Ik zit er hard aan te denken om dit in m'n sig te zettenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef sp3c het volgende:
voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ... misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen met 'kutmoslims ... doodmaken ... uitzetten ... blablabla ... het zijn vrome moslims ze doen het goed ... houd je bek bsb ... etc. etc.'
staat dat op je 'to do' lijstje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Dan pis ik wel even in de plantenbak.
De wietplantjes, wat doe je!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Dan pis ik wel even in de plantenbak.
Nee, daar staat op: zoals het is de biografie van Tutu tusturenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
staat dat op je 'to do' lijstje?
Jij hebt je kans gehad gekkiequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef sp3c het volgende:
laten we het hier aub niet over SCH zijn to do lijstjes hebben want de personen in kwestie weten nog van nix
De beslissing is gemaakt door een rechtbank, in een periode waarin Verdonk er sowieso niets over te zeggen had. Daarbij heb ik het topic vooral gesloten, omdat het door je OP over jou en over Verdonk zou gaan (en ging), hoe dan ook een bashtopic dus, terwijl er op een andere manier naar mijn mening veel meer in zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Meki het volgende:
@ klowjow
ik vind dat Verdonk daarvan schuldig is als de anderen dat niet vinden dan kunnen zij met mening komen in dat topic tog
Waar geef ik jou de schuld? Ik maak gewoon de suggestie een nieuw topic te openen waarin je je tot het onderwerp beperkt, zodat de discussie ook daadwerkelijk daarover kan gaan. Het is toch niet echt verwonderlijk dat men reageert op je UVT-kritiek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
* Pietverdriet kijkt ff 5 minuten vol bewondering naar KlowJow
5 minuten maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
* Pietverdriet kijkt ff 5 minuten vol bewondering naar KlowJow
nee dat was erodome.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow is met afstand de beste mod ooit op NWS.²
I bet you say that to all the girlsquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow is met afstand de beste mod ooit op NWS.²
Ben jij een vrouw dan?? Ik dacht al die tijd dat je een vent was!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
I bet you say that to all the girls
Uiteraard, bij wijze van spreken...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat je een vent was!²
quote:Op zondag 4 december 2005 02:08 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Met mij wel, met jou?quote:
prima prima.quote:
Das mooi.quote:
pit zacht.quote:
dit keer niet de hele bar met verschraalde bierglazen van mensen die weg zijn gegaan?quote:Op zondag 4 december 2005 02:17 schreef sp3c het volgende:
hallo
ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik wel weer wat op heb maar niet zo bar veel dit keer
quote:
een tip, neem aquarius. geen reclame, maar wel verhelderend.quote:Op zondag 4 december 2005 02:35 schreef sp3c het volgende:
ja dat is het probleem niet, maar morgen weer flink wat![]()
![]()
om er bovenop te komen vrees ik
het is dan zondag. een dag om te rusten en te luieren en in mijn geval sinterklaas te vieren. ik ga slapen. de mazzel.quote:Op zondag 4 december 2005 02:42 schreef sp3c het volgende:
wat ik zeggen wilde
welterusten, ik ga er ook weer me ophouden
Het is inderdaad best mogelijk dat ik de hond aan het uitlaten was.quote:Op zondag 4 december 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Sp3c weer dronken, Mutant aan het studeren en klowjow hond uitlaten zeker.
Vreemd schema houdt dat beest er toch op na.quote:Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is inderdaad best mogelijk dat ik de hond aan het uitlaten was..
truste.quote:Op zondag 4 december 2005 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
welterusten voor straks. ook voor klow![]()
Er wordt van beide kanten behoorlijk gescholden in dit topicquote:Op zondag 4 december 2005 15:38 schreef Meki het volgende:
Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op
R@b zit alleen zijn Anit-Islam propoganda uit te voeren op de forum
R@b beargumenteert zijn topic niet en is bezig met Anti-islam nieuws dumpen op de Forum
Ja klopt, maar Meki heeft wel een punt, hij brengt het misschien niet goed beargumenteerd, maar hij heeft wel gelijk. R@b is bezig met een hetze tegen de Islam, en dit al 4 jaar lang.quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef freako het volgende:
[..]
Er wordt van beide kanten behoorlijk gescholden in dit topic
Wat is dit????quote:Op zondag 4 december 2005 16:10 schreef Oksel het volgende:
Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan allochtonen. Vooral Marokkanen en Anti's, mogen van mij mits ze niet normaal doen aan opgesloten worden in een hok met hongerige varken.. zodat ze uiteindelijk opgegeten worden door hetgeen wat ze zo haten.
Ik kots op Marokkanen..Stuk voor stuk, tuig van de richel.. (of een handjevol goede na, die zich wel aanpassen..)
Nekschot. Uitzetting, optieven. NU!
Kom dan met een link of bron. Anders ben je geen haar beter dan R@Bquote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef Meki het volgende:
dat is de kloon van R@B las in ik de topic van R@b
Dat lijkt me meer dan banwaardig imo..quote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef Meki het volgende:
- deze user zit racistisch te doen
Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op
is dat topic nog open
Vrouwen durven Brusselse straten niet meer opquote:Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kom dan met een link of bron. Anders ben je geen haar beter dan R@B
quote:Op zondag 4 december 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat bericht is afkomstig van een gezagsdrager, niet van R@b. Er ontwikkelt zich een waardige discussie.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:10 schreef Oksel het volgende:
Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan allochtonen. Vooral Marokkanen en Anti's, mogen van mij mits ze niet normaal doen aan opgesloten worden in een hok met hongerige varken.. zodat ze uiteindelijk opgegeten worden door hetgeen wat ze zo haten.
Ik kots op Marokkanen..Stuk voor stuk, tuig van de richel.. (of een handjevol goede na, die zich wel aanpassen..)
Nekschot. Uitzetting, optieven. NU!
Joh, dat jij liegt over je eigen taalgebruik (''lesje'') is tot daar aan toe, maar laat het mijne met rust. Met ''dat bericht'' doel ik overduidelijk op het oorspronkelijke bericht.quote:
Het ging mij om de tekst:"een waardige discussie". Met mijn tekst heb ik aangetoond dat dit onzin is. Men was enkel bezig met bashen.quote:Op zondag 4 december 2005 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Joh, dat jij liegt over je eigen taalgebruik (''lesje'') is tot daar aan toe, maar laat het mijne met rust. Met ''dat bericht'' doel ik overduidelijk op het oorspronkelijke bericht.
quote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef Xtreem het volgende:
Ja.
Hoi.
Ik wilde eigenlijk alleen maar even zeggen dat discussieren op een forum met vooringenomen mensen zonder zelfreflectie minder nuttig is dan het bekijken van het groeiproces van een boom.
Op het moment dat ik dat schreef, ontstond er al een betere gedachtenwisseling. Kijk de tijden er maar op na.quote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ging mij om de tekst:"een waardige discussie". Met mijn tekst heb ik aangetoond dat dit onzin is. Men was enkel bezig met bashen.²
Nu ik het heb bekeken: je hebt gelijk. Ik was iets te snel met mijn tekst.quote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dat schreef, ontstond er al een betere gedachtenwisseling. Kijk de tijden er maar op na.
Ik ben inmiddels ook thuis en bezig. Het zal alleen nog wel even duren voor ik alles gelezen, en waar nodig aangepast heb.quote:Op zondag 4 december 2005 21:50 schreef Re het volgende:
ja kom ik thuis om ff over brussel te discussieren zit tie dichtkan niet alles ff vanaf mijn laatste post gedelte worden dan
ach, doe rustig aanquote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook thuis en bezig. Het zal alleen nog wel even duren voor ik alles gelezen, en waar nodig aangepast heb.
[Centraal] Proces tegen Hofstadgroep van startquote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef sp3c het volgende:
ik weet het eigenlijk niet, ik ben meer van mening dat je een nieuw topic over dat figuur zou moeten maken maar als ik het zo lees dan houd het nogal verband met elkaar dan zou je weer moeten gaan mergen volgende week
de voorgestelde titel vind ik iig niet goed, je trekt al bij voorbaat conclusies aan de hand van een documantaire, je zegt zelf al dat je niet goed weet wat je met die gast aanmoet, voor hetzelfde geld is het gewoon een aivd infiltrant en dan slaat dat 'ongrijpbare' weer nergens op ... nu ga je er eigenlijk al vanuit dat hij eigenlijk een bad guy is en dat lijkt me nog lang niet bewezen.
voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ... misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen.
Woef!quote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de NWS wiki
aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
Daar kan je mooi dossiers in bouwen, en alle theotopics in linken en jaaroverzichten (*kuch) plakken!quote:
Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 december 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
KJ - als Je R@b toelaat, heb je gedonder, dat is een gegeven.
Ik ben geen FP-nieuwsposter.quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.
Hoe dan ook, dat gezeik op elkaar moet maar eens afgelopen zijn. Het maakt niet uit wie waar topics over opent of wat zijn/haar mening is. Zodra een persoon in het verwoorden daarvan te ver gaat wordt het geëdit. Je kunt hier in NWS discussiëren over de onderwerpen die je interessant vind, en de onderwerpen die je niet interesseren links laten liggen. In topics langs komen om het onderwerp of de TS af te zeiken laat je maar, daar zijn al meer dan genoeg topics voor.quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.
Doet er niet toe. Hier op het forum is hij een user. Kritiek op wat hij als nieuwsposter in jouw ogen verkeerd doet is hier niet op z'n plaats.quote:
Nee, veel mensen kunnen zich gewoon niet gedragen dat is heel wat anders. Je moet je niet zo blindstaren op een TS. Discussieer gewoon over het onderwerp en geef daar je mening over.quote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef Meki het volgende:
R@B heeft express die topic geopend om mensen tegen elkaar te zetten
resultaat zie het topic het loopt dood
Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Hier op het forum is hij een user. Kritiek op wat hij als nieuwsposter in jouw ogen verkeerd doet is hier niet op z'n plaats.
Nee dat is niet goed, want NWS is daar de plaats niet voor.quote:Op maandag 5 december 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
Onzin klowjow, R@b is een islamofoob die de FP en dit forum vervuilt en het is gewoon goed om dat in dat soort topics te vermelden.
Ik zie R@b in dat topic geen users bashen. Zodra hij dit doet verdwijnen ook zijn posts.quote:Die censuur van jou schiet niet op. R@b mag wel bashen maar zijn criticasters niet????
Je wil Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op een onzinbericht noemen?quote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.
Niet in NWS, en daar gaat het om.quote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.
Wel op de manier waarop R@b het presenteert ja.quote:Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Je wil Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op een onzinbericht noemen?
Ik heb liever dat hij users basht dan hele bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef kLowJow het volgende:
Ik zie R@b in dat topic geen users bashen. Zodra hij dit doet verdwijnen ook zijn posts.
Taboe? Ik zie dagelijks topics over R@b is FB.quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Kritiek op de FP is op Fok! al helemaal taboe verklaard, het moet toch ergens kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |