Ow, die had ik gemistquote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef regenworm het volgende:
kan gesloten worden [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006
Ga 'm dan maar gauw daar neerzettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Bep het volgende:
Ik wil het graag volgen maar heb niet zo veel tijd om te kijken , ik snap niks meer van dat programma .![]()
Dit was dus voor de sc bedoelt
Done.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef M-en-A het volgende:
Misschien een idee als Pinball zijn programmaatje weer aktief maakt om automatisch om 0.00 uur een nieuw streamverslag-topic te openen, beginnend met [HBB] Streamverslagen van en een rood pijltje![]()
Als dat zou kunnen dan daarvoor alvast hartelijk dank.
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.quote:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.![]()
Ik had het even uitgezet om af te wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef doka het volgende:
Die techniek moet nu zo'n beetje in actie komen
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!![]()
Kun je ook iets schrijven dat automatisch voor mij in FB post?![]()
Bluezz, er zijn er nu tweequote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
Als je bang bent dat er ooit verwarring over ontstaat, leef je vooral uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.
Jij bent 100 keer [BB5] vergeten, sukkel!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef APK het volgende:
Je bent trouwens HBB vergeten in de titel. kneus!![]()
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Pfff sluit ik de verkeerde
Stomme bloes
Euh, hoe zeggen ze dat ook alweer in Kazachstan?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef Pinball het volgende:
Jij bent 100 keer [BB5] vergeten, sukkel!
Och iedereen heeft het wel eens moeilijk in de wat latere uurtjesquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:
En tags.
Het duurt ff maar dan heb je ook wat
Bedankt, dat voorkomt verwarring.quote:
Prima!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Muerte, ik weet dat ze er erg slordig mee zijn, maar let een beetje op met het plaatsen van prive-gegevens....
De redactie is zéér slordig met telefoonnummers, namen en e-mail adressen. Als je een cap maakt en daar blijkt een e-mail adres met naam op te staan is dat niet zo handig. Die mensen hebben er ook niet om gevraagd....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Prima!![]()
1 vraagje nog wat versta je daar precies onder?
Ik heb al meerdere keren komplete tel. nummers zien staan in diverse topics en hoe zit het dan met caps van bezoekers in werkkleding met naam tel, nummer en WWW. gegevens.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij adresgegegevens, telefoonnummers, mailadressen, msn-adressen.. kortom: alles waardoor die mensen door minder aardige fokkers direct benaderd zouden kunnen worden
Flugel: correct me if I'm wrong
www's en reclamepakken zijn okay hoor.... Daar kiezen die mensen ook zelf voor.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren komplete tel. nummers zien staan in diverse topics en hoe zit het dan met caps van bezoekers in werkkleding met naam tel, nummer en WWW. gegevens.
Kijk het maakt mij verder niet uit, maar dan kan ik daar rekening mee houden en hoeven mijn posts niet geedit te worden, lijkt me wel zo handig en komt de sfeer ook ten goede denk ik.
Maar vaak kan je aan het mail adres niet zien of het een bedrijf(je) is of niet, zeker de wat kleinere bedrijven hebben lang niet allemaal de naam van hun bedrijf verwerkt in hun mail adres.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www's en reclamepakken zijn okay hoor.... Daar kiezen die mensen ook zelf voor.
Ik heb het over de caps van mails e.d.
Als ik overigens telefoonnummers tegenkom in de topics haal ik ze weg. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat we zelf nog wel eens iets missen.
Wij hebben ook geen problemen met jou hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar vaak kan je aan het mail adres niet zien of het een bedrijf(je) is of niet, zeker de wat kleinere bedrijven hebben lang niet allemaal de naam van hun bedrijf verwerkt in hun mail adres.
Ik begrijp ook wel dat jullie niet alles zien en er wel eens wat tussendoor glipt, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen, waar het mij om ging dat ik graag wil weten wat mag en wat niet mag, omdat ik geen gezeur achteraf wil.
Verder heb ik helemaal geen problemen met jullie en wil dat eigenlijk wel zo houden.
quote:
quote:
etc. maak ik op dat het jou iig geen donder kan schelen.quote:
nee, klopt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Rica het volgende:
Zeg teamlead, de slowchattopics gaan amper meer over BB. Als er in een gemiddels topic van 300 posts 30 daadwerkelijk over de streams gaan is het veel.
Aangezien jou bijdragen ook voornamelijk lijken te bestaan uit
[..]
[..]
[..]
etc. maak ik op dat het jou iig geen donder kan schelen.
Klopt dat?
Nee ik vraag of het je iets kan schelen dat die topics niks meer met BBH te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, klopt niet
True.. ik doe vrolijk mee aan de SC, ook als die (nogal) off-topic gaat.. maar dat wil niet meteen zeggen dat HBB me niets meer kan schelen
overigens: 3 quotes uit een totaal van 300 is wat mager om je punt te maken
Vrijwel alle subfora hebben een SC-reeks. En daarvoor die zijn allemaal volledig off-topic. Dat is nou eenmaal het idee van SC-topics. In ieder subforum zijn er mensen die elkaar kennen vanuit dat forum, en die ook wel eens met elkaar off-topic willen babbelen. Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Rica het volgende:
Zeg teamlead, de slowchattopics gaan amper meer over BB. Als er in een gemiddels topic van 300 posts 30 daadwerkelijk over de streams gaan is het veel.
[HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Rica het volgende:
Misschien is het een goed idee om naast de "BBH SC" nog een reeks te openen die wèl over de streams en BBH gaan? Dan is iedereen tevree.
Ja en er zijn mensen die wel over de stream willen posten. Daar was de reeks oorspronkelijk ook voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Vrijwel alle subfora hebben een SC-reeks. En daarvoor die zijn allemaal volledig off-topic. Dat is nou eenmaal het idee van SC-topics. In ieder subforum zijn er mensen die elkaar kennen vanuit dat forum, en die ook wel eens met elkaar off-topic willen babbelen. Niks mis mee, toch?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik vraag of het je iets kan schelen dat die topics niks meer met BBH te maken hebben.
En aangezien je zelf een van de grootste baggeraars bent neem ik aan van niet.
Misschien is het een goed idee om naast de "BBH SC" nog een reeks te openen die wèl over de streams en BBH gaan? Dan is iedereen tevree.
overigens is het niet moeilijk om nog tientallen quotes van je te vinden,van de afgelopen avond alleen al
Nee heeft niks met ontgroenen te maken. Gewoon dat het een infantiel "quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gezeur Rica, of is dit om te ontgroenen ?
Besteed je tijd dan liever aan streamverslagen maken als je je ergert aan de SC.
Die gaat namelijk wél over HBB, alleen mss niet in de vorm die jij leuk vindt.
nee dus.. die reeks openen we nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en er zijn mensen die wel over de stream willen posten. Daar was de reeks oorspronkelijk ook voor.
Als het nu is overgenomen door notoire slowchatters is prima. Openen we nog een reeks die wèl over de streams gaan. [14.gif]
Yep, mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:51 schreef teamlead het volgende:
een probleem om quotes te vinden die on-topic zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |