Dit willen we zienquote:
Nu weer keuken streams, en dan nog vragen mensen zich af waarom Bartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd gewoon beeld ervanalleen Bart;s geluid was ff pleitte
![]()
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:56 schreef teamlead het volgende:
Tenzij Hummie opeens gevoel voor humor heeft natuurlijk
Welnee, Bart is goed voor kijkcijfersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef DaMook het volgende:
Dat BB er nog niets van zegt zegIk had verwacht dat ie al lang op zijn vingers getikt zou zijn
Neeee dit is leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef melke het volgende:
Bart denk ook stoer te doen zeg.. Nu is het wel leuk geweest hoor
Hou es op,Bart doet wat hij heeft gezegd. (klaar)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef melke het volgende:
Bart denk ook stoer te doen zeg.. Nu is het wel leuk geweest hoor
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef doka het volgende:
[..]
Welnee, Bart is goed voor kijkcijfers
Ze vinden het nog leuk ookquote:
Je bent 4 p[osts te laatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:Bart.. het is niet de bedoeling dat je de camera's sabboteert
En jij bent helemaal te laatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Bart: het is niet de bedoeling dat je de camera;s saboteert, zou je daarmee op willen houden..
De reden dat je in het hotel zit, is een andere dat toen het geval wasalsdus HBB voice..
Echt niet.. niemand heeft dat ff mee getypt helemaal ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
En jij bent helemaal te laat
Kom eens naar mijn kamer jij
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:05 schreef teamlead het volgende:
hehe.. eindelijk actie daarNu nog een goeie rel en HBB kan niet meer stuk
Het blijft een Topper he, geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
En Bart schroeft de boel weer braaf vast![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Bart mens, ga internetten! Doe ik ook als ik me verveel
ZIe het lol er even van in johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Hodver en ik hoopte nog wel om jou weer lekker naast me te hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt niet.. niemand heeft dat ff mee getypt helemaal ...
Je slaapt maar ff alleen vanacht
Ja iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Dan snap je de LOL van Bart niet en ken je hem niet want dit wat zo Typisch Bart, en nu weer onbetaalbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |