quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Kelly maakt altijd geweldige tv.Dat kan gaat weer leuk worden.
![]()
Bedoel je haar programma op TV Rijnmond?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Kelly maakt altijd geweldige tv.Dat kan weer leuk worden.
![]()
Ik doelde meer op een programma met Kelly erin in het algemeen, gewoon de verschijning Kelly. TV Rijmond kan ik niet eens aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:55 schreef doka het volgende:
[..]
Bedoel je haar programma op TV Rijnmond?
Ow.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een programma met Kelly erin in het algemeen, gewoon de verschijning Kelly. TV Rijmond kan ik niet eens aan.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één nederlandse omroep of commerciële zender is, die die bagger uit wil zenden. Ik heb een paar afleveringen bekeken, maar het is van een dusdanig slecht zaterdagmiddag niveau...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef doka het volgende:
Ow.Ze heeft dus ook een eigen Showbiss-programma op TV Rijnmond. Volgens mij gaan ze binnenkort landelijk, dus dan kun je haar verschijning ook in dat programma 'bewonderen'
Ze heeft wel zelfkennis http://www.bigkelly.com/quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:26 schreef ChantalC het volgende:
En Kel's persoonlijke site: http://www.bigkelly.com/
Dat nummer is toch van Karen Mulder, dat ex-topmodel?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet die single van kelly?
I'm what I am heet het
De eerste nacht zei "Kel" na z'n 3e fles champagne tegen Viola "ik heb een ziekenfonds kutje"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:06 schreef MissHobje het volgende:
Kelly in de tuin en onder de indruk van al het moois roept : Sjiek de la priemel
Nee het origineel is van Gloria Gaynor en komt uit 1983:quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat nummer is toch van Karen Mulder, dat ex-topmodel?
Of heeft "Kel" gewoon het zelfde nummer genomen...![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Gloria_Gaynorquote:I am what I am
I am my own special creation
So come take a look
Give me the hook
Or the ovation
It's my world
That I want to have a little pride
My world
And it's not a place I have to hide in
Life's not worth a dam
Till I can say
I am what I am
I am what I am
I don't want praise I don't want pity
I bang my own drum
Some think it's noise I think it's pretty
And so what if I love each sparkle and each bangle
Why not see things from a different angle
Your life is a shame
Till you can shout out I am what I am
I am what I am
And what I am needs no excuses
I deal my own deck
Sometimes the aces sometimes the deuces
It's one life and there's no return and no deposit
One life so it's time to open up your closet
Life's not worth a dam till you can shout out
I am what I am
I am what I am
I am what I am
And what I am needs no excuses
I deal my own deck sometimes the aces sometimes the deuces
It's one life and there's no return and no deposit
One life so it's time to open up your closet
Life's not worth a dam till you can shout out
I am what I am
I am I am I am good
I am I am I am strong
I am I am I am worthy
I am I am I belong
I am
I am
Who whoooo etc.
I am
I am I am I am useful
I am I am I am true
I am I am somebody
I am as good as you
Yes I am
Ze zit niet altijd lekker in haar velletje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef TRANS het volgende:
Ik hoop ook dat ze mag blijven ik weet wat het is om zo jong te zijn en in zo korte tijd veel me te maken
carla
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef RijstNatie het volgende:
IQ aap = 75
IQ Kelly = 77
IQ Topic Starter = 85
IQ Retard = 80
waarom schrijfje dat hier opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:05 schreef A-en-M het volgende:
Kelly checkt uit!
De allereerste liveshow van Hotel Big Brother staat in het teken van ‘de wisseling van de wacht’.
Hotelier Kelly pakt haar biezen. Zij heeft besloten haar werkzaamheden voor het Mappa Mondohuis buiten Hotel Big Brother voort te zetten. Zij zal vanavond vrijwillig het Hotel verlaten. Wie haar plaats als Hotelier inneemt ziet u vanavond in de liveshow.
bron talpa
Omdat dit een Kelly topic is!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
waarom schrijfje dat hier opAls het dan waar is, is het geen verrassing.
En vind ik stom van Talpa dat ze op hun site hebben gezet![]()
Heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:37 schreef crohntje het volgende:
Het is inderdaad net of Kelly gedrogeerd was ofzo...
Waarom ze trouwens vaak zo labiel en onvoorspelbaar is is omdat ze veel hormonen moet slikken. Dat schijnen transsexuelen zoals zij hun hele verdere leven te moeten slikken. Vandaar dat ene moment hysterische huilen en even later weer lachen. Ik vind het een beetje eng![]()
Ken je dat gedrocht in het echt??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Doagere het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken.
Jammer dat Kelly weg gaat, ik vondt het net leuk worden.En thja, een heel apart afscheid. Kzal zo ff op msn vragen (als ze nog online komt) waarom het zo'n raar afscheid was.
Eehehehehehquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Doagere het volgende:
Kzal zo ff op msn vragen (als ze nog online komt) waarom het zo'n raar afscheid was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |