quote:Viola Holt-van Emmenes (Den Haag, 5 augustus 1949) is een Nederlands presentatrice.
Als 17-jarige gaat Viola bij de AVRO aan de slag als omroepster. Van 1970 tot 1981 doet ze dit werk voor de NOS. Hiernaast presenteert ze ook een aantal programma's en reportages als de bevrijdingsherdenking en het nationaal songfestival. Omdat ze in 1981 een keer vergeet op te dagen als omroepster wordt ze ontslagen. Ze gaat bij de TROS aan de slag om Aktua, Aktua Sportcafé, Maandagmiddag Magazine en het radioprogramma Duit in de Zak te presenteren. Eind jaren 1980 is ze echter nog maar nauwelijks op televisie te zien en werkt ze als programma-inkoopster.
De komst van de nieuwe tv-zender RTL Veronique eind 1989, geeft haar carrière een nieuwe impuls. Na het tegenvallende programma TV-Romantica, wordt Holt op het nieuwe middagmagazine van RTL 4 de 5 uur Show gezet. Mede presentatrices Diewertje Blok, Catherine Keyl, Myrna Goossen en Maya Eksteen presenteren slechts enkele jaren het programma terwijl Holt het blijft doen tot de laatste uitzending in 1998. Op RTL presenteerde ze ook nog enkele andere programma's.
Na een jaar sabbatical keert Viola Holt in 1999 terug met een nieuwe versie van het programma Klasgenoten. Hoewel dit programma het goed deed bleef het bij slechts één seizoen: RTL 4 wilde verjongen, dit programma trok een te oude kijkers.
Sinds 1998 is Holt samen met haar man voor 5 jaar naar Puerto Vallarta, te Mexico verhuisd, om aldaar een Indonesisch restaurant uit te baten. Hier stort ze zich ook op schilderen.
In 2003 liggen er plannen op stapel om een semi-homeshopping programma te presenteren met Eddy Keur op Net 5. 5 Op de Koffie wordt eerst uitgesteld maar in 2005 geannuleerd. In 2005 is Holt wél te zien in het Yorin survivalprogramma van Bobo's In The Bush.
Momenteel is Viola PR-medewerkster van het schoonheidskliniek van een vriendin en werkt ze als freeance journaliste en columniste.
De Playboy uit 1984 waarop Viola prijkt is tot op de dag van vandaag de best verkochte ooit.
Uiteraard.quote:
Daar ben ik het NU al mee eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef Giggio het volgende:
OMG... vonden jullie Chantal al erg: Viola topt dit toch met straaaaaatlengtes!!!
Nou inderdaad ... ik vind het hier absoluut gewoon een mooie vriendelijke vrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef I_doubt het volgende:
Vitriooltje had nog niet zo lang geleden best wel eenleuk koppie.
[afbeelding]
Hier ook zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:34 schreef Rica het volgende:
knip
Moet dat trouwens geen 1849 zijn?! OF gewoon 0049?! Want het is echt een dik vet fossiel varken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef Arcee het volgende:
Viola Holt-van Emmenes (Den Haag, 5 augustus 1949) is een Nederlands presentatrice.
Ze voelt zich gewoon de OERHOER en dat IS ZE NIET. Er is maar 1 Orakel, 1 Oerhoer en dat is de Oerhoer zelf!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef MadGuy het volgende:
Waar ik me vooral aan erger (of is dat juist amusementswaarde) bij Viola is dat ze zich vooral opstelt als een wandelend orakel. Ze heeft overal ervaring mee, heeft het allemaal meegemaakt, was er als eerste bij of heeft het zelfs uitgevonden. Of ze vindt het fascinerend.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik vind het maar een trol.
Het enige wat k haar heb zien doen is eten en uitglijden
Ik heb liever dat ze snurkt als ik naast haar lig. Dat betekent dat ze slaapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Mabelle het volgende:
Damn .... wat kan Viool snurken zeg ... ik zou ook geen oog dicht doen![]()
Dat niet, maar het is wél de reden dat ik nog kijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ach jij bent blij met je zin. En hoopt dat anderen zeggen dat je het goed hebt beschreven.
Komt door haar extreme vetheid. Vette mensen snurken omdat die onderkinnen gaan slap hangen s'nachts. Serieus, is bewezen zoek het maar op op Google. (Robbert van den Broeke leest u even mee?)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Mabelle het volgende:
Damn .... wat kan Viool snurken zeg ... ik zou ook geen oog dicht doen![]()
Mogen dit soort plaatjes in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing?quote:
Ja, het moest niet mogenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogen dit soort plaatjes in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing?![]()
Vind je gekquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Viola werd behoorlijk negatief in beeld gebracht in de uitzending van vandaag. Iedereen schijnt de pik op haar te hebben
Iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Viola werd behoorlijk negatief in beeld gebracht in de uitzending van vandaag. Iedereen schijnt de pik op haar te hebben
Holy Fuckquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef cuall het volgende:
Even wat fakes van onze Fiool![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ben echt een fan van Viola
![]()
![]()
Wat is hieraan geedit dan?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef cuall het volgende:
Even wat fakes van onze Fiool![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ben echt een fan van Viola
![]()
![]()
Pfoei da's moeilijk idd, ik zou zo niemand weten! Ik meen me trouwens te herinneren dat de NASA een probe richting Viola gaat sturen om te zien of er leven op haar oppervlakte mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:40 schreef Gert het volgende:
Wie weet er iemand die nóg lelijker en onaangenamer in de omgang is dan Violala?
Het hoeft niet in Nederland te zijn.
Ik weet echt niemand.![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
Ohoh dit topic gaat Viola weer in een depressie doen belanden, als ze het ooit te lezen krijgt!???
Willen jullie dát op je geweten hebben?????
Ja, hè![]()
Ik hoop het. Ik hoop dat ze zichzelf in een soort vreetdelirium schranst en er nooit meer uit komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
Ohoh dit topic gaat Viola weer in een depressie doen belanden, als ze het ooit te lezen krijgt!???
Willen jullie dát op je geweten hebben?????
Ja, hè![]()
Mijn gouden pen is door die dikke trekzeug gestolen. Ik had wel geen gouden pen maar als ik er eentje had dan had die klootviool hem gestolen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
Ik heb een gierende koppijn![]()
Ik geef gewoon Viola de schuld!
Zo dan!
Mooi gemaaktquote:
nou nou nou,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop dat ze zichzelf in een soort vreetdelirium schranst en er nooit meer uit komt.
Ik haat dat wijf echt hardvochtig.
Ik niet,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk wijf.
T'is ook een dikke schele lelijke trekzeug, waarom sommigen haar leuk vinden heeft misschien iets te maken dat ze zichzelf met haar kunnen vereenzelvigen en zelf gewoon ook wellicht moddervet en scheel zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk wijf.
het enigste waar ik kotsneigingen van krijg dat is van jou na al die jaren is je iq nog lager dan die van een aap,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
T'is ook een dikke schele lelijke trekzeug, waarom sommigen haar leuk vinden heeft misschien iets te maken dat ze zichzelf met haar kunnen vereenzelvigen en zelf gewoon ook wellicht moddervet en scheel zijn.
Als normaal mens kan je dat niet (of nauwelijks) en krijg je door haar zelfingenomen ego en zoals Kelly al zei diva gedrag gelijk last van kotsneigingen.
Er kwam daar een travestiet optreden en daar was die schele zeug al jaloers op naja ken je nagaan. Dat hebben moddervette mensen vaak, dat ze jaloers zijn op mensen met wel een leuk figuur maar op Viola hoeven ze dat niet. Die lijkt het ver geschopt te hebben ondanks haar 448 vetlagen en intensieve lelijkheid, op die manier hebben de zeugen annex / en / of intensief lelijke mensen ook nog een heldin.
Daarnaast heeft die trekzeug haar leeftijd ook al niet mee, ze is dichter bij de 200 dan bij de 100, dus ook daar is ze jaloers op. Heeft ze ook nog vaak een decolloté die nog het meeste op een loodgietersreet lijkt alleen dan met groeven erin de grootte van de grand canyon inclusief ranzige verkleuringen, tsja, dat maakt dat ze jaloers is op alles en iedereen en toch nog op de meest bizarre manieren de aandacht probeert te trekken.
Zoals met dat boek, gaat ze een engels boek hardop lopen gillen aan tafel terwijl anderen net leuk in gesprek zijn, dan moet je toch echt wel psychisch totaal gestoord zijn wil je dat doen.
Je voelt je zeker aangesproken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef berney het volgende:
discussie gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |