Ik vind het ook niet fijn om hier steeds te moeten klikken, maar ja SV moet zo objectief mogelijk zijn ( wat lang niet altijd meevalt ), en dat zijn haar post zeker niet, wij zitten met een klein groepje mensen ons best te doen, en ik vind zoiets ook behoorlijk storend als ik het zie, zeker ook de reactie van wat moet je van me enz.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
Het is wel fijn dat jullie steeds dat geleuter opruimen, maar zo leert die haaibaaike het nooit.
Die heeft de laatste 5 keer de hints ook gemist, dus morgen komt ze weer haar SC in de SV dumpen.
Sluit zich hierbij volledig aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn om hier steeds te moeten klikken, maar ja SV moet zo objectief mogelijk zijn ( wat lang niet altijd meevalt ), en dat zijn haar post zeker niet, wij zitten met een klein groepje mensen ons best te doen, en ik vind zoiets ook behoorlijk storend als ik het zie, zeker ook de reactie van wat moet je van me enz.
Notes zijn geplaatst...veel meer kunnen wij nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
Het is wel fijn dat jullie steeds dat geleuter opruimen, maar zo leert die haaibaaike het nooit.
Die heeft de laatste 5 keer de hints ook gemist, dus morgen komt ze weer haar SC in de SV dumpen.
wij hebben ook al aan die mogelijkheid zitten denken, maar geen idee of zoiets mogeljik is. Je komt dan toch wel in het werkterrein van de modjes. En we willen ze beslist niet dwarszitten en hebben alle respect voor hun werkzaamheden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef Bergie88 het volgende:
Is het niet mogelijk dat een streamverslag schrijver als A-en-M of M-en-A, het recht krijgt om oftopic berichten uit de streamverslagen te halen. Het gerbeurd de laatse tijd namelijk steeds vaker.
Als ik ff voor mezelf spreek: Ik vind het best lastig om alle topics in de gaten te houden. Als jullie Msn gebruiken, voeg mij dan ff toe.. Als je via msn een berichtje stuurt, zie ik het gegarandeerd eerder dan in het FB topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
wij hebben ook al aan die mogelijkheid zitten denken, maar geen idee of zoiets mogeljik is. Je komt dan toch wel in het werkterrein van de modjes. En we willen ze beslist niet dwarszitten en hebben alle respect voor hun werkzaamheden.
M-en_A zijn er dan ook 2quote:
Ja, laten ze eens het miljarden tekort op gaan lossen ofzo.quote:
Ik ben het anders met ze eens dat SV niet bedoeld is om iets anders in te zetten dan SV... Laten we tenminste 1 topic wat overzichtelijk proberen te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, laten ze eens het miljarden tekort op gaan lossen ofzo.![]()
Ik krijg echt vellenkip van dat authoritaire regeltjes gedoe.
Het is toch GVD niet www.bigbrother.de
Die haaiibaaike is een idioot, maar ik heb dat 100x liever dan dat humorloze M&A&M gezeur.
Precies!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Kom op zeg, er zijn drie mods op dit forum, en soms zijn ze allemaal effe chillen.
Oh nee, de wereld stopt als een of andere mavo-muts offtopic post.![]()
OK, maar dan wel iets waar ze een paar milliseconden ècht last van heeft. Treinenziekte of zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Wat zou je denken van een ernstige ziekte voor betreffende user?
Ben ik het ook mee eens, maar mijn schaamharen gaan rechtop staan als mensen aurthoritair gaan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben het anders met ze eens dat SV niet bedoeld is om iets anders in te zetten dan SV... Laten we tenminste 1 topic wat overzichtelijk proberen te houden
Nee, maar ik heb ze graag overzichtelijk bij elkaar in de SC, dan kan ik dat gewoon mijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Dat is echt zo kut....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
OK, maar dan wel iets waar ze een paar milliseconden ècht last van heeft. Treinenziekte of zo.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, maar mijn schaamharen gaan rechtop staan als mensen aurthoritair gaan doen.
Goed idee.quote:
Is zonder hquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
Hmmmz. 'Authoritair' was niet de juiste spelling, toch
Ouwe zeur.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan topic van BBH SC 141 zonder naam? Want naamtopics is NOT DONE dacht ik
oneensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan topic van BBH SC 141 zonder naam? Want naamtopics is NOT DONE dacht ik
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Ik begin M-en-A en die andere een beetje eng te vinden.
Regeltjes, regeltjes, regeltjes.....
Die Haaibaaike is een kansarme moeder met twee wegkwijnende kindjes (lijkt mij), maar ik moet er niet aan denken dat die M&A's hier met knoppen mogen prutsen.![]()
Kom op zeg, er zijn drie mods op dit forum, en soms zijn ze allemaal effe chillen.
je vult zelf wel veel dingen in, of zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
Ik begin M-en-A en die andere een beetje eng te vinden.
Regeltjes, regeltjes, regeltjes.....
Die Haaibaaike is een kansarme moeder met twee wegkwijnende kindjes (lijkt mij), maar ik moet er niet aan denken dat die M&A's hier met knoppen mogen prutsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |