"Fiona, STERF!!!!!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
*schoppeke
Kan iemand de TT van HBB SC 111 (de mijne dus) even aanpassen in een willekeurige titel? Het was toch niet zo'n goed idee om er een naamtopic van te maken
Alvast hartelijk dank![]()
je kan er beter een centrale van laten maken,quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:23 schreef PC eend het volgende:
Scanman rot op
Kan iemand ff deel 1 in de TT zetten.
dezen zouden het moeten doen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:50 schreef berney het volgende:
ik zoek de streams van HBB, die in het stickytopic doen het bij mij niet
niet bij mij krijg helaas een error vandaar dat ik hier vraag,quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:55 schreef Rica het volgende:
[..]
dezen zouden het moeten doen:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
Deze dan: http://bb.florisd.nl/quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:50 schreef berney het volgende:
[..]
ik zoek de streams van HBB, die in het stickytopic doen het bij mij niet
Donequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef A-en-M het volgende:
TL of Flugeltje kunnen jullie hier nog even kijken of er berichten uit moeten.
[HBB] Streamverslagen van woensdag 18 januari 2006
Heel soms zie Ripley hier, Bluezzz zie ik hier meer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Is Ripley nog de laatste tijd als mod gesignaleerd hier in dit forum of is die ook van de aardbodem verdwenen?
Dat is traditie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Is Ripley nog de laatste tijd als mod gesignaleerd hier in dit forum of is die ook van de aardbodem verdwenen?
Ripley en Flugel zijn er meer overdag. Bluezz, en sinds kort, teamlead zijn ook nachtelijk aanwezigquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heel soms zie Ripley hier, Bluezzz zie ik hier meer.
Ik zie Ripley eigenlijk ook nooit overdag in HBB?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef doka het volgende:
Ripley en Flugel zijn er meer overdag. Bluezz, en sinds kort, teamlead zijn ook nachtelijk aanwezig
Ja lekker dan, ga ik ook nog ff wat te doen hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef A-en-M het volgende:
Wie geeft het [afbeelding] valt me op dat het wel eens vergeten wordt![]()
[HBB] Streamverslagen van woensdag 18 januari 2006
Sorry TL ik zag je slotje telaat had mijn berichtje hier net staan.![]()
Hmm, ja dat weet ik ook niet, want ik kom nooit overdag in HBBquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie Ripley eigenlijk ook nooit overdag in HBB?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lekker dan, ga ik ook nog ff wat te doen hebben![]()
Haai all, en slaap lekkah
Ik ben er wel en lees de streams, maar met mijn working 9 to 5 gaat het nachtelijke niet lukken
sorryquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lekker dan, ga ik ook nog ff wat te doen hebben![]()
Haai all, en slaap lekkah
Ik ben er wel en lees de streams, maar met mijn working 9 to 5 gaat het nachtelijke niet lukken
Ze is er alleen maar overdag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:

Dan let je niet opquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Idd, dank jequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef Bergie88 het volgende:
Kan één van de modjes ff het streamverslag opschonen. Ik doel op de laatste reactie, die hoort in de SC thuis. Hij is in de SV heel erg oftopic
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik moet hier even mijn gal spuwen over die dikke vieze vette trekzeug hoor.![]()
![]()
WAT EEN ONTIEGELIJK AANDACHTSZIEKE GORE DIKKE VETTE TREKZEUG IS HET TOCH.
![]()
![]()
OVERAL, maar dan ook echt OVERAL waar ze maar lichtelijk DENKT dat ze wat over kan zeggen dan komt ze ook weer met haar gezwam.
HEE VIOLA, HET IS GEEN ZEUGFESTIJN IN DAT HUISJE.
Ik hoop echt dat ze snel op rot.
Of doodgaat, het is mij om het even.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze voelt zich gewoon de OERHOER en dat IS ZE NIET. Er is maar 1 Orakel, 1 Oerhoer en dat is de Oerhoer zelf!
Het is gewoon een KLOOTVIOOL!!!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
Graftak eerste klas.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Moet dat trouwens geen 1849 zijn?! OF gewoon 0049?! Want het is echt een dik vet fossiel varken!
-- dikke vieze vette trekzeugquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Oh ja, hebben jullie trouwens wel eens op die vieze uitgedroogde taco-huid van haar gelet? Dan probeert ze met die hangende spektieten nog dagelijks een beetje decolloté te krijgen. Het resultaat? Het is net zo'n bilnaad van een bouwvakker die eruit hangt. Met erboven vieze gore diepe groeven van de mexicaanse zon. Wat een vies wijf is het toch. BAH.
Al zou ik met twee geile bisexuele tieners in bed liggen die me alletwee wild aan het afzuigen zijn, als viola holt met haar vieze gore spektieten erbij komt dan zou die bij mij NOG gaan hangen al zou ze geeneens mee willen doen.
Hoe doet die jongere vriend van haar dat trouwens in godsnaam? Het is gewoon vies vetsteken bij dat wijf man!!!!
Daar blijft hij toch keurig onder?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
De grens ligt bij crackhoer geloof ik he?
Viola Holt (Deel 1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |