abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2005 @ 18:12:13 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_33077391
Zojuist op het Journaal. Een item over rechts-extremistische incidenten gepleegd door jongeren. Deze jongeren behoren tot de zogenaamde gabbercultuur en ontmoeten elkaar op housefeesten waar muziek gedraaid wordt met rechts-extremistische teksten.

Nou weet ik dat er geen lekkere gasten rondlopen in de gabberscene, maar om nou elke gabber per defenitie als racist te betitelen

Verder heb ik nog nooit een hardcoreplaat gehoord die rechts-extremistische teksten bevatte, laat staan dat ze zulke platen op hardcore-feesten. Het enige waarvan ik weet dat ze bestaan zijn wat suffe hobby-knutsels met vocalen van adolf er in die op p2p ntwerken rondzwerven en die zijn dan zgn gemaakt door Rotterdam Terror Corps (waar een neger in zit), terwijl ze gewoon gemaakt zijn door een Kale eddie uit vinkeveen die er een bekende artiestnaam aan geeft

Wat een wan-journalistiek bij het NOS
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_33077431
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
Zojuist op het Journaal. Een item over rechts-extremistische incidenten gepleegd door jongeren. Deze jongeren behoren tot de zogenaamde gabbercultuur en ontmoeten elkaar op housefeesten waar muziek gedraaid wordt met rechts-ectremistische teksten.

Nou weet ik dat er geen lekkere gasten rondlopen in de gabberscene, maar om nou elke gabber per defenitie als racist te betitelen

Verder heb ik nog nooit een hardcoreplaat gehoord die rechts-extremistische teksten bevatte, laat staan dat ze zulke platen op hardcore-feesten. Het enige waarvan ik weet dat ze bestaan zijn wat suffe hobby-knutsels met vocalen van adolf er in die op p2p ntwerken rondzwerven en die zijn dan zgn gemaakt door Rotterdam Terror Corps (waar een neger in zit), terwijl ze gewoon gemaakt zijn door een Kale eddie uit vinkeveen die er een bekende artiestnaam aan geeft

de excuus-neger
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 14 december 2005 @ 18:14:52 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_33077451
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

de excuus-neger
en dat terwijl de groep uit 2 personen bestaat
[..]
pi_33077530
Ik heb wel eens zulke liedjes gehoord, het is gewoon de hardcore variant van nazirock. Teksten met verwijzingen naar gaskamers en dergelijke.

Binnen de hardcorescene is het marginaal voorzover ik weet. Het zijn vooral de populaire feesten waar veel foute figuren opaf komen, die worden dan ook structureel 'wazi's' genoemd: wannbe-nazi's.

Dat er binnen de gabber relatief veel rechtsextremisme voorkomt is bij de meeste mensen al jaren bekend, het is niet meer dan logisch dat zelfs de NOS er dan een keer achter komt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 14 december 2005 @ 18:19:41 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_33077561
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel eens zulke liedjes gehoord, het is gewoon de hardcore variant van nazirock. Teksten met verwijzingen naar gaskamers en dergelijke.

Binnen de hardcorescene is het marginaal voorzover ik weet. Het zijn vooral de populaire feesten waar veel foute figuren opaf komen, die worden dan ook structureel 'wazi's' genoemd: wannbe-nazi's.

Dat er binnen de gabber relatief veel rechtsextremisme voorkomt is bij de meeste mensen al jaren bekend, het is niet meer dan logisch dat zelfs de NOS er dan een keer achter komt.
Laat ze dan eerst eens hun huiswerk doen voor ze erover berichten: ze brengen het alsof elke gabber rechts-extremist is en op de feesten de hele nacht wordt opgeroepen tot racisme

hoe geef je de onwetende burger thuis op de bank een verkeed beeld
[..]
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 18:19:48 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_33077564
DJ adolf en RTC zijn cool
:')
pi_33077589
Tsja MM, met dit soort dingne loopt de media altijd jaren achter en meestal zitten ze er dan ook nog net naast.
[KNE]-Mod
pi_33077627
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Laat ze dan eerst eens hun huiswerk doen voor ze erover berichten: ze brengen het alsof elke gabber rechts-extremist is en op de feesten de hele nacht wordt opgeroepen tot racisme

hoe geef je de onwetende burger thuis op de bank een verkeed beeld
Dat is nu eenmaal hoe het er bij de NOS aan toe gaat. Men weet niet beter of is erg kort door de bocht. Iedereen moet het snappen hè?
pi_33077663
Resultaat van dit soort berichtgeving is wel dat nog meer halfzwachte nepnazi's gaan doen alsof ze gabber zijn, of dat mensen die dat al zijn zich meer rechtsextremistisch gaan uiten omdat dat "er bij hoort".
[KNE]-Mod
pi_33077694
Wat een crap, dacht dat de media dit toch wel onderhand wist. Zo is er bijvoorbeeld een tijd terug nog in Eindhoven het feest Hardcore Against Racism geweest. Maar dan is de NOS in geen velden of wegen te bekennen
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 18:29:20 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_33077761
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:26 schreef Paran0id het volgende:
Wat een crap, dacht dat de media dit toch wel onderhand wist. Zo is er bijvoorbeeld een tijd terug nog in Eindhoven het feest Hardcore Against Racism geweest. Maar dan is de NOS in geen velden of wegen te bekennen
tja, hangt er ook vanaf of het een heel groot event was of niet
:')
  woensdag 14 december 2005 @ 18:45:46 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_33078042
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

tja, hangt er ook vanaf of het een heel groot event was of niet
behoorlijk groot
[..]
pi_33078262
viel mij ook op....erg vreemd van de NOS...
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  woensdag 14 december 2005 @ 19:05:31 #14
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_33078343
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
Zojuist op het Journaal. Een item over rechts-extremistische incidenten gepleegd door jongeren. Deze jongeren behoren tot de zogenaamde gabbercultuur en ontmoeten elkaar op housefeesten waar muziek gedraaid wordt met rechts-extremistische teksten.

Dat nr van "rtc" kankerjoden

Snie van rtc maar toch
  woensdag 14 december 2005 @ 19:10:52 #15
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_33078481
Hardcore heeft vanaf het begin al in een slecht daglicht gestaan bij het bejaardenclubje van de NOS. Nog een beetje ongefundeerd naschoppen is natuurlijk altijd leuk.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_33079021
Oud nieuws,

82% bij NOS stemt PvdA, bijna 11% zelfs GroenLinks.
Verwijderd door Admin.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:16:00 #17
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_33080517
Ah, het is nieuws van de Anne Frankstichting.....deze gesubsidieerde dependance van Groen Links kun je natuurlijk niet serieus nemen als brenger van objectief nieuws.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_33081056
Ik heb nog wel wat leuke metal-nummers van Zyklon-B en consorten voor ze, een huiveringwekkende reportage was het inderdaad.
pi_33081151
goh, het verbaast me niets.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33081191
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
Ah, het is nieuws van de Anne Frankstichting.....deze gesubsidieerde dependance van Groen Links kun je natuurlijk niet serieus nemen als brenger van objectief nieuws.

wat een onzin
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  woensdag 14 december 2005 @ 20:34:00 #21
94405 Tarak
pi_33081277
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Steijn het volgende:
Ik heb nog wel wat leuke metal-nummers van Zyklon-B en consorten voor ze, een huiveringwekkende reportage was het inderdaad.
Laibach is wel leuk!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_33081323
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

wat een onzin

Dat zeg je zeker omdat je links bent, right?
Verwijderd door Admin.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:35:00 #23
94405 Tarak
pi_33081335
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

wat een onzin
Helaas niet.
pi_33081344
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
ontken je hierbij de holocaust?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33081402
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ontken je hierbij de holocaust?
Wat een conclusie.