Ik vind het ook niet fijn om hier steeds te moeten klikken, maar ja SV moet zo objectief mogelijk zijn ( wat lang niet altijd meevalt ), en dat zijn haar post zeker niet, wij zitten met een klein groepje mensen ons best te doen, en ik vind zoiets ook behoorlijk storend als ik het zie, zeker ook de reactie van wat moet je van me enz.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
Het is wel fijn dat jullie steeds dat geleuter opruimen, maar zo leert die haaibaaike het nooit.
Die heeft de laatste 5 keer de hints ook gemist, dus morgen komt ze weer haar SC in de SV dumpen.
Sluit zich hierbij volledig aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn om hier steeds te moeten klikken, maar ja SV moet zo objectief mogelijk zijn ( wat lang niet altijd meevalt ), en dat zijn haar post zeker niet, wij zitten met een klein groepje mensen ons best te doen, en ik vind zoiets ook behoorlijk storend als ik het zie, zeker ook de reactie van wat moet je van me enz.
Notes zijn geplaatst...veel meer kunnen wij nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
Het is wel fijn dat jullie steeds dat geleuter opruimen, maar zo leert die haaibaaike het nooit.
Die heeft de laatste 5 keer de hints ook gemist, dus morgen komt ze weer haar SC in de SV dumpen.
wij hebben ook al aan die mogelijkheid zitten denken, maar geen idee of zoiets mogeljik is. Je komt dan toch wel in het werkterrein van de modjes. En we willen ze beslist niet dwarszitten en hebben alle respect voor hun werkzaamheden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef Bergie88 het volgende:
Is het niet mogelijk dat een streamverslag schrijver als A-en-M of M-en-A, het recht krijgt om oftopic berichten uit de streamverslagen te halen. Het gerbeurd de laatse tijd namelijk steeds vaker.
Als ik ff voor mezelf spreek: Ik vind het best lastig om alle topics in de gaten te houden. Als jullie Msn gebruiken, voeg mij dan ff toe.. Als je via msn een berichtje stuurt, zie ik het gegarandeerd eerder dan in het FB topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
wij hebben ook al aan die mogelijkheid zitten denken, maar geen idee of zoiets mogeljik is. Je komt dan toch wel in het werkterrein van de modjes. En we willen ze beslist niet dwarszitten en hebben alle respect voor hun werkzaamheden.
M-en_A zijn er dan ook 2quote:
Ja, laten ze eens het miljarden tekort op gaan lossen ofzo.quote:
Ik ben het anders met ze eens dat SV niet bedoeld is om iets anders in te zetten dan SV... Laten we tenminste 1 topic wat overzichtelijk proberen te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, laten ze eens het miljarden tekort op gaan lossen ofzo.![]()
Ik krijg echt vellenkip van dat authoritaire regeltjes gedoe.
Het is toch GVD niet www.bigbrother.de
Die haaiibaaike is een idioot, maar ik heb dat 100x liever dan dat humorloze M&A&M gezeur.
Precies!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Kom op zeg, er zijn drie mods op dit forum, en soms zijn ze allemaal effe chillen.
Oh nee, de wereld stopt als een of andere mavo-muts offtopic post.![]()
OK, maar dan wel iets waar ze een paar milliseconden ècht last van heeft. Treinenziekte of zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Wat zou je denken van een ernstige ziekte voor betreffende user?
Ben ik het ook mee eens, maar mijn schaamharen gaan rechtop staan als mensen aurthoritair gaan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben het anders met ze eens dat SV niet bedoeld is om iets anders in te zetten dan SV... Laten we tenminste 1 topic wat overzichtelijk proberen te houden
Nee, maar ik heb ze graag overzichtelijk bij elkaar in de SC, dan kan ik dat gewoon mijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Dat is echt zo kut....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
OK, maar dan wel iets waar ze een paar milliseconden ècht last van heeft. Treinenziekte of zo.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, maar mijn schaamharen gaan rechtop staan als mensen aurthoritair gaan doen.
Goed idee.quote:
Is zonder hquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
Hmmmz. 'Authoritair' was niet de juiste spelling, toch
Ouwe zeur.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan topic van BBH SC 141 zonder naam? Want naamtopics is NOT DONE dacht ik
oneensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan topic van BBH SC 141 zonder naam? Want naamtopics is NOT DONE dacht ik
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Ik begin M-en-A en die andere een beetje eng te vinden.
Regeltjes, regeltjes, regeltjes.....
Die Haaibaaike is een kansarme moeder met twee wegkwijnende kindjes (lijkt mij), maar ik moet er niet aan denken dat die M&A's hier met knoppen mogen prutsen.![]()
Kom op zeg, er zijn drie mods op dit forum, en soms zijn ze allemaal effe chillen.
je vult zelf wel veel dingen in, of zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Ik begin M-en-A en die andere een beetje eng te vinden.
Regeltjes, regeltjes, regeltjes.....
Die Haaibaaike is een kansarme moeder met twee wegkwijnende kindjes (lijkt mij), maar ik moet er niet aan denken dat die M&A's hier met knoppen mogen prutsen.![]()
Dat doet alleen iemand met een iq nog lager dan een aap, ik vind het vreselijk erger me er kapot aan vooral die aanvallen naar mij toe die niet eens waar zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
-- dikke vieze vette trekzeug
-- ontieglijke aandachtszieke gore dikke vette trekzeug
-- zeugfestijn
-- oerhoer (3 x)
-- klootviool
-- graftak eerste klas
-- een dik vet fossiel varken
De grens ligt bij crackhoer geloof ik he?
Viola Holt (Deel 1)
ik zie de lol er niet van in, bovendien ben ik niet de enigste die er over valt daar ik iemand quote die het geypt hebt dan moet je diegene ook aansprekenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef Sanne het volgende:
Kom op Berney, waarom zouden we La Holt geen trekzeug mogen noemen?
Dat is de lol van dit forum hoor.
Smaken verschillen. Ik geniet er persoonlijk van dat Mirrorman weer terug is en ons verblijdt met zijn cynische posts. Geeft me echt het oldbiegevoel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef berney het volgende:
[..]
ik zie de lol er niet van in, bovendien ben ik niet de enigste die er over valt daar ik iemand quote die het geypt hebt dan moet je diegene ook aanspreken
ik vind het veel te grof
nu alleen nog "attelenooje die vanuit se eiges ff een tupoc gaat openen" en dan wordt het misschien nog wat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik geniet er persoonlijk van dat Mirrorman weer terug is en ons verblijdt met zijn cynische posts. Geeft me echt het oldbiegevoel.
Mee eens, maar de moderators hebben aangegeven dat ze dit in forum willen toelaten, omdat de grens bij crackhoer ligt (dit is destijds besloten n.a.v. het toewensen van een miskraam (een dood kindje dus) aan een zwangere BB5-bewoonster)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:00 schreef berney het volgende:
Dat doet alleen iemand met een iq nog lager dan een aap, ik vind het vreselijk erger me er kapot aan vooral die aanvallen naar mij toe die niet eens waar zijn
kan daar niet wat strenger op gemod worden?
HBB zijn voor een goed doel bezig en de media leest hier tenslotte ook mee
walgelijk gewoon/laag bij de grond/respectloos enz enz
Hear hear.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
Fok is nu eenmaal geen theekransje.
Ik ben zelf ook een oldbie maar mijn oldbie gevoel komt hier echt niet mee naar boven integendeel.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, maar de moderators hebben aangegeven dat ze dit in forum willen toelaten, omdat de grens bij crackhoer ligt (dit is destijds besloten n.a.v. het toewensen van een miskraam (een dood kindje dus) aan een zwangere BB5-bewoonster)
Heb ook al zitten overwegen Fok hierover te mailen, maar mensen die in de top zitten noemen zich "oldbies", en met dit soort posts komt hun olbie-gevoel weer naar boven.
Er is zelfs een moderator met de avatartekst: 'ja, ik ben een teringhoer'
Als er op frontpage een afschuwelijk bericht staat (een VWO-scholiere die zich moet melden op het politiebureau om het land uitgezet te worden, en naar een uitzetcentrum word vervoerd), krijg ik het benauwd.
Terwijl er dus ook gewoon reakties op staan van mensen die dat terecht vinden, en er niets bij voelen.
Het cultuurtje op Fok is nu eenmaal zo, ik probeer er maar zoveel mogelijk langsheen te lezen, en me te focussen op posters die wel op mijn level zitten
Pittig discuseren is helemaal oke maar ik vind dergelijke termen nu niet een boegbeeld van een pittige discussie eerder een gebrek aan woordenschat(vooral omdat het herhaald wordt)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
Fok is nu eenmaal geen theekransje. Er wordt soms pittig gediscussieerd. Als je daar niet tegenkunt kun je idd het beste met Fok omgaan zoals Peter zegt. Eroverheen lezen en focussen op users op hetzelfde level. Er zijn overigens wel degelijk grenzen. En die geven we ook aan. Iemand als mirrorman post pittig, maar over het algemeen blijft hij binnen die betreffende grenzen.
Persoonlijke aanvallen gericht tegen users zijn overigens not done, en dat weet ook iedereen. Als daar iemand over de schreef gaat grijpen we gewoon in. Mocht het zijn dat er geen mods online zijn als een dergelijk iets gebeurd laat dan even een topicreport achter of mail ons.
yw, en ik ben het inhoudelijk volledig met je eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:38 schreef berney het volgende:
Ik ben zelf ook een oldbie maar mijn oldbie gevoel komt hier echt niet mee naar boven integendeel.....
Maar zoals je al aangeeft ga ik mij ook voortaan maar focussen op posters die wel op mijn level ziitten.
Bedankt voor de tip,
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
yw, en ik ben het inhoudelijk volledig met je eens.
En idd ook dat denigrerende scheldpartijen iets anders zijn dan "pittig discussieren" en "geen theekransje"
Als je nu gewoon een linkje doormailt kunnen we het per geval bekijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:41 schreef berney het volgende:
[..]
Pittig discuseren is helemaal oke maar ik vind dergelijke termen nu niet een boegbeeld van een pittige discussie eerder een gebrek aan woordenschat(vooral omdat het herhaald wordt)
Maar oke als ik aangevallen wordt dan mail ik jullie erover, bedankt hoor.
Dat begrijp ik volkomen hoor, het is een bereklus om alles bij te houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je nu gewoon een linkje doormailt kunnen we het per geval bekijken.
Met betrekking tot verwensingen aan het adres van de bewoners zien we meer door de vingers. Dat was in BB5 al zo en dat geldt nog steeds. Het is voor veel users ook een beetje de charme van BB op Fok... Jezelf ongegeneerd ergeren aan de mensen die in het huis zitten. Maar zoals ik eerder al aangaf, als de grens overschreden wordt grijpen we gewoon in. Waarbij het makkelijk is als we er wél op gewezen worden. Het is onmogelijk om 24/7 aanwezig te zijn en dan missen we gewoon nog wel eens wat...
sommige gebruiken krachttermen omdat ze verder inhoudelijk niet kunnen reageren vanwege geringe woordenschat schandalig gewoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef Jappie het volgende:
Rot toch op met dat schijnheilige gemiereneuk over wat je wel en niet zou mogen zeggen...sommigen zeggen het met krachttermen anderen met ogenschijnlijk netjes geformuleerd taalgebruik.
Een ieder schrijft nu eenmaal wat hem spreekwoordelijk voor de bek komt, ik walg ervan dat dit forum langzaam maar zeker word geregeerd door een stel overgevoelige kneuzen die topics vollullen over niets en dan vervolgens gaan lopen zeiken als er eens een keer wel iets gezegd word over een van de bewoners.
Dan lees ik persoonlijk nog liever posts vol met scheldkannonades waar ik wat gevoel bij kan hebben of om kan lachen dan 6000 "hallo ik ben er weer" of "ik ga weg" .."truste hoor" etcetera postjes................
Inhoudelijke discussies heb ik sinds BB4 al niet meer mogen aanschouwen....wel...jullie gaan je goddelijke gang maar, maar laat het modden lekker aan de modjes over..en hebben ze een keer wat gemist ? Jammer dan...nieuwe ronde nieuwe kansen.
"Mirrorman heeft niet zo'n hoge pet op van Viooltje" .....zo beter?![]()
*te idioot voor woorden dit allemaal*![]()
Ik heb een enorme woordenschat, maar ik gebruik gewoon krachttermen omdat ik dat leuk vind.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef berney het volgende:
sommige gebruiken krachttermen omdat ze verder inhoudelijk niet kunnen reageren vanwege geringe woordenschat schandalig gewoon.
Krachttermen gebruiken is een gebrek aan woordenschat,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een enorme woordenschat, maar ik gebruik gewoon krachttermen omdat ik dat leuk vind.
Mag het dan wel?
knipquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef berney het volgende:
Krachttermen gebruiken is een gebrek aan woordenschat,
Dus zou ik mij daar maar eens op gaan richten om je woordenschat uit te breiden en bedenk eens dat er mensen achter pc zitten met gevoel.
het komt zo hard over
Amen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:
Ja, en zo is het genoeg!!![]()
Alles is inmiddels wel gezegd en we hebben al aangegeven dat persoonlijke aanvallen ons te ver gaan. De FB is de afgelopen pagina's verworden tot een medium waarin men elkaar ongegeneerd mag bashen. Ik heb daar géén zin in...
We gaan verder in de lijn van BB5. De mods (én de policy) beslissen wat wél en niet kan. Indien men het niet eens is met beslissingen of ons ergens op wil wijzen kan dit via de mail. Verder wil ik een aantal oldbies erop wijzen dat niet iedereen al even lang meedoet en iedereen z'n eigen grenzen heeft. In plaats van de 'nieuwelingen' erop te wijzen dat het voor jullie op deze manier leuker is, kun je er ook rekening mee houden dat niet iedereen even goed tegen een fikse krachtuitspatting van jullie zijde kan. En als je het dan persé wilt zeggen, doe het dan zonder de ander persoonlijk aan te vallen... Net zoals de newbies het over moeten laten aan de mods geldt dat ook voor jullie.
Ik vind het jammer dat het op deze manier moet... Maar ik vertik het om de sfeer te laten verzieken op dit moment. We hebben nog een aantal weken voor de boeg en die wil ik graag leuk houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |