Omdat ze graag onder druk werkt?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hadden fokking twee uur geleden al door dat er geen Sake was, waarom moeten ze *nu* pas bestellen nu alles dicht en naar huis is?
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Melke, je bent vroeg vandaag. Vrije dag gehad?![]()
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hadden fokking twee uur geleden al door dat er geen Sake was, waarom moeten ze *nu* pas bestellen nu alles dicht en naar huis is?
Wel hard gewerkt, maar toch iedere dag vrijquote:
Je bent nu te laat hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
BEW trouwens... ff vergeten te zeggen
Hai lieverd, WBquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
BEW trouwens... ff vergeten te zeggen
TL was vorige ronde al in the picture. Toen ben ik het geworden.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoe is dit besloten dan?
Gewoon een vraagje meer niet.![]()
Als je dit zegt dan krijg weer het gevoel of ik op mijn werk zit.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan![]()
Beter laat dan nooit tochquote:
Kunst... ik ben altijd al blauwquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL was vorige ronde al in the picture. Toen ben ik het geworden.
CW stopte en er moest een nieuwe komen, flugel zei: TL..? (F)A's zeiden ja, goed plan... En toen was TL ineens blauw...
bedankt voor de informatiequote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL was vorige ronde al in the picture. Toen ben ik het geworden.
CW stopte en er moest een nieuwe komen, flugel zei: TL..? (F)A's zeiden ja, goed plan... En toen was TL ineens blauw...
Is juist de sport om ze te cappen natuurlijk... moeten ze maar niet zo dom zijn het in beeld te brengenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Muerte, ik weet dat ze er erg slordig mee zijn, maar let een beetje op met het plaatsen van prive-gegevens....
Prima!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Muerte, ik weet dat ze er erg slordig mee zijn, maar let een beetje op met het plaatsen van prive-gegevens....
Ja dat klopt, maar onschuldige mensen worden wel hierdoor gepakt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is juist de sport om ze te cappen natuurlijk... moeten ze maar niet zo dom zijn het in beeld te brengen
For heaven's sake, don't you know?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is sake?
Bij de cap die je net plaatste stond een naam met een e-mail adres... Zeer slordig van de redactie, ik weet het... Maar laten we ze gewoon niet hier plaatsen...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Prima!![]()
1 vraagje nog wat versta je saar precies onder?
Okee... dat is waar... alles voor het goede doel dan maarquote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar onschuldige mensen worden wel hierdoor gepakt.
En dat vind ik niet zo netjes
Wat hebben ze je nou weer aangesmeerdquote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef Manu82 het volgende:
Heeft er iemand hier een MercedesCard?
Mij is altijd geleerd dat stomme vragen niet bestaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is sake? Drankje ofzo?
een japans drankjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is sake? Drankje ofzo?
Viola is lief, de hele dag nog geen last van haar gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Viola flikker een hele eind op![]()
![]()
Ga iets doen, mens
Hele dag nog geen streams aan gehad zeker?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viola is lief, de hele dag nog geen last van haar gehad![]()
![]()
![]()
een mercedes en daar krijg ik een creditcard bijquote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat hebben ze je nou weer aangesmeerd![]()
[FB] Teamlead, Ripley en flugeltje: Werk aan de winkelquote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij de cap die je net plaatste stond een naam met een e-mail adres... Zeer slordig van de redactie, ik weet het... Maar laten we ze gewoon niet hier plaatsen...
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een mercedes en daar krijg ik een creditcard bij![]()
![]()
Handig.. kun je ook de benzine voor dat ding betalenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een mercedes en daar krijg ik een creditcard bij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |