abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:00:11 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_34262919
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van donderdag 19 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_34263023
Alle gasten zijn vertrokken, Monique zegt: "zullen we Yathzee spelen" waarop Bart antwoord: "nou zullen we dat lekker niet doen en de drank opmaken?"
pi_34263307
Bart " ik drink dit bakkie koffie leeg, en dan gaan we ECHT zuipen"

Frank zegt dat er 150 man komen line dancen...en er sarcastisch achter aan meld dat Viola dat gaat doen en maar 3 lessen heeft gehad.

De gasten van de Supperclub drinken nog hun bakkie koffie en kletsen wat met de Hoteliers over hun zaken in Amsterdam, Supperclub, Supperclub-cruise, nog een tent op de Prinsengracht en waar ze allemaal geweest zijn in de hele wereld: San Fransisco, Moskou etc

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperMOM op 20-01-2006 03:19:55 ]
pi_34263486
Kelly is spoorloos en niemand weet waar ze is??
Bonnie zegt dat ze helemaal niet veel gedronken heeft, had een glas, nam een slok en weg was het glas?? Ik hou je wel in de gaten hoor zegt Micky (lief bedoeld) Ook Bart is erg lief voor haar toen Bonnie zei dat ze iets vergeten was om te doen, "dat heeft Viola overgenomen schat, jij was de gasten aan het entertainen, iedereen vraagt en roept om jou schat"!
pi_34263991
Kelly is weer terug, geen idee waar die vandaan komt?

Bart "als er nog een keer iemand aan mijn shag zit, dan trek ik zijn kop van zn romp af"

Gert verteld heel lief over zijn vrouw Babs, dat ze zo ongelovelijk gek met hem is, dat ze achter de schermen hard bezig is voor het Mappa Mondo huis met foto's van de Hoteliers, tassen ervan etc

Bonnie en Gert vinden Micky een prachtige vrouw! Gewoon prachtig, Bonnie is blij dat ze haar hebben de eerste week.
pi_34264518
Micky zegt net dat Joost van BB5 weet hoe het bad buiten moet worden schoongemaakt (het bubbelbad dus)

Bart "ik maak eerst de kleintjes op" (de flessen wijn dus)

Ondertussen is Viola alles druk aan het opruimen, tussen de Hoteliers door die nog drinken en eten. Gert zegt tegen Viola: ga nou eens zitten.
pi_34264730
Mickey wil dat de bewoners de drank van tafel halen. Ze moeten morgen een goede indruk maken op de gasten, en er komt een nieuwe manager. Ze lijkt zich even te verspreken door het over een man te hebben..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34264743
Micky komt even de Hoteliers toe spreken: "dit is de laatste avond en die wil ik professioneel afsluiten, dus alle drank en flessen van tafel". Sorry maar de drank moet weg, morgen weer fris op, ik wil morgen nog wat dingen afsluiten en ik wil dat iedereen morgen vroeg op is om de nieuwe manager te ontvangen.
Na wat gesputter doen de Hoteliers wat er gevraagd word.
We kunnen ook lang natafelen met water (ze zegt nog zacht tegen Bart "ik hou het langer vol dan jij hoor " ik hoop het zegt Bart terug.
pi_34264844
Iemand zegt tegen Micky (van de Supperclub) euhmmm Kelly, die is naar achteren..... ja zegt Micky die is niet helemaal goed. (??) Dit verklaart de eerder opmerking:

Kelly vraagt aan 1 van die supperclubboys : ben jij s nachts weleens bang?
pi_34265162
Iedereen gaat braaf de slaapkamers in (waarvan geen beeld en geluid) en Bart duikt zijn kantoortje weer in (waarvan wél beukend typ geluid) Kelly schijnt met dekbed en kussen in de eetzaal te gaan liggen. Micky zei al eerder tegen de groep: ja laat haar maar!

Nu klinkt er muziek van de vierde (?) BB: Morgen weer een dag! Ik zie momenteel alleen Viola dansen.
pi_34265536
Bart is met Viola aan het praten over Kelly: "ze denkt dat zij minder is dan ons, ze voelt zich minderwaardig" "Ja zegt Viola, dat idee had ik ook en dat moet ze niet doen, zo'n leuke meid en is niet zo" Bart geeft als voorbeeld het krantenartikel waar zij heel anders tegen aan kijkt. Bart en Viola denken dat Kelly tegen hun opkijkt. Viola begrijpt niet dat iemand zo'n minderwaardigheidscomplex kan hebben, Bart wel, dat heeft hij ook tot zijn 14e gehad. Hoe kunnen we haar helpen vraagt Viola? Bart zegt dat ze moeten zeggen dat ze naar huis moet, dat is beter voor haar. Viola is het er niet mee eens, ze kan hier leren, transformeren. Bonnie transfomeert hier ook volgens Viola.

Volgens Bart scheelt 10 centimeter al..........het kantoortje 10 centimeter lager en Kelly kijkt niet tegen ze op
Volgens Viola heeft Kelly ook gezegd dat ze zo goed met Peter (Viola's man) kan praten en Viola kan zelf ook zo goed met Kelly praten.
pi_34265763
Micky komt naar het kantoortje waar Viola en Bart aan het praten zijn. Zij gaat nu slapen en vraagt of ze hun wakker moet maken? Ja doe maar om 8 uur zegt Viola, Bart wordt vanzelf wel wakker Frank wil nl uitslapen en Viola gaat de ontbijttafel dekken.

Viola heeft het over een boze wolf en Gert vraagt wie ze bedoelt? Nee laat maar.....
pi_34266132
Gert en Viola zijn samen aan het op en inruimen. Volgens Gert mogen kiwi's nooit bij appels. Ze vinden echte suiker en roomboter die Viola niet neemt omdat ze het cholesterol eng vind

Frank komt uit de douche en ziet hoe ze bezig zijn en wenst zijn "papa en mama" welterusten.


(Foreverblue)


Viola gaat nog even de eetzaal controleren?

Bart gaat ook slapen maar eerst langs de badkamer:


(Foreverblue)

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperMOM op 20-01-2006 01:56:36 ]
pi_34266227
Bart en Mickey op één bed, ik hoor ze even praten over Kelly en ......... weg streams!


(Foreverblue)

Ondertussen hoor ik alleen Viola op de achtergrond mompelen en schoonmaken (?) en opruimen (?).

Kelly is gesignaleerd in de dagboekkamer.
pi_34266698
Gert en Bart hebben het (heel aardig) over Kelly en dat ze zo in de knoop zit. Gert wil haar graag helpen en merkt ook wel dat Kelly achter hem aanloopt en troost zoekt als een vaderfiguur? Ze kunnen zich beiden niet voorstellen wat er door je heen gaat als je zoon naar je toe komt op 13 a 14 jarige leeftijd en verteld......en dan alle operaties, hormoonkuren etc... Gert zegt dat hij daar bewust niet over begint en haar als Kelly ziet , een vrouw die in de knoop zit. Bart merkt op dat zij (Kelly) er zelf ook niet over begint. Beiden zijn het erover eens dat ze gewoon nu niet lekker in haar vel zit en enigzins in de knoop zit.

En toen waren de streams weer weg!!!!!
pi_34267012
Gert en Bart zijn aan het napraten en hebben lol!
Gert heeft dorst en vraagt iets met een W....... hmmm dan maar water (omdat de Big Boss dat gezegd hebben) maar liever hebben ze een wijntje Viola komt even zeggen dat ze in bad gaat. Volgens Gert "loopt" Viola op de camera's Viola meldde dat zij een handdoek over de camera had gegooid en volgens Bart mag dat niet

De mannen hebben lol om de avond en dat de mensen de schoenen uit moesten, Bart verteld dat hij ook altijd zweetvoeten heeft en Gert ligt in een deuk

Bart verteld over die violiste dat die in de Arena voor 50 a 60.000 man heeft opgetreden!!! "Kan je voorstellen, een duitser voor Ajax" (beiden liggen weer in een deuk)

Micky is de mede oprichter van de Supperclub die ook een boot hebben varen in Amsterdam over het IJ, Bart is wel eens meegeweest en er een stukje over geschreven.
pi_34267071

(Foreverblue)
pi_34267260
Gert en Bart kletsen leuk over voetbal en hoe ze dat volgen, Bart gaat wel eens naar Utrecht waar hij woont en dat hij weleens een wedstrijd tegen die gasten van Mannenkoor Karrenspoor heeft gespeelt Bal ging uit en gewoon ingooien?? Ach joh rot op, kan mij het schelen kreeg Bart te horen , de grootste lol met die wedstrijd en gesloopt achteraf volgens Bart. Gert ligt weer in een deuk en zegt die gasten komen bij mij uit de buurt! Verder volgen ze liever voetbal via TV want dat is beter te volgen.

Ze gaan naar bed, het is 02.45 uur, de hoogste tijd, hee onze camera volgt ons meld Gert
pi_34269397
Alle vier de streams staan op de tuin. De grond in de tuin ziet er vochtig uit, de bomen en struiken in de tuin bewegen door de wind. Minder mooi weer dus rond het Hotel Big Brother deze ochtend. Er gaat een telefoon 2 keer over, maar je hoort niemand praten. Er is alleen maar het geluid van langsrijdend verkeer buiten te horen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34269767
"Monique zender checken" de bewoners zijn dus wel wakker....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_34269935
Er kwamen net 2 mensen door de tuin aangelopen richting ingang van het hotel.
Het waren een man en een vrouw. De man had papieren in zijn hand.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:10:34 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34270731
Nog steeds alleen maar de tuin... en het is al half 11 geweest... interessant
The sky is unlimited!
pi_34270910
Bart haalt 3 mannen op van de poort
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:49:07 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34271515
Er zijn weer beelden uit het huis. Er zitten mensen aan de eettafel en er wordt een vrouw rondgeleid door het huis.



Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34271569
Op de achtergrond is te horen dat Kelly aan het bellen is met haar vader. Hij zegt dat de ouders van Kelly nu niet op vakantie gaan
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34271631
Bart vraagt aan Kelly of ze een zware nacht gehad heeft. "Ja heel zwaar, niet te tillen" antwoord Kelly.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34271735
Frank praat met de ontbijtende gasten



Ondertussen lopen Viola en Bonnie in de keuken rond

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34271894
Volgens Frank kunnen mensen zo maar binnen komen vallen voor het ontbijtje. Maar een van de gasten denkt dat dat toch wel moeilijk is zonder aankondiging vooraf.
Frank vertelt aan de gasten dat het erg warm is binnen op de slaapkamers. Je kunt er ook niet luchten. Maar hij slaapt wel heel goed.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34271926
Zo te horen is de vader van Kelly toch in het huis. Micky zegt net tegen Frank dat als de poort even open gaat, dat de vader van Kel dan weg kan.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:24:25 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34272003
ik zie niks de keuken waar Bonnie mee bezig is
pi_34272027
Micky heeft als idee dat er een vliegtuigje gaat rondvliegen als promotie van het Hotel Big Brother. Ze gaat nog wel even informeren bij dat bedrijfje, dat bestaat nog niet zo lang en een vliegtuig is wel heel erg duur zegt ze. Ze heeft ook iets over een concert.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:30:26 #34
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34272212
Ik zie via windows niet veel, af en toe Ik snap er niets van Pffff
Ik lees hier wel de verslagen. betaal blauw aan mijn kabelinternet !
Zie ik ineens groen-beeld
pi_34272261
Micky bespreekt iets over een oproep op een website, met gironummer, en over optreden van Koos Alberts op zondag. En ze wil dat er ook een oproep gedaan wordt dat de mensen bij de gemeente een aanvraag kunnen doen voor een collectebus voor het Rode Kruis voor het Hotel Big Brother.

Micky heeft even een centrale mededeling: "Ricardo en Fabian gaan er voor zorgen dat er een collectebus komt op schiphol, op scholen, en helpen met een buffet want ze hebben een restaurant."

Dat zijn dus die ontbijtgasten van vanmorgen en die vertrekken nu weer.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34272295
Micky vraag nu of ze even kan bellen zonder dat dit wordt uitgezonden. En de streams verlaten gelijk het kantoortje en springen over naar de keuken
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34272393
Er wordt nu aangebeld door de leverancier van 50 stoeltjes voor vanavond. Monique trekt haar jas aan om te gaan helpen de stoeltjes naar binnen te halen. "We kunnen die arme jongen niet alleen laten sjouwen, het zijn maar lichte dingetjes, maar het zijn er wel 50", zegt ze
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34272600
Bart is in gesprek met de boekhouder die hem instructie komt geven.



Bart vertelt hem dat het geld dat binnenkomt naar de DBK gaat omdat het daar veiliger is. De boekhouder lijkt toch een beetje achterdochtig en zegt dat als er geld is dat je niet weet hoe mensen reageren. Bart probeert hem nu uit te leggen hoe ze het precies doen en de regie breekt de stream natuurlijk gelijk weer af.

Ik ben er weer weg van
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34274120
Monique en Gert hebben de slappe lach. Wat wil nu het geval. Monique zat helemaal in haar rol toen ze de ontbijtgasten ontving. Ze was beleefd en geïnteresseerd, maar was één ding vergeten…er zat een ei tussen haar borsten. Toen ze hoorde dat er gasten kwamen, stopte ze haar ‘ontbijtje’ tussen haar borsten om het warm te houden. Door alle haast was ze echter vergeten het ei uit haar decolleté te vissen.

pi_34275197
Uit de SC:

"Als ik het goed begrepen heb heeft Viola de line dance groep niet meer teruggemaild of zo, die dachten dus het gaat niet door dus die hebben niks geregeld en komen niet."

Viola is druk aan het bellen en mailen om alsnog de line dance avond voor vanavond door te laten gaan. Ze heeft de management van Saskia en Serge gebeld, maar die hebben vanavond al een optreden in Groningen dus die kunnen niet, ook niet na dat optreden wat Viola wil. Nu probeert ze Country Wilma te krijgen.

Dus én ze heeft geen mensen én ze heeft geen line dance groep (?) én ze heeft geen artiest die optreed!

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperMOM op 20-01-2006 13:26:50 ]
pi_34275937
Frank belt met de manager van Koos, het koffieconcert van zondag dreigt ook al in het water te vallen. Ze hebben tot nu toe maar 4 mensen.
Frank wordt er erg verdrietig van. Hij heeft de manager van Koos Alberts aan de lijn. Het ligt niet aan Koos, aldus zijn manager. Komt echt door de prijs.
pi_34276529
Viola heeft een aardige dame aan de telefoon die probeert haar vriend's baas zover te krijgen dat hij 2500 euro overmaakt en dan 10 mensen stuurt voor vanavond. Viola vind het helemaal geweldig! De baas wil dan wel enige reclame, volgens Viola kan dit niet, we kunnen wel namen noemen enzo...
De dame gaat haar best doen.

Viola heeft het druk:


(Fritzi)

Country Wilma belt terug, Frank heeft haar aan de telefoon en herkent haar niet zo snel. Viola neemt haar over en Wilma zegt toe vanavond te komen. Ze komt met haar man en Viola heeft het voor elkaar! Ze gaat Country zingen en haar nieuwe single te hore brengen.

ik ben even weg

[ Bericht 22% gewijzigd door SuperMOM op 20-01-2006 14:27:29 ]
pi_34278386
Ene Marianne (die aardige dame dus) probeert kasbouwers geloof ik, zover te krijgen dat ze haar sponsoren. Dan regelt ze daarna vrienden van haar voor dat geld. Dus Viola laat iemand buitenshuis de gasten regelen en doet het aan o.a. Monique overkomen of zij allessss geregeld heeft! Ze heeft Country Wilma, line dancers, ene Giovanni (line dancer denk ik) en al het eten en drinken is geregeld! Ze weet af en toe niet wie ze aan de telefoon is, zo in de war raakt ze ervan Ook hangt ze geregeld op door het gesprek bot af te kappen en geen gedag te zeggen.
(nu is Viola moe van al dat gewerk)
pi_34280041
15:05u En we zijn weer veroordeeld tot de tuin:


[ Bericht 26% gewijzigd door Nostalgist op 20-01-2006 16:11:51 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:00:12 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_34287162
Uit het BEW, SC topic:
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:38 schreef nachtzuster het volgende:

Kelly gaat eruit


De allereerste liveshow van Hotel Big Brother staat in het teken van ‘de wisseling van de wacht’.

Hotelier Kelly pakt haar biezen. Zij heeft besloten haar werkzaamheden voor het Mappa Mondohuis buiten Hotel Big Brother voort te zetten. Zij zal vanavond vrijwillig het Hotel verlaten.
Wie haar plaats als Hotelier inneemt ziet u vanavond in de liveshow.

Ook Big Boss Micky Hoogendijk checkt, na een week lang de scepter gezwaaid te hebben, vanavond uit. Haar plaats van manager zal ingenomen worden door een andere BN’er. Deze Bekende Nederlander staat komende week aan het hoofd van Hotel Big Brother en heeft de nobele taak om de Hoteliers met frisse moed aan te sturen. Zal de nieuwe Big Boss de lijn van Micky doorvoeren? Of gaat hij of zij het over een hele andere boeg gooien om zoveel mogelijk geld op te halen voor het Rode Kruis?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34289630
Kelly is haar koffers al aan het pakken.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34290475
Afscheid van Kelly.





Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34293039
Verslag n.a.v. de SC vanaf 19.00 uur:

Aan Micky en Bart te horen is Kelly blijkbaar toch niet helemaal meer hanteerbaar.
Mickey zat met Bart te smoezen, dat Kelly bezig gehouden moet worden. Mickey wil haar laten stofzuigen, Bart doet de suggestie dat ze zich moet gaan opmaken.
Kelly moet naar dbk komen.

Kelly heeft haar koffer ingepakt en bekend is dat ze vrijwillig vertrekt.
Bart wil dat zijn broer op bezoek komt.
De dames zijn uitgebreid aan het optutten en haartjes doen in de badkamer.

20.00 uur:
De gasten komen binnen druppelen. (het is dus toch gelukt! )
Er lopen ook cameralui in het huis.
Het is inmiddels bekend dat Kelly vrijwillig vertrekt, ze heeft het erg zwaar gehad en wil niet meer. Dit wordt door Caroline Tensen verteld want Kelly doet geen mond open en moet huilen waardoor Gert haar gaat troosten.
Als het tijd is om te vertrekken wil Micky haar helpen met haar jas en tas maar Kelly zegt bitchy dat ze dat zelf wel kan. Ook tegen de cameraman valt ze uit: wil je me niet van zo dichtbij filmen!? Ik weet niet wat er gebeurt is maar het gaat echt heel raar. Van Viola krijgt ze een natuursteen met een verhaaltje over sterren erbij.....Van Caroline krijgt ze een heuse, echte BB speld!

Het afscheid is koeltjes en Kelly vertrekt.

De nieuwe Hotelier staat alweer voor de deur en het is John Jones. Hij wordt hartelijk ontvangen, iedereen vind het een verassing! Er wordt even bijgeklets en dingen uitgelegd en dan is het alweer tijd voor Micky's afscheid. Ook zij krijgt de BB speld en mooie woorden van iedereen.

21.00 uur:
De nieuwe Big Boss staat voor de deur: het is Henk Krol. In het verleden actief geweest in de Haagse politiek mar bij het grote publiek beter bekend als de oprichter/eindredacteur van de Gay krant.

Micky draagt al haar zaakjes over aan Henk en verteld over haar "kinderen" (de crew dus), je kan beter één van hun zijn mét leiding dan alleen maar "de manager".
Henk heeft grote plannen, jullie organiseren hier geen verjaardagsfeestjes! Alles moet gewoon een beetje chiquer.

Ondertussen gaat alles gewoon door in de eetzaal, de mensen moeten een uurtje wachten voor de volgende gang.

Henk heeft wat kritiekpuntjes: Bonnie die wijn morst uit de fles toen ze de gasten wilde inschenken, Bart die in korte broek de gasten ontvangt en Gert die met vuilnis door de eetzaal liep terwijl er gasten waren. (dit wordt op een TV geshowd aan de hoteliers)

[ Bericht 19% gewijzigd door SuperMOM op 20-01-2006 22:07:47 ]
pi_34293242
Uit de Sc:
John Jones word de nieuwe hotellier, hij neemt de plaats van Kelly in.



Een welkom voor de nieuwe manager Henk Krol.



Caps Foreverblue
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34294164
Moniek spreekt de gasten toe in de eetzaal, en verteld dat ze een gast hebben, de gast is de country zangeres Wilma Roos.



Moniek vraagt of de gasten in de huiskamer het dessert willen nuttigen omdat het in de dinerzaal zo warm is, Wilma Roos gaat daar dan optreden voor hun.



Wilma Roos wil haar hoed veilen voor het goede doel, ze heeft die 18 jaar gedragen tijdens haar optreden als Country Wilma.





[ Bericht 49% gewijzigd door A-en-M op 20-01-2006 22:39:00 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')