Ja, dat ga ik doen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Dagonet het volgende:
Jij ging slapen Klowjow
Alles voor de users!
Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo (quote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wat wil je nu dat ik doe? Hier een nieuwe OP fabriceren of het topic open gooien zodat ik het gelijk in het topic kan doen?
In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo ()heb ik er tussenuit gehaald...
Als je het even naleest en aangeeft wat je eventueel nog veranderd wil hebben, pas ik het aan en gooi ik hem open.
Aangepast en weer open.quote:Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef Tarak het volgende:
[..]
In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.
Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
Niemand verplicht je om in dat topic te kijken.quote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
Dank je wel!quote:
Doe jij alles alleen tegenwoordig?quote:
Ik heb het de laatste tijd buiten FOK! wat minder druk, in tegenstelling tot jou.quote:Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Doe jij alles alleen tegenwoordig?
quote:Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
KlowJow is mijn kloon, alles wat hij doet, doe ik eigenlijk.
De TT is misleidend.quote:Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.
Er staat een vraagteken in de TT.quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Ik vind het sowieso nietszeggende termen, al kan ik me wel vinden in je omschrijving. Uit de artikelen blijkt echter duidelijk om wie het gaat lijkt me zo. Daarbij is de enige bron die de slachtoffers benoemt in mijn ogen zo ongeloofwaardig dat wat mij betreft nog allerminst vast staat wie slachtoffer zijn en wie dader, en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.quote:Ten tweede is het slachtoffer niet radicaalrechts, maar extreemrechts.
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
En ook niet met de vele rechtsradicale users..
quote:DORDRECHT In de Dordtse Biesbosch is een bever omgekomen. Hij werd onder een boom verpletterd waar hij zelf aan had geknaagd. Het was een van de twee bevers in het Nationaal Park.
Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Ten tweede is het slachtoffer niet radicaalrechts, maar extreemrechts.
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
En ook niet met de vele rechtsradicale users..
Nee hoor... ik heb er geen GROTE moeite mee, maar het is wel fout.quote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef kLowJow het volgende:
en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.
Ik wist trouwens niet dat je zo'n moeite had met het op één hoop gooien van Wilders en stormfront..
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?quote:Op maandag 28 november 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...
Dat weet ik niet, ik ken hem niet, maar ik ga af op de site van Platform de Krijger. Stormfront is trouwens ook voornamelijk anti-semitisch, anti-kapitalistisch en tegen de huidige regering. Je ziet dat ook terug in bijvoorbeeld de NVU. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is. Hij wil best samenwerken met China of Noord-Korea. Als het maar anti-VS en anti-Israel is, dan is het best. De vijand van zijn vijand is zijn vriend.quote:Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?
Nazisme is extreemrechts..quote:Op maandag 28 november 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is.
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nazisme is extreemrechts..
Je kunt niet recht praten wat krom is.
Dat is de grote leugen van sommige radicaalrechtsen met extreme neigingen cq extreemrechtsen die zich distantiëren van nazisme : links de schuld geven van nazisme.
Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te makenquote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te maken![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.
Ja..ik denk het ook.quote:Op maandag 28 november 2005 13:19 schreef SCH het volgende:
Dat topic bloedt vanzelf dood Bluesdude, het is een mislukte linksbashpoging.![]()
jazeker wel...quote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
Het blijkt niet dat je het hebt gelezen, want je praat poep in plaats van dat je er inhoudelijk op ingaat. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk. Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.quote:Op maandag 28 november 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jazeker wel...
het is het liegen van sommige radicaalrechtsen met extremistische sympathietjes of het liegen van sommige extreemrechtsen die krampachtig niet gelijkgesteld willen worden met nazisme en maar al te graag 'links' wilt demoniseren.
Dat jij extreme neigingen hebt is al jaren duidelijk...o.a. was jij laatst voorstander van massamoorden dmv atoombommen op de Palestijnen. (Sizzler heeft dit geedit)
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
JIj bepaalt helemaal niets. Sterker nog, ik zag dat je onlangs weer tegen een ban bent aangelopen.quote:
Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.quote:Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk.
Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.quote:Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.quote:Op maandag 28 november 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
JIj bepaalt helemaal niets.
Je bepaalt echt niets hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.
Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.quote:Op maandag 28 november 2005 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.
Niet omdat het specifiek extreemrechts is, maar omdat het total nonsens is.
Komt dan met quotes van mijn hand of erken dat je maar zit te stigmatiseren.
[..]
Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.
Het is een zware belediging en verdachtmaking voor Wilders om jullie in een categorie radicaalrechts te zetten.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bepaalt echt niets hoor.
Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.quote:Op maandag 28 november 2005 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.quote:Op maandag 28 november 2005 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.
Maar iets van die discussie is nog wel te lezen: Asteroďde gaat inslaan. Ingrijpen?
Er staat niks jodenhaats in dat topic.
Heb je andere quotes van mijn hand waar anti-semitisme uit moet blijken..
Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..quote:Op maandag 28 november 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.
Je gaat er weer niet echt inhoudelijk op in, zoals we van je gewend zijn. Het is jammer dat jouw misselijkmakende posts door Sizzler verwijderd zijn. Natuurlijk is het goed dat misselijkmakende posts worden verwijderd, maar in dit geval hadden ze nog van nut kunnen zijn om jouw geheugen even wat op te frissen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..
Ook al weer zo'n extreem trekje van je... iemand anders terreursympathietjes in de schoenen schuiven en zelf pleiten voor genocide...![]()
Schijnheilig slachtoffershow van je.quote:Op maandag 28 november 2005 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal vast geen dag duren. De Gedachtenpolizei onder leiding van Bluesdude heeft je zo in een hokje gestopt.
Je probeert je er nu erg goedkoop uit te lullen door mijn argumenten te betitelen als een schijnheilige slachtoffershow. Dit alles om er voor te zorgen dat je er maar niet inhoudelijk op in hoeft te gaan. Een tactiek die je vaker gebruikt samen met je opperhoofd.quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Schijnheilig slachtoffershow van je.
Jij begon in dit topic mij te stigmatiseren als jodenhater..
Jij bent dus de echte gedachtepolitie.
Btw... een interessant topicitem..
Slachtofferrol en de neiging de vermeende daders te framen daarvoor.
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
Slachtofferrol en de neiging de vermeende daders te framen daarvoor.
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
Je blijft maar dit herhalen zonder bewijsvoering.quote:Op maandag 28 november 2005 14:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat je een Jodenhater bent staat buiten kijf.
Nee..jij verwerpt mijn inhoud.. en zelf blijf je maar door trollen mij een anti-semiet te noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je blijft maar niet inhoudelijk op het geschrevene ingaan. De argumentatie is al talloze malen gegeven, Bluesdude.
Nu wordt het helemaal lollig. Trollen, roddelquote:Op maandag 28 november 2005 14:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee..jij verwerpt mijn inhoud.. en zelf blijf je maar door trollen mij een anti-semiet te noemen.
Jij begon met die roddel...
Het blijkt nergens uit dat topic ..het blijkt ook niet uit elk ander topic.
Daarom ben je ook niet in staat met quotes uit andere topics te komen als bewijsvoering.
Het is gewoon schelden en demoniseren wat je doet, in reactie op mijn verwijt aan je dat pleiten voor massamoord op de Palestijnen smerig is van je.
Ga wel door zo.... je weet niet dat je voor openmindede users zo overkomt als onbetrouwbaar en extremistisch.
Van wie weet jij datquote:
Het is in principe wel interessante info, met die kennis kunnen we voorkomen dezelfde fouten te maken, dus wat datte gaat kan ik het best hebben die info.quote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef sp3c het volgende:
dat lijken mij jouw zaken niet
Ik zit op mijn werk, is erg rustig nu.quote:Op maandag 28 november 2005 17:36 schreef natte-flamoes het volgende:
niks te doen, bansheeboy?
quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie dat SCH regelmatig een ban heeft, en dat velen een hekel aan hem (haar?) hebben, maar wat doet hij nou eigenlijk concreet fout?
Ik zie het nl. nooit.˛
Moslims zijn betrokken bij hun medemens, neem er een voorbeeld aanquote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef sp3c het volgende:
dat lijken mij jouw zaken niet
Om met Johan te spreken: dat is logisch. Jullie vertonen namelijk nogal wat overeenkomsten, en dan met name waar het rellen, trollen en extremisten bagatelliseren betreft. Alleen heeft SCH wat minder humor.quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie dat SCH regelmatig een ban heeft, en dat velen een hekel aan hem (haar?) hebben, maar wat doet hij nou eigenlijk concreet fout?
Ik zie het nl. nooit.˛
Ik bagatelisseer jou helemaal nietquote:Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Om met Johan te spreken: dat is logisch. Jullie vertonen namelijk nogal wat overeenkomsten, en dan met name waar het rellen, trollen en extremisten bagatelliseren betreft. Alleen heeft SCH wat minder humor.
Nazisme trok heilsoldaten aanquote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef sp3c het volgende:
als ik om mijn medemens betrokken was werkte ik wel bij het leger des heils
Daar heb je het al.quote:
dat ik niet betrokken ben maakt me nog geen naziquote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nazisme trok heilsoldaten aan
AMSTERDAM - Het idee van verzet van het Leger des Heils moet bijgesteld. Alleen majoor Bosshardt wist te voorkomen dat haar tehuis werd ingelijfd. Andere officieren waren niet zulke helden.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1133071289654.html
Nee man, jij bent een echte (heils) soldaatquote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ik niet betrokken ben maakt me nog geen nazi![]()
ik ben vet okquote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, jij bent een echte (heils) soldaat![]()
Ik had een voorsprongetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:09 schreef sp3c het volgende:
whehe ik zat ook al te zoeken, kwam niet verder dan 5 ofzo
quote:Op maandag 28 november 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.
quote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Natuurlijk is het goed dat misselijkmakende posts worden verwijderd, [...]
Vind je de "censuur" nou jammer of terecht?quote:Op maandag 28 november 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om met die quotes te komen omdat deze zijn verwijderd door een moderator. Terecht, want er waren wat misselijkmakende passages bij, afkomstig van jouw hand.
een walgelijke poging om mij in de hoek te duwen van de aanhangers van rassenleerquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is daar nou raar aan? Jij bent alleen maar te dom om het complot wat alle andere rassen tegen ons als blanke uberras hebben gesmeed te doorzien. En ook zie jij de vuile alliantie die links is aangegaan met de unterrassen niet. Maar het complot tegen het rechtse blanke ubermensch gaat diep hoor. Zelf de naamgeving van basischolen is een onderdeel van het plan om ons te onderwerpen als slaven van de Noord-Afrikaan en de andere vuile rassen.
Het is inderdaad wat scherp gesteld, maar daar komt het toch ongeveer op neer?quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
een walgelijke poging om mij in de hoek te duwen van de aanhangers van rassenleer![]()
Quote ook even de rest van m'n verhaal voordat alles totaal uit z'n verband wordt gerukt beste McC.quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
een walgelijke poging om mij in de hoek te duwen van de aanhangers van rassenleer![]()
goed, dit gaat door naar het andere feedback gedeelte.quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat scherp gesteld, maar daar komt het toch ongeveer op neer?
Goed, dan ga ik nu naar bed. Ik moet morgen nog werken enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
goed, dit gaat door naar het andere feedback gedeelte.
je zult er nog wel van horen
Ow ow, ik ben bang dat je uit je MOD-schap ontheven gaat worden Klowjowquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
goed, dit gaat door naar het andere feedback gedeelte.
je zult er nog wel van horen
Stel je niet aan. Je laat jezelf wel heel erg kennen. Wel uitdelen en niet kunnen incasseren. Je gedraagt je als een klein kind...quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:11 schreef McCarthy het volgende:
ik wil niemand een ban aansmeren. Ik wil gewoon dat klowjow zich gedraagt, zeker richting users, ook al is hij het er mee oneens.
een mod hoort niet uit te delenquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je laat jezelf wel heel erg kennen. Wel uitdelen en niet kunnen incasseren. Je gedraagt je als een klein kind...
dank jequote:KJ is nog aardig voor je. Want een paranoide xenofoob met waanideeen ben je. Elk normaal denkend mens die jouw posthistorie naloopt kan dat na gegaan. Het is dat je het allemaal wat intelligenter onderbouwt en wat beter tussen de regels door doet voorkomen dan de gemiddelde randdebiel met soort gelijke denkbeelden, anders had je al lang niet meer welkom geweest op Fok.
Waarom niet?quote:
nou als het aan mij had gelegen ...quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is dat je het allemaal wat intelligenter onderbouwt en wat beter tussen de regels door doet voorkomen dan de gemiddelde randdebiel met soort gelijke denkbeelden, anders had je al lang niet meer welkom geweest op Fok.
In sommige gevallen is censuur jammer, in sommige gevallen is het terecht. Je moet niet alles op één hoop vegen. Dat geldt ook voor je vergelijking. Misschien moet je eens solliciteren bij de fruitafdeling van de AH?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind je de "censuur" nou jammer of terecht?
En zijn de volgende quotes ook misselijkmakend en antisemitisch?
"Gewoon lekker nuken net zoals Israël."
"Ja, het wegvagen van Israël is ten alle tijde gerechtvaardigd."
Want als je hier "Israel" vervangt door "Palestina" dan heb je jouw uitspraken uit het topic waar ik posts heb weggeëdit.
Als het allemaal zo duidelijk was zat ik hier niet. Dat is het ironische aan heel deze affaire.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef sp3c het volgende:
ik weet het eigenlijk niet, ik ben meer van mening dat je een nieuw topic over dat figuur zou moeten maken maar als ik het zo lees dan houd het nogal verband met elkaar dan zou je weer moeten gaan mergen volgende week
de voorgestelde titel vind ik iig niet goed, je trekt al bij voorbaat conclusies aan de hand van een documantaire, je zegt zelf al dat je niet goed weet wat je met die gast aanmoet, voor hetzelfde geld is het gewoon een aivd infiltrant en dan slaat dat 'ongrijpbare' weer nergens op ... nu ga je er eigenlijk al vanuit dat hij eigenlijk een bad guy is en dat lijkt me nog lang niet bewezen.
Is goed... we wachten af op de ontwikkelingen die komen gaan.quote:voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ...
quote:misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen met 'kutmoslims ... doodmaken ... uitzetten ... blablabla ... het zijn vrome moslims ze doen het goed ... houd je bek bsb ... etc. etc.'
Voor een docu is hij zeker de moeite waard. Blijft suggestieve materie. Maar als het eruit ziet als een kip.. Het tokkelt als een kip. En het legt eieren als een kip... wat zou het dan zijn !?quote:kan ik die shit ook zelf online bekijken dat zou allicht handig zijn want nu zegt het me zowieso weinig
deal, we wachten die rechtzaak af?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is goed... we wachten af op de ontwikkelingen die komen gaan.
Ik zit er hard aan te denken om dit in m'n sig te zettenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef sp3c het volgende:
voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ... misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen met 'kutmoslims ... doodmaken ... uitzetten ... blablabla ... het zijn vrome moslims ze doen het goed ... houd je bek bsb ... etc. etc.'
staat dat op je 'to do' lijstje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Dan pis ik wel even in de plantenbak.
De wietplantjes, wat doe je!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Dan pis ik wel even in de plantenbak.
Nee, daar staat op: zoals het is de biografie van Tutu tusturenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
staat dat op je 'to do' lijstje?
Jij hebt je kans gehad gekkiequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef sp3c het volgende:
laten we het hier aub niet over SCH zijn to do lijstjes hebben want de personen in kwestie weten nog van nix
De beslissing is gemaakt door een rechtbank, in een periode waarin Verdonk er sowieso niets over te zeggen had. Daarbij heb ik het topic vooral gesloten, omdat het door je OP over jou en over Verdonk zou gaan (en ging), hoe dan ook een bashtopic dus, terwijl er op een andere manier naar mijn mening veel meer in zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Meki het volgende:
@ klowjow
ik vind dat Verdonk daarvan schuldig is als de anderen dat niet vinden dan kunnen zij met mening komen in dat topic tog
Waar geef ik jou de schuld? Ik maak gewoon de suggestie een nieuw topic te openen waarin je je tot het onderwerp beperkt, zodat de discussie ook daadwerkelijk daarover kan gaan. Het is toch niet echt verwonderlijk dat men reageert op je UVT-kritiek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
* Pietverdriet kijkt ff 5 minuten vol bewondering naar KlowJow
5 minuten maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
* Pietverdriet kijkt ff 5 minuten vol bewondering naar KlowJow
nee dat was erodome.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow is met afstand de beste mod ooit op NWS.˛
I bet you say that to all the girlsquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow is met afstand de beste mod ooit op NWS.˛
Ben jij een vrouw dan?? Ik dacht al die tijd dat je een vent was!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
I bet you say that to all the girls
Uiteraard, bij wijze van spreken...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat je een vent was!˛
quote:Op zondag 4 december 2005 02:08 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Met mij wel, met jou?quote:
prima prima.quote:
Das mooi.quote:
pit zacht.quote:
dit keer niet de hele bar met verschraalde bierglazen van mensen die weg zijn gegaan?quote:Op zondag 4 december 2005 02:17 schreef sp3c het volgende:
hallo
ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik wel weer wat op heb maar niet zo bar veel dit keer
quote:
een tip, neem aquarius. geen reclame, maar wel verhelderend.quote:Op zondag 4 december 2005 02:35 schreef sp3c het volgende:
ja dat is het probleem niet, maar morgen weer flink wat![]()
![]()
om er bovenop te komen vrees ik
het is dan zondag. een dag om te rusten en te luieren en in mijn geval sinterklaas te vieren. ik ga slapen. de mazzel.quote:Op zondag 4 december 2005 02:42 schreef sp3c het volgende:
wat ik zeggen wilde
welterusten, ik ga er ook weer me ophouden
Het is inderdaad best mogelijk dat ik de hond aan het uitlaten was.quote:Op zondag 4 december 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Sp3c weer dronken, Mutant aan het studeren en klowjow hond uitlaten zeker.
Vreemd schema houdt dat beest er toch op na.quote:Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is inderdaad best mogelijk dat ik de hond aan het uitlaten was..
truste.quote:Op zondag 4 december 2005 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
welterusten voor straks. ook voor klow![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |