quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik vind het maar een trol.
Het enige wat k haar heb zien doen is eten en uitglijden
Ik heb liever dat ze snurkt als ik naast haar lig. Dat betekent dat ze slaapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Mabelle het volgende:
Damn .... wat kan Viool snurken zeg ... ik zou ook geen oog dicht doen![]()
Dat niet, maar het is wél de reden dat ik nog kijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ach jij bent blij met je zin. En hoopt dat anderen zeggen dat je het goed hebt beschreven.
Komt door haar extreme vetheid. Vette mensen snurken omdat die onderkinnen gaan slap hangen s'nachts. Serieus, is bewezen zoek het maar op op Google. (Robbert van den Broeke leest u even mee?)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Mabelle het volgende:
Damn .... wat kan Viool snurken zeg ... ik zou ook geen oog dicht doen![]()
Mogen dit soort plaatjes in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing?quote:
Ja, het moest niet mogenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogen dit soort plaatjes in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing?![]()
Vind je gekquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Viola werd behoorlijk negatief in beeld gebracht in de uitzending van vandaag. Iedereen schijnt de pik op haar te hebben
Iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Viola werd behoorlijk negatief in beeld gebracht in de uitzending van vandaag. Iedereen schijnt de pik op haar te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |