Succes mods en veel plezier in dit nieuwe forumquote:
succes modjes en with-a-little-help-from-your-friends moet dat lukkenquote:
12/1 dacht ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Stranger het volgende:
De plaatjes in de sticky over de bewoners doen het niet allemaal.
En wanneer begint BBH eigenlijk?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
TT aangepast en sticky gemaakt.
Nu wél....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef regenworm het volgende:
De bewoners!! plaatjes bewoners gaat niet goed.
quote:
Ik vind dit mooierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje de TT van dit subforum klopt niet het moet Hotel Big Brother zijn.![]()
![]()
Hihi, heb er alleen maar deeltje 1 van gemaakt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Arcee het volgende:
Jezus, flugel, probeer iig één topic ongemoeid te raken deze reeks.
Wees gerust, van Holt komt maar 1 deel. Trust me.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hihi, heb er alleen maar deeltje 1 van gemaakt...![]()
Ja, en de rest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! mag best een beetje rebels zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje de TT van dit subforum klopt niet het moet Hotel Big Brother zijn.![]()
![]()
Je wordt bedankt voor deze rebelse wijzigingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
FOK! mag best een beetje rebels zijn
Maarre, het is geen probleem, hoor. Houd je forum index maar in de gaten
Done en tnxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:38 schreef Foreverblue het volgende:
Flugel... zover ik weet zijn er donderdagavond geen internetstreams meer. Dus ik zou die 2 links weghalen in: Waar vind ik de streams?
En hier nog een streamaanbieder :
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sirolf, je bent geweldigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Goedenavond! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hierbij een overzichtje met streamlinks, wat volgens mij goed past als mooie vervanging in 'waar vind ik de streams', aangezien daar nu nogal weinig uitleg staat.
Gebruik de quote- of edit-functie even om dit te kopiëren en plakken (mits je het wilt gebruiken natuurlijk).
knip
Zou het een 'newbie-mod' ding zijn?quote:
tnx golferquote:
tnx PH...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:44 schreef PH52 het volgende:
Zo, alles een beetje z'n plek gevonden. flugeltje, compliment voor al je werk. Super !![]()
Dank en goeiemorgen flugeltjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:49 schreef flugeltje het volgende:
@PH en Teamlead... Done
@Chantal, stond er ook híer een topic van 'm dan?
quote:
quote:
Ik ga er morgen eens mee knutselen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
En zet ze dan ook gelijk even netjes op volgorde:
1. Big Brother Archief
2. Big Brother 2
3. Big Brother 3 - The Battle
4. Big Brother 4
5. Big Brother 5
Zo dus:
[afbeelding]
Ga ik meteen doen, tnxquote:Op zondag 8 januari 2006 10:21 schreef PH52 het volgende:
[HBB SC deeltje 13] En we openen er nog 1 en deze [HBB SC 11] Cuall en Sjet huppelen samen de SC binnen zijn door de nachtploeg achtergelaten op de stoep voor het hotel.
Kan een van de modjes ze in de afvalcontainer deponeren ? Dank.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:
[HBB SC 22] working the nightshift (ja.. alweer )
mag dicht.. ik was (weer) te laat
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik las dat je, mits genoeg geld, ook naar dat hotel kon gaan. Gaan jullie (=fok) nog een wedstrijd opzetten zodat 1 van jullie voyeurs zelf be-voyeureerd kan worden?
met eventueel inleggeld ofzo. Lijkt mij wel lachen. Ik zou zelfs nog wel een keer talpa opzetten (nog nooit naar gekeken) en zelfs BB hotel om dat te zien
Ik heb het even achter de schermen ook neergelegd, klinkt leuk iddquote:Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!
Donequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:05 schreef lovebear het volgende:
Zou een modje de SC
[BB SC 43] nog iets meer dan 4 uurtjes
Om willen zetten naar nummer 44
Alvast bedankt![]()
sniequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef M-en-A het volgende:
flugeltje bedankt voor de aanvulling bij het eerste SC van HBB![]()
En het eerste offtopic bericht is daar al weer binnen![]()
Je hebt het al aangepast, bedanktquote:
ga ik doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je hebt het al aangepast, bedankt![]()
Zou je in de OP van de streamverslagen nog even het volgende bij willen voegen:
Voor vragen of opmerkingen ga naar: HBB Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat mag in het commentaar op de streamverslagen topic..quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb eentopic alvast geopend voor de streamers.
Gewoon vanaf het begin
enthousiasme is goedquote:
done!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef A-en-M het volgende:
Flugeltje er staat weer een off-topic in de streamverslagen![]()
[HBB] Streamverslagen van vrijdag 13 januari 2006
APK!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef APK het volgende:
Ik snap geen ruk van dit programma.
Is het misschien een idee om een HBB-Blog te maken, met een grote banner boven het subforum, zodat je er als nieuwkomer een beetje in kunt komen?
Euh, effe denken. Hoe werkt dat ook alweer als Knut dat zegt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
En die banner komt er niet zegt Knut... Ook niet over twee weken...![]()
Hij is terug!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef APK het volgende:
Is het misschien een idee om een HBB-Blog te maken, met een grote banner boven het subforum, zodat je er als nieuwkomer een beetje in kunt komen?
Donequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje sluit deze Regenworm's Tiehhhhhhh topic topic maar.
Er staan toch geen camera's in de badkamer dus heeft het geen nut om deze topic open te houden.
En de zure klonen zijn er ook weer. Gezellig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:56 schreef MinXss het volgende:
het mag ind allemaal wel wat simpeler
geraniums zijn inmiddels ook aangeschoven op het ouderwets gezellige Fok
Net alsof we nog meer nieuwkomers nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef APK het volgende:
Betekent dat wat ik hoop dat het betekent?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef regenworm het volgende:
<..>
Er staan toch geen camera's in de badkamer
<..>
Als je hoopt dat het betekent dat er geen camera's in de badkamer staan, dan betekent het inderdaad wat je hoopt dat het betekentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Betekent dat wat ik hoop dat het betekent?
Wat zouden we toch zonder Bluezz moeten in de nachtelijke urenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Tuurlijk
+ alle dubbele boekingen gefixed.
[afbeelding]
Ik ga het direct doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:14 schreef M-en-A het volgende:
Flugeltje er staan weer een paar off-topic berichtjes in [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006
(waarvan eentje van mij als reactie, maar heb er al bijgezet dat je die kunt verwijderen)
Als je die berichtjes er even helemaal uit wilt halen zou fijn zijn![]()
Geweldig weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Helaas werken de alternatieve streams niet meer. Bljkbaar was het voor Talpa te duur om die ook voor deze serie aan te laten staan...
Wel is er een extra server bijgekomen, welke ook wordt gebruikt door de bekijk-pagina's op Talpa.tv, namelijk op de servers van Talpa zelf. De nieuwe links en aangepast uitleg vind je hieronder, samen met een tweetal nieuwe audio-only links.
Veel kijkplezier!
----- [ EINDE ] -----
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef Manu82 het volgende:
Zou iemand deze [HBB SC 81] Gaat 'Smelly Cat' gaat over Viola? kunnen veranderen in [HBB SC 81] Gaat 'Smelly Cat' over Viola?
Ow, die had ik gemistquote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef regenworm het volgende:
kan gesloten worden [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006
Ga 'm dan maar gauw daar neerzettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Bep het volgende:
Ik wil het graag volgen maar heb niet zo veel tijd om te kijken , ik snap niks meer van dat programma .![]()
Dit was dus voor de sc bedoelt
Done.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef M-en-A het volgende:
Misschien een idee als Pinball zijn programmaatje weer aktief maakt om automatisch om 0.00 uur een nieuw streamverslag-topic te openen, beginnend met [HBB] Streamverslagen van en een rood pijltje![]()
Als dat zou kunnen dan daarvoor alvast hartelijk dank.
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.quote:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.![]()
Ik had het even uitgezet om af te wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef doka het volgende:
Die techniek moet nu zo'n beetje in actie komen
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!![]()
Kun je ook iets schrijven dat automatisch voor mij in FB post?![]()
Bluezz, er zijn er nu tweequote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
Als je bang bent dat er ooit verwarring over ontstaat, leef je vooral uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.
Jij bent 100 keer [BB5] vergeten, sukkel!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef APK het volgende:
Je bent trouwens HBB vergeten in de titel. kneus!![]()
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Pfff sluit ik de verkeerde
Stomme bloes
Euh, hoe zeggen ze dat ook alweer in Kazachstan?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef Pinball het volgende:
Jij bent 100 keer [BB5] vergeten, sukkel!
Och iedereen heeft het wel eens moeilijk in de wat latere uurtjesquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:
En tags.
Het duurt ff maar dan heb je ook wat
Bedankt, dat voorkomt verwarring.quote:
Prima!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Muerte, ik weet dat ze er erg slordig mee zijn, maar let een beetje op met het plaatsen van prive-gegevens....
De redactie is zéér slordig met telefoonnummers, namen en e-mail adressen. Als je een cap maakt en daar blijkt een e-mail adres met naam op te staan is dat niet zo handig. Die mensen hebben er ook niet om gevraagd....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Prima!![]()
1 vraagje nog wat versta je daar precies onder?
Ik heb al meerdere keren komplete tel. nummers zien staan in diverse topics en hoe zit het dan met caps van bezoekers in werkkleding met naam tel, nummer en WWW. gegevens.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij adresgegegevens, telefoonnummers, mailadressen, msn-adressen.. kortom: alles waardoor die mensen door minder aardige fokkers direct benaderd zouden kunnen worden
Flugel: correct me if I'm wrong
www's en reclamepakken zijn okay hoor.... Daar kiezen die mensen ook zelf voor.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren komplete tel. nummers zien staan in diverse topics en hoe zit het dan met caps van bezoekers in werkkleding met naam tel, nummer en WWW. gegevens.
Kijk het maakt mij verder niet uit, maar dan kan ik daar rekening mee houden en hoeven mijn posts niet geedit te worden, lijkt me wel zo handig en komt de sfeer ook ten goede denk ik.
Maar vaak kan je aan het mail adres niet zien of het een bedrijf(je) is of niet, zeker de wat kleinere bedrijven hebben lang niet allemaal de naam van hun bedrijf verwerkt in hun mail adres.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www's en reclamepakken zijn okay hoor.... Daar kiezen die mensen ook zelf voor.
Ik heb het over de caps van mails e.d.
Als ik overigens telefoonnummers tegenkom in de topics haal ik ze weg. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat we zelf nog wel eens iets missen.
Wij hebben ook geen problemen met jou hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar vaak kan je aan het mail adres niet zien of het een bedrijf(je) is of niet, zeker de wat kleinere bedrijven hebben lang niet allemaal de naam van hun bedrijf verwerkt in hun mail adres.
Ik begrijp ook wel dat jullie niet alles zien en er wel eens wat tussendoor glipt, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen, waar het mij om ging dat ik graag wil weten wat mag en wat niet mag, omdat ik geen gezeur achteraf wil.
Verder heb ik helemaal geen problemen met jullie en wil dat eigenlijk wel zo houden.
quote:
quote:
etc. maak ik op dat het jou iig geen donder kan schelen.quote:
nee, klopt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Rica het volgende:
Zeg teamlead, de slowchattopics gaan amper meer over BB. Als er in een gemiddels topic van 300 posts 30 daadwerkelijk over de streams gaan is het veel.
Aangezien jou bijdragen ook voornamelijk lijken te bestaan uit
[..]
[..]
[..]
etc. maak ik op dat het jou iig geen donder kan schelen.
Klopt dat?
Nee ik vraag of het je iets kan schelen dat die topics niks meer met BBH te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, klopt niet
True.. ik doe vrolijk mee aan de SC, ook als die (nogal) off-topic gaat.. maar dat wil niet meteen zeggen dat HBB me niets meer kan schelen
overigens: 3 quotes uit een totaal van 300 is wat mager om je punt te maken
Vrijwel alle subfora hebben een SC-reeks. En daarvoor die zijn allemaal volledig off-topic. Dat is nou eenmaal het idee van SC-topics. In ieder subforum zijn er mensen die elkaar kennen vanuit dat forum, en die ook wel eens met elkaar off-topic willen babbelen. Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Rica het volgende:
Zeg teamlead, de slowchattopics gaan amper meer over BB. Als er in een gemiddels topic van 300 posts 30 daadwerkelijk over de streams gaan is het veel.
[HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Rica het volgende:
Misschien is het een goed idee om naast de "BBH SC" nog een reeks te openen die wèl over de streams en BBH gaan? Dan is iedereen tevree.
Ja en er zijn mensen die wel over de stream willen posten. Daar was de reeks oorspronkelijk ook voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Vrijwel alle subfora hebben een SC-reeks. En daarvoor die zijn allemaal volledig off-topic. Dat is nou eenmaal het idee van SC-topics. In ieder subforum zijn er mensen die elkaar kennen vanuit dat forum, en die ook wel eens met elkaar off-topic willen babbelen. Niks mis mee, toch?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik vraag of het je iets kan schelen dat die topics niks meer met BBH te maken hebben.
En aangezien je zelf een van de grootste baggeraars bent neem ik aan van niet.
Misschien is het een goed idee om naast de "BBH SC" nog een reeks te openen die wèl over de streams en BBH gaan? Dan is iedereen tevree.
overigens is het niet moeilijk om nog tientallen quotes van je te vinden,van de afgelopen avond alleen al
Nee heeft niks met ontgroenen te maken. Gewoon dat het een infantiel "quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gezeur Rica, of is dit om te ontgroenen ?
Besteed je tijd dan liever aan streamverslagen maken als je je ergert aan de SC.
Die gaat namelijk wél over HBB, alleen mss niet in de vorm die jij leuk vindt.
nee dus.. die reeks openen we nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en er zijn mensen die wel over de stream willen posten. Daar was de reeks oorspronkelijk ook voor.
Als het nu is overgenomen door notoire slowchatters is prima. Openen we nog een reeks die wèl over de streams gaan. [14.gif]
Yep, mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:51 schreef teamlead het volgende:
een probleem om quotes te vinden die on-topic zijn...
oke..last timequote:
leef je uitquote:als iemand een bijdrage wil leveren die over de streams gaan is hij of zij van harte welkom..
Was het altijd al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee heeft niks met ontgroenen te maken. Gewoon dat het een infantiel "" "Slaap lekker" "Hoi ben ik weer" etc. reeks is geworden.
Je mag erover klagen, uiteraard. Maar je kunt ook gewoon wegblijven uit zo'n topic dat je niet bevalt. Daarmee doe je zowel jezelf als ons een plezier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee heeft niks met ontgroenen te maken. Gewoon dat het een infantiel "" "Slaap lekker" "Hoi ben ik weer" etc. reeks is geworden.
Daar klaag ik over. Mag dat?
Net zo min zegt ie toch. Kan je lezenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Was het altijd al.![]()
Hé teamlead, flikker deze effe dicht: [HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006
De kusjesbrigade heeft moeite met het vinden van het juiste topic.![]()
"We"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee dus.. die reeks openen we niet
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef doka het volgende:
Je mag erover klagen, uiteraard. Maar je kunt ook gewoon wegblijven uit zo'n topic dat je niet bevalt. Daarmee doe je zowel jezelf als ons een plezier.
de oplossing lijkt me simpel: post wat je kwijt wilt in de bestaande reeksen...en dat is meteen de enige oplossing die je krijgt. Dat hoef je niet leuk te vinden, daar mag je chagerijnig over worden... maar het is een fact of life.,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:59 schreef Rica het volgende:
[..]
"We"
Waarom niet? Jij en nog wat mensen hebben duidelijk een andere behoefte dan BBH te volgen. Meer iets van een soort sociale compensatie ofzo.
In ieder geval bots dat "gebagger" met de users die hier komen om over BBH te lezen en te posten, zoals het eerst ging in de SC topics. Dus hoe wil je dat dan oplossen?
Niet zo erg als nu.quote:
O wat aardig van je.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef teamlead het volgende:
daar mag je chagerijnig over worden...
In BB5 is het niet veel anders gegaan hoor, het is veel massaler dan de zooi diehards die er voorheen waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet zo erg als nu.
Toch?
Het lijkt nu wel of je in [Centraal Sociaal Isolement SC] zit te lezen.
BB was anders. Dit is gewoon een waardeloos programma waarin absoluut niets noememswaardigs gebeurt op de streams. De slowchat is voor mensen die niet zonder échte BB kunnen leven en toch ergens een eitje willen leggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet zo erg als nu.
Toch?
Het lijkt nu wel of je in [Centraal Sociaal Isolement SC] zit te lezen.
Hùùùhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In BB5 is het niet veel anders gegaan hoor, het is veel massaler dan de zooi diehards die er voorheen waren.
Daarom zijn er twee aparte topics: SC, waar de kusjes-brigade heerst en een stream-verslagen topicquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Niet mee eens.![]()
Als er geen streamverslagen geschreven worden is het moeilijk om op de hoogte te blijven. Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk en kotsopwekkend om door al die walgelijke kusjes- en zwaaiposts te worstelen.![]()
Het SC liep weken door terwijl er geen eens BB was, dat zegt genoeg. Een aantal gaan nu gewoon in dezelfde trend door.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In BB5 is het niet veel anders gegaan hoor, het is veel massaler dan de zooi diehards die er voorheen waren.
Ik bedoel de mensen in de slowchat, en vergeleken met voorgaande BB afleveringen natuurlijk, BB5 was ook massaler dan daarvoor, FOK! is ook vele malen groter nu. In BB5 werd ook geklaagd dat de SC niet zo was als vroeger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hùùùh
Volgens mij is het juist veel beperkter nu. Er zijn nauwelijks goedlopende topics, behalve de slowchat. Of begrijp ik je niet?
Bij BB1 liep het geheel nog door tot februari... what's your point?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Het SC liep weken door terwijl er geen eens BB was, dat zegt genoeg. Een aantal gaan nu gewoon in dezelfde trend door.
Maar goed, Bagger On! zou ik zeggen.
Dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bij BB1 liep het geheel nog door tot februari... what's your point?
Ik leg me erbij neer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
BB was anders. Dit is gewoon een waardeloos programma waarin absoluut niets noememswaardigs gebeurt op de streams. De slowchat is voor mensen die niet zonder échte BB kunnen leven en toch ergens een eitje willen leggen.![]()
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef APK het volgende:
BB was anders. Dit is gewoon een waardeloos programma waarin absoluut niets noememswaardigs gebeurt op de streams. De slowchat is voor mensen die niet zonder échte BB kunnen leven en toch ergens een eitje willen leggen.![]()
![]()
Wel gewoon de streamverslagen lezen he!quote:
En de streamverslagen worden niet bijgehouden omdat jullie onderling -zwaaiend- kusjes uitwisselen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:10 schreef doka het volgende:
Daarom zijn er twee aparte topics: SC, waar de kusjes-brigade heerst en een stream-verslagen topic
Het leuke van BB5 vond ik het kijken en erover 'lullen' tegelijk. Dat kan nu niet meer. Voor de rest kan het programma ed. me niet zoveel schelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel gewoon de streamverslagen lezen he!
Dan hou jij dat steramverslagen-topic toch netjes bij, als je dat zo belangrijk vindt en laat je de SC-ers gewoon SC-en?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
En de streamverslagen worden niet bijgehouden omdat jullie onderling -zwaaiend- kusjes uitwisselen.![]()
Een oud probleem, dat tijdens BB5 goed werd opgelost omdat er af en toe interessante voorvallen in het huis plaatsvonden.![]()
Dat is niet helemaal waar. De vaste streamers doen nu weer hun best.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
En de streamverslagen worden niet bijgehouden omdat jullie onderling -zwaaiend- kusjes uitwisselen.![]()
Een oud probleem, dat tijdens BB5 goed werd opgelost omdat er af en toe interessante voorvallen in het huis plaatsvonden.![]()
als er niets gebeurd valt er niets te verslaan iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wat is op tegen om mensen lekker te laten slowchatten in een SC-topic binnen een forum?
Als daar behoefte aan is?
Als ik naar de streams kijk keek doe deed ik dat regelmatig tijdens BB5.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan hou jij dat steramverslagen-topic toch netjes bij, als je dat zo belangrijk vindt en laat je de SC-ers gewoon SC-en?
Och armequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik naar de streams kijk keek doe deed ik dat regelmatig tijdens BB5.
Nu probeer ik ook af en toe -net als Sanne en een paar anderen- dingen uit de SC te verplaatsen naar de streamverslagen. Het is alleen een beetje moeilijk om je door de smileys te worstelen.....
Er gebeurd idd weinig boeiends meer in het huis en ik vind het erg moeilijk om verslagen te schrijven met zo'n slechte regie. Verder lopen mensen het huis in en uit wat het allemaal nog een stuk onduidelijker maakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
opgeschoondquote:
Ik zag het, voor vanavond is dat iig gefixed.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef M-en-A het volgende:
snip
Ik krijg het nog drukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef M-en-A het volgende:
Lieve moderators, kan er in het laatste berichtje van [HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006 en link gezet worden naar [HBB] Streamverslagen van dinsdag 17 januari 2006
En dan ook graag in de OP van [HBB] Streamverslagen van dinsdag 17 januari 2006 de link naar [HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006 ( Pinball of zijn programmaatje is vergeten dat er in te zetten)
Na overleg: Niemand hier zit te wachten op een opleving van de tanja-bashing en daar zullen we ook zeker op blijven letten. De betreffende opmerking van PLAE@ is absoluut op het randje, maar er zijn ook ergere dingen over haar geschreven. Geen reden om deze opmerking weg te halen dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die opmerking over Tan, in het leuke nieuwtjes over bb5 bewoners topic, gaat wat mij betreft ook veel te ver.
PLAE@ is een treurig postertje, die met een ************* (lichaamsdeel gerelateerde opmerking) op active topics zit te klikken, en overal maar wat kreten neerKWAKT![]()
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
Vind het nogal meevallen er zijn heel veel ergere dingen over Tanja gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die opmerking over Tan, in het leuke nieuwtjes over bb5 bewoners topic, gaat wat mij betreft ook veel te ver.
PLAE@ is een treurig postertje, die met een ************* (lichaamsdeel gerelateerde opmerking) op active topics zit te klikken, en overal maar wat kreten neerKWAKT![]()
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
TL begrijp ik het goed dat de grens naar beneden is verlegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Na overleg: Niemand hier zit te wachten op een opleving van de tanja-bashing en daar zullen we ook zeker op blijven letten. De betreffende opmerking van PLAE@ is absoluut op het randje, maar er zijn ook ergere dingen over haar geschreven. Geen reden om deze opmerking weg te halen dus.
De grens is niet echt bijgesteld, maar de oud-bewoners hoeven niet met terugwerkende kracht gebashed te worden natuurlijk. Je constatering dat er ergere dingen over Tanja geroepen zijn is dan ook een volledig juistequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
TL begrijp ik het goed dat de grens naar beneden is verlegd.
En gewoon een vraag met wie overleg je dan.
Oke was maar een vraagje bedanktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
De grens is niet echt bijgesteld, maar de oud-bewoners hoeven niet met terugwerkende kracht gebashed te worden natuurlijk. Je constatering dat er ergere dingen over Tanja geroepen zijn is dan ook een volledig juiste
Ik had hierover overigens overlegd met Flugel
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:
De grens is niet echt bijgesteld,
<..>
Voor de ex-bewoners is er: [BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Sanne het volgende:
Ik kan geen topic vinden over Joost. Of kijk ik met mijn neus?
Hij was net in NSE, gaat D'66 adviseren.
Of een algemeen nieuwtjes over BB5'ers topic, is dat er al?
De afspraak is dat alle oud BB5 bewoners maximaal één topic per persoon krijgen. Dit betekent dus dat Joost gewoon een eigen topic magquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Sanne het volgende:
Ah, vandaar. Tan natuurlijk een eigen topic.
"Fiona, STERF!!!!!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
*schoppeke
Kan iemand de TT van HBB SC 111 (de mijne dus) even aanpassen in een willekeurige titel? Het was toch niet zo'n goed idee om er een naamtopic van te maken
Alvast hartelijk dank![]()
je kan er beter een centrale van laten maken,quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:23 schreef PC eend het volgende:
Scanman rot op
Kan iemand ff deel 1 in de TT zetten.
dezen zouden het moeten doen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:50 schreef berney het volgende:
ik zoek de streams van HBB, die in het stickytopic doen het bij mij niet
niet bij mij krijg helaas een error vandaar dat ik hier vraag,quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:55 schreef Rica het volgende:
[..]
dezen zouden het moeten doen:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
Deze dan: http://bb.florisd.nl/quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:50 schreef berney het volgende:
[..]
ik zoek de streams van HBB, die in het stickytopic doen het bij mij niet
Donequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef A-en-M het volgende:
TL of Flugeltje kunnen jullie hier nog even kijken of er berichten uit moeten.
[HBB] Streamverslagen van woensdag 18 januari 2006
Heel soms zie Ripley hier, Bluezzz zie ik hier meer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Is Ripley nog de laatste tijd als mod gesignaleerd hier in dit forum of is die ook van de aardbodem verdwenen?
Dat is traditie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Is Ripley nog de laatste tijd als mod gesignaleerd hier in dit forum of is die ook van de aardbodem verdwenen?
Ripley en Flugel zijn er meer overdag. Bluezz, en sinds kort, teamlead zijn ook nachtelijk aanwezigquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heel soms zie Ripley hier, Bluezzz zie ik hier meer.
Ik zie Ripley eigenlijk ook nooit overdag in HBB?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef doka het volgende:
Ripley en Flugel zijn er meer overdag. Bluezz, en sinds kort, teamlead zijn ook nachtelijk aanwezig
Ja lekker dan, ga ik ook nog ff wat te doen hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef A-en-M het volgende:
Wie geeft het [afbeelding] valt me op dat het wel eens vergeten wordt![]()
[HBB] Streamverslagen van woensdag 18 januari 2006
Sorry TL ik zag je slotje telaat had mijn berichtje hier net staan.![]()
Hmm, ja dat weet ik ook niet, want ik kom nooit overdag in HBBquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie Ripley eigenlijk ook nooit overdag in HBB?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lekker dan, ga ik ook nog ff wat te doen hebben![]()
Haai all, en slaap lekkah
Ik ben er wel en lees de streams, maar met mijn working 9 to 5 gaat het nachtelijke niet lukken
sorryquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lekker dan, ga ik ook nog ff wat te doen hebben![]()
Haai all, en slaap lekkah
Ik ben er wel en lees de streams, maar met mijn working 9 to 5 gaat het nachtelijke niet lukken
Ze is er alleen maar overdag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
Dan let je niet opquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Idd, dank jequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef Bergie88 het volgende:
Kan één van de modjes ff het streamverslag opschonen. Ik doel op de laatste reactie, die hoort in de SC thuis. Hij is in de SV heel erg oftopic
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik moet hier even mijn gal spuwen over die dikke vieze vette trekzeug hoor.![]()
![]()
WAT EEN ONTIEGELIJK AANDACHTSZIEKE GORE DIKKE VETTE TREKZEUG IS HET TOCH.
![]()
![]()
OVERAL, maar dan ook echt OVERAL waar ze maar lichtelijk DENKT dat ze wat over kan zeggen dan komt ze ook weer met haar gezwam.
HEE VIOLA, HET IS GEEN ZEUGFESTIJN IN DAT HUISJE.
Ik hoop echt dat ze snel op rot.
Of doodgaat, het is mij om het even.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze voelt zich gewoon de OERHOER en dat IS ZE NIET. Er is maar 1 Orakel, 1 Oerhoer en dat is de Oerhoer zelf!
Het is gewoon een KLOOTVIOOL!!!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
Graftak eerste klas.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Moet dat trouwens geen 1849 zijn?! OF gewoon 0049?! Want het is echt een dik vet fossiel varken!
-- dikke vieze vette trekzeugquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Oh ja, hebben jullie trouwens wel eens op die vieze uitgedroogde taco-huid van haar gelet? Dan probeert ze met die hangende spektieten nog dagelijks een beetje decolloté te krijgen. Het resultaat? Het is net zo'n bilnaad van een bouwvakker die eruit hangt. Met erboven vieze gore diepe groeven van de mexicaanse zon. Wat een vies wijf is het toch. BAH.
Al zou ik met twee geile bisexuele tieners in bed liggen die me alletwee wild aan het afzuigen zijn, als viola holt met haar vieze gore spektieten erbij komt dan zou die bij mij NOG gaan hangen al zou ze geeneens mee willen doen.
Hoe doet die jongere vriend van haar dat trouwens in godsnaam? Het is gewoon vies vetsteken bij dat wijf man!!!!
Daar blijft hij toch keurig onder?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
De grens ligt bij crackhoer geloof ik he?
Viola Holt (Deel 1)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
-- dikke vieze vette trekzeug
-- ontieglijke aandachtszieke gore dikke vette trekzeug
-- zeugfestijn
-- oerhoer (3 x)
-- klootviool
-- graftak eerste klas
-- een dik vet fossiel varken
Viola Holt (Deel 1)
Ga jij het enige aantrekkelijke leesvoer ook nog ff aangeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
-gezeik-
Viola Holt (Deel 1)
Ik kan jouw post niet eerder zetten dan die van Bunnyma... Laat anders maar zo staan... Mensen snappen het welquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef SuperMOM het volgende:
Zou één van jullie de laatste post in de streamverslagen op volgorde kunnen zetten? Ik had er wat bij gezet maar het staat nu niet op tijd
thnxxxxxxxxxxx
![]()
Het 'verkeerde" sexbom topic is nog open...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Denk ik, ik schop dit niet lopende forum even onder z'n reet om er leven in te brengen. Worden m'n topics gesloten. Bekijk het maar.
Okequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan jouw post niet eerder zetten dan die van Bunnyma... Laat anders maar zo staan... Mensen snappen het wel
En wat kunnen de modjes daaraan doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef Manu82 het volgende:
kelly begint piano te spelen
+ lamantijnquote:[b]Op donderdag 19 januari 2006 16:32
-- zeugfestijn
-- oerhoer (3 x)
-- klootviool
-- graftak eerste klas
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:46 schreef SuperMOM het volgende:
Kunnen jullie de streamverslagen van 20 januari even opschonen van off topic gezwets?![]()
Enne thnxxxx Bluezz![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de posts van haaibaaike bedoeld worden, de echt storende heb ik weggehaald.
Maar ons TL-Letje is er weer dus ik ben weg
Wat zou je denken van een ernstige ziekte voor betreffende user?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
Het is wel fijn dat jullie steeds dat geleuter opruimen, maar zo leert die haaibaaike het nooit.
Die heeft de laatste 5 keer de hints ook gemist, dus morgen komt ze weer haar SC in de SV dumpen.
Ik vind het ook niet fijn om hier steeds te moeten klikken, maar ja SV moet zo objectief mogelijk zijn ( wat lang niet altijd meevalt ), en dat zijn haar post zeker niet, wij zitten met een klein groepje mensen ons best te doen, en ik vind zoiets ook behoorlijk storend als ik het zie, zeker ook de reactie van wat moet je van me enz.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
Het is wel fijn dat jullie steeds dat geleuter opruimen, maar zo leert die haaibaaike het nooit.
Die heeft de laatste 5 keer de hints ook gemist, dus morgen komt ze weer haar SC in de SV dumpen.
Sluit zich hierbij volledig aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn om hier steeds te moeten klikken, maar ja SV moet zo objectief mogelijk zijn ( wat lang niet altijd meevalt ), en dat zijn haar post zeker niet, wij zitten met een klein groepje mensen ons best te doen, en ik vind zoiets ook behoorlijk storend als ik het zie, zeker ook de reactie van wat moet je van me enz.
Notes zijn geplaatst...veel meer kunnen wij nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
wij hebben ook al aan die mogelijkheid zitten denken, maar geen idee of zoiets mogeljik is. Je komt dan toch wel in het werkterrein van de modjes. En we willen ze beslist niet dwarszitten en hebben alle respect voor hun werkzaamheden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef Bergie88 het volgende:
Is het niet mogelijk dat een streamverslag schrijver als A-en-M of M-en-A, het recht krijgt om oftopic berichten uit de streamverslagen te halen. Het gerbeurd de laatse tijd namelijk steeds vaker.
Als ik ff voor mezelf spreek: Ik vind het best lastig om alle topics in de gaten te houden. Als jullie Msn gebruiken, voeg mij dan ff toe.. Als je via msn een berichtje stuurt, zie ik het gegarandeerd eerder dan in het FB topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
wij hebben ook al aan die mogelijkheid zitten denken, maar geen idee of zoiets mogeljik is. Je komt dan toch wel in het werkterrein van de modjes. En we willen ze beslist niet dwarszitten en hebben alle respect voor hun werkzaamheden.
M-en_A zijn er dan ook 2quote:
Ja, laten ze eens het miljarden tekort op gaan lossen ofzo.quote:
Ik ben het anders met ze eens dat SV niet bedoeld is om iets anders in te zetten dan SV... Laten we tenminste 1 topic wat overzichtelijk proberen te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, laten ze eens het miljarden tekort op gaan lossen ofzo.![]()
Ik krijg echt vellenkip van dat authoritaire regeltjes gedoe.
Het is toch GVD niet www.bigbrother.de
Die haaiibaaike is een idioot, maar ik heb dat 100x liever dan dat humorloze M&A&M gezeur.
Precies!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Kom op zeg, er zijn drie mods op dit forum, en soms zijn ze allemaal effe chillen.
Oh nee, de wereld stopt als een of andere mavo-muts offtopic post.![]()
OK, maar dan wel iets waar ze een paar milliseconden ècht last van heeft. Treinenziekte of zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Wat zou je denken van een ernstige ziekte voor betreffende user?
Ben ik het ook mee eens, maar mijn schaamharen gaan rechtop staan als mensen aurthoritair gaan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben het anders met ze eens dat SV niet bedoeld is om iets anders in te zetten dan SV... Laten we tenminste 1 topic wat overzichtelijk proberen te houden
Nee, maar ik heb ze graag overzichtelijk bij elkaar in de SC, dan kan ik dat gewoon mijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Dat is echt zo kut....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
OK, maar dan wel iets waar ze een paar milliseconden ècht last van heeft. Treinenziekte of zo.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, maar mijn schaamharen gaan rechtop staan als mensen aurthoritair gaan doen.
Goed idee.quote:
Is zonder hquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
Hmmmz. 'Authoritair' was niet de juiste spelling, toch
Ouwe zeur.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan topic van BBH SC 141 zonder naam? Want naamtopics is NOT DONE dacht ik
oneensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan topic van BBH SC 141 zonder naam? Want naamtopics is NOT DONE dacht ik
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Ik begin M-en-A en die andere een beetje eng te vinden.
Regeltjes, regeltjes, regeltjes.....
Die Haaibaaike is een kansarme moeder met twee wegkwijnende kindjes (lijkt mij), maar ik moet er niet aan denken dat die M&A's hier met knoppen mogen prutsen.![]()
Kom op zeg, er zijn drie mods op dit forum, en soms zijn ze allemaal effe chillen.
je vult zelf wel veel dingen in, of zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Ik begin M-en-A en die andere een beetje eng te vinden.
Regeltjes, regeltjes, regeltjes.....
Die Haaibaaike is een kansarme moeder met twee wegkwijnende kindjes (lijkt mij), maar ik moet er niet aan denken dat die M&A's hier met knoppen mogen prutsen.![]()
Dat doet alleen iemand met een iq nog lager dan een aap, ik vind het vreselijk erger me er kapot aan vooral die aanvallen naar mij toe die niet eens waar zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
-- zeugfestijn
-- oerhoer (3 x)
-- klootviool
-- graftak eerste klas
Viola Holt (Deel 1)
ik zie de lol er niet van in, bovendien ben ik niet de enigste die er over valt daar ik iemand quote die het geypt hebt dan moet je diegene ook aansprekenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef Sanne het volgende:
Kom op Berney, waarom zouden we La Holt geen trekzeug mogen noemen?
Dat is de lol van dit forum hoor.
Smaken verschillen. Ik geniet er persoonlijk van dat Mirrorman weer terug is en ons verblijdt met zijn cynische posts. Geeft me echt het oldbiegevoel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef berney het volgende:
[..]
ik zie de lol er niet van in, bovendien ben ik niet de enigste die er over valt daar ik iemand quote die het geypt hebt dan moet je diegene ook aanspreken
ik vind het veel te grof
nu alleen nog "attelenooje die vanuit se eiges ff een tupoc gaat openen" en dan wordt het misschien nog wat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik geniet er persoonlijk van dat Mirrorman weer terug is en ons verblijdt met zijn cynische posts. Geeft me echt het oldbiegevoel.
Mee eens, maar de moderators hebben aangegeven dat ze dit in forum willen toelaten, omdat de grens bij crackhoer ligt (dit is destijds besloten n.a.v. het toewensen van een miskraam (een dood kindje dus) aan een zwangere BB5-bewoonster)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:00 schreef berney het volgende:
Dat doet alleen iemand met een iq nog lager dan een aap, ik vind het vreselijk erger me er kapot aan vooral die aanvallen naar mij toe die niet eens waar zijn
kan daar niet wat strenger op gemod worden?
HBB zijn voor een goed doel bezig en de media leest hier tenslotte ook mee
walgelijk gewoon/laag bij de grond/respectloos enz enz
Hear hear.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
Fok is nu eenmaal geen theekransje.
Ik ben zelf ook een oldbie maar mijn oldbie gevoel komt hier echt niet mee naar boven integendeel.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, maar de moderators hebben aangegeven dat ze dit in forum willen toelaten, omdat de grens bij crackhoer ligt (dit is destijds besloten n.a.v. het toewensen van een miskraam (een dood kindje dus) aan een zwangere BB5-bewoonster)
Heb ook al zitten overwegen Fok hierover te mailen, maar mensen die in de top zitten noemen zich "oldbies", en met dit soort posts komt hun olbie-gevoel weer naar boven.
Er is zelfs een moderator met de avatartekst: 'ja, ik ben een teringhoer'
Als er op frontpage een afschuwelijk bericht staat (een VWO-scholiere die zich moet melden op het politiebureau om het land uitgezet te worden, en naar een uitzetcentrum word vervoerd), krijg ik het benauwd.
Terwijl er dus ook gewoon reakties op staan van mensen die dat terecht vinden, en er niets bij voelen.
Het cultuurtje op Fok is nu eenmaal zo, ik probeer er maar zoveel mogelijk langsheen te lezen, en me te focussen op posters die wel op mijn level zitten
Pittig discuseren is helemaal oke maar ik vind dergelijke termen nu niet een boegbeeld van een pittige discussie eerder een gebrek aan woordenschat(vooral omdat het herhaald wordt)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
Fok is nu eenmaal geen theekransje. Er wordt soms pittig gediscussieerd. Als je daar niet tegenkunt kun je idd het beste met Fok omgaan zoals Peter zegt. Eroverheen lezen en focussen op users op hetzelfde level. Er zijn overigens wel degelijk grenzen. En die geven we ook aan. Iemand als mirrorman post pittig, maar over het algemeen blijft hij binnen die betreffende grenzen.
Persoonlijke aanvallen gericht tegen users zijn overigens not done, en dat weet ook iedereen. Als daar iemand over de schreef gaat grijpen we gewoon in. Mocht het zijn dat er geen mods online zijn als een dergelijk iets gebeurd laat dan even een topicreport achter of mail ons.
yw, en ik ben het inhoudelijk volledig met je eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:38 schreef berney het volgende:
Ik ben zelf ook een oldbie maar mijn oldbie gevoel komt hier echt niet mee naar boven integendeel.....
Maar zoals je al aangeeft ga ik mij ook voortaan maar focussen op posters die wel op mijn level ziitten.
Bedankt voor de tip,
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
yw, en ik ben het inhoudelijk volledig met je eens.
En idd ook dat denigrerende scheldpartijen iets anders zijn dan "pittig discussieren" en "geen theekransje"
Als je nu gewoon een linkje doormailt kunnen we het per geval bekijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:41 schreef berney het volgende:
[..]
Pittig discuseren is helemaal oke maar ik vind dergelijke termen nu niet een boegbeeld van een pittige discussie eerder een gebrek aan woordenschat(vooral omdat het herhaald wordt)
Maar oke als ik aangevallen wordt dan mail ik jullie erover, bedankt hoor.
Dat begrijp ik volkomen hoor, het is een bereklus om alles bij te houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je nu gewoon een linkje doormailt kunnen we het per geval bekijken.
Met betrekking tot verwensingen aan het adres van de bewoners zien we meer door de vingers. Dat was in BB5 al zo en dat geldt nog steeds. Het is voor veel users ook een beetje de charme van BB op Fok... Jezelf ongegeneerd ergeren aan de mensen die in het huis zitten. Maar zoals ik eerder al aangaf, als de grens overschreden wordt grijpen we gewoon in. Waarbij het makkelijk is als we er wél op gewezen worden. Het is onmogelijk om 24/7 aanwezig te zijn en dan missen we gewoon nog wel eens wat...
sommige gebruiken krachttermen omdat ze verder inhoudelijk niet kunnen reageren vanwege geringe woordenschat schandalig gewoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef Jappie het volgende:
Rot toch op met dat schijnheilige gemiereneuk over wat je wel en niet zou mogen zeggen...sommigen zeggen het met krachttermen anderen met ogenschijnlijk netjes geformuleerd taalgebruik.
Een ieder schrijft nu eenmaal wat hem spreekwoordelijk voor de bek komt, ik walg ervan dat dit forum langzaam maar zeker word geregeerd door een stel overgevoelige kneuzen die topics vollullen over niets en dan vervolgens gaan lopen zeiken als er eens een keer wel iets gezegd word over een van de bewoners.
Dan lees ik persoonlijk nog liever posts vol met scheldkannonades waar ik wat gevoel bij kan hebben of om kan lachen dan 6000 "hallo ik ben er weer" of "ik ga weg" .."truste hoor" etcetera postjes................
Inhoudelijke discussies heb ik sinds BB4 al niet meer mogen aanschouwen....wel...jullie gaan je goddelijke gang maar, maar laat het modden lekker aan de modjes over..en hebben ze een keer wat gemist ? Jammer dan...nieuwe ronde nieuwe kansen.
"Mirrorman heeft niet zo'n hoge pet op van Viooltje" .....zo beter?![]()
*te idioot voor woorden dit allemaal*![]()
Ik heb een enorme woordenschat, maar ik gebruik gewoon krachttermen omdat ik dat leuk vind.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef berney het volgende:
sommige gebruiken krachttermen omdat ze verder inhoudelijk niet kunnen reageren vanwege geringe woordenschat schandalig gewoon.
Krachttermen gebruiken is een gebrek aan woordenschat,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een enorme woordenschat, maar ik gebruik gewoon krachttermen omdat ik dat leuk vind.
Mag het dan wel?
knipquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef berney het volgende:
Krachttermen gebruiken is een gebrek aan woordenschat,
Dus zou ik mij daar maar eens op gaan richten om je woordenschat uit te breiden en bedenk eens dat er mensen achter pc zitten met gevoel.
het komt zo hard over
Amen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:
Ja, en zo is het genoeg!!![]()
Alles is inmiddels wel gezegd en we hebben al aangegeven dat persoonlijke aanvallen ons te ver gaan. De FB is de afgelopen pagina's verworden tot een medium waarin men elkaar ongegeneerd mag bashen. Ik heb daar géén zin in...
We gaan verder in de lijn van BB5. De mods (én de policy) beslissen wat wél en niet kan. Indien men het niet eens is met beslissingen of ons ergens op wil wijzen kan dit via de mail. Verder wil ik een aantal oldbies erop wijzen dat niet iedereen al even lang meedoet en iedereen z'n eigen grenzen heeft. In plaats van de 'nieuwelingen' erop te wijzen dat het voor jullie op deze manier leuker is, kun je er ook rekening mee houden dat niet iedereen even goed tegen een fikse krachtuitspatting van jullie zijde kan. En als je het dan persé wilt zeggen, doe het dan zonder de ander persoonlijk aan te vallen... Net zoals de newbies het over moeten laten aan de mods geldt dat ook voor jullie.
Ik vind het jammer dat het op deze manier moet... Maar ik vertik het om de sfeer te laten verzieken op dit moment. We hebben nog een aantal weken voor de boeg en die wil ik graag leuk houden.
En als flugel je nou eens nodig heeft?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Nah, het sop is wat je overhoudt als de rapen gaar zijn (zou Lieske zeggen).
Ik hoor het wel als TL me nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |