abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:00:07 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_34144347
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

[ Bericht 3% gewijzigd door teamlead op 17-01-2006 14:05:18 (link naar vorige deel ingevoegd) ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 01:51:26 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_34147483
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
Korte en bondige samenvatting van de avond vanuit de SC verslagen:

Japanse avond: stuk of 10 a 15 gasten (?) Druk, druk druk (kon het niet bijhouden al het gebabbel) Gasten op een gegeven moment in het restaurant, Gert speelt muziek op de achtergrond. Was een aanvaring tussen Micky en Gert. Gert liep met boodschappen dwars door het restaurant en dat kan niet volgens Micky.

Veel gebabbel met gasten, eten en muziek.
Op een gegeven moment vind Micky (die 4 jaar in Japan heeft gewoond) dat er een Japanse traditie moet worden opgeroepen: karaoke!!

Dit wordt opeens heel gezellig, iedereen zingt mee en is een gezellige avond!
Gasten willen zelfs blijven als ze het geld bij zich hadden, waarop Bart zegt, ja leuk: jullie met zijn tweeën in bed maar Micky slaapt dan niet bij jullie hoor!

Later, als de gasten naar huis vertrokken zijn wil Micky de avond evalueren en wordt ook het akkefietje met Gert uitgesproken, was niet tegen hem persoonlijk maar in het algemeen.

Iedereen is doodop, Viola en Monique ruimen nog iets op nadat Monique heel lief Gert naar bed heeft gebracht en gevraagd of hij nog iets wilde eten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34147823
Bart vertelt een heel verhaal tegen Viola aan de keuken tafel over Afrika, mugabe en het hele afrikaanse continent worden door hem opgesomd, Viola hangt aan zijn lippen.
E.e.a. gaat met groot handgebaar van Bart. Hij geeft een soort lezing hierover.

Viola vraagt hoe volg je dit allemaal?
Bart zegt via bbc.com

Blijkbaar heeft bart in Zimbabwe gewoond of is er geweest en Viola vraagt of ie er weer naar terug wil.
Bart zit op zijn vertelstoel, leuk om te horen.

Viola vraagt wat Bart zo fascineert aan Afrika.
De natuur...ik liep overal te struinen, ging ik op mijn rug liggen en keek naar de wolken, lag ik op mijn gemakkie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 17-01-2006 02:22:46 ]
pi_34148196
Bart is weer ouderwets met de camera's aan het spelen. Heeft nog geen slaap of is er overheen.
Hij praat tegen de camera: Daar zit je dan achter de camera met je goeie gedrag een beetje met de joystick te spelen

Hij seelt mystery guest met de camera. "Bent u een man" is zijn vraag, maar antwoord krijgen doet ie vooralsnog niet.

Uiteindelijk gaat ie maar onder tafel zitten
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34148233
Bart vertelt dat ie weet waar de kroonsteentjes zitten. Kan ze dus allemaal loshalen en als jullie niet meewerken doe ik dat ook. Ik verveel me de tyfus hier...
Kan me geen hol schelen of jullie instructies hebben gekregen, dus we proberen het nog 1 keer
Bent u een vrouw vraagt ie en telt af......

Geen antwoord, dus kroonsteentjes erui. Weg streams
pi_34148239
Bart speelt met de camera's en vraagt wat ze willen?

Bent u een vrouw, vraagt hij en telt af.......

Streams weg.....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 17 januari 2006 @ 02:53:45 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_34148240
Hij heeft gevonden waar de kroonsteentjes zitten, en wil dat HBB het spelletje meespeelt
Bart interesseert het geen reet als ze het spelletje niet meespelen

Bent U een vrouw vraagt Bart.. en telt af maakt vervolgens alles los.. en jahoor geluid is weg.

[ Bericht 16% gewijzigd door flugeltje op 17-01-2006 09:58:25 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_34148270
Hij sloopt de camera's op de tafel
pi_34148278
Kelly en Gert in gesprek.

Gert kan niet tegen onrecht, Kelly zegt ja en ze kan het zich voorstellen. Kelly verbergt alles en duwt het weg. Gert wil dat Kelly zich uit en kelly zegt Ja. Gert vindt Kelly lief. Kelly gaat een keer bij Gert langs........gaat ze echt doen
Only Human
pi_34148296
Kelly nog steeds in gesprek met Gert. Ze slapen nu, denk ik
Only Human
pi_34148322

demontage van de camera op tafel.
pi_34148337
pi_34148346
BB voice over de speakers:
Bart, het is niet de bedoeling dat je de cameras saboteert, zou je daarmee op willen houden..
De reden dat je in het hotel zit, is een andere dan waar je nu mee bezig bent.

[ Bericht 12% gewijzigd door flugeltje op 17-01-2006 09:58:45 ]
pi_34148352
Én Bart schroef de boel vervolgens weer braaf in elkaar
pi_34148359
Hij lacht camera's draaien !!!

Bart het is niet de bedoeling dat je de camera's saboteert zegt de HBB stem

(fritzi)

Ondertussen gaat Bart alles weer in elkaar zetten.
pi_34148362
Bart loopt heen en weer...
Pakt vanalles schuift en doet, kijkt of het allemaal weer goed zit of zo en drinkt een colaatje.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 03:28:28 #17
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_34148494
Viola drentelt heen en weer ....
Bart is er ook weer even.
Viola vraagt een vuurtje en zegt dan.. ik wil die fucking frisse lucht hier binnen want het is zo droog hier!
Vervolgens hobbelen ze naar de schuifpui ?
Kelly is ook weer even uit bed.
Viola wordt gek van de bacterieën hierzegt ze.
*Viola moet haar zender tsjekken. ( tis wel goed te horen)

Viola zegt: Ik doe geen zender meer om, werk niet meer mee, ga zo slapen hahhaha ( zo ongeveer)

Verder babbelt ze nog wat met Kelly en Bart, ze zijn beetje opstandig en maken grappen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_34148602
Viool in gesprek met kelly:

Er zit goud in kelly, zegt viool, haar borsten. Kelly is mooi vooral op het schilderij, dat is intiem.

Ze zijn nog maar net bezig met HBB, zegt Viola, het moet nog gaan lopen. Viola snapt het schilderij van kelly, het IS Kelly zegt ze. kelly zegt JA.

10.000 euro is te weinig, volgens Viola. Kelly kijkt open, het onbegrip, volgens Viola.

1 of andere pafzak mag het niet kopen volgens Viola, kelly moet het zelf houden. Nee, Ja, zegt Kelly.
Only Human
pi_34148641
Viola fluistert van alles en nog wat

Viola draait een beetje door en denkt dat er van alles verdwenen is, zwarte schoentjes. En ze ziet nu een infraroodcamera.

Viola ziet van alles en Kelly ook maar voornamelijk de gordijnen. Viola zegt dat er geen camera's zijn of niet aanstaan.

*fluisterfluister.

Kelly is de slaapkamer uit.
Only Human
  dinsdag 17 januari 2006 @ 04:00:39 #20
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_34148678
Viola denkt dat Monique meedoet om van haar 'sexpoes' imago af te komen.

"Ze wil per se zakelijk overkomen en dat mensen zien dat ze bezig is. Doodvermoeiend!"

Kelly hoort het maar wat aan.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_34148708
Viola zegt een keer of tien tegen Kelly dat ze niet bang hoeft te zijn. Kelly: Ja
Only Human
  dinsdag 17 januari 2006 @ 04:31:58 #22
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_34148826
Viola praat nog steeds aan een stuk door tegen een heel erg aan slaap toezijnde Kelly. Het verhaal gaat van de hak op de tak, over hun verblijf, over het schilderij, over het rode kruis, over Kelly... enz.

Kelly: "Ja... Ja... Ja..." Viola: "Begrijp je wat ik bedoel?" Kelly: "Ja.."

(als Kelly morgen een huilbui krijgt of naar huis wil weet je waar het aan ligt)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 17 januari 2006 @ 08:55:31 #23
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34149974
Goedenmorgen

Zo het is tijd voor dag vijf in het HBB huis,

Buiten regent het, binnen is Frank al enige tijd in de keuken aan 't rommellen en druk in de weer met het dekken van de ontbijttafel.

Verder zijn Monique en Bonnie ook wakker.
pi_34150102
Iedereen is druk met het ontbijt bezig, Bart pulkt ff zijn oor uit en gaat vrolijk door met de plakjes vleeswaren

[ Bericht 25% gewijzigd door flugeltje op 17-01-2006 09:59:19 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:48:51 #25
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34150944
En de business gaat weer gewoon verder, er moeten nog 10 stoelen á 300euro verkocht worden. Mickey is daarom alweer druk aan het bellen. De rest van de bewoners zit nog wat te miepen aan de ontbijttafel maar zullen zo ook wel aan de gang gaan.

Bart heeft al 2 of 4 mensen geregelt voor vanavond dus het komt wel goed met de gasten voor vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')