Ow, die had ik gemistquote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef regenworm het volgende:
kan gesloten worden [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006
Ga 'm dan maar gauw daar neerzettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Bep het volgende:
Ik wil het graag volgen maar heb niet zo veel tijd om te kijken , ik snap niks meer van dat programma .![]()
Dit was dus voor de sc bedoelt
Done.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef M-en-A het volgende:
Misschien een idee als Pinball zijn programmaatje weer aktief maakt om automatisch om 0.00 uur een nieuw streamverslag-topic te openen, beginnend met [HBB] Streamverslagen van en een rood pijltje![]()
Als dat zou kunnen dan daarvoor alvast hartelijk dank.
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.quote:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.![]()
Ik had het even uitgezet om af te wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef doka het volgende:
Die techniek moet nu zo'n beetje in actie komen
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!![]()
Kun je ook iets schrijven dat automatisch voor mij in FB post?![]()
Bluezz, er zijn er nu tweequote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
Als je bang bent dat er ooit verwarring over ontstaat, leef je vooral uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.
Jij bent 100 keer [BB5] vergeten, sukkel!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef APK het volgende:
Je bent trouwens HBB vergeten in de titel. kneus!![]()
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Pfff sluit ik de verkeerde
Stomme bloes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |