Jij ontwricht een half forum als je je verveeltquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Bart mens, ga internetten! Doe ik ook als ik me verveel
Daredevilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het blijft een Topper he, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, het is en blijft geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan snap je de LOL van Bart niet en ken je hem niet want dit wat zo Typisch Bart, en nu weer onbetaalbaar![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ontwricht een half forum als je je verveelt![]()
Nee ken die hele kerel ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan snap je de LOL van Bart niet en ken je hem niet want dit wat zo Typisch Bart, en nu weer onbetaalbaar![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Zo, we hebben onze plicht weer gedaan en alle ontwikkelingen ook in de Streamverslagen gezet![]()
Ach, ben jij er ook nog?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ontwricht een half forum als je je verveelt![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben we weer goed gedaan
![]()
Mogen we nu weer normaal doen dan?
Heb je BB1 nooit gezien danquote:
Yep, hij was toen al al constant met de camera's aan het spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel, af en toe, hij had gewonnen he
de rest van die kerels ken je ook niet, maar Bart heeft wel een BB gewonnen met zijn spelen met de cams en het blijft leukquote:
Hoe ben jij hier ooit mod geworden als je niet snapt hoe dit subforum in elkaar zitquote:
naaktfoto's sturen naar de juiste mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier ooit mod geworden als je niet snapt hoe dit subforum in elkaar zit
Nou, dat zit zo. Dat heeft fliugel vanmiddag al uitgelegd. Dat is heeeeel democratisch gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier ooit mod geworden als je niet snapt hoe dit subforum in elkaar zit
Toen had ik nog geen internet en keek ik BB ook niet. BB5 ben ik eigenlijk pas echt gaan volgen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, hij was toen al al constant met de camera's aan het spelen.![]()
Heerlijk was ie toen om naar te kijken. Lekker eigenwijs![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:12 schreef MissHobje het volgende:
Ohh lekker flauw geluid uit enzo van dat onderonsje![]()
Mare![]()
[afbeelding] wel slechte kwaliteit
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
naaktfoto's sturen naar de juiste mensen
Sletquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
naaktfoto's sturen naar de juiste mensen
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen internet en keek ik BB ook niet. BB5 ben ik eigenlijk pas echt gaan volgen..![]()
Nee jijquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat snap ikDat moeten alle mods
Maar hadden ze je dan niet beter op onz kunnen plaatsaen
Ik heb ook MSNquote:
mijn msn staat in mijn profiel...leef je uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
Kan er niet wat aan dat geluid gedaan worden[/ontopic]
Vast niet hoor. Een van de weinige programma's die redelijk goed scoorde bij Talpa. Zal er vast nog wel 1 komen hoor. Heb er het volste vertrouwen in iigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Je zal zien dat dit de laatste was..![]()
Ze zei eerder tegen Gert dat ze zich zorgen maakt over wat er op het internet over haar gezegd wordquote:
MSN?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
Ja idd waarschijnlijk waren het klote foto's anders hadden ze je wel een beter subforum gegevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis duidelijk dat jij ze niet gezien hebt
![]()
Ze hebben wel voor 2 BB getekend heb ik gelezen. Ik hoop in ieder geval dat er nog een 6de deel komt! Het huis staat er toch alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vast niet hoor. Een van de weinige programma's die redelijk goed scoorde bij Talpa. Zal er vast nog wel 1 komen hoor. Heb er het volste vertrouwen in iig![]()
Ja idd, geluid is kutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ook MSN![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja idd waarschijnlijk waren het klote foto's anders hadden ze je wel een beter subforum gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |