Ja, dat ga ik doen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Dagonet het volgende:
Jij ging slapen Klowjow
Alles voor de users!
Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo (quote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wat wil je nu dat ik doe? Hier een nieuwe OP fabriceren of het topic open gooien zodat ik het gelijk in het topic kan doen?
In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo ()heb ik er tussenuit gehaald...
Als je het even naleest en aangeeft wat je eventueel nog veranderd wil hebben, pas ik het aan en gooi ik hem open.
Aangepast en weer open.quote:Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef Tarak het volgende:
[..]
In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.
Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
Niemand verplicht je om in dat topic te kijken.quote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
Dank je wel!quote:
Doe jij alles alleen tegenwoordig?quote:
Ik heb het de laatste tijd buiten FOK! wat minder druk, in tegenstelling tot jou.quote:Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Doe jij alles alleen tegenwoordig?
quote:Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
KlowJow is mijn kloon, alles wat hij doet, doe ik eigenlijk.
De TT is misleidend.quote:Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.
Er staat een vraagteken in de TT.quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Ik vind het sowieso nietszeggende termen, al kan ik me wel vinden in je omschrijving. Uit de artikelen blijkt echter duidelijk om wie het gaat lijkt me zo. Daarbij is de enige bron die de slachtoffers benoemt in mijn ogen zo ongeloofwaardig dat wat mij betreft nog allerminst vast staat wie slachtoffer zijn en wie dader, en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.quote:Ten tweede is het slachtoffer niet radicaalrechts, maar extreemrechts.
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
En ook niet met de vele rechtsradicale users..
quote:DORDRECHT In de Dordtse Biesbosch is een bever omgekomen. Hij werd onder een boom verpletterd waar hij zelf aan had geknaagd. Het was een van de twee bevers in het Nationaal Park.
Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Ten tweede is het slachtoffer niet radicaalrechts, maar extreemrechts.
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
En ook niet met de vele rechtsradicale users..
Nee hoor... ik heb er geen GROTE moeite mee, maar het is wel fout.quote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef kLowJow het volgende:
en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.
Ik wist trouwens niet dat je zo'n moeite had met het op één hoop gooien van Wilders en stormfront..
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?quote:Op maandag 28 november 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...
Dat weet ik niet, ik ken hem niet, maar ik ga af op de site van Platform de Krijger. Stormfront is trouwens ook voornamelijk anti-semitisch, anti-kapitalistisch en tegen de huidige regering. Je ziet dat ook terug in bijvoorbeeld de NVU. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is. Hij wil best samenwerken met China of Noord-Korea. Als het maar anti-VS en anti-Israel is, dan is het best. De vijand van zijn vijand is zijn vriend.quote:Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?
Nazisme is extreemrechts..quote:Op maandag 28 november 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is.
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nazisme is extreemrechts..
Je kunt niet recht praten wat krom is.
Dat is de grote leugen van sommige radicaalrechtsen met extreme neigingen cq extreemrechtsen die zich distantiëren van nazisme : links de schuld geven van nazisme.
Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te makenquote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te maken![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.
Ja..ik denk het ook.quote:Op maandag 28 november 2005 13:19 schreef SCH het volgende:
Dat topic bloedt vanzelf dood Bluesdude, het is een mislukte linksbashpoging.![]()
jazeker wel...quote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
Het blijkt niet dat je het hebt gelezen, want je praat poep in plaats van dat je er inhoudelijk op ingaat. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk. Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.quote:Op maandag 28 november 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jazeker wel...
het is het liegen van sommige radicaalrechtsen met extremistische sympathietjes of het liegen van sommige extreemrechtsen die krampachtig niet gelijkgesteld willen worden met nazisme en maar al te graag 'links' wilt demoniseren.
Dat jij extreme neigingen hebt is al jaren duidelijk...o.a. was jij laatst voorstander van massamoorden dmv atoombommen op de Palestijnen. (Sizzler heeft dit geedit)
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
JIj bepaalt helemaal niets. Sterker nog, ik zag dat je onlangs weer tegen een ban bent aangelopen.quote:
Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.quote:Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk.
Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.quote:Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.quote:Op maandag 28 november 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
JIj bepaalt helemaal niets.
Je bepaalt echt niets hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.
Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.quote:Op maandag 28 november 2005 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.
Niet omdat het specifiek extreemrechts is, maar omdat het total nonsens is.
Komt dan met quotes van mijn hand of erken dat je maar zit te stigmatiseren.
[..]
Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.
Het is een zware belediging en verdachtmaking voor Wilders om jullie in een categorie radicaalrechts te zetten.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bepaalt echt niets hoor.
Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.quote:Op maandag 28 november 2005 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.quote:Op maandag 28 november 2005 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.
Maar iets van die discussie is nog wel te lezen: Asteroďde gaat inslaan. Ingrijpen?
Er staat niks jodenhaats in dat topic.
Heb je andere quotes van mijn hand waar anti-semitisme uit moet blijken..
Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..quote:Op maandag 28 november 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.
Je gaat er weer niet echt inhoudelijk op in, zoals we van je gewend zijn. Het is jammer dat jouw misselijkmakende posts door Sizzler verwijderd zijn. Natuurlijk is het goed dat misselijkmakende posts worden verwijderd, maar in dit geval hadden ze nog van nut kunnen zijn om jouw geheugen even wat op te frissen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..
Ook al weer zo'n extreem trekje van je... iemand anders terreursympathietjes in de schoenen schuiven en zelf pleiten voor genocide...![]()
Schijnheilig slachtoffershow van je.quote:Op maandag 28 november 2005 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal vast geen dag duren. De Gedachtenpolizei onder leiding van Bluesdude heeft je zo in een hokje gestopt.
Je probeert je er nu erg goedkoop uit te lullen door mijn argumenten te betitelen als een schijnheilige slachtoffershow. Dit alles om er voor te zorgen dat je er maar niet inhoudelijk op in hoeft te gaan. Een tactiek die je vaker gebruikt samen met je opperhoofd.quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Schijnheilig slachtoffershow van je.
Jij begon in dit topic mij te stigmatiseren als jodenhater..
Jij bent dus de echte gedachtepolitie.
Btw... een interessant topicitem..
Slachtofferrol en de neiging de vermeende daders te framen daarvoor.
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
Slachtofferrol en de neiging de vermeende daders te framen daarvoor.
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
Je blijft maar dit herhalen zonder bewijsvoering.quote:Op maandag 28 november 2005 14:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat je een Jodenhater bent staat buiten kijf.
Nee..jij verwerpt mijn inhoud.. en zelf blijf je maar door trollen mij een anti-semiet te noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je blijft maar niet inhoudelijk op het geschrevene ingaan. De argumentatie is al talloze malen gegeven, Bluesdude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |