abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:11:21 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34034470
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van vrijdag 13 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:13:11 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34034535
Sorry, er ging iets mis met de pijltjes. En ik mag geen twee keer dezelfde titel gebruiken....

On topic: Frank Awick ligt een tijdschrift te lezen in bed.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34034792
Frank ligt inmiddels ook op bed, maar heeft last van de warmte en zijn dekbed maar uit het dekbedovertrek gehaald.

Bart is zijn streamdagverslag weer aan het maken.

Gert is nog niet terug in het huis. ( hij had een optreden in het land vrijdagavond ).
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:24:24 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34034865
Bonnie lijkt al opgebaard...

(Muerte)
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:35:30 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34035190
Bart is naar de dagboekkamer geroepen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:46:13 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34035487
Bart is weer terug uit de dbk en verstuurt nu zijn .doc bestandjes via e-mail.
Op de slaapkamerstream klinkt zacht gesnurk...

that's it for me.
pi_34038757
En Gert is ook weer thuis, hij heeft geluk dat Viola de bel hoorden en de deur voor hem open kon maken.

pi_34038799
Viola laat Gert binnen, schenkt snel iets te drinken in, en informeert bij Gert hoe zijn avond was.
Het was een enorm succes verteld Gert, de zaal stond op zijn kop.

[ Bericht 1% gewijzigd door A-en-M op 14-01-2006 03:25:15 ]
pi_34038824
Het was een nederlandse avond in een manege, en ze zijn daar met collecte bussen rond gegaan voor het goede doel. Gert heeft er enorm van genoten. Hij is terug gebracht door een hele fijne chauffeur. Onderweg heeft hij niet geslapen, want hij kan in de auto niet slapen, in het vliegtuig ook niet.

Viola verteld aan Gert dat ze druk zijn geweest met bellen om een gast in de hotelkamer te krijgen, maar helaas niet gelukt.

Morgenochtend krijgen ze 5/6 gasten voor het ontbijt verteld ze aan Gert voor ¤50,- per persoon.

[ Bericht 52% gewijzigd door A-en-M op 14-01-2006 02:57:46 ]
pi_34038984
Ze leggen nog een aantal broodjes enz. klaar voor het ontbijt.

pi_34040474
07:47 Viola zit te mediteren:

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 14 januari 2006 @ 08:07:06 #12
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_34040509
Inmiddels ontwaakt Hotel BB. Frank is onderwijl begonnen met de broodjes voor de gasten. Monique kwam de kamer in en wilde krullers in dr haar zetten. "O ga je taartjes maken?"
"Nee dat zijn broodjes voor de gasten zo meteen"
"Krijgen we gasten? Welke gasten?"
Monique wist niet dat ze ontbijters kregen. "Dan kan ik mijn krullers nu niet inzetten"

Viola is naar de badkamer. "Vlug voordat de mannen er in gaan" Kelly loopt inmidels ook al slaapwandelend in de badkamer rond.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_34040527
Viola loopt zenuwachtig door de keuken heen te drentelen. Ze probeert een ontbijtje klaar te maken voor Micky op een dienblad. Ze heeft een glaasje champagne er bij ingeschonken en een roosje in een vaasje. Als ze het blad op wil pakken laat ze het champagnegas omvallen. Alles is nat.

Als ze het een beetje schoon en droog gemaakt heeft pakt ze het blad op om het ontbijt te gaan brengen.

[ Bericht 19% gewijzigd door M-en-A op 14-01-2006 08:26:56 ]
pi_34040540

Viola loopt naar de gastenkamer waar Micky is gaan slapen en klopt netjes aan aan de deur.

Na een paar keer kloppen wordt Micky wakker roept dat Viola binnen kan komen. Het licht gaan aan, Micky ligt nog half verdoofd in haar bed

en Viola verrast haar met het champagne-ontbijtje

Micky bedankt Viola en ligt nog half verdoofd in haar bed, maar begint dan toch aan haar ontbijtje

Langzaam probeert ze echt wakker te worden met haar kopje koffie

[ Bericht 30% gewijzigd door M-en-A op 14-01-2006 08:31:47 ]
pi_34040547

-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  zaterdag 14 januari 2006 @ 08:24:15 #16
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_34040550
Even op gang komen...

Your games are death
With every breath
pi_34040581
Terwijl Frank druk in de weer is met de voorbereidingen voor het ontbijt voor de gasten van vanochtend, gaat Viola nog snel even "haar gezicht afplakken", zoals ze het zelf noemt.

zaterdag 14 januari 2006 @ 08:37:34 #18
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_34040582
Viola in aan het make-uppen en Frank nog druk bezig om een ontbijt bij elkaar te scharrelen.

De rest is niet in de kamer en niet in beeld behalve iemand op bed (Bonnie?) die niet wakker wil worden.
Your games are death
With every breath
pi_34040591
pi_34040598
Gert is ondertussen ook wakker geworden

Hij doet eerst even wat rekoefeningetjes voor zijn beenspieren gaat nog even op bed zitten, staat dan weer op aan gaat zich aankleden

pi_34040615
Monique is klaar in de badkamer. Ze vraagt aan Frank of er al koffie klaar is. "Nee nog niet, ik weet niet hoe ik die moet zetten, doe jij het maar," zegt Frank

Dus Monique gaat naar de keuken en probeert op de gok koffie te zetten
pi_34040622

Viola heeft iets heel opmerkelijks bij haar bed hangen
pi_34040646
Kelly is ook klaar in de badkamer. Vier van de hoteliers zijn nu aangekleed. Viola, Frank, Monique en Kelly. Micky is even komen checken in de keuken hoe het er voor staat. Bart is in de badkamer
pi_34040658
Viola vraagt aan Kelly of ze haar blusher mag gebruiken, want die kan ze zelf niet vinden op het moment. Waarschijnlijk vergeten, zegt Viola.

pi_34040675
Viola zegt tegen Frank dat hij de kaarslampen buiten aan moet gaan doen. Die moeten branden voor de gasten komen. Ondertussen komt Monique tot de ontdekking dat de koffie is mislukt. Met de krullers nog in het haar gaat ze een poging doen om weer nieuwe te zetten.

Ondertussen controleerd Viola de tafel voor de gasten nog maar is een keer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')