quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
-- dikke vieze vette trekzeug
-- ontieglijke aandachtszieke gore dikke vette trekzeug
-- zeugfestijn
-- oerhoer (3 x)
-- klootviool
-- graftak eerste klas
-- een dik vet fossiel varken
De grens ligt bij crackhoer geloof ik he?
Viola Holt (Deel 1)
Ga jij het enige aantrekkelijke leesvoer ook nog ff aangeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
-gezeik-
De grens ligt bij crackhoer geloof ik he?
Viola Holt (Deel 1)
Ik kan jouw post niet eerder zetten dan die van Bunnyma... Laat anders maar zo staan... Mensen snappen het welquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef SuperMOM het volgende:
Zou één van jullie de laatste post in de streamverslagen op volgorde kunnen zetten? Ik had er wat bij gezet maar het staat nu niet op tijd
thnxxxxxxxxxxx
![]()
Het 'verkeerde" sexbom topic is nog open...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Denk ik, ik schop dit niet lopende forum even onder z'n reet om er leven in te brengen. Worden m'n topics gesloten. Bekijk het maar.
Okequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan jouw post niet eerder zetten dan die van Bunnyma... Laat anders maar zo staan... Mensen snappen het wel
En wat kunnen de modjes daaraan doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef Manu82 het volgende:
kelly begint piano te spelen
+ lamantijnquote:[b]Op donderdag 19 januari 2006 16:32
-- dikke vieze vette trekzeug
-- ontieglijke aandachtszieke gore dikke vette trekzeug
-- zeugfestijn
-- oerhoer (3 x)
-- klootviool
-- graftak eerste klas
-- een dik vet fossiel varken
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:46 schreef SuperMOM het volgende:
Kunnen jullie de streamverslagen van 20 januari even opschonen van off topic gezwets?![]()
Enne thnxxxx Bluezz![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de posts van haaibaaike bedoeld worden, de echt storende heb ik weggehaald.
Maar ons TL-Letje is er weer dus ik ben weg
Wat zou je denken van een ernstige ziekte voor betreffende user?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
Het is wel fijn dat jullie steeds dat geleuter opruimen, maar zo leert die haaibaaike het nooit.
Die heeft de laatste 5 keer de hints ook gemist, dus morgen komt ze weer haar SC in de SV dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |