Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze eruit gestemd gaat worden![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe die vent het uithoud met haar... jij bent tenminste nog lekker rustig als we op onze hotelkamer zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Begrijpt ze niet dat de mensen denken: hou nu je mond maar even![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sushi, hij was de hele avond op de streams te zien![]()
Dat denk ik al als ik d'r maar 1 woord heb horen zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Begrijpt ze niet dat de mensen denken: hou nu je mond maar even![]()
![]()
Snapte ik,maar vond het wel grappig dat hij toen pas iets zeiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer inhoudelijk, over hoe hij vond dat de avond liep
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mwah, ze gooit de boel wel lekker overhoop en ze ergert ons dussssssss......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elizabethquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond ook Melke zie het ietwat laat![]()
![]()
Het was best een lekker voetbalteamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sushi, hij was de hele avond op de streams te zien![]()
20Xquote:
Mag ik je hartelijk bedanken voor een slappe lach bui die hier is ge eindigd in een toilet bezoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
Viola wil een masker.
Nou heeft ze toch heel niet nodig,ze is al eng zat.
dizzy-lizzy = elisabeth = lieskequote:
Zaten wel een paarquote:
Zo ist maar krek, houwe dus en bonnie dr maar uit of zo. die is veel te rustig, kel mag ook gaan miquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ze gooit de boel wel lekker overhoop en ze ergert ons dussssssss......![]()
Alles goed? Je plaatje heeft gewonnen he!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond ook Melke zie het ietwat laat![]()
![]()
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik je hartelijk bedanken voor een slappe lach bui die hier is ge eindigd in een toilet bezoek![]()
![]()
Dat hoopte de meerderheid op FOK! wel van meer personen uit BB5, en die blijven dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies dat is een Viool egoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
en zolang niemand haar dat rechtstreeks zegt zal zij vrolijk doorgaan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zaten wel een paarmannen bij ja.
![]()
Gooi ze maar in BB6quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zaten wel een paarmannen bij ja.
![]()
We hebben gewonnen jahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef melke het volgende:
[..]
Alles goed? Je plaatje heeft gewonnen he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |