Nooit gehoord van een push-up bra ?!?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je nou echt talige retardatie? PUSH-UPS! Niet push-up's.
De enige reden dat ik het uit hield bij Amadeus.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een push-up bra ?!?
In vergelijking met die van klowjow?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Monidique het volgende:
Mijn penis is niet zo groot.
Daar kan ik me niet over uitlaten.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In vergelijking met die van klowjow?
Dan is ''niet zo groot'' zonder betekenis.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet over uitlaten.
Het was geen verwijzing, maar werd gebruikt in ongeveer onderstaande betekenissen:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan is ''niet zo groot'' zonder betekenis.
Hij wordt er ook niet echt groter door.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
laat ik het maar niet over de voordelen van besnijdenis hebben, want dat slaat als een lul op een trommel in het pol-sc topic
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij wordt er ook niet echt groter door.
Ze zeggen van wel, mits je alleen het striempje laat (be)snjiden. Je hebt zo'n 90% minder kans op aids en dat soort blabla, plus dat het kopje omhoog staat ten bate van het g-gebied..quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij wordt er ook niet echt groter door.
Dan is-ie toch niet groter? Grootser misschien, maar groter niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, mits je alleen het striempje laat (be)snjiden. Je hebt zo'n 90% minder kans op aids en dat soort blabla, plus dat het kopje omhoog staat ten bate van het g-gebied..
Duss....
jawel, het striempje, vergelijkbaar met dat zoals je dat onder je tong hebt, weerhoudt je van het verder uitsteken.. ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is-ie toch niet groter? Grootser misschien, maar groter niet!
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Tafkahs het volgende:
jawel, het striempje, vergelijkbaar met dat zoals je dat onder je tong hebt, weerhoudt je van het verder uitsteken.. ofzo.
mwoa, iemand die altijd vroeg naar bed moet..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.![]()
Vraag het hem.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:
Heeft BaajGuardian zich nu uitgeroepen tot profeet, ofzo?
Laat jij je uit het veld slaan door mensen wier voeten de grond niet raken?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef Monidique het volgende:
Dan krijg ik weer op m'n donder van de Truth-nazi's...
Ik denk dat de test uit het eerdere SC-topic uit zou wijzen dat de meeste TRU'ers nooit een nazi zouden zijn geworden.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef Monidique het volgende:
Dan krijg ik weer op m'n donder van de Truth-nazi's...
Moderators zouden per definitie nazi zijn geworden.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat de test uit het eerdere SC-topic uit zou wijzen dat de meeste TRU'ers nooit een nazi zouden zijn geworden.
In tegenstelling tot mijzelf overigens. Ik zou met lede ogen toezien hoe mijn joodse buren afgevoerd zouden worden... Ik zou ze wel missen, maar ja... Wat koopt een mens daarvoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat de test uit het eerdere SC-topic uit zou wijzen dat de meeste TRU'ers nooit een nazi zouden zijn geworden.
precies, iemand moet de muur doorbrekenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijzelf overigens. Ik zou met lede ogen toezien hoe mijn joodse buren afgevoerd zouden worden... Ik zou ze wel missen, maar ja... Wat koopt een mens daarvoor.
Jij leeft duidelijk in het juiste tijdperk, driedubbelovergehaalde kraaienbeffer.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijzelf overigens. Ik zou met lede ogen toezien hoe mijn joodse buren afgevoerd zouden worden... Ik zou ze wel missen, maar ja... Wat koopt een mens daarvoor.
Ja je hebt helemaal gelijk joh. Ze piktte de banen in. Dat is wat ze deden!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Van mij?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Tafkahs het volgende:
waarom toch die drang naar evolutie en dat onderwerp stelselmatig trivialiseren, Jehan?
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vond dat wel een goede film van Spielberg. Jews.
Wie is toch deze duivelse vrouw die zich van de ene op de andere zin lijkt te kunnen vermenigvuldigen?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk joh. Ze piktte de banen in. Dat is wat ze deden!![]()
nee, jij bent bruikbaar.quote:
Toch was dat een erg leuk topic... na 3 a 4 deeltjes waren we al heel ver om de toestand van 'God' heel ver naar achteren te schuiven. Maar 'God' ellimineren met de huidige stand van zaken was onmogelijk. Erg grappige hink-stap-sprong discussie. Maar de rek is er een beetje uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Tafkahs het volgende:
waarom toch die drang naar evolutie en dat onderwerp stelselmatig trivialiseren, Jehan? Is het dat evolutie geen plaats kent voor de totaal overbodig geworden mens, of is het een collectief lotsbesef dat ons doet beseffen dat we er 'het beste maar van moeten maken' ?
Tja, ik kom er toch niet uit. Een vriend van mij is theoloog nota bene, maar elke keer als het onderwerp de boventoon voert, dan ontstaat er een soort van 'dat kan je toch niet zeggen' spanning..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch was dat een erg leuk topic... na 3 a 4 deeltjes waren we al heel ver om de toestand van 'God' heel ver naar achteren te schuiven. Maar 'God' ellimineren met de huidige stand van zaken was onmogelijk. Erg grappige hink-stap-sprong discussie. Maar de rek is er een beetje uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |