
Ik denk dat de test uit het eerdere SC-topic uit zou wijzen dat de meeste TRU'ers nooit een nazi zouden zijn geworden.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef Monidique het volgende:
Dan krijg ik weer op m'n donder van de Truth-nazi's...
Moderators zouden per definitie nazi zijn geworden.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat de test uit het eerdere SC-topic uit zou wijzen dat de meeste TRU'ers nooit een nazi zouden zijn geworden.
In tegenstelling tot mijzelf overigens. Ik zou met lede ogen toezien hoe mijn joodse buren afgevoerd zouden worden... Ik zou ze wel missen, maar ja... Wat koopt een mens daarvoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat de test uit het eerdere SC-topic uit zou wijzen dat de meeste TRU'ers nooit een nazi zouden zijn geworden.
precies, iemand moet de muur doorbrekenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijzelf overigens. Ik zou met lede ogen toezien hoe mijn joodse buren afgevoerd zouden worden... Ik zou ze wel missen, maar ja... Wat koopt een mens daarvoor.
Jij leeft duidelijk in het juiste tijdperk, driedubbelovergehaalde kraaienbeffer.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijzelf overigens. Ik zou met lede ogen toezien hoe mijn joodse buren afgevoerd zouden worden... Ik zou ze wel missen, maar ja... Wat koopt een mens daarvoor.
Ja je hebt helemaal gelijk joh. Ze piktte de banen in. Dat is wat ze deden!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Van mij?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Tafkahs het volgende:
waarom toch die drang naar evolutie en dat onderwerp stelselmatig trivialiseren, Jehan?
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vond dat wel een goede film van Spielberg. Jews.
Wie is toch deze duivelse vrouw die zich van de ene op de andere zin lijkt te kunnen vermenigvuldigen?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk joh. Ze piktte de banen in. Dat is wat ze deden!![]()
nee, jij bent bruikbaar.quote:
Toch was dat een erg leuk topic... na 3 a 4 deeltjes waren we al heel ver om de toestand van 'God' heel ver naar achteren te schuiven. Maar 'God' ellimineren met de huidige stand van zaken was onmogelijk. Erg grappige hink-stap-sprong discussie. Maar de rek is er een beetje uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Tafkahs het volgende:
waarom toch die drang naar evolutie en dat onderwerp stelselmatig trivialiseren, Jehan? Is het dat evolutie geen plaats kent voor de totaal overbodig geworden mens, of is het een collectief lotsbesef dat ons doet beseffen dat we er 'het beste maar van moeten maken' ?
Tja, ik kom er toch niet uit. Een vriend van mij is theoloog nota bene, maar elke keer als het onderwerp de boventoon voert, dan ontstaat er een soort van 'dat kan je toch niet zeggen' spanning..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch was dat een erg leuk topic... na 3 a 4 deeltjes waren we al heel ver om de toestand van 'God' heel ver naar achteren te schuiven. Maar 'God' ellimineren met de huidige stand van zaken was onmogelijk. Erg grappige hink-stap-sprong discussie. Maar de rek is er een beetje uit.
Schitterend, bijna blues... maar ook weer niet.quote:Make him understand
The world on you depends
Our life will never end
Neger was van die opties denk ik nog wel het gemakkelijkst. Dan hoef je geen teksten te leren enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef RichardQuest het volgende:
Ik was Jood geworden zijn denk ik. Of communist. Of neger.
En wat was jij geworden?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Neger was van die opties denk ik nog wel het gemakkelijkst. Dan hoef je geen teksten te leren enzo.
Een interessant verleden, maar nu antwoord op de vraag?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben al geweest. Ik werd nazi tegen wil en dank.
Ik blijf wel gewoon een halfbloedje.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een interessant verleden, maar nu antwoord op de vraag?
Halfbloedjes. Lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon een halfbloedje..
Nu nog!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Halfbloedjes. Lekker![]()
Maar geef nu dan eens een zinnige reply op mijn laatste tekst Wel of niet naar Afghanistan?!
Ja, hallo, neem je taak een beetje serieus svp.quote:
Ik ging slapen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, hallo, neem je taak een beetje serieus svp.![]()
Ik pers het ook uit het onderste van mijn tenen. En waarom ben je in godsnaam van IRC afgegaan?
Ik besluit dat ik nu echt ga. Jammer, ik had gehoopt nog een glimps van sigme op te vangen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ging. Ging. Neem nu gewoon een besluit, van die voornemens heb ik genoeg.
Gelukkig kan ik hierna pas zometeen met haar over dit besluit debateren. Het duurde even, maar nu kan het.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik besluit dat ik nu echt ga. Jammer, ik had gehoopt nog een glimps van sigme op te vangen..
Maar wat? De toompjes van mijn liefste doorsnijden? Zondagochtend is wel een geschikt moment om een kopje uit te delen.. misschien doe ik dat nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik besluit dat ik nu echt ga. Jammer, ik had gehoopt nog een glimps van sigme op te vangen..
Ongewassen hippie.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:14 schreef sigme het volgende:Niet op zondag, dan slaap ik uit.. vandaag tot half negen, schandalig
!
Ghe, ja en ik blijf daarna ook nog een paar uur ongewassenquote:
Ok, wie zijn de andere twee anti-christen en waarom is bovenstaande mededeling (ik zie er niks schokkends in) van Ahmehoela veelzeggend?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens, de derde en laatste anti-christ heeft zijn masker laten vallen.
Napoleon en Hilter waren de eerste twee. Deze struikrover-als-president heeft het over "de laatste grootse gebeurtenis in de geschiedenis". Gezien het karakter van deze man kan hij niets anders bedoelen dan de apocalyps (wat overigens, tegen populair geloof in, niet het einde vd wereld is, maar het einde van de wereld zoals wij deze kennen). De struikrover-als-president is totaal gestoord en de landen die het kunnen moeten zichzelf in dienst stellen hem te stoppen, ook als dat vele doden en een mogelijk allesverwoestende oorlog betekend.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, wie zijn de andere twee anti-christen en waarom is bovenstaande mededeling (ik zie er niks schokkends in) van Ahmehoela veelzeggend?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Neger was van die opties denk ik nog wel het gemakkelijkst. Dan hoef je geen teksten te leren enzo.
Dat is niet zo moeilijk te onhoudenquote:Sure, why not? I am the token black guy. I'm just supposed to smile and stay out of the conversation and say things like: "Damn," "Shit," and "That is whack."
Het enige wat het CDA eraan doet is modale gezinnetjes subsidiëren.quote:Bos zou de mond vol hebben 'over samenhang in de samenleving', maar gaat volgens Balkenende voorbij aan de rol van familie en gezin. "Dat is bouwen zonder hoeksteen", zo stelde de CDA'er.
Hoop gebakken lucht.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het enige wat het CDA eraan doet is modale gezinnetjes subsidiëren.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bijna net zo hol als "solidariteit".
O ja en Bush dan ?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Napoleon en Hilter waren de eerste twee. Deze struikrover-als-president heeft het over "de laatste grootse gebeurtenis in de geschiedenis". Gezien het karakter van deze man kan hij niets anders bedoelen dan de apocalyps (wat overigens, tegen populair geloof in, niet het einde vd wereld is, maar het einde van de wereld zoals wij deze kennen). De struikrover-als-president is totaal gestoord en de landen die het kunnen moeten zichzelf in dienst stellen hem te stoppen, ook als dat vele doden en een mogelijk allesverwoestende oorlog betekend.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, ik vind dit eigenlijk ook wel schokkend, de band Within Temptation krijgt een popprijs omdat ze als eikpunt voor Gothic Metal worden beschouwd..
Lees en huiver. Danny Christiaan wordt groot onrecht aangedaan:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Guus Meeuwis won laatst toch ook zo'n prijs?
Ik heb 'm hier voor me, het is een foto vanuit kikkerperspectief, dan krijg je dit soort vertekeningen. Iedereen op de foto 'leunt' naar binnen. Aan de randen het meest, de meneer links op de foto (niet zichtbaar op jouw plaatje) lijkt ook op de toren van Pisa.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:50 schreef Yildiz het volgende:
Uit de FP, iemand denkt dat de foto niet goed is.
Daaro Nederlanders hebben groot vertrouwen in de media (onderin)
Het gaat om de foto, gister geplaatst in de volkskrant. Ik kan em niet zo goed zien nog.
http://www.volkskrant.nl/vk-online/today.html (pagina 3)
screenshot daar weer van:
(de man rechts, rechterbeen)
Zo lijkt het niet echt te kloppen... Met name het formaat ook.
Heeft iemand em in het groot?
Yepquote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef pberends het volgende:
Na Buitenhof een programma met Flip Schaameier.
Een hoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:19 schreef Tafkahs het volgende:
Weet iemand wie Shelley Winters was ? Die is overleden.
Oh, dus van die man rechtsonder, das zeg maar een jas, geen broek ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier voor me, het is een foto vanuit kikkerperspectief, dan krijg je dit soort vertekeningen. Iedereen op de foto 'leunt' naar binnen. Aan de randen het meest, de meneer links op de foto (niet zichtbaar op jouw plaatje) lijkt ook op de toren van Pisa.
Maar wel oppermachtig.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef George-Butters het volgende:
Zenders schrappen serie na christelijk protest
Hihi, preuts en bekrompen.
O. Als ik mag doorvragen, wat kwalificeert iemand als anti-christ? Waarom N & H, en niet bijvoorbeeld Djenghis Khan, Alexander, Mao, Stalin, Pol Pot?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Napoleon en Hilter waren de eerste twee.
Niets ten goede van Ahmehoela, maar ik heb wel het idee dat wij in het westen die vreemde knakkers daar vaak éxtra misverstaan vanwege hun barokke taalgebruik.quote:Deze struikrover-als-president heeft het over "de laatste grootse gebeurtenis in de geschiedenis".
Wel, de jehova's betogen toch al decennia (of langer?) dat de apocalyps niet lang meer op zich laat wachten?quote:Gezien het karakter van deze man kan hij niets anders bedoelen dan de apocalyps (wat overigens, tegen populair geloof in, niet het einde vd wereld is, maar het einde van de wereld zoals wij deze kennen).
Als dat een allesvernietigende oorlog betekent, dan maken we toch juist de profetie van Ahmehoela waar? Lijkt me niks, volgens heiligt het doel de middelen dan niet.. voorkómen van apocalyps door deze te verwezenlijkenquote:De struikrover-als-president is totaal gestoord en de landen die het kunnen moeten zichzelf in dienst stellen hem te stoppen, ook als dat vele doden en een mogelijk allesverwoestende oorlog betekend.
Wat niet perse slecht hoeft te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:
Maar wel oppermachtig.
Ziehier. http://www.afa.net/
Ja, dat is de rand van een halflange jas, je kan het been nog net in een hoekje van de foto zien, dat loopt gewoon vloeiend uit beeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, dus van die man rechtsonder, das zeg maar een jas, geen broek ofzo?
Zo hoorde ik gister nog in het RTL Nieuws dat de president gezegd had dat de holocaust niet bestaat, uit de mond van een plaatselijke reporter. Nou meen ik dat ie toch wat anders gezegd had. (Niet dat dat het minder erg maakt, maar het gaat om de verdraaiing, hij zei volgens mij iets in de zin van dat hij het onzin vond dat Israel de holocaust overal voor excuus gebruikte ofzo.)quote:Op zondag 15 januari 2006 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Niets ten goede van Ahmehoela, maar ik heb wel het idee dat wij in het westen die vreemde knakkers daar vaak éxtra misverstaan vanwege hun barokke taalgebruik.
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat niet perse slecht hoeft te zijn.
Het is een wolf in schaapskleren. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat niet perse slecht hoeft te zijn.
Ik ken de organisatie verder niet maar jij wel blijkbaar?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef George-Butters het volgende:
Het is een wolf in schaapskleren. Dat weet jij ook wel.
Yildiz, ik heb dat samen met Johan_de_With ietwat geprobeerd uit te zoeken (ik stelde vragen, J_d_W zocht uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zo hoorde ik gister nog in het RTL Nieuws dat de president gezegd had dat de holocaust niet bestaat, uit de mond van een plaatselijke reporter. Nou meen ik dat ie toch wat anders gezegd had. (Niet dat dat het minder erg maakt, maar het gaat om de verdraaiing, hij zei volgens mij iets in de zin van dat hij het onzin vond dat Israel de holocaust overal voor excuus gebruikte ofzo.)
ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ken de organisatie verder niet maar jij wel blijkbaar?
Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.quote:AFA believes that the entertainment industry, through its various products, has played a major role in the decline of those values on which our country was founded and which keep a society and its families strong and healthy. For example, over the last 25 years we have seen the entertainment industry "normalize" and glorify premarital sex. During that time we have suffered a dramatic increase in teen pregnancies, sexually transmitted diseases such as AIDS and abortion as a means of birth control.
Als je het uitgezocht heb, zal ik waarschijnlijk wel mis zitten, maar even een google geeft het volgende:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Yildiz, ik heb dat samen met Johan_de_With ietwat geprobeerd uit te zoeken (ik stelde vragen, J_d_W zocht uit).
We kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat Ahmehoela waarschijnlijk wél gezegd had wat hem werd aangewreven: dat de holocaust een mythe is.
Als jij ergens bronnen hebt die dat beargumenteerd anders zien, ben ik zeer benieuwd daarnaar!![]()
Maar óókquote:CNN.com - Iranian leader: Holocaust a 'myth' - Dec 14, 2005
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has described the Holocaust as "a myth"
and suggested that Israel be moved to Europe, the United States, ...
www.cnn.com/2005/WORLD/meast/12/14/iran.israel/ - 48k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
En ik weet niet in hoeverre ik het 2e nieuwsbericht serieus kan nemen. Kan je het 2e bericht weerleggen? Is die minister net zo 1 als de 'minister van Informatie' ten tijde van de inval in Irak?quote:CNN.com - Iran: Holocaust remarks misunderstood - Dec 16, 2005
Widely condemned remarks by Iran's president about Israel and the Holocaust
were "misunderstood" by Western governments, the country's interior minister has ...
www.cnn.com/rssclick/2005/ WORLD/meast/12/16/iran.israel/?eref=yahoo - 48k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Cool en waarom is het dan een wolf in schaapskleren?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef George-Butters het volgende:
ja.
Het is een mooi geschreven stukje. Maar de verheerlijking van de tijd daarvoor is voor mij afschrikwekkend. Bovendien is het erg eenvoudig om de tv de schuld te geven, daarnaast is de claim van de toegenomen blablabla ook erg eenvoudig gemaakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.
Van een vrouwen borst is volgens mij nog nooit iemand doodgegaan. Ik begrijp die sexuele preutsheid ook niet zo goed. Iets typisch Anglo-Saksisch?
Het ging er toendertijd volgens mij meer om dat de Super Bowl een familie-gebeuren is. Dan zit het hele gezin dus met eten op schoot TV te kijken, of hoe dan ook. Met de kleine kinders erbij.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.
Van een vrouwen borst is volgens mij nog nooit iemand doodgegaan. Ik begrijp die sexuele preutsheid ook niet zo goed. Iets typisch Anglo-Saksisch?
Ik vind dat daar gebouwd moet worden. De toegevoegde waarde van dat groen is nul, nul.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
ja hoor, daar heb je ze al. Het groene hart moet maar eens aangebroken worden voor de huizenbouw, dat kan door liberalisering van de woningmarkt.
Waarom bekent die ambtenaar niet gewoon gelijk kleur.
Het is toch ergens misgegaan in het verleden. Ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets is te herleiden tot de tv.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef George-Butters het volgende:
Het is een mooi geschreven stukje. Maar de verheerlijking van de tijd daarvoor is voor mij afschrikwekkend. Bovendien is het erg eenvoudig om de tv de schuld te geven, daarnaast is de claim van de toegenomen blablabla ook erg eenvoudig gemaakt.
Gaat het groene hart er dan toch aan? Nadat men er tientallen jaren geleden achter kwam dat er geen groen in de randstad was, en men zelfs StaatsBosBeheer heeft opgezet om wat groen te planten, gaat dat maar weer de schop op?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
ja hoor, daar heb je ze al. Het groene hart moet maar eens aangebroken worden voor de huizenbouw, dat kan door liberalisering van de woningmarkt.
Waarom bekent die ambtenaar niet gewoon gelijk kleur.
Zo is dat, Nederland had allang geasfalteerd moeten worden, elke jumbo moet overal kunnen landen als dat de meerderheid van de passagiers uitkomtquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vind dat daar gebouwd moet worden. De toegevoegde waarde van dat groen is nul, nul.
Ja, en eigenlijk kan ik nu heeeeel cru gaan zeggen dat Christenen die serie die door AFA 'uit de lucht is gehaald' ook niet hoeven te kijken...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is toch ergens misgegaan in het verleden. Ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets is te herleiden tot de tv.
Er is inderdaad enorm veel bagger op tv en in de VS waarschijnlijk nog veel meer dan hier maar je hoeft geen tv te kijken.
Dat is de vvd agenda al tijden hoor, voorzichtig snoepen aan de rand en verder. Ik snap niet waarom men niet eens aan hoogbouw gaat denken. 3 etages scheelt al een hoop ruimte.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gaat het groene hart er dan toch aan? Nadat men er tientallen jaren geleden achter kwam dat er geen groen in de randstad was, en men zelfs StaatsBosBeheer heeft opgezet om wat groen te planten, gaat dat maar weer de schop op?
Allemachtig, ik zou niet eens zo perplex staan als het nog gebeurt ook.
TV kijken tijdens het eten is sowieso al verschrikkelijk en helemaal met je bord op schoot tv kijken maar dat terzijde.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef Yildiz het volgende:
Het ging er toendertijd volgens mij meer om dat de Super Bowl een familie-gebeuren is. Dan zit het hele gezin dus met eten op schoot TV te kijken, of hoe dan ook. Met de kleine kinders erbij.
Dán kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat het niet lache is. Net zoals hier tijdens de WK-finale in een pauze een show wordt gehouden, heel Nederland kijkt, en er gebeurd zoiets.
Zelfs een Fa-reclame (met blote borsten, die ja) zou denk ik dan niet bij iedereen goed vallen.
Och. Ik ga daar niet over.
Dat is opzich ook wel zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef Yildiz het volgende:
Ja, en eigenlijk kan ik nu heeeeel cru gaan zeggen dat Christenen die serie die door AFA 'uit de lucht is gehaald' ook niet hoeven te kijken...
Dan zijn we het toch uiteindelijk aardig met elkaar eens.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
TV kijken tijdens het eten is sowieso al verschrikkelijk en helemaal met je bord op schoot tv kijken maar dat terzijde.
Zo'n borst op primetime is in Nederland echt geen issue hoor niet zoals dat in de VS enorm wordt opgeblazen. Een borst wat is er vreemd aan een borst. Het is een soort hypocrisie die ik niet geheel snap.
In het verleden kwam het ook voor. Alleen werd alles veel meer geheim gehouden.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is toch ergens misgegaan in het verleden. Ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets is te herleiden tot de tv.
Er is inderdaad enorm veel bagger op tv en in de VS waarschijnlijk nog veel meer dan hier maar je hoeft geen tv te kijken.
Ik zou wel weer eens mooie hoogbouw willen zien. En dan geen kale blokken, maar zoiets als deze:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is de vvd agenda al tijden hoor, voorzichtig snoepen aan de rand en verder. Ik snap niet waarom men niet eens aan hoogbouw gaat denken. 3 etages scheelt al een hoop ruimte.
Wat stelt het groene hart nu eigenlijk voor?????quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is de vvd agenda al tijden hoor, voorzichtig snoepen aan de rand en verder. Ik snap niet waarom men niet eens aan hoogbouw gaat denken. 3 etages scheelt al een hoop ruimte.
Dat geloof ik dus niet. Nee vroeger was het geen paradijs op aarde maar ik denk dat het tegenwoordig wel slechter is gesteld met de morele waarde dan vroeger.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef George-Butters het volgende:
In het verleden kwam het ook voor. Alleen werd alles veel meer geheim gehouden.
Dat mag je denken. We agree to disagree.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet. Nee vroeger was het geen paradijs op aarde maar ik denk dat het tegenwoordig wel slechter is gesteld met de morele waarde dan vroeger.
Al zijn het 3 bomen en 5 grassprieten, dan nóg is het geen reden om het maar weg te kappen en er huizen neer te planten. Vind ik dan. Ik ga.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat stelt het groene hart nu eigenlijk voor?????
Het is net zo'n suf heilig huisje als de hypotheekaftrek.
WTF is dat voor holle zin, hoe kun je nou ooit "slechtere morele waarde" hebben? Wat is er slecht aan de "morele waarde" van tegenwoordig?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet. Nee vroeger was het geen paradijs op aarde maar ik denk dat het tegenwoordig wel slechter is gesteld met de morele waarde dan vroeger.
lees zelf maar, http://nl.wikipedia.org/wiki/Groene_Hartquote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat stelt het groene hart nu eigenlijk voor?????
Het is net zo'n suf heilig huisje als de hypotheekaftrek.
Feit is dat er VEEEEEL bijgebouwd moet worden, waar maakt mij niet uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
lees zelf maar, http://nl.wikipedia.org/wiki/Groene_Hart
Eerder het gebrek eraan. Mensen willen allerlei dingen doen zonder de consequenties te dragen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
WTF is dat voor holle zin, hoe kun je nou ooit "slechtere morele waarde" hebben? Wat is er slecht aan de "morele waarde" van tegenwoordig?
Natuur ingeklemd tussen snelwegen en overvolle recreatieplassen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, groene hart is toch vooral landbouw en recreatiegebied? Je mag dat wel scheiden van echte natuur want dat is zeker niet....
Mwa, is nog niemand aan gestorven voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
TV kijken tijdens het eten is sowieso al verschrikkelijk en helemaal met je bord op schoot tv kijken maar dat terzijde.
Maakt het je dan wel of niet wat uit? Welke "heilige huisjes" zouden wat jou betreft omver getrapt mogen worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Feit is dat er VEEEEEL bijgebouwd moet worden, waar maakt mij niet uit.
Huizen zijn onbetaalbaar, als je ergens wilt wonen in de randstad en je hebt niet veel te besteden,
dan kan je 6 jaar wachten tot je aan de beurt bent.
En in de rest van Nederland is het niet veel beter.
Zijn dat normen en waarden?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eerder het gebrek eraan. Mensen willen allerlei dingen doen zonder de consequenties te dragen.
Dit bijvoorbeeld:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
hoe kun je nou ooit "slechtere morele waarde" hebben? Wat is er slecht aan de "morele waarde" van tegenwoordig?
quote:WTF is dat voor holle zin
dat kan, maar dan zul je het zelf op de agenda moeten zettenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:
Er wordt weer van alles door elkaar gehaald, ik wacht totdat "familiedrama's" wordt geopperd om te laten zien dat we geen nurmen en waarden hebben.
Hoogbouw is ook prima. grote appartementen kunnen ook erg luxe zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maakt het je dan wel of niet wat uit? Welke "heilige huisjes" zouden wat jou betreft omver getrapt mogen worden.
Zelf zou ik pleiten voor hoogbouw. Vrijstaande villa's zijn nergens voor nodig. Groeisteden hebben hun maximum nu wel bereikt, het wordt tijd dat er eens wordt gedacht aan efficient maar leefbaar gebruik van de openbare ruimte. In Amsterdam is het heel normaal dat je 3 a 4 huizen op elkaar zet. Dat gaat goed, zolang je een gemeleerde bevolkingssamenstelling hebt.
Op dit moment is de hoogbouw in Amsterdam ook al achterhaald aan het worden, maar Amsterdam is dan ook geen groeistad. Almere en Purmerend zijn dat wel.
Het draagt wel bij aan de verloedering van het gezin.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:24 schreef RichardQuest het volgende:
Mwa, is nog niemand aan gestorven voor zover ik weet.
Wat is verloedering van het gezinquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het draagt wel bij aan de verloedering van het gezin.
Er hoeft niet meteen iemand aan te sterven alvorens het slecht is.
Wat verloedert er dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het draagt wel bij aan de verloedering van het gezin.
Er hoeft niet meteen iemand aan te sterven alvorens het slecht is.
Volgens mij alleen maar beter voor het gezin, want het scheelt een hoop ruzies aan de eettafel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is verloedering van het gezin
Waarom is eten bij de tv slecht voor het gezin?
inderdaad en dan kun je ook nog je hondje uitlaten als je zo'n beest wilt hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoogbouw is ook prima. grote appartementen kunnen ook erg luxe zijn.
De tv vormt dan het middelpunt terwijl het avondeten het moment is om de dag te bespreken en het als een rustpunt van de dag te zien.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef RichardQuest het volgende:
Wat verloedert er dan?
Wat mij betreft mogen de mensen dat lekker zelf weten.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De tv vormt dan het middelpunt terwijl het avondeten het moment is om de dag te bespreken en het als een rustpunt van de dag te zien.
Dat hoeft helemaal niet hoor, ik bedoel, jij zit nu alleen te computeren. Als je echt zo'n family-man was, dan was je gezellig, met je gezin aan het praten over de sores van de afgelopen week. Waarom doe je dat niet en neem je de tijd dat je aan het Fok!en bent niet op als gezinstijd? Dat duurt veel langer dan het avondeten en je kunt veel meer praten als je geen eten in je mond hebt.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
Een van de weinige momenten dat je samen bent.
De familieband verloedert als je met je bord op schoot tv kijkt.
Engelse schuttingtaal, weergegeven in een afkorting, in een Nederlandse zin. Het werk van de zo grappig benoemde cancer-man.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Echt de teloorgang van moraal ja.
Hierbij bewezen, slimme mensen doen niet aan kinderen.quote:Vrouwen in Nederland kiezen er steeds vaker voor om geen kinderen te nemen. Vooral onder hoger opgeleide vrouwen is het niet meer vanzelfsprekend om een kind te krijgen, waardoor het geboortecijfer daalt. Netwerk besteedt vandaag uitgebreid aandacht aan deze ontwikkeling.
Jaja, Donner zou nog wat van me kunnen lerenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Engelse schuttingtaal, weergegeven in een afkorting, in een Nederlandse zin.
Ik ben erg serioois, beste Coen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Het werk van de zo grappig benoemde cancer-man.
Dat tweede, dat stelt alleen maar dat de president verkeerd begrepen is. Het geeft geen uitleg, wat er waarom en hoe verkeerd geciteerd of vertaald is.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je het uitgezocht heb, zal ik waarschijnlijk wel mis zitten, maar even een google geeft het volgende:
[..]
Maar óók
[..]
En ik weet niet in hoeverre ik het 2e nieuwsbericht serieus kan nemen. Kan je het 2e bericht weerleggen? Is die minister net zo 1 als de 'minister van Informatie' ten tijde van de inval in Irak?
'the Americans are not here' etc., terwijl ze praktisch op de stoep stonden...
Ik wacht het antwoord af.
Ik zeg nergens dat mensen dat niet zelf mogen weten.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
Wat mij betreft mogen de mensen dat lekker zelf weten.
Daar hebben wij het avondeten voor. Wij zitten toch al snel een half uur aan tafel.quote:Dat hoeft helemaal niet hoor, ik bedoel, jij zit nu alleen te computeren. Als je echt zo'n family-man was, dan was je gezellig, met je gezin aan het praten over de sores van de afgelopen week. Waarom doe je dat niet en neem je de tijd dat je aan het Fok!en bent niet op als gezinstijd? Dat duurt veel langer dan het avondeten en je kunt veel meer praten als je geen eten in je mond hebt.
Een half uur maar?! De verloedering! Als de sodemieter naar de eettafel jij en praten tot je erbij neervalt.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat mensen dat niet zelf mogen weten.
[..]
Daar hebben wij het avondeten voor. Wij zitten toch al snel een half uur aan tafel.
Als jij denkt dat de totale Verelendung van de taal, en daarmee de omgangsvormen, niets met moraal of normen en waarden te maken heeft, ben je het spoor bijster.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef RichardQuest het volgende:
Stel je niet zo aan en doe gewoon mee met de discussie in plaats van te katten. Je voegt niks toe.
Wat, Interpunctie?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als jij denkt dat de totale Verelendung van de taal, en daarmee de omgangsvormen, niets met moraal of normen en waarden te maken heeft, ben je het spoor bijster.
Dus als iemand de woorden ''what the fuck'' gebruikt in een discussie, is dat geen teken van gebrek aan beschaving? Wat is het dan wel?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat, Interpunctie?.
De dynamiek die taal heeft, staat los van normen en waarden inderdaad. Als jij vindt dat ik dan het spoor bijster ben moet jij dat lekker vinden. Ik blijf vinden dat je je wat dat betreft aanstelt.
Om een of andere reden zie ik altijd meer verdeling in dat woord dan ellende..quote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
.. Verelendung..
Ellende bestaat bij de gratie van verdeling.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Om een of andere reden zie ik altijd meer verdeling in dat woord dan ellende..
Ik ga buitenspelen
Beter een half uur aan tafel dan een uur achter de tv met het bord op je schoot.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef RichardQuest het volgende:
Een half uur maar?! De verloedering! Als de sodemieter naar de eettafel jij en praten tot je erbij neervalt.
Het is gewoon een gezegde, Coen. Het betekent precies hetzelfde als "in hemelsnaam", dat je waarschijnlijk ook geen gebrek aan beschaving vindt.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dus als iemand de woorden ''what the fuck'' gebruikt in een discussie, is dat geen teken van gebrek aan beschaving? Wat is het dan wel?
Ik kijk zelden tv en helemaal niet tijdens het eten, maar dat doe ik niet om de morele verloedering tegen te gaan of zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beter een half uur aan tafel dan een uur achter de tv met het bord op je schoot.
Wat me overigens vrij moeilijk eten lijkt maar de tv is heilig dus het onhandige eten neem je blijkbaar voor lief.
Ik scheld niet. Je haalt zaken door elkaar.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Hierbij zij aangetekend dat vuig en gemeen schelden vroeger onder alle lagen van de bevolking al gemeengoed was, ook onder professoren.
Maar je vindt bord op schoot achter de tv net zo normaal als gewoon eten aan de eettafel?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kijk zelden tv en helemaal niet tijdens het eten, maar dat doe ik niet om de morele verloedering tegen te gaan of zo.
Dit had niet direct daar op betrekking, Richard.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik scheld niet. Je haalt zaken door elkaar.
Het is me inderdaad om het even.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je vindt bord op schoot achter de tv net zo normaal als gewoon eten aan de eettafel?
Er is niets heiligs aan de televisie. Net zo heilig als het forum waar je je nu op bevindt terwijl je je ook met je gezin kunt bezighouden.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is er zo heilig aan de tv dat je er zelfs het eten aan tafel voor opgeeft?
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit had niet direct daar op betrekking, Richard.
Waarbij dan?quote:Hierbij
6-letterwoordenlingo, get the picture, waku-waku. Volgens mij vissen zij in de vijver van de opschooteters.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik doe trouwens niet anders dan voor de TV eten, als ik tenminste niet buiten de deur eet. Lachen om spelletjes kan ook heel stimulerend zijn.
Het gaat om het avondeten niet om de rest van de dag. We hebben allemaal ons eigen leven. Je hoeft als gezin niet 24/7 met elkaar bezig te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef RichardQuest het volgende:
Het is me inderdaad om het even.
Er is niets heiligs aan de televisie. Net zo heilig als het forum waar je je nu op bevindt terwijl je je ook met je gezin kunt bezighouden.
Wat een verloederd taalgebruik.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ander woord voor ''nu''.
Maar je bent dan ook alleen en student.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik doe trouwens niet anders dan voor de TV eten, als ik tenminste niet buiten de deur eet. Lachen om spelletjes kan ook heel stimulerend zijn.
Precies, en er zijn meerdere manieren om gezond met elkaar om te gaan dan tradities.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat om het avondeten niet om de rest van de dag. We hebben allemaal ons eigen leven. Je hoeft als gezin niet 24/7 met elkaar bezig te zijn.
Maar daarom hoef je de traditie van 's avonds samen eten niet op te geven. Daarover verschillen we blijkbaar van mening.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
Precies, en er zijn meerdere manieren om gezond met elkaar om te gaan dan tradities.
Als je dat wel doet, hoeft het nog geen normvervaging te zijn, dat is mijn hele punt. Er zijn meer manieren.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je de traditie van 's avonds samen eten niet op te geven.
Daar zou AFA niet blij mee zijn inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
We vormen gelukkig niet samen een gezin dus er is geen man over boord.
Ik denk wel dat het een verval is.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
Als je dat wel doet, hoeft het nog geen normvervaging te zijn, dat is mijn hele punt. Er zijn meer manieren.
Niet alleen de AFAquote:Daar zou AFA niet blij mee zijn inderdaad.
De traditie om samen aan de tafel te eten.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef RichardQuest het volgende:
Als je het op een andere manier doet, wat is dan vervallen?
Traditie om de traditie dus....dat is juist het probleem dat veel mensen met de islam hebben, dat sommige islamieten tradities in stand houden zonder er zelf bij na te denken.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De traditie om samen aan de tafel te eten.
Ik zie daar eigenlijk geen probleem in. Ik vind een traditie niet per definitie slecht.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef RichardQuest het volgende:
Traditie om de traditie dus....
Ik eet 's ochtends aan de keukentafel en 's middags, en als ik om 10 uur pm eet meestal ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De traditie om samen aan de tafel te eten.
Eigenlijk zou er eens onderzoek naar moeten komen. Wie eten nog aan tafel en wie achter de tv. Zou best een interessant onderzoek kunnen zijn.
Is het leuk daar, op de klompendansvereniging?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie daar eigenlijk geen probleem in. Ik vind een traditie niet per definitie slecht.
Ik ben tegen het opportunistische veranderen van dingen om recalcitrant te zijn en tradities over boord te gooien.
Dat slaat dus nergens op. Op klomen lopen is bij mij geen traditie.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
Is het leuk daar, op de klompendansvereniging?
Mooie traditie. Net zoals bier drinkenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik eet 's ochtends aan de keukentafel en 's middags, en als ik om 10 uur pm eet meestal ook wel.
Als ik werk eet ik of staand of aan een tafel.
Zondagdagen en rond 8 uur meestal op de bank
dat doe ik overal, zelfs in me nestquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooie traditie. Net zoals bier drinken.
Kan je dan nog wel spreken van een traditie of eerder een verslaving?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
dat doe ik overal, zelfs in me nest
ik vind het wel folklorequote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan je dan nog wel spreken van een traditie of eerder een verslaving?![]()
Door de hoeveelheid Guinness ondertussen welquote:
Guinness dat is toch gewoon Heinekenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Door de hoeveelheid Guinness ondertussen wel
Van orgine aleen maar Pools, Frans en Nederlands
In OUDquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef pberends het volgende:
Netwerk vanavond: Wie wil er nog kinderen?
Over recalcitrant gesproken.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Guinness dat is toch gewoon Heineken.
Ga je mond spoelen vlegelquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Guinness dat is toch gewoon Heineken.
Hoewel Pools en Frans bloed daar weten ze ook wel wat drinken is.
Wat doe jij dan in godsnaam in OUD, wil je papa wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In OUD.
Het meest afschuwelijke subforum.
Ik klikte op de link van pberends zodoende.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat doe jij dan in godsnaam in OUD, wil je papa worden, of op zoek naar een MILF?
Ik gok dat er in jouw familieboom veel tradities overboord zijn gegooid, en terecht. Een veranderende wereld vereist herbezinning zonder je identiteit te relativeren.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op. Op klomen lopen is bij mij geen traditie.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dat doe ik overal, zelfs in me nest
Maar dat maken tradities niet per definitie overbodig of slecht.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ik gok dat er in jouw familieboom veel tradities overboord zijn gegooid, en terecht. Een veranderende wereld vereist herbezinning zonder je identiteit te relativeren.
Ik heb me methodesquote:
Tradities zijn net zo overbodig als veranderingen of niet. Ik zie het eerder als een samenspel.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef RichardQuest het volgende:
Verandering in de wereld heb je niet zelf in de hand. Ik heb nergens gezegd dat tradities overbodig zijn, dat kan wel.
Liever een penthouse dan een moestuin.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoogbouw is ook prima. grote appartementen kunnen ook erg luxe zijn.
Ik ken een kok, en die werkt tot 2.00 in een restaurant, en daarna gaat ie 20 meter verder een pizza eten, omdat ie niks krijgt van de baas.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends aan de keukentafel en 's middags, en als ik om 10 uur pm eet meestal ook wel.
Als ik werk eet ik of staand of aan een tafel.
Zondagdagen en rond 8 uur meestal op de bank
Koks zijn sowieso de meeste ransige eter over het algemeen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ken een kok, en die werkt tot 2.00 in een restaurant, en daarna gaat ie 20 meter verder een pizza eten, omdat ie niks krijgt van de baas.![]()
![]()
www.subway.nlquote:Op zondag 15 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
Is er eigenlijk nog iets tussen de vette hap van de MacDonalds en sjieke haute-cuisine restaurants? Ik eet zelden buiten omdat ik geen toko's ken die fatsoenlijk voedsel voor een redelijke prijs serveren. Óf duur, óf rotzooi...
Theo Maassen:quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ook. Gewoon, braadworstje, aardappels, wat groente. Maag vol voor < ¤10
Tjah, aardappels zijn niet zo bijster snel te bereiden, dus dan weet ik het ook zo even niet nee.quote:'Ick wil gewoon, warrem eteh'
Net zo globaal als dit?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat taal en cultuur verbonden zijn en dat je dus aan de hand van taal en taalgebruik iets globaals kunt zeggen over wat algemeen verstaan wordt onder cultuur.
Fish&Chips-achtig iets, maar dan fatsoenlijk eten. Misschien een gat in de markt?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef Yildiz het volgende:
Tjah, aardappels zijn niet zo bijster snel te bereiden, dus dan weet ik het ook zo even niet nee.
Thaise fast-food, zoals noodles enzo zijn wel in die prijsklasse, gok ik.
Maar dat zijn dan weer geen aardappels
Bron?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Concrete zinnen vervuilen discussies alleen maar.
Handelaar in angst. Zoiets zou Geert nooit zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef MrX1982 het volgende:
Geert Mak zou zeggen dat fastfoodketens vergelijkbaar zijn met concentratiekampen.
Alles moet snel en zonder liefde.
Je komt binnen, zegt wat voor brood je wilt, wat voor soort type, en je wijst vervolgens aan wat je erop wil (ze gooien het er dan pas op, dus geen prefab broodjes uit plastic) en dan gaat het warme vlees (net uit de magnetron) erop en dan reken je af. Evt met wat drank en koekjes enzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Monidique het volgende:
Subway, is dat een soort MacDonalds?
Geert Mak ziet in alles een vergelijking met WOII.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Handelaar in angst. Zoiets zou Geert nooit zeggen.
Het warme middageten van V&D is verrassend goed. Als je geluk hebt.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je komt binnen, zegt wat voor brood je wilt, wat voor soort type, en je wijst vervolgens aan wat je erop wil (ze gooien het er dan pas op, dus geen prefab broodjes uit plastic) en dan gaat het warme vlees (net uit de magnetron) erop en dan reken je af. Evt met wat drank en koekjes enzo.
Daar komt het wel op neer. Bestelling duurt wat langer dan bij de mac, maar het vult naar mijn idee zoveel beter.
Subway: the holocaust-wayquote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je komt binnen, zegt wat voor brood je wilt, wat voor soort type, en je wijst vervolgens aan wat je erop wil (ze gooien het er dan pas op, dus geen prefab broodjes uit plastic) en dan gaat het warme vlees (net uit de magnetron) erop en dan reken je af. Evt met wat drank en koekjes enzo.
Daar komt het wel op neer. Bestelling duurt wat langer dan bij de mac, maar het vult naar mijn idee zoveel beter.
Ik zie de menukaart al.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Fish&Chips-achtig iets, maar dan fatsoenlijk eten. Misschien een gat in de markt?![]()
La Place.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Het warme middageten van V&D is verrassend goed. Als je geluk hebt.
[ bron ]quote:Tony Blair is preparing to scrap a 40-year ban on tapping MPs' telephones, despite fierce Cabinet opposition, The Independent on Sunday can reveal.
He is expected to formally announce to the Commons within weeks that MPs can no longer be sure that the security services and others will not intercept their communications.
Until now, successive administrations have pledged that there should be no tapping "whatsoever" of MPs' phones, and that they would be told if it was necessary to breach the ban.
But that convention - known as the Wilson Doctrine, after Harold Wilson, the prime minister who introduced it - is to be abandoned in an expansion of MI5 powers following the London bombings.
AlSCH ik nu een kekke veertiger waSCH, zou ik alleSCH zo SCHrijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geert Mak ziet in alles een vergelijking met WOII.
Je betaalt voor 80% lucht daar.quote:
Ik ben blij dat je nog geen kekke veertiger bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
AlSCH ik nu een kekke veertiger waSCH, zou ik alleSCH zo SCHrijven.
Inderdaad niet goedkoop. Sinds enige tijd eet ik er dan ook veel minder, aangezien een op het oog sjiek restaurant in de buurt betere gerechten serveert voor een lagere prijs. Maar af en toe is het niet te versmaden, een steak als lunch.quote:
Tsja we geven het een Franse naam en het is ineens chiquequote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
Je betaalt voor 80% lucht daar.
Dolletje Cobana kan er ook wat van.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja we geven het een Franse naam en het is ineens chique.
Schone schijn restaurants. Die moet je hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Inderdaad niet goedkoop. Sinds enige tijd eet ik er dan ook veel minder, aangezien een op het oog sjiek restaurant in de buurt betere gerechten serveert voor een lagere prijs. Maar af en toe is het niet te versmaden, een steak als lunch..
Van die Italiaanse pauper kleding?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
Dolletje Cobana kan er ook wat van.
Neehoor. Het is gewoon een bokkelul, die daar in Iran.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Yildiz, is die mongool nog steeds verkeerd begrepen?
Iran: Holocaust Conference Soon In Tehran
Moreel verval.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Neehoor. Het is gewoon een bokkelul, daar in Iran.
Al vind ik dat nou ook weer niet de reden om gelijk maar mensen neer te knallen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Neehoor. Het is gewoon een bokkelul, die daar in Iran.
Lijkt me een goed idee anders is het zo saai.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Monidique het volgende:
Zullen we dan maar Civilization 4 gaan spelen als er nog wat meer world dominators aanwezig zijn, MrX1982?
30-40 euro, nja, ik wacht nog wel evenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee anders is het zo saai.
La Place is kwalitatief redelijk goed hoor. Goede kwaliteit in een freeflow concept. Das moeilijk te bewerkstelligen.quote:
Het is het geld wel waard.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
30-40 euro, nja, ik wacht nog wel even
Ik had voor de gein dit idee eens opgesteld, omdat de oorlog in Irak al 1700 miljard dollar kost, en omdat we niet willen dat Iran n kernbom maakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Monidique het volgende:
De situatie is vrij complex, denk ik. Ik begrijp dat mensen zeggen dat alles gedaan moet worden om Iran ervan te weerhouden een kernbom te kunnen maken, want dat is immers overduidelijk het doel van de Islamitische Republiek. Wanneer de president van dat land het dan gaat hebben over het wegvagen van Israël en joden uit het Midden-Oosten, dan begrijp ik zéér dat sommigen daar nogal nerveus van worden en militaire opties overwegen. Echter, ik weet niet of een militaire aanval verstandig is. Nee, ik wil geen nucleair Iran, maar als er geen veilig alternatief is, dan moeten we accepteren dat Iran kernwapens heeft en daar moet dan verstandig mee omgegaan worden. Er zijn mensen die menen dat er wel een veilig alternatief is, namelijk nucleaire faciliteiten in Iran aanvallen om zodoende het kernwapenprogramma te vertragen of uit te schakelen. Het is mogelijk, maar ik denk dus dat de gevolgen daarvan uiteindelijk schadelijker zijn voor Amerika, Europa, Israël en de rest van de wereld, dan de consequenties van een Iran met kernwapens.
Dat is het probleem nou juist.quote:
Ik had pas gelezen dat er zoveel geld omgaat in de reclamewereld, dat uiteindelijk iedereen per jaar 800 euro aan die industrie betaald. Aan reclame.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
Krijgen we het "krapper" omdat we voor lucht betalen?
[afbeelding]
Ja. Ik ga dan maar eens proberen om mijn steden te specialiseren. Nu zijn ze meestal allemaal wel hetzelfde: ik wil veel productie, veel geld en veel voedsel, maar dat hoeft niet, misschien is het juist af te raden.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee anders is het zo saai.
Goede vorm van luchtverkoop inderdaad. Evenals die sporters waar we miljoenen voor betalen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik had pas gelezen dat er zoveel geld omgaat in de reclamewereld, dat uiteindelijk iedereen per jaar 800 euro aan die industrie betaald. Aan reclame.
jeej.
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo, dit is alweer bijna ten einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |