Ow, die had ik gemistquote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef regenworm het volgende:
kan gesloten worden [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006
Ga 'm dan maar gauw daar neerzettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Bep het volgende:
Ik wil het graag volgen maar heb niet zo veel tijd om te kijken , ik snap niks meer van dat programma .![]()
Dit was dus voor de sc bedoelt
Done.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef M-en-A het volgende:
Misschien een idee als Pinball zijn programmaatje weer aktief maakt om automatisch om 0.00 uur een nieuw streamverslag-topic te openen, beginnend met [HBB] Streamverslagen van en een rood pijltje![]()
Als dat zou kunnen dan daarvoor alvast hartelijk dank.
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.quote:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve als iemand het perse met het handje wil doen, dat wil ik natuurlijk niet in de weg staan.![]()
Ik had het even uitgezet om af te wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef doka het volgende:
Die techniek moet nu zo'n beetje in actie komen
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
Nee, ik wil graag de techniek in actie zien!![]()
Kun je ook iets schrijven dat automatisch voor mij in FB post?![]()
Bluezz, er zijn er nu tweequote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
Als je bang bent dat er ooit verwarring over ontstaat, leef je vooral uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pinball, ik heb er ff 2006 achter gezet, is dat ok?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of ik 2 scripts tegelijkertijd kan draaien. Ik doe dat ook al voor static.
Jij bent 100 keer [BB5] vergeten, sukkel!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef APK het volgende:
Je bent trouwens HBB vergeten in de titel. kneus!![]()
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Pfff sluit ik de verkeerde
Stomme bloes
Euh, hoe zeggen ze dat ook alweer in Kazachstan?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef Pinball het volgende:
Jij bent 100 keer [BB5] vergeten, sukkel!
Och iedereen heeft het wel eens moeilijk in de wat latere uurtjesquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:
En tags.
Het duurt ff maar dan heb je ook wat
Bedankt, dat voorkomt verwarring.quote:
Prima!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Muerte, ik weet dat ze er erg slordig mee zijn, maar let een beetje op met het plaatsen van prive-gegevens....
De redactie is zéér slordig met telefoonnummers, namen en e-mail adressen. Als je een cap maakt en daar blijkt een e-mail adres met naam op te staan is dat niet zo handig. Die mensen hebben er ook niet om gevraagd....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Prima!![]()
1 vraagje nog wat versta je daar precies onder?
Ik heb al meerdere keren komplete tel. nummers zien staan in diverse topics en hoe zit het dan met caps van bezoekers in werkkleding met naam tel, nummer en WWW. gegevens.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij adresgegegevens, telefoonnummers, mailadressen, msn-adressen.. kortom: alles waardoor die mensen door minder aardige fokkers direct benaderd zouden kunnen worden
Flugel: correct me if I'm wrong
www's en reclamepakken zijn okay hoor.... Daar kiezen die mensen ook zelf voor.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren komplete tel. nummers zien staan in diverse topics en hoe zit het dan met caps van bezoekers in werkkleding met naam tel, nummer en WWW. gegevens.
Kijk het maakt mij verder niet uit, maar dan kan ik daar rekening mee houden en hoeven mijn posts niet geedit te worden, lijkt me wel zo handig en komt de sfeer ook ten goede denk ik.
Maar vaak kan je aan het mail adres niet zien of het een bedrijf(je) is of niet, zeker de wat kleinere bedrijven hebben lang niet allemaal de naam van hun bedrijf verwerkt in hun mail adres.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www's en reclamepakken zijn okay hoor.... Daar kiezen die mensen ook zelf voor.
Ik heb het over de caps van mails e.d.
Als ik overigens telefoonnummers tegenkom in de topics haal ik ze weg. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat we zelf nog wel eens iets missen.
Wij hebben ook geen problemen met jou hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar vaak kan je aan het mail adres niet zien of het een bedrijf(je) is of niet, zeker de wat kleinere bedrijven hebben lang niet allemaal de naam van hun bedrijf verwerkt in hun mail adres.
Ik begrijp ook wel dat jullie niet alles zien en er wel eens wat tussendoor glipt, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen, waar het mij om ging dat ik graag wil weten wat mag en wat niet mag, omdat ik geen gezeur achteraf wil.
Verder heb ik helemaal geen problemen met jullie en wil dat eigenlijk wel zo houden.
quote:
quote:
etc. maak ik op dat het jou iig geen donder kan schelen.quote:
nee, klopt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Rica het volgende:
Zeg teamlead, de slowchattopics gaan amper meer over BB. Als er in een gemiddels topic van 300 posts 30 daadwerkelijk over de streams gaan is het veel.
Aangezien jou bijdragen ook voornamelijk lijken te bestaan uit
[..]
[..]
[..]
etc. maak ik op dat het jou iig geen donder kan schelen.
Klopt dat?
Nee ik vraag of het je iets kan schelen dat die topics niks meer met BBH te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, klopt niet
True.. ik doe vrolijk mee aan de SC, ook als die (nogal) off-topic gaat.. maar dat wil niet meteen zeggen dat HBB me niets meer kan schelen
overigens: 3 quotes uit een totaal van 300 is wat mager om je punt te maken
Vrijwel alle subfora hebben een SC-reeks. En daarvoor die zijn allemaal volledig off-topic. Dat is nou eenmaal het idee van SC-topics. In ieder subforum zijn er mensen die elkaar kennen vanuit dat forum, en die ook wel eens met elkaar off-topic willen babbelen. Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Rica het volgende:
Zeg teamlead, de slowchattopics gaan amper meer over BB. Als er in een gemiddels topic van 300 posts 30 daadwerkelijk over de streams gaan is het veel.
[HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Rica het volgende:
Misschien is het een goed idee om naast de "BBH SC" nog een reeks te openen die wèl over de streams en BBH gaan? Dan is iedereen tevree.
Ja en er zijn mensen die wel over de stream willen posten. Daar was de reeks oorspronkelijk ook voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Vrijwel alle subfora hebben een SC-reeks. En daarvoor die zijn allemaal volledig off-topic. Dat is nou eenmaal het idee van SC-topics. In ieder subforum zijn er mensen die elkaar kennen vanuit dat forum, en die ook wel eens met elkaar off-topic willen babbelen. Niks mis mee, toch?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik vraag of het je iets kan schelen dat die topics niks meer met BBH te maken hebben.
En aangezien je zelf een van de grootste baggeraars bent neem ik aan van niet.
Misschien is het een goed idee om naast de "BBH SC" nog een reeks te openen die wèl over de streams en BBH gaan? Dan is iedereen tevree.
overigens is het niet moeilijk om nog tientallen quotes van je te vinden,van de afgelopen avond alleen al
Nee heeft niks met ontgroenen te maken. Gewoon dat het een infantiel "quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gezeur Rica, of is dit om te ontgroenen ?
Besteed je tijd dan liever aan streamverslagen maken als je je ergert aan de SC.
Die gaat namelijk wél over HBB, alleen mss niet in de vorm die jij leuk vindt.
nee dus.. die reeks openen we nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en er zijn mensen die wel over de stream willen posten. Daar was de reeks oorspronkelijk ook voor.
Als het nu is overgenomen door notoire slowchatters is prima. Openen we nog een reeks die wèl over de streams gaan. [14.gif]
Yep, mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:51 schreef teamlead het volgende:
een probleem om quotes te vinden die on-topic zijn...
oke..last timequote:
leef je uitquote:als iemand een bijdrage wil leveren die over de streams gaan is hij of zij van harte welkom..
Was het altijd al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee heeft niks met ontgroenen te maken. Gewoon dat het een infantiel "" "Slaap lekker" "Hoi ben ik weer" etc. reeks is geworden.
Je mag erover klagen, uiteraard. Maar je kunt ook gewoon wegblijven uit zo'n topic dat je niet bevalt. Daarmee doe je zowel jezelf als ons een plezier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee heeft niks met ontgroenen te maken. Gewoon dat het een infantiel "" "Slaap lekker" "Hoi ben ik weer" etc. reeks is geworden.
Daar klaag ik over. Mag dat?
Net zo min zegt ie toch. Kan je lezenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Was het altijd al.![]()
Hé teamlead, flikker deze effe dicht: [HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006
De kusjesbrigade heeft moeite met het vinden van het juiste topic.![]()
"We"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee dus.. die reeks openen we niet
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:56 schreef doka het volgende:
Je mag erover klagen, uiteraard. Maar je kunt ook gewoon wegblijven uit zo'n topic dat je niet bevalt. Daarmee doe je zowel jezelf als ons een plezier.
de oplossing lijkt me simpel: post wat je kwijt wilt in de bestaande reeksen...en dat is meteen de enige oplossing die je krijgt. Dat hoef je niet leuk te vinden, daar mag je chagerijnig over worden... maar het is een fact of life.,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:59 schreef Rica het volgende:
[..]
"We"
Waarom niet? Jij en nog wat mensen hebben duidelijk een andere behoefte dan BBH te volgen. Meer iets van een soort sociale compensatie ofzo.
In ieder geval bots dat "gebagger" met de users die hier komen om over BBH te lezen en te posten, zoals het eerst ging in de SC topics. Dus hoe wil je dat dan oplossen?
Niet zo erg als nu.quote:
O wat aardig van je.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef teamlead het volgende:
daar mag je chagerijnig over worden...
In BB5 is het niet veel anders gegaan hoor, het is veel massaler dan de zooi diehards die er voorheen waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet zo erg als nu.
Toch?
Het lijkt nu wel of je in [Centraal Sociaal Isolement SC] zit te lezen.
BB was anders. Dit is gewoon een waardeloos programma waarin absoluut niets noememswaardigs gebeurt op de streams. De slowchat is voor mensen die niet zonder échte BB kunnen leven en toch ergens een eitje willen leggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet zo erg als nu.
Toch?
Het lijkt nu wel of je in [Centraal Sociaal Isolement SC] zit te lezen.
Hùùùhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In BB5 is het niet veel anders gegaan hoor, het is veel massaler dan de zooi diehards die er voorheen waren.
Daarom zijn er twee aparte topics: SC, waar de kusjes-brigade heerst en een stream-verslagen topicquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Niet mee eens.![]()
Als er geen streamverslagen geschreven worden is het moeilijk om op de hoogte te blijven. Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk en kotsopwekkend om door al die walgelijke kusjes- en zwaaiposts te worstelen.![]()
Het SC liep weken door terwijl er geen eens BB was, dat zegt genoeg. Een aantal gaan nu gewoon in dezelfde trend door.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In BB5 is het niet veel anders gegaan hoor, het is veel massaler dan de zooi diehards die er voorheen waren.
Ik bedoel de mensen in de slowchat, en vergeleken met voorgaande BB afleveringen natuurlijk, BB5 was ook massaler dan daarvoor, FOK! is ook vele malen groter nu. In BB5 werd ook geklaagd dat de SC niet zo was als vroeger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hùùùh
Volgens mij is het juist veel beperkter nu. Er zijn nauwelijks goedlopende topics, behalve de slowchat. Of begrijp ik je niet?
Bij BB1 liep het geheel nog door tot februari... what's your point?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Het SC liep weken door terwijl er geen eens BB was, dat zegt genoeg. Een aantal gaan nu gewoon in dezelfde trend door.
Maar goed, Bagger On! zou ik zeggen.
Dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bij BB1 liep het geheel nog door tot februari... what's your point?
Ik leg me erbij neer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
BB was anders. Dit is gewoon een waardeloos programma waarin absoluut niets noememswaardigs gebeurt op de streams. De slowchat is voor mensen die niet zonder échte BB kunnen leven en toch ergens een eitje willen leggen.![]()
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:05 schreef APK het volgende:
BB was anders. Dit is gewoon een waardeloos programma waarin absoluut niets noememswaardigs gebeurt op de streams. De slowchat is voor mensen die niet zonder échte BB kunnen leven en toch ergens een eitje willen leggen.![]()
![]()
Wel gewoon de streamverslagen lezen he!quote:
En de streamverslagen worden niet bijgehouden omdat jullie onderling -zwaaiend- kusjes uitwisselen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:10 schreef doka het volgende:
Daarom zijn er twee aparte topics: SC, waar de kusjes-brigade heerst en een stream-verslagen topic
Het leuke van BB5 vond ik het kijken en erover 'lullen' tegelijk. Dat kan nu niet meer. Voor de rest kan het programma ed. me niet zoveel schelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel gewoon de streamverslagen lezen he!
Dan hou jij dat steramverslagen-topic toch netjes bij, als je dat zo belangrijk vindt en laat je de SC-ers gewoon SC-en?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
En de streamverslagen worden niet bijgehouden omdat jullie onderling -zwaaiend- kusjes uitwisselen.![]()
Een oud probleem, dat tijdens BB5 goed werd opgelost omdat er af en toe interessante voorvallen in het huis plaatsvonden.![]()
Dat is niet helemaal waar. De vaste streamers doen nu weer hun best.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
En de streamverslagen worden niet bijgehouden omdat jullie onderling -zwaaiend- kusjes uitwisselen.![]()
Een oud probleem, dat tijdens BB5 goed werd opgelost omdat er af en toe interessante voorvallen in het huis plaatsvonden.![]()
als er niets gebeurd valt er niets te verslaan iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wat is op tegen om mensen lekker te laten slowchatten in een SC-topic binnen een forum?
Als daar behoefte aan is?
Als ik naar de streams kijk keek doe deed ik dat regelmatig tijdens BB5.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan hou jij dat steramverslagen-topic toch netjes bij, als je dat zo belangrijk vindt en laat je de SC-ers gewoon SC-en?
Och armequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik naar de streams kijk keek doe deed ik dat regelmatig tijdens BB5.
Nu probeer ik ook af en toe -net als Sanne en een paar anderen- dingen uit de SC te verplaatsen naar de streamverslagen. Het is alleen een beetje moeilijk om je door de smileys te worstelen.....
Er gebeurd idd weinig boeiends meer in het huis en ik vind het erg moeilijk om verslagen te schrijven met zo'n slechte regie. Verder lopen mensen het huis in en uit wat het allemaal nog een stuk onduidelijker maakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
opgeschoondquote:
Ik zag het, voor vanavond is dat iig gefixed.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef M-en-A het volgende:
snip
Ik krijg het nog drukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef M-en-A het volgende:
Lieve moderators, kan er in het laatste berichtje van [HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006 en link gezet worden naar [HBB] Streamverslagen van dinsdag 17 januari 2006
En dan ook graag in de OP van [HBB] Streamverslagen van dinsdag 17 januari 2006 de link naar [HBB] Streamverslagen van maandag 16 januari 2006 ( Pinball of zijn programmaatje is vergeten dat er in te zetten)
Na overleg: Niemand hier zit te wachten op een opleving van de tanja-bashing en daar zullen we ook zeker op blijven letten. De betreffende opmerking van PLAE@ is absoluut op het randje, maar er zijn ook ergere dingen over haar geschreven. Geen reden om deze opmerking weg te halen dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die opmerking over Tan, in het leuke nieuwtjes over bb5 bewoners topic, gaat wat mij betreft ook veel te ver.
PLAE@ is een treurig postertje, die met een ************* (lichaamsdeel gerelateerde opmerking) op active topics zit te klikken, en overal maar wat kreten neerKWAKT![]()
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
Vind het nogal meevallen er zijn heel veel ergere dingen over Tanja gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die opmerking over Tan, in het leuke nieuwtjes over bb5 bewoners topic, gaat wat mij betreft ook veel te ver.
PLAE@ is een treurig postertje, die met een ************* (lichaamsdeel gerelateerde opmerking) op active topics zit te klikken, en overal maar wat kreten neerKWAKT![]()
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
TL begrijp ik het goed dat de grens naar beneden is verlegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Na overleg: Niemand hier zit te wachten op een opleving van de tanja-bashing en daar zullen we ook zeker op blijven letten. De betreffende opmerking van PLAE@ is absoluut op het randje, maar er zijn ook ergere dingen over haar geschreven. Geen reden om deze opmerking weg te halen dus.
De grens is niet echt bijgesteld, maar de oud-bewoners hoeven niet met terugwerkende kracht gebashed te worden natuurlijk. Je constatering dat er ergere dingen over Tanja geroepen zijn is dan ook een volledig juistequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
TL begrijp ik het goed dat de grens naar beneden is verlegd.
En gewoon een vraag met wie overleg je dan.
Oke was maar een vraagje bedanktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
De grens is niet echt bijgesteld, maar de oud-bewoners hoeven niet met terugwerkende kracht gebashed te worden natuurlijk. Je constatering dat er ergere dingen over Tanja geroepen zijn is dan ook een volledig juiste
Ik had hierover overigens overlegd met Flugel
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:
De grens is niet echt bijgesteld,
<..>
Voor de ex-bewoners is er: [BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Sanne het volgende:
Ik kan geen topic vinden over Joost. Of kijk ik met mijn neus?
Hij was net in NSE, gaat D'66 adviseren.
Of een algemeen nieuwtjes over BB5'ers topic, is dat er al?
De afspraak is dat alle oud BB5 bewoners maximaal één topic per persoon krijgen. Dit betekent dus dat Joost gewoon een eigen topic magquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Sanne het volgende:
Ah, vandaar. Tan natuurlijk een eigen topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |