abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:59:25 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33997755
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen donderdag 12 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:01:34 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33997819
Viola informeert naar allergiën bij de anderen? Die zijn er niet. Ze eet zelf niet al te graag koolhydraten, want daar zwelt ze van op.

(A-en-M)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33997903
Monique geniet van een hapje en ze praten verder wat iedereen voor wensen heeft voor eten, wie wil varkensvlees, vis enz.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:05:40 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33997996
mijn streams zijn weg.
pi_33998005

Gert vertelt ondertussen over "cosher eten".
pi_33998067
Er schijnt in de hoek van de tuin ook een sauna staan.

Viola gokt voor de Big Bos op Emiel Ratelbrand, Willibrord. Jack Spijkerman vindt ze ook wel leuk zegt ze.
pi_33998149
Viola zegt tegen Gert dat hij water in de Amerikaanse koelkast moet doen, ze denkt dat ze dan morgen ijsblokjes er in hebben.

Viola vraagt zich af waar haar schildersezel is. Die zouden ze ook in het huis brengen. Monique schildert ook vertelt ze. Zij schildert voornamelijk in opdracht.

Bart is nogal moe, hij heeft een hele vermoeiende dag gehad. Viola zegt dat hij zodra de Big Boss er is hij maar naar bed moet gaan. Zij zelf heeft daar nog niet direct behoefte aan, ze is meer een nachtmens verteld ze.

"Monique moet haar zender checken, Monique zender checken.
pi_33998239
En even een kijkje in de DBK

pi_33998317
Bart heeft een digitale camera van Big Brother. Hij heeft alvast een foto gemaakt van Gert en Kelly.

pi_33998485
Frank Awick en Bart gaan samen even in het kantoortje zitten en zetten de pc's aan. Vermoedelijk hebben ze daar een internetaansluiting, maar zeker ben ik daar ook niet van.

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 13-01-2006 01:24:29 ]
pi_33998731
Monique heeft ondertussen een witte badjas aangetrokken. Viola zegt dat zij een zwarte heeft uitgekozen. Kelly wil weten waar die badjassen liggen, want zij heeft er nog geen een.

Er worden geen verkeerde dingen uitgezonden hoor, zegt Bonnie.

Monique en Frank bewoneren de kasten op de gang

Daarna laat Frank zien waar hij slaapt

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 13-01-2006 01:24:00 ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:23:07 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33998770
Volgens Bart is iedereen die in dienst is geweest een beroepsalcoholist.
pi_33998842
Frank en Monique hebben allebei een kussentje meegenomen voor op hun bed. Op het bed zittend, praten ze wat over mogelijkheden voor de gasten. Frank denkt dat ze de gasten bijvoorbeeld iets van sport kunnen laten doen. Monique vertelt dat ze contact heeft met een frisdrank-gigant. En ook iets over iemand die meditatie geeft.

Frank vindt het vreemd dat Monique eigenlijk een beetje een rustig meisje is, terwijl ze in haar beroep toch heel anders is.

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 13-01-2006 01:23:28 ]
pi_33999037
Viola slaapt altijd naakt en baalt er een beetje van dat dat nu niet kan. Schijnbaar heeft ze een heel wijd ding meegenomen zodat ze daar onder wel lekker niets aan kan doen.
Het leven begint bij 40 toch?
pi_33999040
Viola kan nog niet naar bed, want ze heeft nog geen nachtgoed. Ze heeft haar pyama niet en ze heeft haar nachtgoed niet, zegt ze. De koffers zijn nu in het washok gearriveerd en Viola, Monique en Frank gaan gelijk aan de gang om hun spulletjes te ordenen.

Ondertussen maakt Kelly zich in de huiskamer zorgen over het feit dat ze haar 24 uur per dag kunnen zien en horen. Ze is benieuwd of er veel mensen naar kijken. Ik denk het wel, er zitten nu ook mensen op zegt Bart.

Bart zegt ook dat ze zich niet druk moeten maken over wat de mensen kunnen zien en wat ze er van zeggen. Kelly zit er toch wel mee dat ze op internet over hun kunnen gaan schrijven.

[ Bericht 35% gewijzigd door M-en-A op 13-01-2006 01:22:53 ]
pi_33999091
De koffers en kleding staat klaar in het washok.

[ Bericht 26% gewijzigd door A-en-M op 13-01-2006 00:37:05 ]
pi_33999500
Terwijl de andere bewoners druk bezig zijn hun spullen uit te pakken zijn Bart en Kelly nog in de huiskamer.

Bart zegt dat hij zo ook zijn koffer uit gaat pakken, want dat hij daar nog vuile was in heeft zitten. Hij is de afgelopen dagen zo druk geweest dat hij niet alles heeft kunnen wassen.
pi_33999569
Bart zegt dat hij van plan is om iedere dag een soort dagboek op de PC bij te werken. Kelly wil weten of hij dat dan op internet kan zetten. Dat weet ik niet, zegt Bart. Maar als ik het in een Word-document zet is er vast wel iemand die er bij kan om het ergens neer te zetten. Ze kunnen tenslotte ook dingen blocken.

Daarna laat hij Kelly zien waar hij zijn worddocumenten dan neer zet.
"Kijk.... dan ga je hierheen.... en dan in Mijndocumenten.... en dan daar een directory... en daar zet ik het dan neer", zegt hij. "Okeeee, dan weet jij het in ieder geval te vinden, ik kijk morgen wel", zegt Kelly.
pi_33999591

vrijdag 13 januari 2006 @ 00:46:42 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33999674
Kelly leest een briefje/kaartje in de slaapkamer, dat ze goed haar best moet doen voor alle zieke kindjes. Bart heeft ondertussen al een aardige lap tekst getypt, de camera zoomt erop in.

Kel's pantoffels

(Foreverblue)
pi_33999819
Terwijl Bart driftig aan het tikken is, en de andere bewoners in de gang druk bezig zijn met hun koffers is Kelly druk met haar uiterlijk.

De snowboots heeft ze al maar vast aangetrokken.

En ze staat zichzelf constant te bewonderen in de spiegelwand van de slaapkamer.

vrijdag 13 januari 2006 @ 00:54:06 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33999969

(Foreverblue)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:55:04 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34000033
Kelly heeft de sloffen van Sabine gekregen. Ze lopen lekker zegt ze.
Ze heeft alleen maar zomerkleding bij zich. Het is hier bloedheet.
pi_34000059
Monique en Viola bekijken de badkamer, Viola zegt dat ze haar spulletjes in een bakje gaat opbergen.

vrijdag 13 januari 2006 @ 00:56:50 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34000093
Kelly showt Viola een rood niemendalletje. Allemaal Victoria's Secrets. "Ik heb het labeltje eruit geknipt." zegt ze. Ach waarom nou vraagt Viola. "Dat mag toch niet op tv." Viola denkt dat ze dat niet zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')