Succes mods en veel plezier in dit nieuwe forumquote:
succes modjes en with-a-little-help-from-your-friends moet dat lukkenquote:
12/1 dacht ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Stranger het volgende:
De plaatjes in de sticky over de bewoners doen het niet allemaal.
En wanneer begint BBH eigenlijk?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
TT aangepast en sticky gemaakt.
Nu wél....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef regenworm het volgende:
De bewoners!! plaatjes bewoners gaat niet goed.
quote:
Ik vind dit mooierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje de TT van dit subforum klopt niet het moet Hotel Big Brother zijn.![]()
![]()
Hihi, heb er alleen maar deeltje 1 van gemaakt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Arcee het volgende:
Jezus, flugel, probeer iig één topic ongemoeid te raken deze reeks.
Wees gerust, van Holt komt maar 1 deel. Trust me.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hihi, heb er alleen maar deeltje 1 van gemaakt...![]()
Ja, en de rest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! mag best een beetje rebels zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje de TT van dit subforum klopt niet het moet Hotel Big Brother zijn.![]()
![]()
Je wordt bedankt voor deze rebelse wijzigingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
FOK! mag best een beetje rebels zijn
Maarre, het is geen probleem, hoor. Houd je forum index maar in de gaten
Done en tnxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:38 schreef Foreverblue het volgende:
Flugel... zover ik weet zijn er donderdagavond geen internetstreams meer. Dus ik zou die 2 links weghalen in: Waar vind ik de streams?
En hier nog een streamaanbieder :
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sirolf, je bent geweldigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Goedenavond! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hierbij een overzichtje met streamlinks, wat volgens mij goed past als mooie vervanging in 'waar vind ik de streams', aangezien daar nu nogal weinig uitleg staat.
Gebruik de quote- of edit-functie even om dit te kopiëren en plakken (mits je het wilt gebruiken natuurlijk).
knip
Zou het een 'newbie-mod' ding zijn?quote:
tnx golferquote:
tnx PH...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:44 schreef PH52 het volgende:
Zo, alles een beetje z'n plek gevonden. flugeltje, compliment voor al je werk. Super !![]()
Dank en goeiemorgen flugeltjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:49 schreef flugeltje het volgende:
@PH en Teamlead... Done
@Chantal, stond er ook híer een topic van 'm dan?
quote:
quote:
Ik ga er morgen eens mee knutselen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
En zet ze dan ook gelijk even netjes op volgorde:
1. Big Brother Archief
2. Big Brother 2
3. Big Brother 3 - The Battle
4. Big Brother 4
5. Big Brother 5
Zo dus:
[afbeelding]
Ga ik meteen doen, tnxquote:Op zondag 8 januari 2006 10:21 schreef PH52 het volgende:
[HBB SC deeltje 13] En we openen er nog 1 en deze [HBB SC 11] Cuall en Sjet huppelen samen de SC binnen zijn door de nachtploeg achtergelaten op de stoep voor het hotel.
Kan een van de modjes ze in de afvalcontainer deponeren ? Dank.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:
[HBB SC 22] working the nightshift (ja.. alweer )
mag dicht.. ik was (weer) te laat
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik las dat je, mits genoeg geld, ook naar dat hotel kon gaan. Gaan jullie (=fok) nog een wedstrijd opzetten zodat 1 van jullie voyeurs zelf be-voyeureerd kan worden?
met eventueel inleggeld ofzo. Lijkt mij wel lachen. Ik zou zelfs nog wel een keer talpa opzetten (nog nooit naar gekeken) en zelfs BB hotel om dat te zien
Ik heb het even achter de schermen ook neergelegd, klinkt leuk iddquote:Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!
Donequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:05 schreef lovebear het volgende:
Zou een modje de SC
[BB SC 43] nog iets meer dan 4 uurtjes
Om willen zetten naar nummer 44
Alvast bedankt![]()
sniequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef M-en-A het volgende:
flugeltje bedankt voor de aanvulling bij het eerste SC van HBB![]()
En het eerste offtopic bericht is daar al weer binnen![]()
Je hebt het al aangepast, bedanktquote:
ga ik doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je hebt het al aangepast, bedankt![]()
Zou je in de OP van de streamverslagen nog even het volgende bij willen voegen:
Voor vragen of opmerkingen ga naar: HBB Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat mag in het commentaar op de streamverslagen topic..quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb eentopic alvast geopend voor de streamers.
Gewoon vanaf het begin
enthousiasme is goedquote:
done!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef A-en-M het volgende:
Flugeltje er staat weer een off-topic in de streamverslagen![]()
[HBB] Streamverslagen van vrijdag 13 januari 2006
APK!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef APK het volgende:
Ik snap geen ruk van dit programma.
Is het misschien een idee om een HBB-Blog te maken, met een grote banner boven het subforum, zodat je er als nieuwkomer een beetje in kunt komen?
Euh, effe denken. Hoe werkt dat ook alweer als Knut dat zegt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
En die banner komt er niet zegt Knut... Ook niet over twee weken...![]()
Hij is terug!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef APK het volgende:
Is het misschien een idee om een HBB-Blog te maken, met een grote banner boven het subforum, zodat je er als nieuwkomer een beetje in kunt komen?
Donequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje sluit deze Regenworm's Tiehhhhhhh topic topic maar.
Er staan toch geen camera's in de badkamer dus heeft het geen nut om deze topic open te houden.
En de zure klonen zijn er ook weer. Gezellig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:56 schreef MinXss het volgende:
het mag ind allemaal wel wat simpeler
geraniums zijn inmiddels ook aangeschoven op het ouderwets gezellige Fok
Net alsof we nog meer nieuwkomers nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef APK het volgende:
Betekent dat wat ik hoop dat het betekent?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef regenworm het volgende:
<..>
Er staan toch geen camera's in de badkamer
<..>
Als je hoopt dat het betekent dat er geen camera's in de badkamer staan, dan betekent het inderdaad wat je hoopt dat het betekentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Betekent dat wat ik hoop dat het betekent?
Wat zouden we toch zonder Bluezz moeten in de nachtelijke urenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Tuurlijk
+ alle dubbele boekingen gefixed.
[afbeelding]
Ik ga het direct doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:14 schreef M-en-A het volgende:
Flugeltje er staan weer een paar off-topic berichtjes in [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006
(waarvan eentje van mij als reactie, maar heb er al bijgezet dat je die kunt verwijderen)
Als je die berichtjes er even helemaal uit wilt halen zou fijn zijn![]()
Geweldig weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Helaas werken de alternatieve streams niet meer. Bljkbaar was het voor Talpa te duur om die ook voor deze serie aan te laten staan...
Wel is er een extra server bijgekomen, welke ook wordt gebruikt door de bekijk-pagina's op Talpa.tv, namelijk op de servers van Talpa zelf. De nieuwe links en aangepast uitleg vind je hieronder, samen met een tweetal nieuwe audio-only links.
Veel kijkplezier!
----- [ EINDE ] -----
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef Manu82 het volgende:
Zou iemand deze [HBB SC 81] Gaat 'Smelly Cat' gaat over Viola? kunnen veranderen in [HBB SC 81] Gaat 'Smelly Cat' over Viola?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |