de excuus-negerquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
Zojuist op het Journaal. Een item over rechts-extremistische incidenten gepleegd door jongeren. Deze jongeren behoren tot de zogenaamde gabbercultuur en ontmoeten elkaar op housefeesten waar muziek gedraaid wordt met rechts-ectremistische teksten.
Nou weet ik dat er geen lekkere gasten rondlopen in de gabberscene, maar om nou elke gabber per defenitie als racist te betitelen![]()
Verder heb ik nog nooit een hardcoreplaat gehoord die rechts-extremistische teksten bevatte, laat staan dat ze zulke platen op hardcore-feesten. Het enige waarvan ik weet dat ze bestaan zijn wat suffe hobby-knutsels met vocalen van adolf er in die op p2p ntwerken rondzwerven en die zijn dan zgn gemaakt door Rotterdam Terror Corps (waar een neger in zit), terwijl ze gewoon gemaakt zijn door een Kale eddie uit vinkeveen die er een bekende artiestnaam aan geeft
Wat een wan-journalistiek bij het NOS
en dat terwijl de groep uit 2 personen bestaatquote:
Laat ze dan eerst eens hun huiswerk doen voor ze erover berichten: ze brengen het alsof elke gabber rechts-extremist is en op de feesten de hele nacht wordt opgeroepen tot racismequote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel eens zulke liedjes gehoord, het is gewoon de hardcore variant van nazirock. Teksten met verwijzingen naar gaskamers en dergelijke.
Binnen de hardcorescene is het marginaal voorzover ik weet. Het zijn vooral de populaire feesten waar veel foute figuren opaf komen, die worden dan ook structureel 'wazi's' genoemd: wannbe-nazi's.
Dat er binnen de gabber relatief veel rechtsextremisme voorkomt is bij de meeste mensen al jaren bekend, het is niet meer dan logisch dat zelfs de NOS er dan een keer achter komt.
Dat is nu eenmaal hoe het er bij de NOS aan toe gaat. Men weet niet beter of is erg kort door de bocht. Iedereen moet het snappen hè?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Laat ze dan eerst eens hun huiswerk doen voor ze erover berichten: ze brengen het alsof elke gabber rechts-extremist is en op de feesten de hele nacht wordt opgeroepen tot racisme
hoe geef je de onwetende burger thuis op de bank een verkeed beeld
tja, hangt er ook vanaf of het een heel groot event was of nietquote:Op woensdag 14 december 2005 18:26 schreef Paran0id het volgende:
Wat een crap, dacht dat de media dit toch wel onderhand wist. Zo is er bijvoorbeeld een tijd terug nog in Eindhoven het feest Hardcore Against Racism geweest. Maar dan is de NOS in geen velden of wegen te bekennen![]()
behoorlijk grootquote:Op woensdag 14 december 2005 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tja, hangt er ook vanaf of het een heel groot event was of niet
Dat nr van "rtc" kankerjodenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
Zojuist op het Journaal. Een item over rechts-extremistische incidenten gepleegd door jongeren. Deze jongeren behoren tot de zogenaamde gabbercultuur en ontmoeten elkaar op housefeesten waar muziek gedraaid wordt met rechts-extremistische teksten.
Nou weet ik dat er geen lekkere gasten rondlopen in de gabberscene, maar om nou elke gabber per defenitie als racist te betitelen![]()
Verder heb ik nog nooit een hardcoreplaat gehoord die rechts-extremistische teksten bevatte, laat staan dat ze zulke platen op hardcore-feesten. Het enige waarvan ik weet dat ze bestaan zijn wat suffe hobby-knutsels met vocalen van adolf er in die op p2p ntwerken rondzwerven en die zijn dan zgn gemaakt door Rotterdam Terror Corps (waar een neger in zit), terwijl ze gewoon gemaakt zijn door een Kale eddie uit vinkeveen die er een bekende artiestnaam aan geeft
Wat een wan-journalistiek bij het NOS
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
Ah, het is nieuws van de Anne Frankstichting.....deze gesubsidieerde dependance van Groen Links kun je natuurlijk niet serieus nemen als brenger van objectief nieuws.
Laibach is wel leuk!!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Steijn het volgende:
Ik heb nog wel wat leuke metal-nummers van Zyklon-B en consorten voor ze, een huiveringwekkende reportage was het inderdaad.
Helaas niet.quote:
ontken je hierbij de holocaust?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
Ah, het is nieuws van de Anne Frankstichting.....deze gesubsidieerde dependance van Groen Links kun je natuurlijk niet serieus nemen als brenger van objectief nieuws.
Wat een conclusie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |