abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33066068
quote:
Holocaust is een 'mythe'

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft verbaal opnieuw de aanval geopend op Israël en de joden. De holocaust (jodenvernietiging in de Tweede Wereldoorlog) is een "mythe" en de joodse staat moet maar worden verplaatst naar Europa of Noord-Amerika, aldus de ultraconservatief.
"Ze hebben hebben een verhaal verzonnen onder de naam 'Slachting van de Joden' en ze hebben dit boven God, religie en de profeten zelf geplaatst", zei Ahmadinejad woensdag ten overstaan van een grote mensenmenigte in de zuidoostelijke stad Zahedan. De toespraak werd rechtsstreeks op de Iraanse staatstelevisie uitgezonden.

Sinds zijn aantreden in augustus heeft Ahmadinejad al een paar keer een internationale rel veroorzaakt door omstreden uitlatingen. Zo noemde hij Israël een "tumor" dat "van de kaart geveegd moet worden". Ook trok hij de holocaust eerder al openlijk in twijfel.

Israël heeft de uitspraken direct verworpen.
BRON

Ziek! Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Iran aangevallen wordt.

pi_33066365
ik hoop gauw genoeg.
idioten.
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33066394
Wow, Iran ligt wel op ramkoers met Israel en de VS zeg. Niet tof.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33066477
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef more het volgende:

[..]

BRON

Ziek! Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Iran aangevallen wordt.
Gelukkig zijn dit soort uitspraken strafbaar.
Het is gewoon walgelijk om de overlevenden ook nog eens in de grond te trappen met dit soort populistisch geblaat op nota bene een staatstelevisie.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33066554
Clean Sweep over Iran, goed idee! [14.gif]
pi_33066566
Dit soort uitspraken worden wel vaker gedaan door anti-Israel mensen. Niet iets om wakker van te liggen.

Op oorlog draait het ook niet uit.

Israel zal geen zware aanval op Iran uitvoeren. Iran is net ff wat groter dan de landen waar Israel echt oorlog mee heeft gehad. Israel zou hoogstens iets kunenn bombarderen daar, meer niet.
Iran zou Israel niet aanvallen, daar ze geen zin in oorlog zullen hebben.
  woensdag 14 december 2005 @ 10:44:51 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33066584
Schopje POL -> NWS
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33066585
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

ehm, daar niet ljkt me.
pi_33066605
De waarheid zal niet gewaardeerd worden door de VS, vermoed ik.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_33066610
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja gelukkig wel he, anders zou die gast zomaar vrijuit gaan nu. O wacht dat gaat hij ook
quote:
Het is gewoon walgelijk om de overlevenden ook nog eens in de grond te trappen met dit soort populistisch geblaat op nota bene een staatstelevisie.
Walgelijk of niet, er zijn genoeg mensen het met hem eens. Het is maar net wat je op school leert natuurlijk. Islamitisch onderwijs kan je nou eenmaal moeilijk betichten van objectiviteit.
Big dick.
  woensdag 14 december 2005 @ 10:49:30 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33066684
Vent is gewoon compleet gestoord, hoe hebben ze hem óóit kunnen kiezen, het land ging heel langzaam maar zeker de goede kant op
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33066764
Wat een mietje die president. Geen woorden, maar daden zeg ik!
(dan zullen wel zien hoe snel ze van de kaart geveegd worden)
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_33066776
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Dagonet het volgende:
Vent is gewoon compleet gestoord, hoe hebben ze hem óóit kunnen kiezen, het land ging heel langzaam maar zeker de goede kant op
Vanwege het uitsluiten van alle kandidaten die maar enigszins progressief waren?

Dat Khatami het niet is geworden is mij ook een raadsel, maar goed, dat soort dingen zijn goed te regelen in 3e wereld landen.
Big dick.
pi_33066980
quote:
Islamitisch onderwijs kan je nou eenmaal moeilijk betichten van objectiviteit
zolang alles maar in hun straatje past.
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33067185
Lijkt wel of iedereen weer op de kruistochten zit te wachten.
'The Less you know, The more you believe'
  woensdag 14 december 2005 @ 11:11:57 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33067187
Wat doet iedereen weer apatisch zeg. In het kader van "de vrijheid van meningsuiting" mag hij dit toch wel zeggen. De holocaust heeft wel degelijk plaatsgevonden, geen discussie over mogelijk, hoogstens kan men het aantal slachoffers in twijfel trekken, maar dat is in principe irrelevant. Toch kan men niet ontkennen dat een grote groep dat hele holocaust gebeuren tot op de bodem hebben uitgemelkt. Er zijn "joden" die hier nog steeds (financieel) voordeel van trekken door telkens weer in de slachtoffer rol te duiken, en eigenlijk is dat best wel ziek als je ziet hoe die mensen tussen 40-45 een gruwelijke gasbare dood zijn gestorven, mensonterend als je het mij vraagt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33067237
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doet iedereen weer apatisch zeg. In het kader van "de vrijheid van meningsuiting" mag hij dit toch wel zeggen. De holocaust heeft wel degelijk plaatsgevonden, geen discussie over mogelijk, hoogstens kan men het aantal slachoffers in twijfel trekken, maar dat is in principe irrelevant. Toch kan men niet ontkennen dat een grote groep dat hele holocaust gebeuren tot op de bodem hebben uitgemelkt. Er zijn "joden" die hier nog steeds (financieel) voordeel van trekken door telkens weer in de slachtoffer rol te duiken, en eigenlijk is dat best wel ziek als je ziet hoe die mensen tussen 40-45 een gruwelijke gasbare dood zijn gestorven, mensonterend als je het mij vraagt.
Je zou een punt hebben als dit is wat hij zegt. Echter:
quote:
"Ze hebben hebben een verhaal verzonnen"
Niks nuancering, noppes. Gewoon keihard holocaustontkenning, niks meer of minder.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33067267

een plaatje van de beste man. Ben ik de enige die hem er echt als een schooier uit vindt zien?

OT: Blaffende honden bijten niet
  woensdag 14 december 2005 @ 11:20:34 #19
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_33067386
Die gast schreeuwt om aandacht, meer niet.
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 14 december 2005 @ 11:21:35 #20
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_33067421

Dit zegt genoeg
Where law ends, tyrrany begins.
pi_33067441
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Dagonet het volgende:
Tja, alle hervormingen die waren doorgevoerd de laatste jaren waarbij de mensen een tikkie meer vrijheid kregen zijn inmiddels weer teruggedraaid. En inderdaad zoals iemand zei: als de andere kandidaten minder vrijheid wordt gegeven of wie weet zijn de stembriefjes wel vervalst of weet ik ut...

Hij moet vooral zo doorgaan, krijgen de VS en Israel toch nog hun zin.... laat staan dat iemand dan een probleem heeft met mogelijk akties.
pi_33067607
quote:
Wat doet iedereen weer apatisch zeg. In het kader van "de vrijheid van meningsuiting" mag hij dit toch wel zeggen. De holocaust heeft wel degelijk plaatsgevonden, geen discussie over mogelijk, hoogstens kan men het aantal slachoffers in twijfel trekken, maar dat is in principe irrelevant.
²
In een land waar alle media onder controle staat van de staat zijn dit soort uitlatingen levensgevaarlijk. Propaganda om steun te krijgen voor een inval in Israel.
quote:
Toch kan men niet ontkennen dat een grote groep dat hele holocaust gebeuren tot op de bodem hebben uitgemelkt. Er zijn "joden" die hier nog steeds (financieel) voordeel van trekken door telkens weer in de slachtoffer rol te duiken, en eigenlijk is dat best wel ziek als je ziet hoe die mensen tussen 40-45 een gruwelijke gasbare dood zijn gestorven, mensonterend als je het mij vraagt.
Ik vind niet dat jij als moslim zijnde anderen mag betichten van het vervullen van een slachtofferrol, maar goed, wie ben ik.
Big dick.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:29:47 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33067640
hij moet vooral zo doorgaan. zal hem veel vrienden opleveren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33067707
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ja gelukkig wel he, anders zou die gast zomaar vrijuit gaan nu. O wacht dat gaat hij ook
[..]
Ja ja ja, ik was het woordje "hier" vergeten...
quote:
Walgelijk of niet, er zijn genoeg mensen het met hem eens.
Daarom is het ook een populistische uitspraak. Als hij daar ging staan verkondigen dat ze toch allemaal wel meevallen, die joden, dan zou hij niet geloofwaardig overkomen en zichzelf ook niet echt geliefder maken.
quote:
Het is maar net wat je op school leert natuurlijk. Islamitisch onderwijs kan je nou eenmaal moeilijk betichten van objectiviteit.
Wat heeft islamitisch onderwijs in Nederland hiermee te maken?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33067884
quote:

²
Uh, hallo. Dat zijn herstelbetalingen voor bijvoorbeeld hun geconfisqueerde bezittingen. Mensenlevens en leed is niet te vergoeden.
Het is te gek voor woorden dat er hele concerns zijn in Duitsland die nog altijd weigeren smartegeld te betalen oor het feit dat ze toen joodse dwangarbeiders zich hebben laten doodwerken. Natúúrlijk moet dat -al was het maar symbolisch- vergoed worden.

Dat heet geen "voordeel trekken", misselijk figuur...

Wist je trouwens dat ons koningshuis nog altijd een kunstcollectie in bezit heeft uit die jaren van een overleden (omgebrachte) joodse kunstenaar die ze tot de dag van vandaag botweg weigeren terug te geven?
Wat voor boodschap geeft dat aan de nabestaanden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')