Ik hoop met je mee iigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben wel voor 2 BB getekend heb ik gelezen. Ik hoop in ieder geval dat er nog een 6de deel komt! Het huis staat er toch al
En vul je msn dan ook in op je prfielquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
Kan er niet wat aan dat geluid gedaan worden[/ontopic]
Weg gepromoveerd met een ban eraan vast misschienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik duidelijkere pics stuur word ik misschien gepromoveerd
Ik ook niet. Is er nog iets wel goed geregeld daarquote:
Zat je nu nog maar op ircquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef MissHobje het volgende:
Hij vertelt nu over BB1 .. iets met die tuin kan het niet helemaal volgen,..staat bloody hard hier.. dus als het geluid zo wel ineens werkt dan schrik ik me kapot
Viola zit steeds interessant om af en toe iets in het engels te zeggen
Yeah rightquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik duidelijkere pics stuur word ik misschien gepromoveerd
Ja maar je post het juist daar en dat is goehoedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
Whehehehe, ik voel me net Dick Bruna in het streamverslagentopic![]()
Daarom ging het ff uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zat je nu nog maar op ircDan had je gemerkt wat ik hoor als je mij roept op rc tijdnes bb
dat hebben een stelletje FA's me beloofd hoorquote:
Jij komt gewoon hierheen met je haremquote:
Of voeg mij toe op msnquote:
iemand de kijkcijfers al gezien van afgelopen zaterdag???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben wel voor 2 BB getekend heb ik gelezen. Ik hoop in ieder geval dat er nog een 6de deel komt! Het huis staat er toch al
OOh ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
Kan er niet wat aan dat geluid gedaan worden[/ontopic]
ja kunst... toen stonden ze tegenover Idols geprogrammeerd met hun kick-off...slechte timing van zequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
iemand de kijkcijfers al gezien van afgelopen zaterdag???![]()
Wel zo prettig ja, zonder peuk de deur uit moeten 's morgens is helemaal een rampquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:24 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb btw nog 2,5 peukenDus ik ben zo slapen
Wil er minstens een overhouden voor morgenvroeg
En dat geloof jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat hebben een stelletje FA's me beloofd hoor
Is dat fiool... ik hoor het ook... klapper klapper...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OOh ik ook![]()
* Viola wandelt beetje heen en weer op d'r slippers...... slof slof slof
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat geloof jeIk heb enkele FA's in mijn zak en beloof je nu al dat je dat niet lukt
nu alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat fiool... ik hoor het ook... klapper klapper...
weet je wat, ik ga ook maar gewoon
Thanx, maar ik typ met 2 vingers en ik ben er waardeloos in. Blind typen.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar je post het juist daar en dat is goehoed![]()
Dat dacht ik wel jaquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel zo prettig ja, zonder peuk de deur uit moeten 's morgens is helemaal een ramp![]()
nikky en Dagonet iigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef teamlead het volgende:
[..]laat mij dat nu ff geloven zeg...
slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik nu ook m'n bed in. Het was een geweldige avond. Slaap lekker alvast voor degenen die (zo) gaan slapen en nog veel plezier voor de rest van het spul.
Tot morgen maar weer![]()
Dat is hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, maar ik typ met 2 vingers en ik ben er waardeloos in. Blind typen.....Kan ik niet, vandaar mijn waardering voor mensen die het wel kunnen
![]()
![]()
Maar als ik eraan denk, dan zal ik het proberen.........deal![]()
jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik heb nog peuken zat en of iemand de kijk cijfers heeft gezien??
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat geloof jeIk heb enkele FA's in mijn zak en beloof je nu al dat je dat niet lukt
Ik meen het hoorquote:
Wat heb je hem gemaild dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:29 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenIk hoop morgen een mail van bart te hebben
![]()
Heej Bart kom eens een keer op fok . We mogen jou het meeste van alle hoteliers en zouden graag zien dat je op fok eens wat laat horen. Aangezien jullie internet hebben moet dit lukken .quote:
ach.. dat zegt niet zoveel.. de kickoff van BB5 was ook niet echt geweldig toch? En om HBB te programmeren tegenovern Idols was natuurlijk ook niet al te snuggerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
2 ton aan mensen die zaterdag afhaakten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |