abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32632394
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Dagonet het volgende:
Jij ging slapen Klowjow

Alles voor de users!
Ja, dat ga ik doen. .
pi_32632406
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dat lukt me wel, maar wat wil je nu dat ik doe? Hier een nieuwe OP fabriceren of het topic open gooien zodat ik het gelijk in het topic kan doen?
Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo ( )heb ik er tussenuit gehaald...
Als je het even naleest en aangeeft wat je eventueel nog veranderd wil hebben, pas ik het aan en gooi ik hem open.
  zondag 27 november 2005 @ 23:33:15 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32632491
[NWS-Feedback]

ik wacht af gelly. met smart.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 27 november 2005 @ 23:33:25 #4
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32632492
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo ( )heb ik er tussenuit gehaald...
Als je het even naleest en aangeeft wat je eventueel nog veranderd wil hebben, pas ik het aan en gooi ik hem open.
In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32632540
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
pi_32632609
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef Tarak het volgende:

[..]

In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.
Aangepast en weer open.
pi_32632730
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.
pi_32632935
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Niemand verplicht je om in dat topic te kijken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 23:47:09 #9
94405 Tarak
pi_32632951
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Aangepast en weer open.
Dank je wel!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 00:55:06 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32634952
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef kLowJow het volgende:

Ja, dat ga ik doen. .
Doe jij alles alleen tegenwoordig?

pi_32637911
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Doe jij alles alleen tegenwoordig?

Ik heb het de laatste tijd buiten FOK! wat minder druk, in tegenstelling tot jou. .

Vandaag niet overigens. .
pi_32639467
KlowJow is mijn kloon, alles wat hij doet, doe ik eigenlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32641250
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
KlowJow is mijn kloon, alles wat hij doet, doe ik eigenlijk.

KloonJow dus
pi_32642425
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.
De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Ten tweede is het slachtoffer niet radicaalrechts, maar extreemrechts.
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
En ook niet met de vele rechtsradicale users..
pi_32642601
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Er staat een vraagteken in de TT. .
quote:
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
Ik vind het sowieso nietszeggende termen, al kan ik me wel vinden in je omschrijving. Uit de artikelen blijkt echter duidelijk om wie het gaat lijkt me zo. Daarbij is de enige bron die de slachtoffers benoemt in mijn ogen zo ongeloofwaardig dat wat mij betreft nog allerminst vast staat wie slachtoffer zijn en wie dader, en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.

Ik wist trouwens niet dat je zo'n moeite had met het op één hoop gooien van Wilders en stormfront. .

[ Bericht 1% gewijzigd door kLowJow op 28-11-2005 13:02:36 ]
pi_32642656
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32642822
quote:
DORDRECHT In de Dordtse Biesbosch is een bever omgekomen. Hij werd onder een boom verpletterd waar hij zelf aan had geknaagd. Het was een van de twee bevers in het Nationaal Park.
.
pi_32642901
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De TT is misleidend.
Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32643011
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef kLowJow het volgende:
en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.

Ik wist trouwens niet dat je zo'n moeite had met het op één hoop gooien van Wilders en stormfront. .
Nee hoor... ik heb er geen GROTE moeite mee, maar het is wel fout.
Ook Wilders in het hokje Michiel Smit zetten is onterecht.
Mijn moeite is eerder dat de titel iets suggereert over een nieuwe antifagroep.
Het kan waar zijn, het kan ook niet..
Nu we het er toch over hebben... waarom protesteren radicaalrechtsen niet dat zij gelijkgesteld worden aan stormfronters?
En achhhh... een mens moet wat babbel- en bashstuff zoeken soms, toch
pi_32643045
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?
pi_32643120
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik ken hem niet, maar ik ga af op de site van Platform de Krijger. Stormfront is trouwens ook voornamelijk anti-semitisch, anti-kapitalistisch en tegen de huidige regering. Je ziet dat ook terug in bijvoorbeeld de NVU. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is. Hij wil best samenwerken met China of Noord-Korea. Als het maar anti-VS en anti-Israel is, dan is het best. De vijand van zijn vijand is zijn vriend.
pi_32643211
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat topic bloedt vanzelf dood Bluesdude, het is een mislukte linksbashpoging.
pi_32643487
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is.
Nazisme is extreemrechts..
Je kunt niet recht praten wat krom is.
Dat is de grote leugen van sommige radicaalrechtsen met extreme neigingen cq extreemrechtsen die zich distantiëren van nazisme : links de schuld geven van nazisme.
pi_32643505
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nazisme is extreemrechts..
Je kunt niet recht praten wat krom is.
Dat is de grote leugen van sommige radicaalrechtsen met extreme neigingen cq extreemrechtsen die zich distantiëren van nazisme : links de schuld geven van nazisme.
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
pi_32643545
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te maken
pi_32643572
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te maken
Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.
pi_32643600
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.
pi_32643604
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:19 schreef SCH het volgende:

Dat topic bloedt vanzelf dood Bluesdude, het is een mislukte linksbashpoging.
Ja..ik denk het ook.
Toch, is het denkbaar dat er doorgedraaide krakers zijn die tot dit soort geweld overgaan.
Misschien ken je de story van de amsterdamse kraakbeweging 20 jaar terug. Het stalinistisch gedrag van Theo&Theo ?
Aan de andere kant: het kan ook een frame-actie zijn van extreemrechts.
Wie weet ..
pi_32643713
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

jazeker wel...
het is het liegen van sommige radicaalrechtsen met extremistische sympathietjes of het liegen van sommige extreemrechtsen die krampachtig niet gelijkgesteld willen worden met nazisme en maar al te graag 'links' wilt demoniseren.
Dat jij extreme neigingen hebt is al jaren duidelijk...o.a. was jij laatst voorstander van massamoorden dmv atoombommen op de Palestijnen. (Sizzler heeft dit geedit)
pi_32643751
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jazeker wel...
het is het liegen van sommige radicaalrechtsen met extremistische sympathietjes of het liegen van sommige extreemrechtsen die krampachtig niet gelijkgesteld willen worden met nazisme en maar al te graag 'links' wilt demoniseren.
Dat jij extreme neigingen hebt is al jaren duidelijk...o.a. was jij laatst voorstander van massamoorden dmv atoombommen op de Palestijnen. (Sizzler heeft dit geedit)
Het blijkt niet dat je het hebt gelezen, want je praat poep in plaats van dat je er inhoudelijk op ingaat. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk. Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
pi_32643820
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
Dat bepalen wij wel
pi_32643869
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat bepalen wij wel
JIj bepaalt helemaal niets. Sterker nog, ik zag dat je onlangs weer tegen een ban bent aangelopen.
pi_32643895
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk.
Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.
Niet omdat het specifiek extreemrechts is, maar omdat het total nonsens is.
Komt dan met quotes van mijn hand of erken dat je maar zit te stigmatiseren.
quote:
Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.
Het is een zware belediging en verdachtmaking voor Wilders om jullie in een categorie radicaalrechts te zetten.
pi_32643907
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

JIj bepaalt helemaal niets.
Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.
pi_32643947
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.
Je bepaalt echt niets hoor.
pi_32643966
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.
Niet omdat het specifiek extreemrechts is, maar omdat het total nonsens is.
Komt dan met quotes van mijn hand of erken dat je maar zit te stigmatiseren.
[..]

Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.
Het is een zware belediging en verdachtmaking voor Wilders om jullie in een categorie radicaalrechts te zetten.
Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.
pi_32644046
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je bepaalt echt niets hoor.
pi_32644177
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.
Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.
Maar iets van die discussie is nog wel te lezen: Asteroïde gaat inslaan. Ingrijpen?
Er staat niks jodenhaats in dat topic.
Heb je andere quotes van mijn hand waar anti-semitisme uit moet blijken..
pi_32644207
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.
Maar iets van die discussie is nog wel te lezen: Asteroïde gaat inslaan. Ingrijpen?
Er staat niks jodenhaats in dat topic.
Heb je andere quotes van mijn hand waar anti-semitisme uit moet blijken..
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.
  maandag 28 november 2005 @ 13:57:54 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32644224
ha leuk! weer een dagje bepalen wie extreem, conservatief, liberaal, radicaal, communistisch is. ik verheug me erop, helaas moet ik nu ff naar de cuyp.
pi_32644278
Het zal vast geen dag duren. De Gedachtenpolizei onder leiding van Bluesdude heeft je zo in een hokje gestopt.
pi_32644579
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.
Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..
Ook al weer zo'n extreem trekje van je... iemand anders terreursympathietjes in de schoenen schuiven en zelf pleiten voor genocide...
pi_32644617
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..
Ook al weer zo'n extreem trekje van je... iemand anders terreursympathietjes in de schoenen schuiven en zelf pleiten voor genocide...
Je gaat er weer niet echt inhoudelijk op in, zoals we van je gewend zijn. Het is jammer dat jouw misselijkmakende posts door Sizzler verwijderd zijn. Natuurlijk is het goed dat misselijkmakende posts worden verwijderd, maar in dit geval hadden ze nog van nut kunnen zijn om jouw geheugen even wat op te frissen.
pi_32644666
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal vast geen dag duren. De Gedachtenpolizei onder leiding van Bluesdude heeft je zo in een hokje gestopt.
Schijnheilig slachtoffershow van je.
Jij begon in dit topic mij te stigmatiseren als jodenhater..
Jij bent dus de echte gedachtepolitie.

Btw... een interessant topicitem..
Slachtofferrol en de neiging de vermeende daders te framen daarvoor.
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
pi_32644725
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Schijnheilig slachtoffershow van je.
Jij begon in dit topic mij te stigmatiseren als jodenhater..
Jij bent dus de echte gedachtepolitie.

Btw... een interessant topicitem..
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
Je probeert je er nu erg goedkoop uit te lullen door mijn argumenten te betitelen als een schijnheilige slachtoffershow. Dit alles om er voor te zorgen dat je er maar niet inhoudelijk op in hoeft te gaan. Een tactiek die je vaker gebruikt samen met je opperhoofd.

Jij bent de Gedachtenpolizei hier, dat bleek al wel uit je eerder commentaren in deze "discussie". Dat je een Jodenhater bent staat buiten kijf. Ik vind dat een zeer onfrisse gedachte en dat heb ik je geprobeerd duidelijk te maken. Om me dan meteen te bestempelen als radicaalrechts is zielig, goedkoop en triest. Maar bovenal, een anti-semitisch foefje om de discussie te vertroebelen.
pi_32644734
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
pi_32644909
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Dat je een Jodenhater bent staat buiten kijf.
Je blijft maar dit herhalen zonder bewijsvoering.
pi_32644949
Je blijft maar niet inhoudelijk op het geschrevene ingaan. De argumentatie is al talloze malen gegeven, Bluesdude.
pi_32645019
Bluesdude een anti-semiet?

Je moet het maar durven beweren zonder ook maar de minste aanleiding.

Maar als je al een anti-semiet bent als je de Israelpolitiek afkeurt en soms wel enig begrip (iets anders dan goedkeuriing) kan opbrengen voor Palestijnse aanslagen dan ben ik er met liefde ook 1 hoor.
pi_32645113
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je blijft maar niet inhoudelijk op het geschrevene ingaan. De argumentatie is al talloze malen gegeven, Bluesdude.
Nee..jij verwerpt mijn inhoud.. en zelf blijf je maar door trollen mij een anti-semiet te noemen.
Jij begon met die roddel...
Het blijkt nergens uit dat topic ..het blijkt ook niet uit elk ander topic.
Daarom ben je ook niet in staat met quotes uit andere topics te komen als bewijsvoering.
Het is gewoon schelden en demoniseren wat je doet, in reactie op mijn verwijt aan je dat pleiten voor massamoord op de Palestijnen smerig is van je.
Ga wel door zo.... je weet niet dat je voor openmindede users zo overkomt als onbetrouwbaar en extremistisch.
pi_32645174
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee..jij verwerpt mijn inhoud.. en zelf blijf je maar door trollen mij een anti-semiet te noemen.
Jij begon met die roddel...
Het blijkt nergens uit dat topic ..het blijkt ook niet uit elk ander topic.
Daarom ben je ook niet in staat met quotes uit andere topics te komen als bewijsvoering.
Het is gewoon schelden en demoniseren wat je doet, in reactie op mijn verwijt aan je dat pleiten voor massamoord op de Palestijnen smerig is van je.
Ga wel door zo.... je weet niet dat je voor openmindede users zo overkomt als onbetrouwbaar en extremistisch.
Nu wordt het helemaal lollig. Trollen, roddel Ik ben niet in staat om met die quotes te komen omdat deze zijn verwijderd door een moderator. Terecht, want er waren wat misselijkmakende passages bij, afkomstig van jouw hand.

Jij bent degene die onbetrouwbaar overkomt, simpelweg omdat je op geen enkele post inhoudelijk ingaat, maar je slechts beperkt tot moddergooien.
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 14:56:06 #52
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32645683
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef kLowJow het volgende:

in tegenstelling tot jou. .
Van wie weet jij dat

Nou?
  maandag 28 november 2005 @ 17:04:55 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32649047
Ik zie dat SCH regelmatig een ban heeft, en dat velen een hekel aan hem (haar?) hebben, maar wat doet hij nou eigenlijk concreet fout?

Ik zie het nl. nooit.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 17:20:57 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32649446
dat lijken mij jouw zaken niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 november 2005 @ 17:27:31 #55
13462 BansheeBoy
pi_32649634
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef sp3c het volgende:
Het is in principe wel interessante info, met die kennis kunnen we voorkomen dezelfde fouten te maken, dus wat datte gaat kan ik het best hebben die info.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32649885
niks te doen, bansheeboy?
geen
  maandag 28 november 2005 @ 17:44:57 #57
13462 BansheeBoy
pi_32650092
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:36 schreef natte-flamoes het volgende:
niks te doen, bansheeboy?
Ik zit op mijn werk, is erg rustig nu.

²
pi_32650259
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Van wie weet jij dat

Nou?
Je icoontje... wat doe je?! .
pi_32650499
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie dat SCH regelmatig een ban heeft, en dat velen een hekel aan hem (haar?) hebben, maar wat doet hij nou eigenlijk concreet fout?

Ik zie het nl. nooit.

²
pi_32650504
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef sp3c het volgende:
Moslims zijn betrokken bij hun medemens, neem er een voorbeeld aan
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 18:39:44 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32651301
als ik om mijn medemens betrokken was werkte ik wel bij het leger des heils
  maandag 28 november 2005 @ 19:00:51 #62
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32651727
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik zie het nl. nooit.

²
Om met Johan te spreken: dat is logisch. Jullie vertonen namelijk nogal wat overeenkomsten, en dan met name waar het rellen, trollen en extremisten bagatelliseren betreft. Alleen heeft SCH wat minder humor.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_32651928
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Om met Johan te spreken: dat is logisch. Jullie vertonen namelijk nogal wat overeenkomsten, en dan met name waar het rellen, trollen en extremisten bagatelliseren betreft. Alleen heeft SCH wat minder humor.
Ik bagatelisseer jou helemaal niet
pi_32651961
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef sp3c het volgende:
als ik om mijn medemens betrokken was werkte ik wel bij het leger des heils
Nazisme trok heilsoldaten aan

AMSTERDAM - Het idee van verzet van het Leger des Heils moet bijgesteld. Alleen majoor Bosshardt wist te voorkomen dat haar tehuis werd ingelijfd. Andere officieren waren niet zulke helden.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1133071289654.html
  maandag 28 november 2005 @ 19:18:41 #65
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32652067
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik bagatelisseer jou helemaal niet
Daar heb je het al.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_32652134
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Daar heb je het al.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............................
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 20:48:11 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32654495
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Nazisme trok heilsoldaten aan

AMSTERDAM - Het idee van verzet van het Leger des Heils moet bijgesteld. Alleen majoor Bosshardt wist te voorkomen dat haar tehuis werd ingelijfd. Andere officieren waren niet zulke helden.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1133071289654.html
dat ik niet betrokken ben maakt me nog geen nazi
pi_32658157
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat ik niet betrokken ben maakt me nog geen nazi
Nee man, jij bent een echte (heils) soldaat
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 00:46:37 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32661486
69?

maar ik zeg dat niet graag met SCH in de buurt dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee man, jij bent een echte (heils) soldaat
ik ben vet ok
pi_32661688
User happus vindt het kennelijk heel leuk om nietszeggende (en ook nog beledigende) one-liners toe te voegen, om zodoende zo veel mogelijk keren zijn naam op een rij te zien. Bij deze doe ik maar m'n beklag, iemand moet het doen.
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 00:58:36 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32661738
ja het viel me ook op van dat nietszeggende, als je nog posts verwijderd wilt zien roepen dan moet je ze ff quoten nu ik toch bezig ben
pi_32661811
Dat laat ik aan jou over, maar even zijn laatste 20-30 'bijdragen' bekijken kan denk ik geen kwaad.
pi_32661846
Ik heb er net meer dan 20 verwijderd. Was me ook al opgevallen.
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 01:09:00 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32661936
whehe ik zat ook al te zoeken, kwam niet verder dan 5 ofzo
pi_32661953
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:09 schreef sp3c het volgende:
whehe ik zat ook al te zoeken, kwam niet verder dan 5 ofzo
Ik had een voorsprongetje .
pi_32662239
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Natuurlijk is het goed dat misselijkmakende posts worden verwijderd, [...]
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik ben niet in staat om met die quotes te komen omdat deze zijn verwijderd door een moderator. Terecht, want er waren wat misselijkmakende passages bij, afkomstig van jouw hand.
Vind je de "censuur" nou jammer of terecht?

En zijn de volgende quotes ook misselijkmakend en antisemitisch?

"Gewoon lekker nuken net zoals Israël."

"Ja, het wegvagen van Israël is ten alle tijde gerechtvaardigd."

Want als je hier "Israel" vervangt door "Palestina" dan heb je jouw uitspraken uit het topic waar ik posts heb weggeëdit.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 29 november 2005 @ 03:01:05 #77
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32662978
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 02:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat is daar nou raar aan? Jij bent alleen maar te dom om het complot wat alle andere rassen tegen ons als blanke uberras hebben gesmeed te doorzien. En ook zie jij de vuile alliantie die links is aangegaan met de unterrassen niet. Maar het complot tegen het rechtse blanke ubermensch gaat diep hoor. Zelf de naamgeving van basischolen is een onderdeel van het plan om ons te onderwerpen als slaven van de Noord-Afrikaan en de andere vuile rassen.
een walgelijke poging om mij in de hoek te duwen van de aanhangers van rassenleer
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32662999
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:01 schreef McCarthy het volgende:

[..]

een walgelijke poging om mij in de hoek te duwen van de aanhangers van rassenleer
Het is inderdaad wat scherp gesteld, maar daar komt het toch ongeveer op neer?
pi_32663002
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:01 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Quote ook even de rest van m'n verhaal voordat alles totaal uit z'n verband wordt gerukt beste McC.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 29 november 2005 @ 03:07:38 #80
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32663006
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:05 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is inderdaad wat scherp gesteld, maar daar komt het toch ongeveer op neer?
goed, dit gaat door naar het andere feedback gedeelte.

je zult er nog wel van horen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32663010
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Goed, dan ga ik nu naar bed. Ik moet morgen nog werken enzo. .
pi_32663013
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Ow ow, ik ben bang dat je uit je MOD-schap ontheven gaat worden Klowjow

En ik krijg denk ik een permban
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 29 november 2005 @ 03:11:48 #83
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32663024
ik wil niemand een ban aansmeren. Ik wil gewoon dat klowjow zich gedraagt, zeker richting users, ook al is hij het er mee oneens.
pi_32663049
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:11 schreef McCarthy het volgende:
ik wil niemand een ban aansmeren. Ik wil gewoon dat klowjow zich gedraagt, zeker richting users, ook al is hij het er mee oneens.
Stel je niet aan. Je laat jezelf wel heel erg kennen. Wel uitdelen en niet kunnen incasseren. Je gedraagt je als een klein kind...

KJ is nog aardig voor je. Want een paranoide xenofoob met waanideeen ben je. Elk normaal denkend mens die jouw posthistorie naloopt kan dat na gegaan. Het is dat je het allemaal wat intelligenter onderbouwt en wat beter tussen de regels door doet voorkomen dan de gemiddelde randdebiel met soort gelijke denkbeelden, anders had je al lang niet meer welkom geweest op Fok.
  dinsdag 29 november 2005 @ 03:19:40 #85
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32663052
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Je laat jezelf wel heel erg kennen. Wel uitdelen en niet kunnen incasseren. Je gedraagt je als een klein kind...
een mod hoort niet uit te delen
quote:
KJ is nog aardig voor je. Want een paranoide xenofoob met waanideeen ben je. Elk normaal denkend mens die jouw posthistorie naloopt kan dat na gegaan. Het is dat je het allemaal wat intelligenter onderbouwt en wat beter tussen de regels door doet voorkomen dan de gemiddelde randdebiel met soort gelijke denkbeelden, anders had je al lang niet meer welkom geweest op Fok.
dank je
pi_32663066
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:19 schreef McCarthy het volgende:

[..]

een mod hoort niet uit te delen
Waarom niet?
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 04:22:26 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32663244
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]
Het is dat je het allemaal wat intelligenter onderbouwt en wat beter tussen de regels door doet voorkomen dan de gemiddelde randdebiel met soort gelijke denkbeelden, anders had je al lang niet meer welkom geweest op Fok.
nou als het aan mij had gelegen ...

maar ik houd me in want ik heb weer een gat in mijn kraag gedronken
  dinsdag 29 november 2005 @ 04:24:17 #88
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32663246
Ga dan slapen dronken lor, ga ik ook doen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 05:01:57 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32663279
eigenlijk zou ik dat moeten doen ... maar iets weerhoud me ervan, ik weet niet zo goed wat!
pi_32683654
Dagonet waar is de andere topic dan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 04:30:00 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32688722
nieuwe missie in Afghanistan

5 seconde zoeken?

en het gaat hier niet om mariniers maar om landmacht
pi_32708548
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vind je de "censuur" nou jammer of terecht?

En zijn de volgende quotes ook misselijkmakend en antisemitisch?

"Gewoon lekker nuken net zoals Israël."

"Ja, het wegvagen van Israël is ten alle tijde gerechtvaardigd."

Want als je hier "Israel" vervangt door "Palestina" dan heb je jouw uitspraken uit het topic waar ik posts heb weggeëdit.
In sommige gevallen is censuur jammer, in sommige gevallen is het terecht. Je moet niet alles op één hoop vegen. Dat geldt ook voor je vergelijking. Misschien moet je eens solliciteren bij de fruitafdeling van de AH?
  donderdag 1 december 2005 @ 00:05:34 #93
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32714841
Ik kom hier bijna nooit , (maar vooruit dan)
Nogmaals het voorstel om TT wijziging. "De ongrijpbare Saleh B. (informant AIVD ?)."
Als je de aflevering gezien had, dan blijkt dat Saleh B, lange tijd contacten had met de AIVD en ze hem nooit hebben opgepakt (tot een paar weken terug).
In minstens 6 terroristen dossiers is zijn naam een terugkerende noemer. En dit gaat wel iets verder dan het leveren van een handgranaat. Het heeft er meer schijn van dat de veiligheidsdiensten deze persoon keer op keer hebben laten lopen (voor een vage reden). Toch wil ik deze persoon centraal stellen, omdat hij (schijnbaar) een sleutelrol vervulde tussen de AIVD en de Hofstadtgroep.
Hij is de enigste die kan aangeven of de AIVD niet zijn boekje ten buiten is gegaan, en inhoudelijk wil de AIVD nog niet eens reageren.

Het doet mij sterk denken aan destijds de commisie van Traa waarin de overheid doelbewust drugstransporten doorliet om daarmee grote vissen te vangen. En na het IRT debacel, volgt de overheid nu dezelfde stramien. Terrorisme oogluikend toestaan om daarmee grote vissen te vangen.

Vandaar mijn centrale vraag.... Wie is Saleh B.
En over een week gaat het allang niet meer over een handgranaat maar iets groters.
Of ik begin wel een nieuw topic ... dat kan ook (maar dat is zonde omdat er al waardevolle informatie in het topic beschreven staat).
  donderdag 1 december 2005 @ 00:06:38 #94
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32714870
Welk topic precies DH?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 1 december 2005 @ 00:12:54 #95
89730 Drugshond
  donderdag 1 december 2005 @ 00:15:27 #96
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32715110
Ah, in dat geval wacht ik even op sp3c, dacht dat de aanvraag van langer geleden was namelijk.
  donderdag 1 december 2005 @ 00:21:38 #97
89730 Drugshond
pi_32715274
Nee, ik wil dit topic doorstarten i.v.m. de rechtzaak van 5 dec (tegen de hofstadtgroep) die ook een politieke impact kan hebben. Het kan zelfs nog uitgroeien tot een [Centraal topic]
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 01:05:44 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32716246
ik weet het eigenlijk niet, ik ben meer van mening dat je een nieuw topic over dat figuur zou moeten maken maar als ik het zo lees dan houd het nogal verband met elkaar dan zou je weer moeten gaan mergen volgende week

de voorgestelde titel vind ik iig niet goed, je trekt al bij voorbaat conclusies aan de hand van een documantaire, je zegt zelf al dat je niet goed weet wat je met die gast aanmoet, voor hetzelfde geld is het gewoon een aivd infiltrant en dan slaat dat 'ongrijpbare' weer nergens op ... nu ga je er eigenlijk al vanuit dat hij eigenlijk een bad guy is en dat lijkt me nog lang niet bewezen.

voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ... misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen met 'kutmoslims ... doodmaken ... uitzetten ... blablabla ... het zijn vrome moslims ze doen het goed ... houd je bek bsb ... etc. etc.'

kan ik die shit ook zelf online bekijken dat zou allicht handig zijn want nu zegt het me zowieso weinig
  donderdag 1 december 2005 @ 01:27:06 #99
89730 Drugshond
pi_32716656
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef sp3c het volgende:
ik weet het eigenlijk niet, ik ben meer van mening dat je een nieuw topic over dat figuur zou moeten maken maar als ik het zo lees dan houd het nogal verband met elkaar dan zou je weer moeten gaan mergen volgende week

de voorgestelde titel vind ik iig niet goed, je trekt al bij voorbaat conclusies aan de hand van een documantaire, je zegt zelf al dat je niet goed weet wat je met die gast aanmoet, voor hetzelfde geld is het gewoon een aivd infiltrant en dan slaat dat 'ongrijpbare' weer nergens op ... nu ga je er eigenlijk al vanuit dat hij eigenlijk een bad guy is en dat lijkt me nog lang niet bewezen.
Als het allemaal zo duidelijk was zat ik hier niet. Dat is het ironische aan heel deze affaire.
quote:
voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ...
Is goed... we wachten af op de ontwikkelingen die komen gaan.
quote:
misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen met 'kutmoslims ... doodmaken ... uitzetten ... blablabla ... het zijn vrome moslims ze doen het goed ... houd je bek bsb ... etc. etc.'
quote:
kan ik die shit ook zelf online bekijken dat zou allicht handig zijn want nu zegt het me zowieso weinig
Voor een docu is hij zeker de moeite waard. Blijft suggestieve materie. Maar als het eruit ziet als een kip.. Het tokkelt als een kip. En het legt eieren als een kip... wat zou het dan zijn !?
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 01:39:59 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32716842
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is goed... we wachten af op de ontwikkelingen die komen gaan.
deal, we wachten die rechtzaak af?

en anders ben ik voor die tijd ook nog wel in de feedback te vinden

toch zou ik die docu graag ook bekijken dus als iemand het online weet te vinden
  donderdag 1 december 2005 @ 01:41:59 #101
89730 Drugshond
  donderdag 1 december 2005 @ 01:42:09 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32716874
quote:
voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ... misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen met 'kutmoslims ... doodmaken ... uitzetten ... blablabla ... het zijn vrome moslims ze doen het goed ... houd je bek bsb ... etc. etc.'
Ik zit er hard aan te denken om dit in m'n sig te zetten
  donderdag 1 december 2005 @ 01:44:34 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32716908
www.uitzendiggemist misschien?
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 02:19:21 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32717301
mwah ik kijk die hehaling wel thnx
pi_32742171
@ klowjow

ik vind dat Verdonk daarvan schuldig is als de anderen dat niet vinden dan kunnen zij met mening komen in dat topic tog
pi_32742823
Is hier ook een toilet?
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 23:52:13 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32743009
jawel ... maar die moslimtopics worden stevig in de gaten gehouden dus gedraag je
pi_32743434
Sp3c Ik denk dat jij racist tegen mij doet he
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 00:14:12 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32743681
eh?
pi_32743769
Dan pis ik wel even in de plantenbak.
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:17:26 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32743786
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
staat dat op je 'to do' lijstje?
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:18:23 #112
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32743814
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
De wietplantjes, wat doe je!
pi_32743828
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

staat dat op je 'to do' lijstje?
Nee, daar staat op: zoals het is de biografie van Tutu tusturen
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 00:18:58 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32743833
laten we het hier aub niet over SCH zijn to do lijstjes hebben want de personen in kwestie weten nog van nix
pi_32743841
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De wietplantjes, wat doe je!
Nu met extra zuren!
pi_32743863
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef sp3c het volgende:
laten we het hier aub niet over SCH zijn to do lijstjes hebben want de personen in kwestie weten nog van nix
Jij hebt je kans gehad gekkie
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 00:20:13 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32743880
whehehe
pi_32744197
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Meki het volgende:
@ klowjow

ik vind dat Verdonk daarvan schuldig is als de anderen dat niet vinden dan kunnen zij met mening komen in dat topic tog
De beslissing is gemaakt door een rechtbank, in een periode waarin Verdonk er sowieso niets over te zeggen had. Daarbij heb ik het topic vooral gesloten, omdat het door je OP over jou en over Verdonk zou gaan (en ging), hoe dan ook een bashtopic dus, terwijl er op een andere manier naar mijn mening veel meer in zit.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:09:51 #119
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32751472
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
* Pietverdriet kijkt ff 5 minuten vol bewondering naar KlowJow
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32751525
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
Waar geef ik jou de schuld? Ik maak gewoon de suggestie een nieuw topic te openen waarin je je tot het onderwerp beperkt, zodat de discussie ook daadwerkelijk daarover kan gaan. Het is toch niet echt verwonderlijk dat men reageert op je UVT-kritiek?
pi_32757967
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
5 minuten maar
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:26:43 #122
13462 BansheeBoy
pi_32759799
KlowJow is met afstand de beste mod ooit op NWS.

²
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:28:52 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32759861
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:

²
nee dat was erodome.
pi_32760060
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:

²
I bet you say that to all the girls
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:43:57 #125
13462 BansheeBoy
pi_32762973
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:36 schreef kLowJow het volgende:

[..]

I bet you say that to all the girls
Ben jij een vrouw dan?? Ik dacht al die tijd dat je een vent was!

²
pi_32763121
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik dacht al die tijd dat je een vent was!

²
Uiteraard, bij wijze van spreken...
  zondag 4 december 2005 @ 02:08:34 #127
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32798301
Een dag hier niet gepost?
  zondag 4 december 2005 @ 02:08:45 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32798302
Hallo.
  zondag 4 december 2005 @ 02:09:07 #129
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32798308
Sp3c weer dronken, Mutant aan het studeren en klowjow hond uitlaten zeker.
  zondag 4 december 2005 @ 02:14:44 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798387
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:08 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
alles goed?

of wilde je alleen reacties van mods?
  zondag 4 december 2005 @ 02:15:09 #131
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32798394
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alles goed?
Met mij wel, met jou?
  zondag 4 december 2005 @ 02:15:31 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798404
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Met mij wel, met jou?
prima prima.
  zondag 4 december 2005 @ 02:16:44 #133
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32798422
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

prima prima.
Das mooi.

Nu ga ik pitten
  zondag 4 december 2005 @ 02:16:59 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798425
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Das mooi.

Nu ga ik pitten
pit zacht.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 02:17:22 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32798431
hallo

ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik wel weer wat op heb maar niet zo bar veel dit keer
  zondag 4 december 2005 @ 02:18:23 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798454
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:17 schreef sp3c het volgende:
hallo

ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik wel weer wat op heb maar niet zo bar veel dit keer
dit keer niet de hele bar met verschraalde bierglazen van mensen die weg zijn gegaan?
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 02:22:33 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32798490
nee dit keer alleen die van mezelf
  zondag 4 december 2005 @ 02:25:10 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798524
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:22 schreef sp3c het volgende:
nee dit keer alleen die van mezelf
ik hoop dat ze je gesmaakt hebben, want daar gaat het tenslotte om.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 02:35:02 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32798639
ja dat is het probleem niet, maar morgen weer flink wat om er bovenop te komen vrees ik
  zondag 4 december 2005 @ 02:36:37 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798653
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:35 schreef sp3c het volgende:
ja dat is het probleem niet, maar morgen weer flink wat om er bovenop te komen vrees ik
een tip, neem aquarius. geen reclame, maar wel verhelderend.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 02:39:16 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32798681

mijn koelkast staat er vol mee dus kan ik het allicht proberen
  zondag 4 december 2005 @ 02:40:49 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798705
welterusten voor straks. ook voor klow
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 02:42:50 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32798725
edit: wtf!

wat ik zeggen wilde
welterusten, ik ga er ook weer me ophouden
  zondag 4 december 2005 @ 02:44:01 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798740
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:42 schreef sp3c het volgende:
wat ik zeggen wilde
welterusten, ik ga er ook weer me ophouden
het is dan zondag. een dag om te rusten en te luieren en in mijn geval sinterklaas te vieren. ik ga slapen. de mazzel.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 02:45:11 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32798756
mzl
  zondag 4 december 2005 @ 02:49:34 #146
80268 kLowJow
That's Gay
pi_32798820
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Sp3c weer dronken, Mutant aan het studeren en klowjow hond uitlaten zeker.
Het is inderdaad best mogelijk dat ik de hond aan het uitlaten was. .
  zondag 4 december 2005 @ 02:52:09 #147
80268 kLowJow
That's Gay
pi_32798857
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is inderdaad best mogelijk dat ik de hond aan het uitlaten was. .
Vreemd schema houdt dat beest er toch op na. .
  zondag 4 december 2005 @ 02:53:21 #148
80268 kLowJow
That's Gay
pi_32798876
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
welterusten voor straks. ook voor klow
truste. .
pi_32808824
Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op

R@b zit alleen zijn Anit-Islam propoganda uit te voeren op de forum

R@b beargumenteert zijn topic niet en is bezig met Anti-islam nieuws dumpen op de Forum
pi_32809139
Ik vind zijn openingspost beter dan jouw openingspost + slecht gekozen zeer suggestieve topictitel van topic "Zalm weigert belastinggeld terug te betalen"
geen
  zondag 4 december 2005 @ 16:26:14 #151
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32810342
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:38 schreef Meki het volgende:

R@b zit alleen zijn Anit-Islam propoganda uit te voeren op de forum

R@b beargumenteert zijn topic niet en is bezig met Anti-islam nieuws dumpen op de Forum
Er wordt van beide kanten behoorlijk gescholden in dit topic
  zondag 4 december 2005 @ 17:04:04 #152
13462 BansheeBoy
pi_32811381
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef freako het volgende:

[..]

Er wordt van beide kanten behoorlijk gescholden in dit topic
Ja klopt, maar Meki heeft wel een punt, hij brengt het misschien niet goed beargumenteerd, maar hij heeft wel gelijk. R@b is bezig met een hetze tegen de Islam, en dit al 4 jaar lang.

²
pi_32812023
- deze user zit racistisch te doen

is dat topic nog open
  zondag 4 december 2005 @ 17:33:39 #154
13462 BansheeBoy
pi_32812204
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:10 schreef Oksel het volgende:
Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan allochtonen. Vooral Marokkanen en Anti's, mogen van mij mits ze niet normaal doen aan opgesloten worden in een hok met hongerige varken.. zodat ze uiteindelijk opgegeten worden door hetgeen wat ze zo haten.

Ik kots op Marokkanen.. Stuk voor stuk, tuig van de richel.. (of een handjevol goede na, die zich wel aanpassen..)

Nekschot. Uitzetting, optieven. NU!
Wat is dit????

²
pi_32812232
dat is de kloon van R@B las in ik de topic van R@b
  zondag 4 december 2005 @ 17:35:46 #156
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32812277
Ik ben het met beide heren eens. R@B is nogal selectief bezig. Weet niet waar hij precies last van heeft
  zondag 4 december 2005 @ 17:37:37 #157
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32812342
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef Meki het volgende:
dat is de kloon van R@B las in ik de topic van R@b
Kom dan met een link of bron. Anders ben je geen haar beter dan R@B
  zondag 4 december 2005 @ 17:38:35 #158
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32812379
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef Meki het volgende:
- deze user zit racistisch te doen

is dat topic nog open
Dat lijkt me meer dan banwaardig imo..
pi_32812420

[ Bericht 100% gewijzigd door Meki op 04-12-2005 17:40:28 ]
pi_32812445
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Kom dan met een link of bron. Anders ben je geen haar beter dan R@B
pi_32812529
Dat bericht is afkomstig van een gezagsdrager, niet van R@b. Er ontwikkelt zich een waardige discussie.
pi_32812584
Nieuwsdump

er bestaat geen discussie in de topic maar alleen gescheld ect.
  zondag 4 december 2005 @ 17:54:09 #163
13462 BansheeBoy
pi_32812765
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat bericht is afkomstig van een gezagsdrager, niet van R@b. Er ontwikkelt zich een waardige discussie.
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:10 schreef Oksel het volgende:
Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan allochtonen. Vooral Marokkanen en Anti's, mogen van mij mits ze niet normaal doen aan opgesloten worden in een hok met hongerige varken.. zodat ze uiteindelijk opgegeten worden door hetgeen wat ze zo haten.

Ik kots op Marokkanen.. Stuk voor stuk, tuig van de richel.. (of een handjevol goede na, die zich wel aanpassen..)

Nekschot. Uitzetting, optieven. NU!

²
pi_32814818
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

²
Joh, dat jij liegt over je eigen taalgebruik (''lesje'') is tot daar aan toe, maar laat het mijne met rust. Met ''dat bericht'' doel ik overduidelijk op het oorspronkelijke bericht.

[ Bericht 12% gewijzigd door Johan_de_With op 04-12-2005 19:32:19 ]
  zondag 4 december 2005 @ 19:55:52 #165
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_32816011
Ja.
Hoi.
Ik wilde eigenlijk alleen maar even zeggen dat discussieren op een forum met vooringenomen mensen zonder zelfreflectie minder nuttig is dan het bekijken van het groeiproces van een boom.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 4 december 2005 @ 20:14:46 #166
13462 BansheeBoy
pi_32816622
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Joh, dat jij liegt over je eigen taalgebruik (''lesje'') is tot daar aan toe, maar laat het mijne met rust. Met ''dat bericht'' doel ik overduidelijk op het oorspronkelijke bericht.
Het ging mij om de tekst:"een waardige discussie". Met mijn tekst heb ik aangetoond dat dit onzin is. Men was enkel bezig met bashen.

²
pi_32816678
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef Xtreem het volgende:
Ja.
Hoi.
Ik wilde eigenlijk alleen maar even zeggen dat discussieren op een forum met vooringenomen mensen zonder zelfreflectie minder nuttig is dan het bekijken van het groeiproces van een boom.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32816734
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het ging mij om de tekst:"een waardige discussie". Met mijn tekst heb ik aangetoond dat dit onzin is. Men was enkel bezig met bashen.

²
Op het moment dat ik dat schreef, ontstond er al een betere gedachtenwisseling. Kijk de tijden er maar op na.
  zondag 4 december 2005 @ 20:27:52 #169
13462 BansheeBoy
pi_32817069
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Op het moment dat ik dat schreef, ontstond er al een betere gedachtenwisseling. Kijk de tijden er maar op na.
Nu ik het heb bekeken: je hebt gelijk. Ik was iets te snel met mijn tekst.

²
  zondag 4 december 2005 @ 21:50:20 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32819642
ja kom ik thuis om ff over brussel te discussieren zit tie dicht kan niet alles ff vanaf mijn laatste post gedelte worden dan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 4 december 2005 @ 22:09:40 #171
80268 kLowJow
That's Gay
pi_32820319
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:50 schreef Re het volgende:
ja kom ik thuis om ff over brussel te discussieren zit tie dicht kan niet alles ff vanaf mijn laatste post gedelte worden dan
Ik ben inmiddels ook thuis en bezig. Het zal alleen nog wel even duren voor ik alles gelezen, en waar nodig aangepast heb.
  zondag 4 december 2005 @ 22:24:36 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32820867
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels ook thuis en bezig. Het zal alleen nog wel even duren voor ik alles gelezen, en waar nodig aangepast heb.
ach, doe rustig aan , beetje op normaal nivo discussieren zit er tegenwoordig ook niet meer in hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 5 december 2005 @ 06:55:40 #173
89730 Drugshond
pi_32826955
quote:

voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ... misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen.
[Centraal] Proces tegen Hofstadgroep van start
Toch maar een nieuw topic gestart , met een passende OP zodat we gelijk een frisse start kunnen maken. Wellicht dat ik de oude links erbij ga stoppen. Maar voorlopig wil ik niet te veel oud zeer in de discussie laten vermengen.
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 12:00:32 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32830988

ik houd hem in de gaten
  maandag 5 december 2005 @ 12:29:20 #175
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32831688
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de NWS wiki

aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 5 december 2005 @ 12:31:30 #176
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32831748
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:

Woef!

Sir yes sir!
  maandag 5 december 2005 @ 12:34:01 #177
90061 coz
pi_32831817
! , op de plaats rust sergeant
  maandag 5 december 2005 @ 12:36:12 #178
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32831885
Het plaatje komt wel goed. Bestandsformaat? JPG of kunnen animated gifjes ook?
pi_32832416
Een eigen wiki .
  maandag 5 december 2005 @ 13:17:38 #180
90061 coz
pi_32833143
geen idee of anigif kan , maar hou het maar op jpg

jups een eigen wiki , ongeveer waneer pasen op pinksteren valt heeft elk subforum daadwerkelijk een subsectie
  maandag 5 december 2005 @ 13:39:25 #181
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32833748
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef kLowJow het volgende:
Een eigen wiki .
Daar kan je mooi dossiers in bouwen, en alle theotopics in linken en jaaroverzichten (*kuch) plakken!
pi_32835644
Hebben we al een plaatje of moek even op pad gaan!
Allah Al Watan Al Malik
pi_32841047
KJ - als Je R@b toelaat, heb je gedonder, dat is een gegeven.
pi_32841067
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
KJ - als Je R@b toelaat, heb je gedonder, dat is een gegeven.
Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.
pi_32841106
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.
Ik ben geen FP-nieuwsposter.
pi_32841164
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe dan ook, dat gezeik op elkaar moet maar eens afgelopen zijn. Het maakt niet uit wie waar topics over opent of wat zijn/haar mening is. Zodra een persoon in het verwoorden daarvan te ver gaat wordt het geëdit. Je kunt hier in NWS discussiëren over de onderwerpen die je interessant vind, en de onderwerpen die je niet interesseren links laten liggen. In topics langs komen om het onderwerp of de TS af te zeiken laat je maar, daar zijn al meer dan genoeg topics voor.

Hetzelfde geldt voor mensen die ditzelfde kinderachtige gedrag tegenover jou of iemand anders laten zien, het verziekt gewoon discussies en maakt posten voor sommige mensen haast onmogelijk.
pi_32841183
R@B heeft express die topic geopend om mensen tegen elkaar te zetten

resultaat zie het topic het loopt dood
pi_32841184
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben geen FP-nieuwsposter.
Doet er niet toe. Hier op het forum is hij een user. Kritiek op wat hij als nieuwsposter in jouw ogen verkeerd doet is hier niet op z'n plaats.
pi_32841227
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef Meki het volgende:
R@B heeft express die topic geopend om mensen tegen elkaar te zetten

resultaat zie het topic het loopt dood
Nee, veel mensen kunnen zich gewoon niet gedragen dat is heel wat anders. Je moet je niet zo blindstaren op een TS. Discussieer gewoon over het onderwerp en geef daar je mening over.
pi_32841267
Onzin klowjow, R@b is een islamofoob die de FP en dit forum vervuilt en het is gewoon goed om dat in dat soort topics te vermelden. Die censuur van jou schiet niet op. R@b mag wel bashen maar zijn criticasters niet????
pi_32841289
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Hier op het forum is hij een user. Kritiek op wat hij als nieuwsposter in jouw ogen verkeerd doet is hier niet op z'n plaats.
Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.
pi_32841298
Inhoudelijk reageren is misschien een optie...

Je persoonlijke haat jegens R@b is bekend.
  maandag 5 december 2005 @ 18:25:55 #193
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32841303
Wat een gelul SCH. Valt me op dat jij wel erg snel naar de FB gaat om jou beklag te doen.
In deze ben ik het eens met KLowJow, en dat ben ik niet vaak. Ik klaag dan ook niet om het verwijderen van mijn topics op reacties van jou, maar klaag destemeer omdat jij SCH, eens moet gaan beseffen dat ook een nieuws poster een mening heeft. Laat R@B topics openen waarin plaats is voor discussie, en niet zoals jij gelijk de FB te bezoeken.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_32841317
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
Onzin klowjow, R@b is een islamofoob die de FP en dit forum vervuilt en het is gewoon goed om dat in dat soort topics te vermelden.
Nee dat is niet goed, want NWS is daar de plaats niet voor.
quote:
Die censuur van jou schiet niet op. R@b mag wel bashen maar zijn criticasters niet????
Ik zie R@b in dat topic geen users bashen. Zodra hij dit doet verdwijnen ook zijn posts.
pi_32841323
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.
Je wil Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op een onzinbericht noemen?
pi_32841338
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet in NWS, en daar gaat het om.
pi_32841343
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef nikk het volgende:

[..]

Je wil Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op een onzinbericht noemen?
Wel op de manier waarop R@b het presenteert ja.
pi_32841359
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Niet in NWS, en daar gaat het om.
Kritiek op de FP is op Fok! al helemaal taboe verklaard, het moet toch ergens kunnen
pi_32841374
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef kLowJow het volgende:
Ik zie R@b in dat topic geen users bashen. Zodra hij dit doet verdwijnen ook zijn posts.
Ik heb liever dat hij users basht dan hele bevolkingsgroepen.
pi_32841383
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Kritiek op de FP is op Fok! al helemaal taboe verklaard, het moet toch ergens kunnen
Taboe? Ik zie dagelijks topics over R@b is FB.
pi_32841401
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een gelul SCH. Valt me op dat jij wel erg snel naar de FB gaat om jou beklag te doen.
Doe ik een keer wat de moderator vraagt, is het weer niet goed
pi_32841415
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Taboe? Ik zie dagelijks topics over R@b is FB.
Nee hoor, die zijn verboden. Feedback over de Frontpage - hoe en wat?
pi_32841455
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb liever dat hij users basht dan hele bevolkingsgroepen.
In dat topic basht hij echter niet, hij geeft zijn mening op een manier die wat mij betreft gewoon moet kunnen. Het meest kritisch is hij in zijn OP ook over de regering aldaar.
  maandag 5 december 2005 @ 18:31:48 #204
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32841480
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij weet donders goed waar het over gaat.
Als iets in jou ogen jou niet aanstaat duik je maar naar de FB omdat je op jou pik bent getrapt. En dit doe jij overdadig als ik het zo eens doorlees.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_32841511
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus duidelijk niet mee eens. Mensen zouden veel vaker hiernaartoe moeten komen in plaats van topics alle kritiek, gefundeerd of niet maar in topics neer te gooien. Het verziekt topics alleen maar en lost helemaal niets op.
pi_32841530
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Wel op de manier waarop R@b het presenteert ja.
Wat is er mis aan de manier waarop hij dat presenteert en waarom post je niet een dergelijk beargumenteerd stukje kritiek in dat topic i.p.v. nietszeggende troll berichten die binnen twee tellen verwijderd worden?
pi_32841550
Waarom gaat R@b dan weg zonder mee te doen ?
2 posts en verdwijnen
pi_32841552
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:30 schreef kLowJow het volgende:

[..]

In dat topic basht hij echter niet,
Er is volgens hem maar 1 schuld van alle wereldproblemen: de islam. Ik heb zelden iemand meegemaakt die zo obsessief en ziekelijk en drammerig de moslims van alles de schuld geeft.
pi_32841573
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
2 posts en verdwijnen
Hele goed opmerking. Want zo gaat het iedere keer,in feite is hij ook hier een soort nieuwsposter.
pi_32841652
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Er is volgens hem maar 1 schuld van alle wereldproblemen: de islam. Ik heb zelden iemand meegemaakt die zo obsessief en ziekelijk en drammerig de moslims van alles de schuld geeft.
Ook al zou dit 100% waar zijn, het staat verder los van het topic. Daarin gaat het om één specifiek probleem en daar gaat zijn commentaar ook over. Zoals ik al eerder zei, het maakt geen reet uit wat iemands mening is, zolang die persoon deze hier op het forum maar op een normale manier weet te formuleren.
pi_32841671
quote:
Ik zal het eens aan hem vragen.
pi_32842010
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik zal het eens aan hem vragen.
Ik vind dat je een topic best kan sluiten als een FP-poster het louter als nieuwsdump gebruikt en niet aan een discussie deelneemt.
pi_32842089
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat je een topic best kan sluiten als een FP-poster het louter als nieuwsdump gebruikt en niet aan een discussie deelneemt.
Deelname van een TS is uiteraard wenselijk, maar niet verplicht. Als iemand wordt geband, op vakantie gaat, geen zin meer heeft om te discussiëren enz. enz. gaan ook niet ineens alle topics van die user op slot.
pi_32842265
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Deelname van een TS is uiteraard wenselijk, maar niet verplicht.
Wel iets meer dan wenselijk toch? Het gaat toch om een discussie.
quote:
Als iemand wordt geband, op vakantie gaat, geen zin meer heeft om te discussiëren enz. enz. gaan ook niet ineens alle topics van die user op slot.
Dat zijn redenen die deels ook in de OP of in het topic vermeld kunnen worden. Geen zin na 2 posts is wel een beetje gek toch?
pi_32842318
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Wel iets meer dan wenselijk toch? Het gaat toch om een discussie.
Ja, zeer wenselijk.
quote:
Dat zijn redenen die deels ook in de OP of in het topic vermeld kunnen worden. Geen zin na 2 posts is wel een beetje gek toch?
Ja, daarom heb ik de vraag ook bij hem neergelegd. Als ik het onzin vond had ik de vraag wel genegeerd.
  maandag 5 december 2005 @ 23:57:41 #216
90061 coz
pi_32851077
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben we al een plaatje of moek even op pad gaan!
nee, ja
200x200 aub . plak ik hem er wel op
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 13:35:54 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32861059
mag dat eigenlijk hier op fok!, links naar ogrish.com?
pi_32861294
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef kLowJow het volgende:
Ja, daarom heb ik de vraag ook bij hem neergelegd. Als ik het onzin vond had ik de vraag wel genegeerd.
Heb je al iets vernomen?
pi_32862037
quote:
2 posts en verdwijnen
Het is natuurlijk onzin om het bestaansrecht van een topic af te schrijven op de aan/afwezigheid van de topicstarter. Ook al reageert die persoon maar 1 of 2 keer. Het feit dat er een discussie ontstaat geeft het topic voldoende bestaansrecht.

Ook jij reageert niet meer op vragen in het zalm topic wat je zelf geopend hebt, ondanks dat je toch tijdens het posten van mijn vraag op dit forum online was. Moet dat topic dan ook maar gesloten worden?
geen
pi_32863195
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef coz het volgende:

[..]

nee, ja
200x200 aub . plak ik hem er wel op
Ik dacht aan zoiets voor NWS

Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:30:19 #221
90061 coz
pi_32863950
.. maar dan maak ik hem wel 200x200

want dan past ie beter in de hoofdpagina
pi_32864179
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef coz het volgende:
.. maar dan maak ik hem wel 200x200
[afbeelding]

want dan past ie beter in de hoofdpagina
Goed zo, knip de telegraaf er maar af.

dinsdag 6 december 2005 @ 15:45:08 #223
90061 coz
pi_32864319
! ! ! .. niet eens expres gedaan !
pi_32878109
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzin om het bestaansrecht van een topic af te schrijven op de aan/afwezigheid van de topicstarter. Ook al reageert die persoon maar 1 of 2 keer. Het feit dat er een discussie ontstaat geeft het topic voldoende bestaansrecht.

Ook jij reageert niet meer op vragen in het zalm topic wat je zelf geopend hebt, ondanks dat je toch tijdens het posten van mijn vraag op dit forum online was. Moet dat topic dan ook maar gesloten worden?
Tel je wel goed in dat Topic of ben je net als Zalm ???

Wil je voor mij opnieuw optellen hoeveel ik daar aanwezig was ???
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:46:41 #225
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32878281
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hij zegt niet dat je maar 1 of 2 keer gereageerd hebt, maar dat je openstaande vragen neit meer beantwoord
pi_32878427
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hij zegt niet dat je maar 1 of 2 keer gereageerd hebt, maar dat je openstaande vragen neit meer beantwoord
Die vind ik offtopic vragen. en ik heb werk he dus heb niet veel tijd om te gaan reageren en ik ben met iets unieks bezig op dit moment . NWS moet blij zijn dat ik hun nieuws lever
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:51:16 #227
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32878445
Wat voor unieks?
pi_32878609
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:51 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor unieks?
Meki Shop met verschillende afdelingen
Met AH kwaliteit en Dirk prijzen
pi_32879144
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je al iets vernomen?
Oh, ik had je post niet gezien. Ja, ik heb een vraag gesteld, en een antwoord gekregen waar ik me wel in kon vinden.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:39:03 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32879932
quote:
2 posts en verdwijnen
over de pot die de ketel verwijt gesproken.
pi_32883745
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Er staat nog steeds een vraag van mij open. Je reageert niet meer in dat topic, blijkbaar. Het kan dus volgens jouw argumenten dicht.
geen
pi_32883761
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Die vind ik offtopic vragen. en ik heb werk he dus heb niet veel tijd om te gaan reageren en ik ben met iets unieks bezig op dit moment . NWS moet blij zijn dat ik hun nieuws lever
Ah. Maar jij mag wel voor r@b bepalen op welke posts hij moet reageren?
En jij mag het wel druk hebben om niet te kunnen reageren, maar anderen moeten wel reageren, en zo niet, dan moet dat topic op slot?
Je komt over als een kleuter.
geen
pi_32883982
Hey, willen we het op de man spelen achterwege laten?
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 7 december 2005 @ 12:00:00 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32887037
op de man in NWS?

neeeeeeeeee?
pi_32890453
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:00 schreef sp3c het volgende:
op de man in NWS?

neeeeeeeeee?
Hou je bek joh sukkel !!
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 7 december 2005 @ 14:19:33 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32890628
buitenlander!
  donderdag 8 december 2005 @ 02:18:07 #238
90061 coz
pi_32909592
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:

nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van NWS
het is een opzetje, met name voor de achterliggende structuren en niet de pagina zelf
invullen naar eigen inzicht er staat wel tekst en uitleg op de wiki maar mocht je er allemaal niet uitkomen hoor ik het vanzelf
  Moderator donderdag 8 december 2005 @ 02:19:31 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32909619
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef zakjapannertje het volgende:
Maartena heeft een verzoek: Air marshall lost schoten aan boord van Boeing 747
dat past niet
pi_32911821
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:18 schreef coz het volgende:

[..]

nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van NWS
het is een opzetje, met name voor de achterliggende structuren en niet de pagina zelf
invullen naar eigen inzicht er staat wel tekst en uitleg op de wiki maar mocht je er allemaal niet uitkomen hoor ik het vanzelf
Allah Al Watan Al Malik
pi_32918380
Jan Peter schudde hand van aanslagpleger

Het ontbreekt de openingspost aan een goede discussie-start. Met zulke topics (het is niet de eerste van meki met zo'n karige openingspost) komt het nws forum op niveau van een prive of story blad. Dat lijkt me toch niet echt wenselijk, wel?
geen
pi_32918516
Kan best dat ik het verkeerd heb hoor, maar zulke topics zijn toch eigenlijk KLB topics?
Supermarkten Belgie vandaag dicht

Dat heeft toch eigenlijk heel weinig met nieuws zoals NWS bedoelt is te maken?
geen
pi_32920706
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:

Het ontbreekt de openingspost aan een goede discussie-start. Met zulke topics (het is niet de eerste van meki met zo'n karige openingspost) komt het nws forum op niveau van een prive of story blad. Dat lijkt me toch niet echt wenselijk, wel?
Eens en gesloten.
pi_32920820
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Kan best dat ik het verkeerd heb hoor, maar zulke topics zijn toch eigenlijk KLB topics?
Supermarkten Belgie vandaag dicht

Dat heeft toch eigenlijk heel weinig met nieuws zoals NWS bedoelt is te maken?
Ik vind het nieuws persoonlijk niet interessant, maar zie geen reden om het topic te sluiten. Stakingen en discussies hierover komen wel meer langs. Mensen hebben vaak over het principe zelf (staken) en/of de specifieke situatie wel een mening.
  Moderator donderdag 8 december 2005 @ 20:01:09 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32926322
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:
...
komt het nws forum op niveau van een prive of story blad. Dat lijkt me toch niet echt wenselijk, wel?
dat soort opmerkingen mag je van mij voortaan wel achterwege laten, het is nogal irritant en we (ik iig) loop er geen stap harder van ... en doe nu niet alsof er nooit dergelijke topics van bv Meki gesloten worden
  donderdag 8 december 2005 @ 20:06:56 #246
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_32926455
quote:
2 posts en verdwijnen
quote:
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 8 december 2005 @ 20:17:26 #247
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32926716
Topic waar maar wat geroepen wordt zonder enige nieuwswaarde, bewijs, aanwijzing, bron
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32927062
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:06 schreef Xtreem het volgende:

[..]

[..]
[NWS Feedback]
  donderdag 8 december 2005 @ 20:35:41 #249
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32927271
Spec wat ben je ook weer een lamer he
waarom moet dit topic nu weer dicht en daarbij waarom zon domme opmerking erbij

persoonlijk vind ik jou het modschap niet waardig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:37:26 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32927331
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Topic waar maar wat geroepen wordt zonder enige nieuwswaarde, bewijs, aanwijzing, bron
en jij erbij , zielig mannetje
je kon ook alleen maar lopen zieken in dat topic , ik heb ook geen enkel tegenargument van je gehoord ,
het enige waar je mee komt is maar opdringerig blijven trekken en duwen dat ik geen bewijs heb

dat kun je bij elk topic wel doen , aangezien geen enkele bron werkelijk stuitend is.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:38:59 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32927376
daarnaast is het actueel sind het op het nieuws is geweest dat er een Aivd infiltrant in een milieu organisatie zat / zit / gezeten hebben /nog zitten
je zou bijna denken dat dat hier op fok ook het geval is.
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 00:30:22 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32933931
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Spec wat ben je ook weer een lamer he
waarom moet dit topic nu weer dicht en daarbij waarom zon domme opmerking erbij
[quote]
geen bron, geen nieuws, geen serieuse discussie
[quote]
persoonlijk vind ik jou het modschap niet waardig.
persoonlijk kan dat me weinig schelen
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:36:44 #253
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32935942
mooi , je hoort er nog over namelijk.
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 07:07:08 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32936760
  zondag 11 december 2005 @ 00:43:27 #255
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  Moderator zondag 11 december 2005 @ 21:07:37 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32998338
nu je het zegt
  zondag 11 december 2005 @ 22:53:18 #257
13462 BansheeBoy
pi_33001766
Bij deze heet ik mezelf weer welkom.

²
pi_33001806
Hoi .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33001969
BSB je bent terug
pi_33006901
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef Meki het volgende:
BSB je bent terug
Waarom geef je in je zalm topic niet aan waar ik het onderzoek van maurice de hond waaruit blijkt dat 50% van de nederlanders hetzelfde denkbeeld als jij hebben kan teruglezen?
geen
pi_33013667
Peter R. de Vries doet niet mee aan verkiezingen (gokje)

Suggestie om deze topictitel aan te passen. Het lijkt net een nieuwsfeit (omdat het woord gokje wegvalt), terwijl het een gok van de topicstarter is...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2005 14:05:08 ]
pi_33014019
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:01 schreef dVTB het volgende:
(gokje) Peter R. de Vries doet niet mee aan verkiezingen

Suggestie om deze topictitel aan te passen. Het lijkt net een nieuwsfeit (omdat het woord gokje wegvalt), terwijl het een gok van de topicstarter is...
Zo beter? .
pi_33014133
Veel beter, kLowJow
pi_33020405
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Waarom geef je in je zalm topic niet aan waar ik het onderzoek van maurice de hond waaruit blijkt dat 50% van de nederlanders hetzelfde denkbeeld als jij hebben kan teruglezen?
je staat in de wachtlijst met nummer 12 ff geduld
pi_33025160
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef Meki het volgende:

[..]

je staat in de wachtlijst met nummer 12 ff geduld
Ja hilarisch, maar je had laatst wel commentaar op r@b dat hij niet genoeg reageerde in dat ene topic. En je had nu ook op mijn post kunnen reageren, doe je ook niet. Ik kan zo langzamerhand alleen maar een conclusie trekken dat je ongefundeerde dingen loopt te roepen.
geen
pi_33025527
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ja hilarisch, maar je had laatst wel commentaar op r@b dat hij niet genoeg reageerde in dat ene topic. En je had nu ook op mijn post kunnen reageren, doe je ook niet. Ik kan zo langzamerhand alleen maar een conclusie trekken dat je ongefundeerde dingen loopt te roepen.
heb nog geduld nu nummer 11
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 00:30:47 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33033014
ga is elkaar via de msn lopen dissen ofzo
pi_33049564
In truth kreeg ik een verzoek tot het schoppen van een topic naar NWS.
Het openen daar was een foutje van TS.
Volkert van der G, en betrokkenheid bij AIVD

Nemen jullie hem over ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33049666
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Mirage het volgende:

Nemen jullie hem over ?
Tja poepke tis niet echt een NWS topic
Allah Al Watan Al Malik
pi_33049754
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Mirage het volgende:

Nemen jullie hem over ?
Is meer een speculatie topic en lijkt me daarom eerlijk gezegd beter in TRU op z'n plaats. Hiernaast hadden we al een topic over dit onderwerp dat is samengevoegd met een topic in POL, waarin ook over Volkert gespeculeerd is/wordt/kan worden.

edit: hier dus: De Vries, Fortuyn & de Lekke AIVD
pi_33049821
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja poepke tis niet echt een NWS topic
Het ìs hot item op het moment.
Er wordt alleen ter discussie gesteld of de conclusie die TS er aan verbindt correct/mogelijk/waarschijnlijk zal zijn ( en wat dit verder betekend of voor gevolgen heeft ? )
De informatie/ het onderwerp zelf is daadwerkelijk nieuws.
Zowel op tv als op de radio... iedere radiozender die ik afgelopen weekend langsging eindigde met hetzelfde onderwerp... de Vries en zijn info....

Maar als jullie hem hier niet willen zal ik TS daar op wijzen om te voorkomen dat het verzoek 10 keer herhaald wordt en het topic in een serie verzoeken verzand.
(dat is ook zonde)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33064023
Arme sp3c, zo vroeg reeds in actie moeten schieten.. kopje koffie?
  Moderator woensdag 14 december 2005 @ 06:34:32 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33064040
ik zit al aan nummer 4!

niet dat dat iets abnormaals is ofzo maar toch ... blijft een verbijsterend stukje statistiek zo vroeg in de ochtend!!

en kan niet iemand de politie inlichten, volgens mij zijn er weer TBS'ers ontsnapt en nu zit er schijnbaar 1 te fok!ken
pi_33064103
quote:
Op woensdag 14 december 2005 06:34 schreef sp3c het volgende:
ik zit al aan nummer 4!

niet dat dat iets abnormaals is ofzo maar toch ... blijft een verbijsterend stukje statistiek zo vroeg in de ochtend!!

en kan niet iemand de politie inlichten, volgens mij zijn er weer TBS'ers ontsnapt en nu zit er schijnbaar 1 te fok!ken
Dacht misschien dat hij in ONZ zat
Anyway, * gaat aan het werk
  Moderator woensdag 14 december 2005 @ 08:03:12 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33064300
hf
pi_33072550
kLowJow, , Fonkmeistah ontkende in betreffende post geen Holocaust!
pi_33072606
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef Monidique het volgende:
kLowJow, , Fonkmeistah ontkende in betreffende post geen Holocaust!
Waarom niet?
pi_33072657
Nou ja... zeggen dat de Iraniërs het wat, wat was het, duidelijker zien, is natuurlijk het gebruikelijke antisemitisme van Fonkmeistah, maar toch geen Holocaust-erkenning. Maar goed, verkapt misschien, indirect. Ik vind overigens dat men hier en in het publieke domein gewoon genocides zou moeten mogen ontkennen, maar dat is weer een andere discussie.
pi_33072727
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Nou ja... zeggen dat de Iraniërs het wat, wat was het, duidelijker zien, is natuurlijk het gebruikelijke antisemitisme van Fonkmeistah, maar toch geen Holocaust-erkenning. Maar goed, verkapt misschien, indirect.
Titel: Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'

OP:
quote:
De holocaust (jodenvernietiging in de Tweede Wereldoorlog) is een "mythe" en de joodse staat moet maar worden verplaatst naar Europa of Noord-Amerika, aldus de ultraconservatief.
"Ze hebben hebben een verhaal verzonnen onder de naam 'Slachting van de Joden' en ze hebben dit boven God, religie en de profeten zelf geplaatst", zei Ahmadinejad woensdag ten overstaan van een grote mensenmenigte in de zuidoostelijke stad Zahedan. De toespraak werd rechtsstreeks op de Iraanse staatstelevisie uitgezonden.

Sinds zijn aantreden in augustus heeft Ahmadinejad al een paar keer een internationale rel veroorzaakt door omstreden uitlatingen. Zo noemde hij Israël een "tumor" dat "van de kaart geveegd moet worden". Ook trok hij de holocaust eerder al openlijk in twijfel.
Reactie:
quote:
best beschamend dat ze in Iran een nuchtere blik op de zaken hebben dan wij hier.
Ik vind dit vrij duidelijk een verkapte holocaustontkenning.
quote:
Ik vind overigens dat men hier en in het publieke domein gewoon genocides zou moeten mogen ontkennen, maar dat is weer een andere discussie.
Daar ga ik gelukkig niet over. .
pi_33072968
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Nou ja... zeggen dat de Iraniërs het wat, wat was het, duidelijker zien, is natuurlijk het gebruikelijke antisemitisme van Fonkmeistah, maar toch geen Holocaust-erkenning. Maar goed, verkapt misschien, indirect. Ik vind overigens dat men hier en in het publieke domein gewoon genocides zou moeten mogen ontkennen, maar dat is weer een andere discussie.
Door dat ene verkeerde woordje heeft je post een andere lading dan dat je bedoelde, als je het letterlijk leest.
Maar je vindt wel dat de post verkapt anti-semitisme is?
pi_33073011
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Door dat ene verkeerde woordje heeft je post een andere lading dan dat je bedoelde, als je het letterlijk leest.
.

Ja, dat is een foutje geweest.
pi_33073207
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:06 schreef Monidique het volgende:

Ja, dat is een foutje geweest.
Is oké... dat overkomt ons allemaal
pi_33073250
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar je vindt wel dat de post verkapt anti-semitisme is?
Welke post van hem nou niet?
  woensdag 14 december 2005 @ 15:33:08 #284
13462 BansheeBoy
pi_33073643
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef Mr.J het volgende:
Zieke uitspraken van een ziek regime en tot overmaat van ramp komt board troll BSB ook weer eens z'n bagger uitkramen in dit topic.

²
pi_33073959
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:

Welke post van hem nou niet?
Ik dacht ineens aan deze discussie : Holocaust ontkenner David Irving gearresteerd. , waar ik niet helemaal uit ben.
Als de holocaustleugen-- ansich, zonder expliciet anti-semitisme- te beschouwen is als een extreme vorm van verkapt antisemitisme, dan is het een argument om de leugen juridisch te verbieden..
Maar... dit is een feedbacktopic,. ..sorry mods..
pi_33074005
-edit: open maar een fantopic-

[ Bericht 88% gewijzigd door kLowJow op 14-12-2005 15:51:09 ]
pi_33074165
durf je de confrontatie niet aan meneertje de mod?
pi_33074323
Welke confrontatie? Gedraag je a.u.b. een beetje volwassen.
pi_33074556
ik houd er niet van als je post van mij verwijderd, begrijp je dat?
deze post was voor fonkmeistah bedoelt ja?
who the fuck denk je wel niet wie je bent? voor mij ben je niets anders dan een simpel blauw kleurtje met een juiste naam , anderen hebben misschien respect voor je, nou ik ken je niet eens dus verdien het eerst maar eens.
ik kom hier nooit maar las voor het eerst eens even de laatste pagina van dit feedbacktopic.
god wat een zielig gedoe hier..joodjes talk en holocaustshit...
heilig zijn de geschiedenisboekjes voor jullie gehersenspoelden.
bah stelletje napratertjes.
de groeten
pi_33074659
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:11 schreef JoZzephus het volgende:
ik houd er niet van als je post van mij verwijderd, begrijp je dat?
deze post was voor fonkmeistah bedoelt ja?
Deze topic is echter niet voor fonkmeistah bedoeld, begrijp je dat?
Voor je overige commentaar raad ik je nogmaals aan bovenstaande post van mij te lezen. Kun je niet aan dat verzoek voldoen, blijf dan maar weg uit deze topic.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:16:26 #291
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33080535
Nou laat ik dan ook maar eens reageren..

Met mijn opmerking over de nuchtere kijk van Iran doelde ik gewoon op het feit dat Technisch gezien Duitsland een stuk land verschuldigt is en niet de palestijnen. Uiteindelijk gaat dat niet want heel duitsland is al van hun natuurlijk. waar dacht je anders dat die oorlogsfinanciering mee terugbetaald is. voor de rest van europa geld eigenlijk wel zo'n beetje hetzelfde. bovendien is het bij het afdwingen van een europees lappie grond exclusief voor joden natuurlijk heel snel gedaan met het dwangmatig filo-semitisme in europa en dat weet Ahmadinejad natuurlijk ook wel dus ik vond zijn suggestie wel scherp en heerlijk cynisch.

Helaas vind ik het wel een beroerde zaak wanneer ik als Nederlander zowat politiek asiel moet aanvragen in notabene Iran omdat mijn mening niet in de smaak valt bij joodse wetgevers.

en wat betreft Holocaust, dat is een discriminerende term die onrecht doet aan andere oorlogsslachtoffers, door exclusief de aandacht in buitenproportionele mate te vestigen op 1 groep en daarmee dus precies doet wat het claimt slachtoffer van te zijn geworden, discrimineren.
Om die redenen wens ik die term dan ook niet te gebruiken.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 14 december 2005 @ 20:23:56 #292
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33080810
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Fonkmeistah het volgende:
Had je gerust de moeite bespaard, eigenlijk...
quote:
Met mijn opmerking over de nuchtere kijk van Iran doelde ik gewoon op het feit dat Technisch gezien Duitsland een stuk land verschuldigt is en niet de palestijnen. Uiteindelijk gaat dat niet want heel duitsland is al van hun natuurlijk.
Wie is 'hun'?
quote:
Helaas vind ik het wel een beroerde zaak wanneer ik als Nederlander zowat politiek asiel moet aanvragen in notabene Iran omdat mijn mening niet in de smaak valt bij joodse wetgevers.
Welke Joodse wetgevers?
quote:
en wat betreft Holocaust, dat is een discriminerende term die onrecht doet aan andere oorlogsslachtoffers, door exclusief de aandacht in buitenproportionele mate te vestigen op 1 groep en daarmee dus precies doet wat het claimt slachtoffer van te zijn geworden, discrimineren.
De Joden zelf gebruiken hem ook niet. Die gebruiken het woord 'Shoah'. Als Joden naar de Holocaust verwijzen, verwijzen ze naar alle slachtoffers.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 14 december 2005 @ 20:27:10 #293
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33080961
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:De Joden zelf gebruiken hem ook niet. Die gebruiken het woord 'Shoah'. Als Joden naar de Holocaust verwijzen, verwijzen ze naar alle slachtoffers.
ohja stom van mij, even vergeten dat er in de tweede wereldoorlog maar 6 miljoen oorlogsslachtoffers in totaal waren
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_33081032
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Fonkmeistah het volgende:

Met mijn opmerking over de nuchtere kijk van Iran doelde ik gewoon op het feit dat Technisch gezien Duitsland een stuk land verschuldigt is en niet de palestijnen. Uiteindelijk gaat dat niet want heel duitsland is al van hun natuurlijk. waar dacht je anders dat die oorlogsfinanciering mee terugbetaald is. voor de rest van europa geld eigenlijk wel zo'n beetje hetzelfde. bovendien is het bij het afdwingen van een europees lappie grond exclusief voor joden natuurlijk heel snel gedaan met het dwangmatig filo-semitisme in europa en dat weet Ahmadinejad natuurlijk ook wel dus ik vond zijn suggestie wel scherp en heerlijk cynisch.
Over die suggestie bestaat een ander topic. In deze was die 'cynische oplossing' niet aan de orde en wordt jouw opmerking logischerwijs in verband gebracht met de topic waarin je postte en daarmee met de uitspraken uit het nieuwsbericht in de OP. Door mij in ieder geval wel.
quote:
Afhankelijk van je mening is het natuurlijk goed mogelijk dat deze ook bij niet-joden niet in de smaak valt.
quote:
Dat mag je natuurlijk vinden. Niemand dwingt je over de holocaust te spreken, of zelfs maar aan een discussie deel te nemen waar deze onderwerp van gesprek is, of kan zijn. .
  woensdag 14 december 2005 @ 20:28:36 #295
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33081036
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ohja stom van mij, even vergeten dat er in de tweede wereldoorlog maar 6 miljoen oorlogsslachtoffers in totaal waren
Le-zen. De Joden gebruiken voor de uitroeiing van de Joden in WO2 de term 'Shoah'. Voor het verwijzen naar ALLE slachtoffers gebruiken Joden de term Holocaust.

Reageer je ook nog even op mijn andere vragen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_33081515
jullie hebben er vast geen moeite mee om dit topic eens door te spitten of in elk geval in de gaten te houden: NOS-Journaal: Gabberhouse bevat rechts-extremistische tekste
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 14 december 2005 @ 20:42:56 #297
94405 Tarak
pi_33081704
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef Tafkahs het volgende:
jullie hebben er vast geen moeite mee om dit topic eens door te spitten of in elk geval in de gaten te houden: NOS-Journaal: Gabberhouse bevat rechts-extremistische tekste
Waar ik moeite mee heb, is de manier waarop je users - in dit geval mij - uitspraken in de mond probeert te leggen die ze nooit beweerd hebben en in dit specifieke geval ook nooit zullen beweren.
pi_33081840
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Tarak het volgende:

[..]

Waar ik moeite mee heb, is de manier waarop je users - in dit geval mij - uitspraken in de mond probeert te leggen.
Doe ik niet, je suggereert dat de Anne Frankstichting je onzin op de mouw spelt. Zelfs dat het een dependence van een politieke partij zou zijn en dus alles kan beweren. Deze gabbers worden heel duidelijk Lonsdale gabbers genoemd die de confrontatie met allochtone jongeren niet schuwen.

Ik zou het nog maar even goed teruglezen als ik jou was.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 14 december 2005 @ 20:48:10 #299
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33081953
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:Le-zen. De Joden gebruiken voor de uitroeiing van de Joden in WO2 de term 'Shoah'. Voor het verwijzen naar ALLE slachtoffers gebruiken Joden de term Holocaust.
dus volgens jouw redenering ben ik een nabestaande van holocaust slachtoffers , waar is die vergoeding dan ?
sterker nog, er zijn mensen aangeklaagd omdat ze zich als niet joods toch holocaustslachtoffer noemde

Komop LV dit is wel een erg rare poging om je verkeerde bewering goed te praten..
dit ga je toch niet serieeus volhouden hè ?..

komt de volgend term je bekent voor ? "de 6 miljoen holocaust slachtoffers" klinkt toch iets bekender dan "de 45 miljoen holocaust slachtoffers"..
quote:
Reageer je ook nog even op mijn andere vragen?
aangezien die nog nuttelozer zijn dan deze was, ehm... nee

heb jij al geleerd hoeveel dagen in een week zitten ?
  woensdag 14 december 2005 @ 20:49:07 #300
94405 Tarak
pi_33082006
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Doe ik niet, je suggereert dat de Anne Frankstichting je onzin op de mouw spelt. Zelfs dat het een dependence van een politieke partij zou zijn en dus alles kan beweren. Deze gabbers worden heel duidelijk Lonsdale gabbers genoemd die de confrontatie met allochtone jongeren niet schuwen.

Ik zou het nog maar even goed teruglezen als ik jou was.
Dat ik een aversie heb tegen de Anne Frankstichting en de wijze waarop zij zich ontwikkeld heeft, heeft toch helemaal niets maar dan ook niets met de holocaust te maken? Een excuses lijkt me wel op z'n plaats.

Heb nota bene nog weleens voor ze "gewerkt", maar toen was ik nog links.
  donderdag 15 december 2005 @ 06:11:18 #301
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33094029
Kan die Meki niet eens opzouten?
Hup, aan het werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')