Een hoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:19 schreef Tafkahs het volgende:
Weet iemand wie Shelley Winters was ? Die is overleden.
Oh, dus van die man rechtsonder, das zeg maar een jas, geen broek ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier voor me, het is een foto vanuit kikkerperspectief, dan krijg je dit soort vertekeningen. Iedereen op de foto 'leunt' naar binnen. Aan de randen het meest, de meneer links op de foto (niet zichtbaar op jouw plaatje) lijkt ook op de toren van Pisa.
Maar wel oppermachtig.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef George-Butters het volgende:
Zenders schrappen serie na christelijk protest
Hihi, preuts en bekrompen.
O. Als ik mag doorvragen, wat kwalificeert iemand als anti-christ? Waarom N & H, en niet bijvoorbeeld Djenghis Khan, Alexander, Mao, Stalin, Pol Pot?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Napoleon en Hilter waren de eerste twee.
Niets ten goede van Ahmehoela, maar ik heb wel het idee dat wij in het westen die vreemde knakkers daar vaak éxtra misverstaan vanwege hun barokke taalgebruik.quote:Deze struikrover-als-president heeft het over "de laatste grootse gebeurtenis in de geschiedenis".
Wel, de jehova's betogen toch al decennia (of langer?) dat de apocalyps niet lang meer op zich laat wachten?quote:Gezien het karakter van deze man kan hij niets anders bedoelen dan de apocalyps (wat overigens, tegen populair geloof in, niet het einde vd wereld is, maar het einde van de wereld zoals wij deze kennen).
Als dat een allesvernietigende oorlog betekent, dan maken we toch juist de profetie van Ahmehoela waar? Lijkt me niks, volgens heiligt het doel de middelen dan niet.. voorkómen van apocalyps door deze te verwezenlijkenquote:De struikrover-als-president is totaal gestoord en de landen die het kunnen moeten zichzelf in dienst stellen hem te stoppen, ook als dat vele doden en een mogelijk allesverwoestende oorlog betekend.
Wat niet perse slecht hoeft te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:
Maar wel oppermachtig.
Ziehier. http://www.afa.net/
Ja, dat is de rand van een halflange jas, je kan het been nog net in een hoekje van de foto zien, dat loopt gewoon vloeiend uit beeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, dus van die man rechtsonder, das zeg maar een jas, geen broek ofzo?
Zo hoorde ik gister nog in het RTL Nieuws dat de president gezegd had dat de holocaust niet bestaat, uit de mond van een plaatselijke reporter. Nou meen ik dat ie toch wat anders gezegd had. (Niet dat dat het minder erg maakt, maar het gaat om de verdraaiing, hij zei volgens mij iets in de zin van dat hij het onzin vond dat Israel de holocaust overal voor excuus gebruikte ofzo.)quote:Op zondag 15 januari 2006 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Niets ten goede van Ahmehoela, maar ik heb wel het idee dat wij in het westen die vreemde knakkers daar vaak éxtra misverstaan vanwege hun barokke taalgebruik.
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat niet perse slecht hoeft te zijn.
Het is een wolf in schaapskleren. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat niet perse slecht hoeft te zijn.
Ik ken de organisatie verder niet maar jij wel blijkbaar?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef George-Butters het volgende:
Het is een wolf in schaapskleren. Dat weet jij ook wel.
Yildiz, ik heb dat samen met Johan_de_With ietwat geprobeerd uit te zoeken (ik stelde vragen, J_d_W zocht uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zo hoorde ik gister nog in het RTL Nieuws dat de president gezegd had dat de holocaust niet bestaat, uit de mond van een plaatselijke reporter. Nou meen ik dat ie toch wat anders gezegd had. (Niet dat dat het minder erg maakt, maar het gaat om de verdraaiing, hij zei volgens mij iets in de zin van dat hij het onzin vond dat Israel de holocaust overal voor excuus gebruikte ofzo.)
ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ken de organisatie verder niet maar jij wel blijkbaar?
Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.quote:AFA believes that the entertainment industry, through its various products, has played a major role in the decline of those values on which our country was founded and which keep a society and its families strong and healthy. For example, over the last 25 years we have seen the entertainment industry "normalize" and glorify premarital sex. During that time we have suffered a dramatic increase in teen pregnancies, sexually transmitted diseases such as AIDS and abortion as a means of birth control.
Als je het uitgezocht heb, zal ik waarschijnlijk wel mis zitten, maar even een google geeft het volgende:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Yildiz, ik heb dat samen met Johan_de_With ietwat geprobeerd uit te zoeken (ik stelde vragen, J_d_W zocht uit).
We kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat Ahmehoela waarschijnlijk wél gezegd had wat hem werd aangewreven: dat de holocaust een mythe is.
Als jij ergens bronnen hebt die dat beargumenteerd anders zien, ben ik zeer benieuwd daarnaar!![]()
Maar óókquote:CNN.com - Iranian leader: Holocaust a 'myth' - Dec 14, 2005
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has described the Holocaust as "a myth"
and suggested that Israel be moved to Europe, the United States, ...
www.cnn.com/2005/WORLD/meast/12/14/iran.israel/ - 48k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
En ik weet niet in hoeverre ik het 2e nieuwsbericht serieus kan nemen. Kan je het 2e bericht weerleggen? Is die minister net zo 1 als de 'minister van Informatie' ten tijde van de inval in Irak?quote:CNN.com - Iran: Holocaust remarks misunderstood - Dec 16, 2005
Widely condemned remarks by Iran's president about Israel and the Holocaust
were "misunderstood" by Western governments, the country's interior minister has ...
www.cnn.com/rssclick/2005/ WORLD/meast/12/16/iran.israel/?eref=yahoo - 48k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Cool en waarom is het dan een wolf in schaapskleren?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef George-Butters het volgende:
ja.
Het is een mooi geschreven stukje. Maar de verheerlijking van de tijd daarvoor is voor mij afschrikwekkend. Bovendien is het erg eenvoudig om de tv de schuld te geven, daarnaast is de claim van de toegenomen blablabla ook erg eenvoudig gemaakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.
Van een vrouwen borst is volgens mij nog nooit iemand doodgegaan. Ik begrijp die sexuele preutsheid ook niet zo goed. Iets typisch Anglo-Saksisch?
Het ging er toendertijd volgens mij meer om dat de Super Bowl een familie-gebeuren is. Dan zit het hele gezin dus met eten op schoot TV te kijken, of hoe dan ook. Met de kleine kinders erbij.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.
Van een vrouwen borst is volgens mij nog nooit iemand doodgegaan. Ik begrijp die sexuele preutsheid ook niet zo goed. Iets typisch Anglo-Saksisch?
Ik vind dat daar gebouwd moet worden. De toegevoegde waarde van dat groen is nul, nul.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
ja hoor, daar heb je ze al. Het groene hart moet maar eens aangebroken worden voor de huizenbouw, dat kan door liberalisering van de woningmarkt.
Waarom bekent die ambtenaar niet gewoon gelijk kleur.
Het is toch ergens misgegaan in het verleden. Ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets is te herleiden tot de tv.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef George-Butters het volgende:
Het is een mooi geschreven stukje. Maar de verheerlijking van de tijd daarvoor is voor mij afschrikwekkend. Bovendien is het erg eenvoudig om de tv de schuld te geven, daarnaast is de claim van de toegenomen blablabla ook erg eenvoudig gemaakt.
Gaat het groene hart er dan toch aan? Nadat men er tientallen jaren geleden achter kwam dat er geen groen in de randstad was, en men zelfs StaatsBosBeheer heeft opgezet om wat groen te planten, gaat dat maar weer de schop op?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
ja hoor, daar heb je ze al. Het groene hart moet maar eens aangebroken worden voor de huizenbouw, dat kan door liberalisering van de woningmarkt.
Waarom bekent die ambtenaar niet gewoon gelijk kleur.
Zo is dat, Nederland had allang geasfalteerd moeten worden, elke jumbo moet overal kunnen landen als dat de meerderheid van de passagiers uitkomtquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vind dat daar gebouwd moet worden. De toegevoegde waarde van dat groen is nul, nul.
Ja, en eigenlijk kan ik nu heeeeel cru gaan zeggen dat Christenen die serie die door AFA 'uit de lucht is gehaald' ook niet hoeven te kijken...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is toch ergens misgegaan in het verleden. Ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets is te herleiden tot de tv.
Er is inderdaad enorm veel bagger op tv en in de VS waarschijnlijk nog veel meer dan hier maar je hoeft geen tv te kijken.
Dat is de vvd agenda al tijden hoor, voorzichtig snoepen aan de rand en verder. Ik snap niet waarom men niet eens aan hoogbouw gaat denken. 3 etages scheelt al een hoop ruimte.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gaat het groene hart er dan toch aan? Nadat men er tientallen jaren geleden achter kwam dat er geen groen in de randstad was, en men zelfs StaatsBosBeheer heeft opgezet om wat groen te planten, gaat dat maar weer de schop op?
Allemachtig, ik zou niet eens zo perplex staan als het nog gebeurt ook.
TV kijken tijdens het eten is sowieso al verschrikkelijk en helemaal met je bord op schoot tv kijken maar dat terzijde.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef Yildiz het volgende:
Het ging er toendertijd volgens mij meer om dat de Super Bowl een familie-gebeuren is. Dan zit het hele gezin dus met eten op schoot TV te kijken, of hoe dan ook. Met de kleine kinders erbij.
Dán kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat het niet lache is. Net zoals hier tijdens de WK-finale in een pauze een show wordt gehouden, heel Nederland kijkt, en er gebeurd zoiets.
Zelfs een Fa-reclame (met blote borsten, die ja) zou denk ik dan niet bij iedereen goed vallen.
Och. Ik ga daar niet over.
Dat is opzich ook wel zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef Yildiz het volgende:
Ja, en eigenlijk kan ik nu heeeeel cru gaan zeggen dat Christenen die serie die door AFA 'uit de lucht is gehaald' ook niet hoeven te kijken...
Dan zijn we het toch uiteindelijk aardig met elkaar eens.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
TV kijken tijdens het eten is sowieso al verschrikkelijk en helemaal met je bord op schoot tv kijken maar dat terzijde.
Zo'n borst op primetime is in Nederland echt geen issue hoor niet zoals dat in de VS enorm wordt opgeblazen. Een borst wat is er vreemd aan een borst. Het is een soort hypocrisie die ik niet geheel snap.
In het verleden kwam het ook voor. Alleen werd alles veel meer geheim gehouden.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is toch ergens misgegaan in het verleden. Ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets is te herleiden tot de tv.
Er is inderdaad enorm veel bagger op tv en in de VS waarschijnlijk nog veel meer dan hier maar je hoeft geen tv te kijken.
Ik zou wel weer eens mooie hoogbouw willen zien. En dan geen kale blokken, maar zoiets als deze:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is de vvd agenda al tijden hoor, voorzichtig snoepen aan de rand en verder. Ik snap niet waarom men niet eens aan hoogbouw gaat denken. 3 etages scheelt al een hoop ruimte.
Wat stelt het groene hart nu eigenlijk voor?????quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is de vvd agenda al tijden hoor, voorzichtig snoepen aan de rand en verder. Ik snap niet waarom men niet eens aan hoogbouw gaat denken. 3 etages scheelt al een hoop ruimte.
Dat geloof ik dus niet. Nee vroeger was het geen paradijs op aarde maar ik denk dat het tegenwoordig wel slechter is gesteld met de morele waarde dan vroeger.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef George-Butters het volgende:
In het verleden kwam het ook voor. Alleen werd alles veel meer geheim gehouden.
Dat mag je denken. We agree to disagree.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet. Nee vroeger was het geen paradijs op aarde maar ik denk dat het tegenwoordig wel slechter is gesteld met de morele waarde dan vroeger.
Al zijn het 3 bomen en 5 grassprieten, dan nóg is het geen reden om het maar weg te kappen en er huizen neer te planten. Vind ik dan. Ik ga.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat stelt het groene hart nu eigenlijk voor?????
Het is net zo'n suf heilig huisje als de hypotheekaftrek.
WTF is dat voor holle zin, hoe kun je nou ooit "slechtere morele waarde" hebben? Wat is er slecht aan de "morele waarde" van tegenwoordig?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet. Nee vroeger was het geen paradijs op aarde maar ik denk dat het tegenwoordig wel slechter is gesteld met de morele waarde dan vroeger.
lees zelf maar, http://nl.wikipedia.org/wiki/Groene_Hartquote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat stelt het groene hart nu eigenlijk voor?????
Het is net zo'n suf heilig huisje als de hypotheekaftrek.
Feit is dat er VEEEEEL bijgebouwd moet worden, waar maakt mij niet uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
lees zelf maar, http://nl.wikipedia.org/wiki/Groene_Hart
Eerder het gebrek eraan. Mensen willen allerlei dingen doen zonder de consequenties te dragen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
WTF is dat voor holle zin, hoe kun je nou ooit "slechtere morele waarde" hebben? Wat is er slecht aan de "morele waarde" van tegenwoordig?
Natuur ingeklemd tussen snelwegen en overvolle recreatieplassen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, groene hart is toch vooral landbouw en recreatiegebied? Je mag dat wel scheiden van echte natuur want dat is zeker niet....
Mwa, is nog niemand aan gestorven voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
TV kijken tijdens het eten is sowieso al verschrikkelijk en helemaal met je bord op schoot tv kijken maar dat terzijde.
Maakt het je dan wel of niet wat uit? Welke "heilige huisjes" zouden wat jou betreft omver getrapt mogen worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Feit is dat er VEEEEEL bijgebouwd moet worden, waar maakt mij niet uit.
Huizen zijn onbetaalbaar, als je ergens wilt wonen in de randstad en je hebt niet veel te besteden,
dan kan je 6 jaar wachten tot je aan de beurt bent.
En in de rest van Nederland is het niet veel beter.
Zijn dat normen en waarden?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eerder het gebrek eraan. Mensen willen allerlei dingen doen zonder de consequenties te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |