Schitterend, bijna blues... maar ook weer niet.quote:Make him understand
The world on you depends
Our life will never end
Neger was van die opties denk ik nog wel het gemakkelijkst. Dan hoef je geen teksten te leren enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef RichardQuest het volgende:
Ik was Jood geworden zijn denk ik. Of communist. Of neger.
En wat was jij geworden?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Neger was van die opties denk ik nog wel het gemakkelijkst. Dan hoef je geen teksten te leren enzo.
Een interessant verleden, maar nu antwoord op de vraag?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben al geweest. Ik werd nazi tegen wil en dank.
Ik blijf wel gewoon een halfbloedje.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een interessant verleden, maar nu antwoord op de vraag?
Halfbloedjes. Lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon een halfbloedje..
Nu nog!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Halfbloedjes. Lekker![]()
Maar geef nu dan eens een zinnige reply op mijn laatste tekst Wel of niet naar Afghanistan?!
Ja, hallo, neem je taak een beetje serieus svp.quote:
Ik ging slapen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, hallo, neem je taak een beetje serieus svp.![]()
Ik pers het ook uit het onderste van mijn tenen. En waarom ben je in godsnaam van IRC afgegaan?
Ik besluit dat ik nu echt ga. Jammer, ik had gehoopt nog een glimps van sigme op te vangen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ging. Ging. Neem nu gewoon een besluit, van die voornemens heb ik genoeg.
Gelukkig kan ik hierna pas zometeen met haar over dit besluit debateren. Het duurde even, maar nu kan het.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik besluit dat ik nu echt ga. Jammer, ik had gehoopt nog een glimps van sigme op te vangen..
Maar wat? De toompjes van mijn liefste doorsnijden? Zondagochtend is wel een geschikt moment om een kopje uit te delen.. misschien doe ik dat nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik besluit dat ik nu echt ga. Jammer, ik had gehoopt nog een glimps van sigme op te vangen..
Ongewassen hippie.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:14 schreef sigme het volgende:Niet op zondag, dan slaap ik uit.. vandaag tot half negen, schandalig
!
Ghe, ja en ik blijf daarna ook nog een paar uur ongewassenquote:
Ok, wie zijn de andere twee anti-christen en waarom is bovenstaande mededeling (ik zie er niks schokkends in) van Ahmehoela veelzeggend?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens, de derde en laatste anti-christ heeft zijn masker laten vallen.
Napoleon en Hilter waren de eerste twee. Deze struikrover-als-president heeft het over "de laatste grootse gebeurtenis in de geschiedenis". Gezien het karakter van deze man kan hij niets anders bedoelen dan de apocalyps (wat overigens, tegen populair geloof in, niet het einde vd wereld is, maar het einde van de wereld zoals wij deze kennen). De struikrover-als-president is totaal gestoord en de landen die het kunnen moeten zichzelf in dienst stellen hem te stoppen, ook als dat vele doden en een mogelijk allesverwoestende oorlog betekend.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, wie zijn de andere twee anti-christen en waarom is bovenstaande mededeling (ik zie er niks schokkends in) van Ahmehoela veelzeggend?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Neger was van die opties denk ik nog wel het gemakkelijkst. Dan hoef je geen teksten te leren enzo.
Dat is niet zo moeilijk te onhoudenquote:Sure, why not? I am the token black guy. I'm just supposed to smile and stay out of the conversation and say things like: "Damn," "Shit," and "That is whack."
Het enige wat het CDA eraan doet is modale gezinnetjes subsidiëren.quote:Bos zou de mond vol hebben 'over samenhang in de samenleving', maar gaat volgens Balkenende voorbij aan de rol van familie en gezin. "Dat is bouwen zonder hoeksteen", zo stelde de CDA'er.
Hoop gebakken lucht.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het enige wat het CDA eraan doet is modale gezinnetjes subsidiëren.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bijna net zo hol als "solidariteit".
O ja en Bush dan ?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Napoleon en Hilter waren de eerste twee. Deze struikrover-als-president heeft het over "de laatste grootse gebeurtenis in de geschiedenis". Gezien het karakter van deze man kan hij niets anders bedoelen dan de apocalyps (wat overigens, tegen populair geloof in, niet het einde vd wereld is, maar het einde van de wereld zoals wij deze kennen). De struikrover-als-president is totaal gestoord en de landen die het kunnen moeten zichzelf in dienst stellen hem te stoppen, ook als dat vele doden en een mogelijk allesverwoestende oorlog betekend.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, ik vind dit eigenlijk ook wel schokkend, de band Within Temptation krijgt een popprijs omdat ze als eikpunt voor Gothic Metal worden beschouwd..
Lees en huiver. Danny Christiaan wordt groot onrecht aangedaan:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Guus Meeuwis won laatst toch ook zo'n prijs?
Ik heb 'm hier voor me, het is een foto vanuit kikkerperspectief, dan krijg je dit soort vertekeningen. Iedereen op de foto 'leunt' naar binnen. Aan de randen het meest, de meneer links op de foto (niet zichtbaar op jouw plaatje) lijkt ook op de toren van Pisa.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:50 schreef Yildiz het volgende:
Uit de FP, iemand denkt dat de foto niet goed is.
Daaro Nederlanders hebben groot vertrouwen in de media (onderin)
Het gaat om de foto, gister geplaatst in de volkskrant. Ik kan em niet zo goed zien nog.
http://www.volkskrant.nl/vk-online/today.html (pagina 3)
screenshot daar weer van:
(de man rechts, rechterbeen)
Zo lijkt het niet echt te kloppen... Met name het formaat ook.
Heeft iemand em in het groot?
Yepquote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef pberends het volgende:
Na Buitenhof een programma met Flip Schaameier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |