*kuch* Europa, best belangrijk *kuch*quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef ZureMelk het volgende:
Het is duidelijk dat het NOS journaal bewust staat te liegen uit propagandadoeleinden.
ik ben echt te fanatiek met dit onderwerp, dit is al de tweede opmerking waarvan de humor me ontgaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij zegt dat er geen lekkere gasten rondlopen ze zijn dus allemaal smerig ... oid
maar goed, het was een grapje, haha enzo
Om niet te beginnen over het feit dat Nazis neerkeken op kale mensen. Was een symbool van uitgestoten worden door de maatschappij.quote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
wel komisch als je erover nadenkt .. extreem rechtse dodo's die zich gabber noemen weten niet eens dat gabber een joods woord is .. ben benieuwd als ze dit te weten komen hoe ze zich zullen gaan noemen daar ' lonsdale ' ook al een niet-blank kledingmerk is
Ze hadden het zo moeten formuleren:quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:56 schreef Reticulin het volgende:
"Wij weten dat niet alle gabbers rechts-extremistische racisten zijn.
Hou dat in gedachte de volgende keer dat het over een andere groep mensen gaat.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een wan-journalistiek bij het NOS
ik ben wel eens op zon party geweest ja, jij duidelijk nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef dedoorroker het volgende:
Wel eens op zown party geweest?
Geen 1 buitenlander dat zegt genoeg ...
Dus als er geen buitenlanders komen dan zijn het gelijk rechts-extremisten.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef dedoorroker het volgende:
Weleens bij een concert van Normaal, BZN, of Jan Smit geweest? Is ook geen buitenlander te bekennen...smaken verschillen nou eenmaal...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef dedoorroker het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef rayteon het volgende:
Hou dat in gedachte de volgende keer dat het over een andere groep mensen gaat.
Met dat verschil dat als Marokkanen het doen iedereen erover heen valt dat het 'te schandalig voor woorden is' en als het in nationalistische gabberhouse voorkomt het ineens niet meer zo erg is blijkbaar, als ik dit topic lees.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wat ik hier ook nog niet gelezen heb is dat 80% van alle samples (texten) uit Hip Hop-nummers komt.
En we weten allemaal dat Hip Hop is heel racistisch is...
Dat er wat van die paupertjes zijn die lekker met fruityloops een nazi-hardcore nummertje in elkaar draaien, tja, wat doe je eraan? Beetje te vergelijken met rel Marrokaantjes die een anti-Hirsi Ali rap opnemen met de mediaplayer. Die schaal is het.
Het is trouwens allebei kutmuziek, zowel de extremen als de mainstream. Maar dat ff offtopicquote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met dat verschil dat als Marokkanen het doen iedereen erover heen valt dat het 'te schandalig voor woorden is' en als het in nationalistische gabberhouse voorkomt het ineens niet meer zo erg is blijkbaar, als ik dit topic lees.
spreek voor jezelf...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met dat verschil dat als Marokkanen het doen iedereen erover heen valt dat het 'te schandalig voor woorden is' en als het in nationalistische gabberhouse voorkomt het ineens niet meer zo erg is blijkbaar, als ik dit topic lees.
Daar moest ik ook wel om lachen jaquote:Op donderdag 22 december 2005 18:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
spreek voor jezelf...
'met je dichtgenaaide snee bij de kanker vvd'![]()
geweldig vind ik het!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |