buitenaards leven bestaat , je bent altijd in contact met alles wat is overigensquote:Hoe zit het met aliens en komt er "contact" ?
toeval bestaat niet , maar er zijn geen intenties verbondenquote:Maar Baaj... ben jij een onheilsvoorspeller of is het toeval dat je jezelf tot vraagbaak doopt op vrijdag de 13e ?
er is niet zoiets als uittreden ,je zou jezelf te buiten moeten gaanquote:Nu baaj slaapt ga ik hem een vraag stellen.
Baaj er zijn lui die uittreden en met de astralen communiceren,je zou het net zo goed intreden kunnen noemen want je treed in het astrale.
Zo treden astrale in de materie.
Nu mijn vraag: kunnen astralen uittreden?
leven is hercreatie , stel je voor dat je oneindig zou zijn , en alles zou wetenquote:waarom leven wij?
voor antwoord.quote:Waarom zouden we vragen stellen aan je?
dit is de beste vraag die ik tot nu toe heb zien staan coencordiaquote:Wie gaat er dan oogsten?
Namea Namastequote:Die Naemo?
ik ben Naemoquote:Ben je schizofreen dan? Klinkt wel zo. Je zegt dat je geen waarzegster bent, maar je doet je wel zo voor. Wie/wat ben je nou eigenlijk? Lucifer?
welke gave , is uw kennis een gave? of wil je gewoon niets kennenquote:waarom laat jij je niet testen op je gave en besteed je die 10.000 euro niet uit aan wereldvrede?
waarheidquote:op welke manier?
Wat heb je eraan als 1+1 een andere uitkomst krijgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef HuHu het volgende:
Kan de Almachtige de uitkomst van 1 + 1 veranderen?
Klopt, omdat je alleen van het verleden kunt leren. Omdat je alleen van het verleden richting de toekomst kunt gaan zoals het hoort. De toekomst is niet te begrijpen of samen te vatten of te voorspellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef mazaru het volgende:
De beste profeet voor de toekomst is het verleden.
interresante vraag , en eigenlijk is het ook het antwoord alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het waar dat de wijze geen vragen meer heeft? Inplaats van dat de wijze alle antwoorden heeft?
als mens zijnde doe je niks anders dan functioneren als mens zijnde , de vraag is wil men mens zijn , of beter , wat wil men zijnquote:En wat heb je eraan als alle vragen vervuld zijn door antwoorden? Kun je als mens zijnde in pure onwetenheid niet in volle mate functioneren?
ja en nee , het mysterie is niet een zelf , het is geen bewustzijn het is een vraag , een gedachtequote:Lost het mysterie zich niet vanzelf op?
het mysterie is de vraagquote:Is het mysterie niet het antwoord op alle vragen?
ja , anders was het niet mogelijk ze te vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef fallrite het volgende:
Zijn alle denkbare vragen te beantwoorden?
dingen die je weet kun je beantwoorden , ik ben geen waarzegster overigens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef Bot13 het volgende:
In welke range kun jij vragen beantwoorden?
Sommige dingen kunnen zelfs waarzegsters of waarzeggers niet weten, neem ik aan.
Toch geef je antwoord op de vraag of aliens bestaan, terwijl ze nog niet ontdekt zijn, zelfs niet op bacterieel niveau.
Houd dat ook in dat je meer exactere zaken kunt beantwoorden zoals de structuur van de kern van Mars?
Is misschien een domme vraag, maar het is iig slimmer dan vragen te stellen die je onmogelijk zal kunnen beantwoorden.
de mens is niet gelukkig als hij/zij alles weet , de mens is gelukkig als mensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef Bartgast het volgende:
is "de mens" wel gelukkig als hij/zij ALLES weet? want als je alles al weet, waar streef je dan naar in je leven?
1 is oneindig , in 1 zitten ontelbaren , een som is onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als 1+1 een andere uitkomst krijgt?
Het gaat om leven en dood.
1= leven
1= dood
2 = de combinatie tussen leven en dood.
Een simpele optelsom
Maak je van 1 +1 =3
Dan is 3 de combinatie tussen leven en dood. En veranderd de formule niet.
Maar ik wil niet de messias worden, Baajguardian is de messiah.
Dus mijn vraag aan Baaj.
Wat heb je aan contact met buitenaardsen? Kunnen ze iets toevoegen? Zijn wij niet in staat om voor onszelf te zorgen?
1 is slechts een naam voor iets. Je kunt 1 ook 1001010 noemen. Of je kunt 1 koe noemen. 1 is slechts een naam voor iets dat je waarneemt. 1 + 1 = 2 is slechts als aap noot en mies.
Het doet niet terzake. Het is totaal overbodig maar kan het leven makkelijker maken. Anders zou iedereen andere termen gebruiken.
hoezo is het niet aangetoond? Wanneer is het voor je aangetoond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Bot13 het volgende:
Hoe weet jij dan dat buitenaards leven bestaat?
Je kunt het niet 'weten', aangezien het nog niet is aangetoond?
verleden bestaat niet , toekomst is nog niet , het nu is al voorbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop voor je dat je dit zelf ook niet gelooft.
![]()
De beste profeet voor de toekomst is het verleden.
alles is gelul in de ruimte mijn beste. alles.quote:Leren doe je door de ervaring. Door te ervaren. En niet door te lullen in de ruimte.
ik leef zelf buiten de aarde , hoe zou ik het niet kunnen wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Bot13 het volgende:
Hoe weet jij dan dat buitenaards leven bestaat?
Je kunt het niet 'weten', aangezien het nog niet is aangetoond?
hij bedoeld dat het wetenschappelijk/ officieel toegegeven wordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef nanalune het volgende:
[..]
hoezo is het niet aangetoond? Wanneer is het voor je aangetoond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |