de excuus-negerquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
Zojuist op het Journaal. Een item over rechts-extremistische incidenten gepleegd door jongeren. Deze jongeren behoren tot de zogenaamde gabbercultuur en ontmoeten elkaar op housefeesten waar muziek gedraaid wordt met rechts-ectremistische teksten.
Nou weet ik dat er geen lekkere gasten rondlopen in de gabberscene, maar om nou elke gabber per defenitie als racist te betitelen![]()
Verder heb ik nog nooit een hardcoreplaat gehoord die rechts-extremistische teksten bevatte, laat staan dat ze zulke platen op hardcore-feesten. Het enige waarvan ik weet dat ze bestaan zijn wat suffe hobby-knutsels met vocalen van adolf er in die op p2p ntwerken rondzwerven en die zijn dan zgn gemaakt door Rotterdam Terror Corps (waar een neger in zit), terwijl ze gewoon gemaakt zijn door een Kale eddie uit vinkeveen die er een bekende artiestnaam aan geeft
Wat een wan-journalistiek bij het NOS
en dat terwijl de groep uit 2 personen bestaatquote:
Laat ze dan eerst eens hun huiswerk doen voor ze erover berichten: ze brengen het alsof elke gabber rechts-extremist is en op de feesten de hele nacht wordt opgeroepen tot racismequote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel eens zulke liedjes gehoord, het is gewoon de hardcore variant van nazirock. Teksten met verwijzingen naar gaskamers en dergelijke.
Binnen de hardcorescene is het marginaal voorzover ik weet. Het zijn vooral de populaire feesten waar veel foute figuren opaf komen, die worden dan ook structureel 'wazi's' genoemd: wannbe-nazi's.
Dat er binnen de gabber relatief veel rechtsextremisme voorkomt is bij de meeste mensen al jaren bekend, het is niet meer dan logisch dat zelfs de NOS er dan een keer achter komt.
Dat is nu eenmaal hoe het er bij de NOS aan toe gaat. Men weet niet beter of is erg kort door de bocht. Iedereen moet het snappen hè?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Laat ze dan eerst eens hun huiswerk doen voor ze erover berichten: ze brengen het alsof elke gabber rechts-extremist is en op de feesten de hele nacht wordt opgeroepen tot racisme
hoe geef je de onwetende burger thuis op de bank een verkeed beeld
tja, hangt er ook vanaf of het een heel groot event was of nietquote:Op woensdag 14 december 2005 18:26 schreef Paran0id het volgende:
Wat een crap, dacht dat de media dit toch wel onderhand wist. Zo is er bijvoorbeeld een tijd terug nog in Eindhoven het feest Hardcore Against Racism geweest. Maar dan is de NOS in geen velden of wegen te bekennen![]()
behoorlijk grootquote:Op woensdag 14 december 2005 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tja, hangt er ook vanaf of het een heel groot event was of niet
Dat nr van "rtc" kankerjodenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
Zojuist op het Journaal. Een item over rechts-extremistische incidenten gepleegd door jongeren. Deze jongeren behoren tot de zogenaamde gabbercultuur en ontmoeten elkaar op housefeesten waar muziek gedraaid wordt met rechts-extremistische teksten.
Nou weet ik dat er geen lekkere gasten rondlopen in de gabberscene, maar om nou elke gabber per defenitie als racist te betitelen![]()
Verder heb ik nog nooit een hardcoreplaat gehoord die rechts-extremistische teksten bevatte, laat staan dat ze zulke platen op hardcore-feesten. Het enige waarvan ik weet dat ze bestaan zijn wat suffe hobby-knutsels met vocalen van adolf er in die op p2p ntwerken rondzwerven en die zijn dan zgn gemaakt door Rotterdam Terror Corps (waar een neger in zit), terwijl ze gewoon gemaakt zijn door een Kale eddie uit vinkeveen die er een bekende artiestnaam aan geeft
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
Ah, het is nieuws van de Anne Frankstichting.....deze gesubsidieerde dependance van Groen Links kun je natuurlijk niet serieus nemen als brenger van objectief nieuws.
Laibach is wel leuk!!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Steijn het volgende:
Ik heb nog wel wat leuke metal-nummers van Zyklon-B en consorten voor ze, een huiveringwekkende reportage was het inderdaad.
Helaas niet.quote:
ontken je hierbij de holocaust?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
Ah, het is nieuws van de Anne Frankstichting.....deze gesubsidieerde dependance van Groen Links kun je natuurlijk niet serieus nemen als brenger van objectief nieuws.
Wat een conclusie.quote:
daarover heeft hij NIKS gezegd, dat probeer je ervan te maken. Dat deden linkse personen ook bij sjun, speedfreak1, aahikwordgek, johan_de_with, lemmeb, KrimziBeyaz, etc. waarvan akte.quote:
quote:
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/12/art0000200605CF.htmlquote:AMSTERDAM Lonsdale-jongeren krijgen na confrontaties met jonge moslims te snel het etiket dat ze de rellen begonnen zijn. Dat staat in de Monitor Racisme en Extremisme van de Anne Frank Stichting en de Universiteit Leiden.
De moslimjeugd kan ook confrontaties uitlokken, maar dat wordt niet genoeg onderzocht, concluderen de onderzoekers. Niet alle gabbers zijn racistisch of rechtsradicaal, staat in de monitor.
Daarin wordt gepleit voor evenwichtiger onderzoek na rellen met jonge moslims. De onderzoekers vinden verder dat op internet racisme veel te weinig wordt bestraft."Dat moet veranderen."
Moet ik hieruit opmaken dat het Journaal heel erg de feiten verdraaid, als ze de punten die de OP zegt alleen uit bovensttand stuk halen?quote:Het merk Lonsdale wordt regelmatig in verband gebracht met rechtsextremistische jongeren en heeft daarom een actie ontwikkeld om iedereen te laten zien dat Lonsdale niets met rechtsextremisme en racisme te maken heeft.
Het Lonsdalevraagstuk is primair een probleem van spanningen tussen autochtone en allochtone jongeren. In de praktijk gaat de aandacht vaak vooral uit naar de rol van Lonsdalejongeren, terwijl die van allochtonen veel minder duidelijk wordt. Wat dit betreft is de benaming Lonsdalevraagstuk eenzijdig. Dat is één van de uitkomsten van een deelrapportage van de Monitor racisme & extremisme.
In de periode van 2001 tot augustus 2005 telden de onderzoekers 125 extreemrechtse gabbergroepen en ruim 200 incidenten, waarvan ongeveer 140 gewelddadige. Veel voorkomende uitingen van geweld zijn mishandelingen (41) en confrontaties (50) tussen autochtone en allochtonen. Bij deze confrontaties is de grens tussen dader- en slachtofferschap vaak niet helder. In veel gevallen is er sprake van een serie incidenten en van acties die reacties uitlokken.
De extreemrechtse Lonsdalegroepen variëren sterk van elkaar. Dat geldt zowel voor hun omvang als voor hun racistische of extremistische gehalte. Anders dan wel wordt beweerd is het Lonsdalevraagstuk geen exclusief plattelandsverschijnsel, maar komt het ook in de steden voor.
Brede waaier
Het Lonsdalevraagstuk is een brede waaier: er zijn verschillende verschijningsvormen, diverse beoordelingen en er worden uiteenlopende inschattingen van de ernst van de problematiek gemaakt. Bij het zoeken naar oplossingen zouden betrokkenen hun inschattingen beter op elkaar dienen af te stemmen. Dit laatste geldt evenzeer voor de bestrijding van verschillende vormen van radicalisme, in het bijzonder islamistisch radicalisme en rechtstradicalisme. Voorts kan worden geleerd van ervaringen met deradicalisering die in het buitenland zijn opgedaan.
In de rapportage Het Lonsdalevraagstuk –- geschreven onder eindredactie van Jaap van Donselaar –- wordt aandacht besteed aan telkens terugkerende vragen als, in hoeverre zijn Lonsdalejongeren racistisch of rechtsradicalistisch? Vormen extreemrechtse gabbers een jeugdcultuur of hebben we veeleer te maken met een vorm van jeugdcriminaliteit? Daarnaast wordt getracht getalsmatige inschattingen te maken van aantallen extreemrechtse gabbergroepen en incidenten. Ook wordt gekeken naar hoe er van uiteenlopende zijden op het Lonsdalevraagstuk is gereageerd.
Ken ze ook wel, DJ Adolf, Attack, Blue Eyed Devils, Bound for Glory, Bully Boys, Division S, Neohate, Odin's Law, Zillertaler Türkenjäger, Das Reich, Storm... Zeer geschikt om mensen te shockeren. Maar dat maakt me nog geen gabber of racist. (hoogstens een provocateurquote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DJ adolf en RTC zijn cool
Gelukkig kan jij nog relativerenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef ZureMelk het volgende:
Hier wordt dus gemeenschapsgeld ongeoorloofd gebruikt. Het bewijs is geleverd dus moeten er zware sancties volgen tegen de NOS. Ik ben ervan overtuigd dat ze nooit objectief nieuws zullen gaan brengen dus de enige optie die ik zie is het totaal intrekken van alle overheidssteun.
ik ontken niet dat het Journaal een links bolwerk isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker omdat je links bent, right?
Wanneer Peter d'Hamecourt op het scherm verschijnt krijg ik toch een andere indruk.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ontken niet dat het Journaal een links bolwerk is
Inderdaad. Aan Fox News heb ik ook een hekel, maar daar kan ik me niet druk over maken. Wanneer het de PO betreft zie ik al m'n euro's gaan naar dingen waar ik niet achter sta, integendeel, ik heb liever geen linkse propaganda.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef ZureMelk het volgende:
De publieke omroepen voeren al langer een hetze tegen de hardcore.
Het probleem is dat het een autochtone jongerencultuur is en dat is reden voor de publieken om het te proberen kapot te maken.
Dit was een schandalig leugenachtig item op het NOS journaal waarin ze uit het onderzoek van de zeeeeer linkse monitor racisme en Anne Frank stichting selectief informatie halen.
Het kwam ermin of meer volgens het NOS op neer dat gabbers racisten zijn die naar racistische muziek luisteren. Op het eind voegden ze nog even terloopstoe dat ook wel eens allochtonen ruzie zoeken maar de boodschap was duidelijk. En die boodschap stond dus niet in hun bron maar die hebben ze zelf verzonnen.
Op hardcorefeesten wordt naar mijn weten nooit racistische muziek gedraaid. Misschien op hele kleine schaal op illegale feestjes maar als dat al zou bestaan is het hoogstens marginaal aangezien er waarschijnlijk niet eens genoeg racistische hardcoremuziek is om meer dan een uur te vullen.
Het is duidelijk dat het NOS journaal bewust staat te liegen uit propagandadoeleinden.
Dit is zeer ernstig. Dit wordt betaald met ons belastinggeld. Dit mag dus niet misbruikt worden voor linkse propaganda. Naar mijn weten mag dit alleen tijdens de zendtijd politieke partijen of door er zelf voor te betalen tijdens de reclame.
Hier wordt dus gemeenschapsgeld ongeoorloofd gebruikt. Het bewijs is geleverd dus moeten er zware sancties volgen tegen de NOS. Ik ben ervan overtuigd dat ze nooit objectief nieuws zullen gaan brengen dus de enige optie die ik zie is het totaal intrekken van alle overheidssteun. De overheid hoort toch al geen televisie te (laten) maken. Dat is geen overheidstaak.
Inderdaad, commerciëlen doen maar wat ze leuk vinden, maar bij de NOS zouden ander normen moeten gelden. Ik verwacht van de staatstelevisie (ja staatstelevisie want zonder de staat zouden ze niet kunen bestaan) niet dit soort leugens.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan Fox News heb ik ook een hekel, maar daar kan ik me niet druk over maken. Wanneer het de PO betreft zie ik al m'n euro's gaan naar dingen waar ik niet achter sta, integendeel, ik heb liever geen linkse propaganda.
Inderdaad, er werd letterlijk gezegd dat in hardcore muziek vaak racistische teksten zitten.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef ZureMelk het volgende:
Het kwam ermin of meer volgens het NOS op neer dat gabbers racisten zijn die naar racistische muziek luisteren.
Op hardcorefeesten wordt naar mijn weten nooit racistische muziek gedraaid. Misschien op hele kleine schaal op illegale feestjes maar als dat al zou bestaan is het hoogstens marginaal aangezien er waarschijnlijk niet eens genoeg racistische hardcoremuziek is om meer dan een uur te vullen.
Vervelend he, generalisatie?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Laat ze dan eerst eens hun huiswerk doen voor ze erover berichten: ze brengen het alsof elke gabber rechts-extremist is en op de feesten de hele nacht wordt opgeroepen tot racisme
RTC bestaat voor 50% uit zwarte mensen, verder heb je nog Bass D, The Rapist, DarkTwins, Paul Elstak en zijn MC, DJ Pagan, The mouth of madness, MC Ruffian, Gizmo, Darkraver en zo zijn er nog veel meer.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DJ adolf en RTC zijn cool
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:02 schreef JohnDope het volgende:
de problemen die nu worden geconstateerd hadden wij jaren geleden al opgelost![]()
Alsof we die linkse rakkers van de vara kunnen geloven.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef Reticulin het volgende:
Vanavond een item in "de leugen regeert" hierover
er zijn twee hardcore-dj's uitgenodigd en het wordt live uitgezonden, dus ik weet niet in hoeverre jij denkt dat het gemanipuleerd gaat worden maar ik denk dat dat nogal mee zal vallen...quote:Op donderdag 15 december 2005 17:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Alsof we die linkse rakkers van de vara kunnen geloven.
Loop zelf sinds 95 mee en hoewel ik het tegenwoordig meer op techno en hele specifieke stromingen binnen de hardcore heb kom ik nog steeds op hardcore feesten.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel eens zulke liedjes gehoord, het is gewoon de hardcore variant van nazirock. Teksten met verwijzingen naar gaskamers en dergelijke.
Binnen de hardcorescene is het marginaal voorzover ik weet. Het zijn vooral de populaire feesten waar veel foute figuren opaf komen, die worden dan ook structureel 'wazi's' genoemd: wannbe-nazi's.
Dat er binnen de gabber relatief veel rechtsextremisme voorkomt is bij de meeste mensen al jaren bekend, het is niet meer dan logisch dat zelfs de NOS er dan een keer achter komt.
Als het goed is zullen dat DJ Paul Elstak en DJ Ruffneck zijn , en idd die weten wel waarover ze praten. Daarnaast zijn er nog wat andere dj's/producers aanwezig, oa DJ Niel ( http://www.discogs.com/artist/DJ+Niel ).quote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef Reticulin het volgende:
[..]
er zijn twee hardcore-dj's uitgenodigd en het wordt live uitgezonden, dus ik weet niet in hoeverre jij denkt dat het gemanipuleerd gaat worden maar ik denk dat dat nogal mee zal vallen...
ophidian en ruffneck komen en idd nog wat anderen, ik ben er ook bij vanavondquote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef Sassie het volgende:
[..]
Als het goed is zullen dat DJ Paul Elstak en DJ Ruffneck zijn , en idd die weten wel waarover ze praten. Daarnaast zijn er nog wat andere dj's/producers aanwezig, oa DJ Niel ( http://www.discogs.com/artist/DJ+Niel ).
M'n moeder zei het me al: "Jij hebt geen aanleg voor parodie"quote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef Reticulin het volgende:
[..]
er zijn twee hardcore-dj's uitgenodigd en het wordt live uitgezonden, dus ik weet niet in hoeverre jij denkt dat het gemanipuleerd gaat worden maar ik denk dat dat nogal mee zal vallen...
excuus, je opmerking was te typisch fok! en zonder smiley erachter begrijp ik dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 december 2005 18:00 schreef Doderok het volgende:
[..]
M'n moeder zei het me al: "Jij hebt geen aanleg voor parodie"![]()
we gaan gekke bekken trekken naar de camera en de hele tijd "hakkuuuuh" roepen, dat wordt immers van ons verwacht toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
dus we gaan een potje knallen bij de Nos?
88!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
misschien kan je nog wat pillen of speed verpatsen daar mang. Sieg heil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Die Belgen lopen gewoon achter.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Loop zelf sinds 95 mee en hoewel ik het tegenwoordig meer op techno en hele specifieke stromingen binnen de hardcore heb kom ik nog steeds op hardcore feesten.
Dat rechts extremistische is vrij regio gebonden. In Amsterdam of Utrecht worden mensen die iets te rechts gekleed gaan in de regel aan alle kanten bespuugd, geschopt en geslagen (waar ondergetekende met plezier aan meedeed en nog doet, white power kettingen e.d. zijn het haasje). Daar zie je ze ook zeer zelden. In Limburg, Friesland en bepaalde delen van Brabant is het vrij normaal ja. En dat is nu meer zo dan vroeger.
Vroeger was er wel wat rechts sentiment. Maar toen was je 15-18 jaar oud, uit de Bos en Lommer en had je voor het eerst ook je groeppie. Had niet zo veel om het lijf.
Maar de muziek zelf heeft met rechts extremisme geen moer te maken. Wie zegt van wel weet niet waar die over praat.
idd en het komt zo goed als nooit voor, dus bullshit en het wordt ook zeker niet op hardcoreparties gedraaid of dacht je dat er dan nog hardcoreparties in de jaarbeurs, het beursgebouw en de rai gegeven mochten worden?quote:
whehehe je zegt zelf dat er geen lekkere gasten rondlopen maar je wordt boos op het journaal dat ze generaliserenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
hij zegt toch niet dat er alleen maar foute gasten rondlopen of wel soms?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
whehehe je zegt zelf dat er geen lekkere gasten rondlopen maar je wordt boos op het journaal dat ze generaliseren
Het NOS Journaal zei toch niet dat ALLE gabbers racisten zijn of wel soms ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Reticulin het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat er alleen maar foute gasten rondlopen of wel soms?
euh...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Het NOS Journaal zei toch niet dat ALLE gabbers racisten zijn of wel soms ?![]()
nee hij zegt dat er geen lekkere gasten rondlopen ze zijn dus allemaal smerig ... oidquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Reticulin het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat er alleen maar foute gasten rondlopen of wel soms?
Denk dat je jezelf vergist met Sbs6 en Talpa..quote:Op woensdag 14 december 2005 18:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal hoe het er bij de NOS aan toe gaat. Men weet niet beter of is erg kort door de bocht. Iedereen moet het snappen hè?![]()
*kuch* Europa, best belangrijk *kuch*quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef ZureMelk het volgende:
Het is duidelijk dat het NOS journaal bewust staat te liegen uit propagandadoeleinden.
ik ben echt te fanatiek met dit onderwerp, dit is al de tweede opmerking waarvan de humor me ontgaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij zegt dat er geen lekkere gasten rondlopen ze zijn dus allemaal smerig ... oid
maar goed, het was een grapje, haha enzo
Om niet te beginnen over het feit dat Nazis neerkeken op kale mensen. Was een symbool van uitgestoten worden door de maatschappij.quote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
wel komisch als je erover nadenkt .. extreem rechtse dodo's die zich gabber noemen weten niet eens dat gabber een joods woord is .. ben benieuwd als ze dit te weten komen hoe ze zich zullen gaan noemen daar ' lonsdale ' ook al een niet-blank kledingmerk is
Ze hadden het zo moeten formuleren:quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:56 schreef Reticulin het volgende:
"Wij weten dat niet alle gabbers rechts-extremistische racisten zijn.
Hou dat in gedachte de volgende keer dat het over een andere groep mensen gaat.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben wel eens op zon party geweest ja, jij duidelijk nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef dedoorroker het volgende:
Wel eens op zown party geweest?
Geen 1 buitenlander dat zegt genoeg ...
Dus als er geen buitenlanders komen dan zijn het gelijk rechts-extremisten.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef dedoorroker het volgende:
Weleens bij een concert van Normaal, BZN, of Jan Smit geweest? Is ook geen buitenlander te bekennen...smaken verschillen nou eenmaal...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef dedoorroker het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef rayteon het volgende:
Hou dat in gedachte de volgende keer dat het over een andere groep mensen gaat.
Met dat verschil dat als Marokkanen het doen iedereen erover heen valt dat het 'te schandalig voor woorden is' en als het in nationalistische gabberhouse voorkomt het ineens niet meer zo erg is blijkbaar, als ik dit topic lees.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wat ik hier ook nog niet gelezen heb is dat 80% van alle samples (texten) uit Hip Hop-nummers komt.
En we weten allemaal dat Hip Hop is heel racistisch is...
Dat er wat van die paupertjes zijn die lekker met fruityloops een nazi-hardcore nummertje in elkaar draaien, tja, wat doe je eraan? Beetje te vergelijken met rel Marrokaantjes die een anti-Hirsi Ali rap opnemen met de mediaplayer. Die schaal is het.
Het is trouwens allebei kutmuziek, zowel de extremen als de mainstream. Maar dat ff offtopicquote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met dat verschil dat als Marokkanen het doen iedereen erover heen valt dat het 'te schandalig voor woorden is' en als het in nationalistische gabberhouse voorkomt het ineens niet meer zo erg is blijkbaar, als ik dit topic lees.
spreek voor jezelf...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met dat verschil dat als Marokkanen het doen iedereen erover heen valt dat het 'te schandalig voor woorden is' en als het in nationalistische gabberhouse voorkomt het ineens niet meer zo erg is blijkbaar, als ik dit topic lees.
Daar moest ik ook wel om lachen jaquote:Op donderdag 22 december 2005 18:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
spreek voor jezelf...
'met je dichtgenaaide snee bij de kanker vvd'![]()
geweldig vind ik het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |