Dat slaat dus nergens op. Op klomen lopen is bij mij geen traditie.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
Is het leuk daar, op de klompendansvereniging?
Mooie traditie. Net zoals bier drinkenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik eet 's ochtends aan de keukentafel en 's middags, en als ik om 10 uur pm eet meestal ook wel.
Als ik werk eet ik of staand of aan een tafel.
Zondagdagen en rond 8 uur meestal op de bank
dat doe ik overal, zelfs in me nestquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooie traditie. Net zoals bier drinken.
Kan je dan nog wel spreken van een traditie of eerder een verslaving?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
dat doe ik overal, zelfs in me nest
ik vind het wel folklorequote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan je dan nog wel spreken van een traditie of eerder een verslaving?![]()
Door de hoeveelheid Guinness ondertussen welquote:
Guinness dat is toch gewoon Heinekenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Door de hoeveelheid Guinness ondertussen wel
Van orgine aleen maar Pools, Frans en Nederlands
In OUDquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef pberends het volgende:
Netwerk vanavond: Wie wil er nog kinderen?
Over recalcitrant gesproken.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Guinness dat is toch gewoon Heineken.
Ga je mond spoelen vlegelquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Guinness dat is toch gewoon Heineken.
Hoewel Pools en Frans bloed daar weten ze ook wel wat drinken is.
Wat doe jij dan in godsnaam in OUD, wil je papa wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In OUD.
Het meest afschuwelijke subforum.
Ik klikte op de link van pberends zodoende.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat doe jij dan in godsnaam in OUD, wil je papa worden, of op zoek naar een MILF?
Ik gok dat er in jouw familieboom veel tradities overboord zijn gegooid, en terecht. Een veranderende wereld vereist herbezinning zonder je identiteit te relativeren.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op. Op klomen lopen is bij mij geen traditie.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dat doe ik overal, zelfs in me nest
Maar dat maken tradities niet per definitie overbodig of slecht.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ik gok dat er in jouw familieboom veel tradities overboord zijn gegooid, en terecht. Een veranderende wereld vereist herbezinning zonder je identiteit te relativeren.
Ik heb me methodesquote:
Tradities zijn net zo overbodig als veranderingen of niet. Ik zie het eerder als een samenspel.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef RichardQuest het volgende:
Verandering in de wereld heb je niet zelf in de hand. Ik heb nergens gezegd dat tradities overbodig zijn, dat kan wel.
Liever een penthouse dan een moestuin.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoogbouw is ook prima. grote appartementen kunnen ook erg luxe zijn.
Ik ken een kok, en die werkt tot 2.00 in een restaurant, en daarna gaat ie 20 meter verder een pizza eten, omdat ie niks krijgt van de baas.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends aan de keukentafel en 's middags, en als ik om 10 uur pm eet meestal ook wel.
Als ik werk eet ik of staand of aan een tafel.
Zondagdagen en rond 8 uur meestal op de bank
Koks zijn sowieso de meeste ransige eter over het algemeen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ken een kok, en die werkt tot 2.00 in een restaurant, en daarna gaat ie 20 meter verder een pizza eten, omdat ie niks krijgt van de baas.![]()
![]()
www.subway.nlquote:Op zondag 15 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
Is er eigenlijk nog iets tussen de vette hap van de MacDonalds en sjieke haute-cuisine restaurants? Ik eet zelden buiten omdat ik geen toko's ken die fatsoenlijk voedsel voor een redelijke prijs serveren. Óf duur, óf rotzooi...
Theo Maassen:quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ook. Gewoon, braadworstje, aardappels, wat groente. Maag vol voor < €10
Tjah, aardappels zijn niet zo bijster snel te bereiden, dus dan weet ik het ook zo even niet nee.quote:'Ick wil gewoon, warrem eteh'
Net zo globaal als dit?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat taal en cultuur verbonden zijn en dat je dus aan de hand van taal en taalgebruik iets globaals kunt zeggen over wat algemeen verstaan wordt onder cultuur.
Fish&Chips-achtig iets, maar dan fatsoenlijk eten. Misschien een gat in de markt?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef Yildiz het volgende:
Tjah, aardappels zijn niet zo bijster snel te bereiden, dus dan weet ik het ook zo even niet nee.
Thaise fast-food, zoals noodles enzo zijn wel in die prijsklasse, gok ik.
Maar dat zijn dan weer geen aardappels
Bron?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Concrete zinnen vervuilen discussies alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |