abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 21:23:17 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32548472
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral liefhebbers van (jonge) poesjes achter mooi glaswerk.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN.

pi_32548534
Cliffhanger .
pi_32548564
Ik doe mee!
pi_32548598
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32548613
2e kans
quote:
737 tt-EEN 737 do 24 nov 21:20:49

NIEUWS
­­­­­­­­­­­­

ARBEIDSDEELNAME EN ZORG IN DE E.U.

In Europa gaan de meeste vrouwen uit
werken. Toch zijn er grote nationale
verschillen. Wetenschappers en beleids-
makers wijten dit aan varianten in het
zorgbeleid. Dat moeten we nuanceren.

Dra. Monique Kremer stelde vast dat de
verschillen in arbeidsdeelname in be-
langrijke mate terug te voeren zijn op
welk moederschapsideaal de verzorgings-
staat beleidsmatig promoot.

Zo opteert Belgie voor surrogaatmoeders
(onthaalmoeders) maar Nederland kiest
voor parental sharing (deeltijdarbeid).
pi_32548615

Ook absurd natuurlijk is de redenering dat we slechts mensen die vinden dat Bush een fascist is serieus kunnen nemen als ze niet vinden dat Bush een fascist is.
  donderdag 24 november 2005 @ 21:29:40 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32548661
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar hoeveel mensen zijn er nu daadwerkelijk die een jaar voor de lol gaan studeren? En hoeveel die er na een jaar of misschien 2 er achter dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt. (open dagen enzo zeggen echt niet alles over een studie en interesses veranderen!). En terugbetaling hoeft van mij niet tot op de cent en precies, bedoel het eerder symbolisch. Het land of de samenleving hebben veel in je geinvesteerd en mogen daar van mij zeker wel wat voor terugzien (in de zin van een minimaal aantal werkzame jaren in Nederland).
Die investering is echter geen keuze, maar opgedrongen. Je moet belasting betalen ook als je niet wenst gebruik te maken van stufi en wat betreft subsidie is het in de praktijk al helemaal niet te doen er vanaf te zien, aangezien er praktisch geen private universiteiten/hogescholen zijn.
Met andere woorden, je zadelt iemand op met een "schuld aan de samenleving", waar het juist de samenleving is die hem een schuld geeft ipv dat hij een schuld neemt. Zoiets komt niet rechtvaardig op me over.

Over hoeveel menen die voor de lol gaan studeren heb ik geen cijfers. Ik vermoed dat er redelijk wat studenten zijn die na een jaar of wat afhaken om wat anders te gaan doen na een initieel makkelijk jaartje. Ikzelf heb bv. eerst tweeeneenhalf jaar een studie gedaan (elektrotechniek), waarna ik gestopt ben en ben gaan werken, alwaar mijn werkgever een andere studie voor me ging betalen. (Zulke constructies zijn natuurlijk ook denkbaar.)
pi_32548700
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:23 schreef Drugshond het volgende:
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral liefhebbers van (jonge) poesjes achter mooi glaswerk.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN.

[afbeelding]
je bedoelt zoiets hè:
klik

en dan door een glas bier ernaar kijken
pi_32548753
dat plaatje was er net nog niet (in de OP) maar de link staat al wel in de quote
Ik ga koffie zetten
pi_32548785
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Die investering is echter geen keuze, maar opgedrongen. Je moet belasting betalen ook als je niet wenst gebruik te maken van stufi en wat betreft subsidie is het in de praktijk al helemaal niet te doen er vanaf te zien, aangezien er praktisch geen private universiteiten/hogescholen zijn.
Met andere woorden, je zadelt iemand op met een "schuld aan de samenleving", waar het juist de samenleving is die hem een schuld geeft ipv dat hij een schuld neemt. Zoiets komt niet rechtvaardig op me over.
Tja ik heb er niet zo veel moeite mee. Als je besluit te gaan studeren vind ik ook dat je daarna moet gaan werken. Als je dat doet dan is er toch niets aan de hand?
quote:
Over hoeveel menen die voor de lol gaan studeren heb ik geen cijfers. Ik vermoed dat er redelijk wat studenten zijn die na een jaar of wat afhaken om wat anders te gaan doen na een initieel makkelijk jaartje. Ikzelf heb bv. eerst tweeeneenhalf jaar een studie gedaan (elektrotechniek), waarna ik gestopt ben en ben gaan werken, alwaar mijn werkgever een andere studie voor me ging betalen. (Zulke constructies zijn natuurlijk ook denkbaar.)
Juist en als studeren veel duurder wordt zal je eerder geneigd zijn een studie waar je niet echt gemotiveerd voor bent af te maken omdat aan iets anders beginnen helemaal niet meer uit kan...
pi_32548840
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daar had ik het niet over. Jij zegt, of suggereert, dat slechts de mening van politici en opinieleiders telt als het gaat om de algemeen gedeelde opvatting. Oftewel, als maar een op de een of andere manier bepaald aantal door sizzler gekozen personen van mening is dat een mening, in dit geval dat de uitspraken van de imam verderfelijk zijn, een feit is, mag een nieuwsposter die mening als feit presenteren. Dat is een absurde redenering! Nogmaals, wat mij betreft doen ze dat bij de frontpage, maar dan dient wel erkend te worden dat de frontpage allesbehalve objectief nieuws brengt.
Om terug te komen op de kern: naar Nederlands moraal past een dergelijke opmerking over homo's niet. Daarom viel half Nederland destijds over die opmerking en daarom mag je best zeggen dat het een foute opmerking was.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32548908
de Zweden zijn erg ambitieus
quote:
Zweden wil onafhankelijk van olie worden

STOCKHOLM - Zweden wil over vijftien jaar niet langer afhankelijk zijn van olie. Een commissie moet gaan bekijken hoe het Scandinavische land dat kan bereiken, zo heeft premier Goeran Persson donderdag aangekondigd.

De commissie telt acht leden, hoofdzakelijk directieleden uit het bedrijfsleven, deskundigen uit de energiesector en professoren, zo staat in een regeringsverklaring. Onder hen is Volvo Trucks directeur Leif Johansson.

De commissie heeft de opdracht gekregen om een beleid uit te stippelen in samenwerking met Persson. In de eerste helft van volgend jaar wordt het eerste rapport van de experts verwacht.
http://www.telegraaf.nl/b(...)van_olie_worden.html
  donderdag 24 november 2005 @ 21:37:04 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32548927
Tvp
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32548952
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]

nobel streven.
  donderdag 24 november 2005 @ 21:37:55 #16
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32548958
quote:
[..]

Geweldig plan, mits niet volledig ondersteund met kern-energie.
pi_32548973
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Om terug te komen op de kern: naar Nederlands moraal past een dergelijke opmerking over homo's niet. Daarom viel half Nederland destijds over die opmerking en daarom mag je best zeggen dat het een foute opmerking was.
Nee. Je kunt niet enerzijds pretenderen een objectief medium te zijn en anderzijds waardeoordelen geven in nieuwsberichten. Je mag daarom niet best zeggen dat het een verderfelijke opmerking was. Wat de Nederlandse moraal is, is helemaal niet belangrijk en tamelijk onbewijsbaar. Ik zie niet hoe zoiets overduidelijks betwijfeld kan worden, eerlijk gezegd.
  donderdag 24 november 2005 @ 21:39:11 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32549005
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef du_ke het volgende:
Tja ik heb er niet zo veel moeite mee. Als je besluit te gaan studeren vind ik ook dat je daarna moet gaan werken. Als je dat doet dan is er toch niets aan de hand?
Oh, maar ik vind ook dat je moet werken om je schuld af te betalen. Ik zie echter niet in hoe je een schuld aan de samenleving wilt verekenen via belasting aan diezelfde samenleving. Het zou meer voor de hand liggen de mensen die een schuld hebben die schuld te laten betalen.
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef du_ke het volgende:
Juist en als studeren veel duurder wordt zal je eerder geneigd zijn een studie waar je niet echt gemotiveerd voor bent af te maken omdat aan iets anders beginnen helemaal niet meer uit kan...
Ik had best door willen gaan, maar het andere aanbod was voor mij een beter aanbod. Maar goed, het laatste jaar van die eerste studie heb ik consequentieloos zitten zuipen. Waarom zou iemand anders daarvoor moeten opdraaien?
pi_32549031
Zo EE van Der Untergang gezien. Ik heb de film nu voor de 3de keer gezien en de brok in mijn keel blijft komen.

Deze staat erg hoog in mijn top10 van beste films ooit
pi_32549043
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee. Je kunt niet enerzijds pretenderen een objectief medium te zijn en anderzijds waardeoordelen geven in nieuwsberichten. Je mag daarom niet best zeggen dat het een verderfelijke opmerking was.
Dus "ijzeren Rita" moet nu ook verboden worden?

Overigens staat er ook "omstreden" in dat bericht. Is dat niet ook een waardeoordeel?
pi_32549101
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Zo EE van Der Untergang gezien. Ik heb de film nu voor de 3de keer gezien en de brok in mijn keel blijft komen.

Deze staat erg hoog in mijn top10 van beste films ooit
Mijn broertje had hem gekocht en net toen ik hem met mijn dinnetje wilde kijken bleek het hoesje leeg.

Hij had hem in de DVD-speler van een vriend laten zitten. En die vriend is daarna naar Spanje geemigreerd. Ik moet hem dus nog een keer zien. Misschien download ik hem wel.
  donderdag 24 november 2005 @ 21:43:47 #22
89730 Drugshond
pi_32549147
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef Godslasteraar het volgende:
dat plaatje was er net nog niet (in de OP) maar de link staat al wel in de quote
Ik ga koffie zetten
Ik open altijd een topic met een fake bericht, en later pas ik altijd mijn (OP) berichten aan.
Waarschijnlijk was je cache nog niet geupdate,
pi_32549153
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dus "ijzeren Rita" moet nu ook verboden worden?
Ik zou het behoorlijk fout vinden als R@b in een nieuwsbericht op de frontpage zou schrijven dat de "mislukte en verachte Verdonk blabla", ja.
quote:
Overigens staat er ook "omstreden" in dat bericht. Is dat niet ook een waardeoordeel?
Wel, het was ook omstreden, wat al blijkt uit het simpele feit dat het voor de rechter kwam en er discussies over waren. Maar ik zou eerder een beter voorbeeld gebruiken: is "de verschrikkingen van de Holocaust", bijvoorbeeld, geen waardeoordeel, is dat subjectief, mag een objectief medium zo'n tekst dan niet plaatsen?
pi_32549158
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:25 schreef kLowJow het volgende:
Cliffhanger .
Die zag je toch al aankomen?
  donderdag 24 november 2005 @ 21:44:32 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32549174
Dat nieuwe liberalisme van Groen-Links vind ik maar verwarrend.
pi_32549184
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:42 schreef sizzler het volgende:
Mijn broertje had hem gekocht en net toen ik hem met mijn dinnetje wilde kijken bleek het hoesje leeg.

Hij had hem in de DVD-speler van een vriend laten zitten. En die vriend is daarna naar Spanje geemigreerd. Ik moet hem dus nog een keer zien. Misschien download ik hem wel.
Zo'n goede film moet je gewoon kopen.

Belangrijk om dit soort Europese meesterwerken te kopen.
  donderdag 24 november 2005 @ 21:45:26 #27
89730 Drugshond
pi_32549311
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Oh, maar ik vind ook dat je moet werken om je schuld af te betalen. Ik zie echter niet in hoe je een schuld aan de samenleving wilt verekenen via belasting aan diezelfde samenleving. Het zou meer voor de hand liggen de mensen die een schuld hebben die schuld te laten betalen.
[..]
Tja ik zie het niet zo moeilijk. Je studeert en verplicht je daarmee ook een minimaal aantal jaren aan het werk te gaan.
quote:
Ik had best door willen gaan, maar het andere aanbod was voor mij een beter aanbod. Maar goed, het laatste jaar van die eerste studie heb ik consequentieloos zitten zuipen. Waarom zou iemand anders daarvoor moeten opdraaien?
Ok ik ben gewoon van mening dat wie wil en kan studeren daar ook de kans voor moet krijgen.
pi_32549317
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die zag je toch al aankomen?
Eigenlijk wel ja .
  donderdag 24 november 2005 @ 21:49:59 #30
89730 Drugshond
pi_32549389
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:48 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja .
17;52 <Sidekick>Dat verwacht 'ie nooit</Sidekick>
  donderdag 24 november 2005 @ 21:53:35 #32
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32549458
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:48 schreef du_ke het volgende:
Tja ik zie het niet zo moeilijk. Je studeert en verplicht je daarmee ook een minimaal aantal jaren aan het werk te gaan.
Maar dan is het toch nog efficienter om mensen daar zelf voor te laten bloeden ipv iedereen? Op die manier kan iemand elders zijn geluk zoeken mocht hij dat willen, terwijl tegelijkertijd de algemene belastingen dalen (lager marginaal tarief --> goed tegen werkloosheid, lagere belasting, goed voor economie)
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:48 schreef du_ke het volgende:
Ok ik ben gewoon van mening dat wie wil en kan studeren daar ook de kans voor moet krijgen.
Dat zou ook zo zijn met een lening. Ik zie alleen niet in waarom iedereen zomaar een gratis pret-studie moet kunnen krijgen op kosten van de belastingbetaler, dat is nl. de consequentie van wat je zegt.
pi_32549554
Nu heb je op een bepaalde manier wel een beetje gelijk, sizzler. Maar ik ga nu Civilization III spelen.
pi_32549942
pi_32549982
quote:
pi_32550554
O, Maarten, dit zul je vast leuk vinden; Kanye West denkt dat AIDS is geschapen om negers te doden.
pi_32550788
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef MrX1982 het volgende:
What else is new.

Nobelprijs-winnares: 'Aids is blank wapen'
Wat zegt dit over Arafat?
pi_32550792
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar dan is het toch nog efficienter om mensen daar zelf voor te laten bloeden ipv iedereen? Op die manier kan iemand elders zijn geluk zoeken mocht hij dat willen, terwijl tegelijkertijd de algemene belastingen dalen (lager marginaal tarief --> goed tegen werkloosheid, lagere belasting, goed voor economie)
[..]
Zie het als een investering in het kennisniveau en de jonge mensen in ons land. Daar profiteren die belastingbetalers op termijn meer van dan van laten we zeggen 0,2% minder belasting...
En wat is er precies het voordeel van om iemand van 25 met een ton schuld de arbeidsmarkt op te laten gaan? Dat heeft wel erg risicomijdend tot gevolg. Het haalt de creativiteit uit onze samenleving vrees ik.
quote:
Dat zou ook zo zijn met een lening. Ik zie alleen niet in waarom iedereen zomaar een gratis pret-studie moet kunnen krijgen op kosten van de belastingbetaler, dat is nl. de consequentie van wat je zegt.
Zou het? Volgens mij overdrijf je het effect nu schromelijk. Het is nu toch ook niet zo dat laten we zeggen de helft van de studenten een pretstudie doet? De meesten zijn redelijk serieus bezig volgens mij...
  donderdag 24 november 2005 @ 22:37:11 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32550804
De moord op Louis Sévèke - deel 2 even een artikel + signalement geplaatst.

-----
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Net in De leugen regeert, de politie geeft radio 1 geen gegevens, en maakt geen gebruik van de gelegenheid het publiek vragen te stellen omdat men een exclusief contract heeft met RTL5
Om je rot te lachen als het niet zo triest was.
Dan wil ik bij deze toch even een artikel van het AD plaatsen.
Het staat niet online, maar vanaf nu dus zo:

http://putfile.com/pic.php?pic=11/32715233860.jpg&s=x12
daar zijn de letters naar mijn zin net te klein, poging 2:

klik na het laden op het plaatje om het weer groot te maken
Met dank aan www.AD.nl voor het artikel.

Ik ben het namelijk ook een beetje zat dat dit soort gegevens ondergeschoffeld schijnen te worden omwille van een 'contract'. Inderdaad triest.
Het is gewoon een man die rechtszaken deed, als dat al niet meer mag 'omdat je daarmee de politie in de weg zou staan' is het inderdaad heel erg raar geworden.

Signalement verdachte:
quote:
'De recherche zoekt naar een ongeveer 35-jarige blanke man, met gemillimeterd haar, die vorige week dinsdag gekleed ging in een spijkerbroek en een donker jack.
[..]
Ook stopte de schutter zijn moordwapen in zijn rode sporttas, en liep na de misdaad rustig weg.
Vervolgens is hij in een bordeaxrode Opel Vectra (1992) gestapt.
Zo.

+
quote:
Wachten op verdachten
Bijna alles wat de politie kwijt wil over de man die gezocht wordt in verband met de moord op Louis Séveke, is gereserveerd voor programma’s, waarbij de politie zelf beslissende invloed op de inhoud heeft. 'Bureau Misdaad' van RTL5 en AVRO’s 'Opsporing Verzocht' krijgen op deze manier exclusieve informatie van de politie, terwijl de onafhankelijke journalistiek het nakijken heeft. Govert van Brakel, presentator van het 'Radio 1-Journaal' begrijpt niet hoe dit in het belang van het onderzoek kan zijn.

In de Mediaraad: Ferry Mingelen (NOS Den Haag Vandaag) en Barbara van Beukering (Volkskrant Magazine).
bron

----
pi_32550870
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:37 schreef Yildiz het volgende:

----
Triest, maar de zaak is wel bij opsporing verzocht geweest: http://www.opsporingverzo(...)ood_louis_sekeve.asp
pi_32550896
Het is ook een signalement van niks. Kan er geen tekening gemaakt worden? Dat is voor veel mensen begrijpelijker.
pi_32550932
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zegt dit over Arafat?
Het zegt meer iets over de Nobelprijs. Totaal ongeloofwaardig.
pi_32551090
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:40 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Een pberendstopic .
!
  donderdag 24 november 2005 @ 22:45:56 #46
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32551100
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is ook een signalement van niks. Kan er geen tekening gemaakt worden? Dat is voor veel mensen begrijpelijker.
Dit is de beste beschrijving die ik kon vinden:
quote:
Signalement verdachte. Het gaat om een blanke man tussen de 30-35 jaar; 1.80-1.90 mtr lang; slank postuur; kort gemillimeterd haar en een smal gezicht. Hij droeg een donker gewatteerd heupmodel sport-/ski-jack en een spijkerbroek. De sporttas van de verdachte heeft meerdere kleuren, in ieder geval blauw en rood.
@ Opsporing Verzocht, + veel meer ook
pi_32551116
quote:
Nog maar een keer: hoe vrij is het woord?
Door Femke Halsema in Amsterdamse post op 18 nov, 2005, 12:11u

Ik zal er geen doekjes om winden: ik heb mijn buik vol van een aantal van de inzendingen op dit log. Op de redactionele pagina's kan ik zien dat veel meer mensen het log lezen, dan er reageren. Maar dat neemt niet weg dat een groot aantal reacties inmiddels een bedroevend laag niveau heeft......

En daarmee zeg ik niets over al die mensen die ook reageren en trachten een fatsoenlijk democratisch debat te voeren. Maar een aantal mensen demonstreert hier bij herhaling dat ze niet met het vrije woord kunnen omgaan: het platte gescheld, de eindeloze hoeveelheid kwetsende verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog, het seksisme.

Wat willen jullie? Het zoveelste internetforum gijzelen met weerzinwekkende teksten. Dagelijks illustreren hoezeer het democratische, publieke debat verruwt en verplat? Willen jullie mij dwingen om toch een hek om dit log te zetten?

Ik heb al eerder gezegd dat ik daar eigenlijk geen zin in heb maar ik krijg het gevoel dat een aantal van jullie alleen wil kijken hoe ver hij/zij kan gaan. Hebben jullie het echt nodig dat iemand anders, dat ik, jullie fatsoensgrens bewaak? Door bijdragen te gaan selecteren? Zo kinderachtig kunnen jullie toch niet zijn?

Maar dan vraag ik wel, in alle beleefdheid, voor de laatste keer: hou op met schelden, en gebruik argumenten. Verdedig je zaak, val me aan en je mag mij ook best voor rotte vis uitmaken (ik ben politicus, ik moet er tegen kunnen). Maar als je het niet kan laten om keer op keer anderen (moslims, allochtonen, iedereen die links is of een andere mening heeft) ernstige ziektes of Auschwitz toe te wensen, vertrek dan naar een andere site.

Femke
Op de site van GroenLinks. Halsema refereert aan opmerkingen op haar weblog.

Grappig dat ze in feite zegt dat haar collega's van Nijmegen (zie Anti-Verdonk posters mogen blijven hangen ) niet met het vrije woord om kunnen gaan!
pi_32551168
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zegt meer iets over de Nobelprijs. Totaal ongeloofwaardig.
! Voor McC is het een belangrijke graadmeter hoor.
  donderdag 24 november 2005 @ 22:49:17 #49
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32551208
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dit is de beste beschrijving die ik kon vinden:
[..]

@ Opsporing Verzocht, + veel meer ook
Het moge trouwens een GROF-schandaal wezen dat er een onwijze type-fout zit in de URL van opsporing verzocht

blabla sekeve

en in het bericht zelf: Louis Sévèke

Schandalig
pi_32551244
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

17;52 <Sidekick>Dat verwacht 'ie nooit</Sidekick>
pi_32551325
Klaas-Jeroen?
  donderdag 24 november 2005 @ 22:53:43 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32551345
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb jij cijfers van het aantal rechtzaken die hij totaal heeft aangespannen(en of bezwaarschriften)?
Okey, je mag dus ook niet meer een rechtszaak aanspannen? Wat een vent.

en ff op zn students copy-pasten van mezelf

Het moge trouwens een GROF-schandaal wezen dat er een onwijze type-fout zit in de URL van opsporing verzocht

blabla sekeve

en in het bericht zelf: Louis Sévèke

Schandalig
pi_32551593
Shakira.
pi_32551677
George Best zal niet meer herstellen. .
pi_32551833
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Shakira.
Lekker.
pi_32551861
Bot wil vaker Duitse collega ontmoeten
Bot dreigt VS om CIA-gevangenissen
pi_32551877
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef Johan_de_With het volgende:
George Best zal niet meer herstellen. .
Nee, pech voor mijn schoonvader. Die lijkt namelijk als 2 druppels water op hem, heeft-ie heel wat gratis biertjes aan te danken
pi_32551920
Dat dreigen deed hij overigens veilig in de tweede kamer. .
pi_32552099
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef kLowJow het volgende:
Dat dreigen deed hij overigens veilig in de tweede kamer. .
Een verstandig man dus
pi_32552198
Wat moet ik nou zeggen?
pi_32552347
*plop.
pi_32552474
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Monidique het volgende:
Wat moet ik nou zeggen?
Tegen die meisje?
  donderdag 24 november 2005 @ 23:27:59 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32552548
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Monidique het volgende:
Wat moet ik nou zeggen?
dat een typefout een begin van het einde is

Ik weet niet, als ze hier al typefouten maken, gaat het wel goed met die internetverkeersgegevensopslag, niet?
(ja ik weet dat opsporing verzocht niet volledig vast zit aan justitie, maar toch)
Commissie Europarlement stemt voor bewaarplicht
Laptop met persoonsgegevens gestolen van Boeing
Worm zet porno op pc's Italiaanse senaat

Na het nieuws van vandaag ga ik pitten, verslagen? Nee, verbaasd en afwachtend op die uitspraak op 13 december van het Europees Parlement.

Ik ga, doei!
pi_32552814
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:47 schreef du_ke het volgende:
! Voor McC is het een belangrijke graadmeter hoor.
Die jongen moet nog veel leren.
pi_32552965
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Die jongen moet nog veel leren.
Economie is een exacte wetenschap.
pi_32553011
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Economie is een exacte wetenschap.
Dank je, mijn dag is weer goed.
pi_32553015
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Klaas-Jeroen?
Klaas-Jerrrrrroen
pi_32553110
quote:
In de loop van de komende nacht en vrijdagochtend komt een depressie vanuit Scandinavië tot vlakbij ons land. Dit zal aan de kust voor hevige storm zorgen, met snelheden tot 110 kilometer per uur. Aan de kust worden golven van 6 meter hoog verwacht. Ook landinwaarts zijn zeer zware windstoten mogelijk. Het KNMI gaf deze waarschuwing donderdag. Het instituut geeft gemiddeld drie tot vier keer per jaar een weeralarm.

In de aangevoerde zeer koude bovenlucht zal het tot pittige buien komen die zeer veel neerslag kunnen brengen. Ook de kans op (natte) sneeuw neemt in de loop van vrijdag toe. Het KNMI verwacht dat de storm tot grote overlast zal leiden. Door de zeer zware windstoten is grote schade mogelijk. Vooral fietsers, bromfietsers, motorrijders, vrachtauto's en auto's met een aanhanger of caravan lopen risico. Verwacht wordt dat het verkeer in de ochtendspits veel last zal ondervinden van de windstoten met hagel en natte sneeuw.
Shit ik moet morgenochtend met de fiets naar de post. Als ik morgen niet meer post ben ik weggewaaid met de post
pi_32553116
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Klaas-Jerrrrrroen
Scherp.
pi_32553118
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Klaas-Jerrrrrroen
Ja een Groninger student rechten o.i.d. en dat met die naam. De vooroordelen over de jovd worden wederom bevestigd.
pi_32553150
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Shit ik moet morgenochtend met de fiets naar de post. Als ik morgen niet meer post ben ik weggewaaid met de post
Ik ga morgen wel met de bus richting college .
pi_32553177
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dank je, mijn dag is weer goed.
.
pi_32553187
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja een Groninger student rechten o.i.d. en dat met die naam. De vooroordelen over de jovd worden wederom bevestigd.
Ach, als het een Groningse student Swahili was geweest die het woord voerde namens de NCPN niet minder.
pi_32553217
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:45 schreef du_ke het volgende:
Ik ga morgen wel met de bus richting college .
Zelfs de natuur heeft een hekel aan het OV.
pi_32553256
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ach, als het een Groningse student Swahili was geweest die het woord voerde namens de NCPN niet minder.
Klopt.
pi_32553277

Truste.
pi_32553287
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Juist niet, dan kan ik lekker warm en droog die kant op.
pi_32553288
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Geen grappen over Fortuyn.
Ik ga nu iets anders doen.
pi_32553314
"Rondje Randstad"
"en Brabant"
pi_32553320
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef du_ke het volgende:
Juist niet, dan kan ik lekker warm en droog die kant op.
Totdat je met de bus in de Waddenzee ligt.
pi_32553346
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Geen grappen over Fortuyn.
Ik ga nu iets anders doen.
Pim had het zo gewild.

Succes met andere dingen
pi_32553374
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Totdat je met de bus in de Waddenzee ligt.
Gelukkig ligt het Zernike (ook een nobelprijswinnaar) complex nog een mooi eind van de Waddenzee af.
pi_32553430
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig ligt het Zernike (ook een nobelprijswinnaar) complex nog een mooi eind van de Waddenzee af.
Toch zou ik in de buurt van een nooduitgang gaan zitten.
pi_32553536
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Toch zou ik in de buurt van een nooduitgang gaan zitten.
ik moet eerst in staat blijken op tijd op te staan. dat is al genoeg uitdaging voor mij vaak .
pi_32553567
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef du_ke het volgende:
ik moet eerst in staat blijken op tijd op te staan. dat is al genoeg uitdaging voor mij vaak .
Herkenbaar maar ik moet wel. Werken is belangrijk en ik ben onmisbaar.

College's kan je makkelijk skippen.
pi_32553745
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Herkenbaar maar ik moet wel. Werken is belangrijk en ik ben onmisbaar.

College's kan je makkelijk skippen.
Ja opzich is dat college wel te skippen maar ik heb vandaag niets uitgevoerd dus ik moet morgen heen vind ik .
pi_32553773
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef du_ke het volgende:
Ja opzich is dat college wel te skippen maar ik heb vandaag niets uitgevoerd dus ik moet morgen heen vind ik .
Dan kan je met een goed gevoel het weekend in
pi_32553927
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan kan je met een goed gevoel het weekend in
Juist . Weer een weekend met te weinig slaap .
pi_32554088
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef du_ke het volgende:
Juist . Weer een weekend met te weinig slaap .
Dat maakt onderdeel uit van studeren. Laat Rutte het alleen niet horen
pi_32554153
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat maakt onderdeel uit van studeren. Laat Rutte het alleen niet horen
Heeft niet eens met studeren te maken . Ga een beetje in m'n vrije tijd een stel pubers proberen te begeleiden .
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:16:56 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32554171
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heeft niet eens met studeren te maken . Ga een beetje in m'n vrije tijd een stel pubers proberen te begeleiden .
Waarmee?
pi_32554184
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef du_ke het volgende:
Nieuwe padvinders?

Je moet het pad voor ze uitzetten
pi_32554370
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nieuwe padvinders?

Je moet het pad voor ze uitzetten
Nee deze zitten er al een tijdje bij en weten van welk punt naar welk punt ze moeten lopen. Alleen rijden wij met een paar man rond om ze op te pikken en ze een stuk terug te droppen.

Ofwel het idee is om met koppels van de ene plek naar de andere te lopen zonder door de 'hunters' gespot te worden. Opzich een heel leuk ding om te doen maar waarom ze het met dit weer plannen . Ach ik zit lekker warm en droog in een auto.
pi_32554520
quote:
D66 tegen pardon voor 'oude' groep asielzoekers

DEN HAAG - D66 is niet van plan steun te geven aan een nieuwe motie van de linkse oppositiepartijen voor een specifiek pardon voor de 'oude' groep asielzoekers. Dat zei Tweede Kamerlid Van der Laan woensdag tijdens de begrotingsbehandeling van Justitie in een reactie op het voorstel van de SP, dat wordt gesteund door de PvdA, GroenLinks en de christenunie.

Van der Laan werd daarop keihard aangevallen. Kamerlid De Vries (PvdA) wees de D66-woordvoerster erop dat de leden van D66 zich onlangs tijdens een congres wel degelijk voor zo'n pardon hadden uitgesproken. Maar volgens Van der Laan heeft het D66-congres dat niet zo bedoeld.

Het gaat er volgens haar om echt iets te doen voor deze mensen en dat betekent dat het traject voor hun asielprocedure snel wordt afgewikkeld. Ze benadrukte daarom niet opnieuw moties voor een pardonregeling te steunen als die toch geen Kamermeerderheid halen.

Lezen
De Vries vroeg zich af of de leden van D66 dan niet kunnen lezen en niet wisten waar ze hun hand dan voor hebben opgestoken. Hij meende dat dit precies de kloof tussen de politiek en burgers aangeeft.

Kamerlid Rouvoet van de ChristenUnie kaatste de bal later weer terug naar de PvdA. Hij wees erop dat de kans op een breed pardon voor asielzoekers enkele jaren geleden tot verdriet van D66 en de ChristenUnie toen afkaatste op de PvdA. De sociaal-democraten onthielden in de nadagen van Paars-II hun cruciale steun aan een motie hiervoor. "Het leek me goed voor de geschiedschrijving om dit nu nog eens te melden", aldus Rouvoet.
Nu

Rouwvoet
pi_32554565
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:22 schreef du_ke het volgende:
Nee deze zitten er al een tijdje bij en weten van welk punt naar welk punt ze moeten lopen. Alleen rijden wij met een paar man rond om ze op te pikken en ze een stuk terug te droppen.

Ofwel het idee is om met koppels van de ene plek naar de andere te lopen zonder door de 'hunters' gespot te worden. Opzich een heel leuk ding om te doen maar waarom ze het met dit weer plannen . Ach ik zit lekker warm en droog in een auto.
Jaja zo zie je maar de auto is zo slecht nog niet.

Veel plezier in ieder geval om vanuit de auto te zien hoe die gasten zeiknat worden
pi_32554594
Rouvoet is scherp, goede politicus.
Daar had de PvdA zeker niet van terug
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:31:41 #97
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32554596
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nu

Rouwvoet
LOL! Jammer dat er niet meer zoals Rouvoet zijn.
pi_32554619
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

LOL! Jammer dat er niet meer zoals Rouvoet zijn.
jammer ook dat hij zo christelijk is .
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:33:07 #99
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32554634
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

jammer ook dat hij zo christelijk is .
Ook dat.
pi_32554644
Misschien ontleent hij daar wel zijn integere karakter aan.
pi_32554681
Ja, ook dat, jammer, en misschien. , !
pi_32554684
truste kipjes .
pi_32554722
tvp
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32554817
quote:
OCEAN levels are rising twice as fast as they were 150 years ago, providing further evidence of man-made global warming.

A study has shown that world sea levels are rising at a rate of 2mm (0.08 inches) a year; double the speed at which levels rose for 5,000 years before the start of the industrial age.

(...)

“The levels of primary greenhouse gases such as methane, carbon dioxide and nitrous oxide are up dramatically since the Industrial Revolution, at a speed and magnitude that the Earth has not seen in hundreds of thousands of years,” he said.
[ bron ]
pi_32557348
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:36:58 #106
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32557415
monidique het is niet grappig die zionisering van ieder bericht!!!! 2mm!!!!!!!!!
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32557446
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:20 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Heu? Niks barfly, het is gewoon de beste Bukowski als avatar.
Bukowski schreef het scenario van de film Barfly , over het leven van ... Bukowski. Hoofdrol Mickey Rourke, bijrolletje voor Bukowski.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32558113
Morituri te salutant.
pi_32558165
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:19 schreef MrX1982 het volgende:
Morituri te salutant.
Zijn wij niet allen sterfelijk? Ik groet u terug
  vrijdag 25 november 2005 @ 08:47:41 #110
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32558348
bah, regen en ochtend
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 25 november 2005 @ 08:54:31 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32558435
Morgen

Noem eens gauw een goed (intiem-achtig) café in den haag!?
pi_32559700
Er was hier een aardig laagje met smerige, natte sneeuw gevallen . Lekker fietsen hoor...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32560634
Tijger_m gesignaleerd???
I´m back.
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:58:07 #115
89730 Drugshond
pi_32560645
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:07 schreef RichardQuest het volgende:
Er was hier een aardig laagje met smerige, natte sneeuw gevallen . Lekker fietsen hoor...
Is er een vliegtuig uit Columbia neergestort ?
Alles buiten ligt onder de Coke.
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:04:50 #117
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32560813
quote:
[..]

I like that!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32560891
Noorwegen doet het beter, loopt alleen maar olie te exporteren, maar zitten zelf volledig op hydro energie .
pi_32560901
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
Tijger_m gesignaleerd???
Hoe / wanneer bedoel je? Hij was gister actief aan de overkant.
pi_32560938
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe / wanneer bedoel je? Hij was gister actief aan de overkant.
Wil hem even een mailtje sturen...
I´m back.
pi_32561021
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oh, nou gister was hij nog digitaal levend
pi_32561067
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, nou gister was hij nog digitaal levend
Dan wacht ik even...
I´m back.
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:13:58 #123
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32561068
Hier in Groningen is het extreem rustig weer. Geen wind, geen sneeuw.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32561462
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef George-Butters het volgende:
Hier in Groningen is het extreem rustig weer. Geen wind, geen sneeuw.
En wel een zonnetje
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:32:08 #125
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32561575
quote:
Voor het eerst in tien jaar hebben minder mensen een uitkering. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Eind augustus zaten 334.000 mensen in de bijstand. Dat zijn er 5000 minder dan aan het eind van het eerste kwartaal. Het aantal mensen in de WW daalde met 7000 tot 322.000. Het aantal WAO'ers daalt momenteel met zo'n 5000 per maand.

De daling was bij mannen ruim twee keer zo hoog als bij vrouwen. Vanaf april bedroeg de teruggang bij mannen gemiddeld 750 uitkeringen per maand, bij vrouwen 350. De daling komt volgens het door de nieuwe wet, waardoor werkgevers verplicht zijn om ook in het tweede ziektejaar het loon door te betalen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32561731
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
Tijger_m gesignaleerd???
Present
pi_32561902
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Ryan3 het volgende:

tia_tijger@hotmail.com, is toch een account die ik verder niet gebruik
pi_32561954
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

tia_tijger@hotmail.com, is toch een account die ik verder niet gebruik
Okee, moment. .
I´m back.
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:51:01 #129
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32562114
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32562203
Done. .
I´m back.
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:59:52 #131
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32562674
quote:
Ah, Afrikaans
pi_32562717
Zeg Ryan, waarom heb je nu weer bezwaar tegen Rf?
pi_32562842
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef sizzler het volgende:
Rouwvoet
Over lezen gesproken...
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:25:16 #135
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32563073
proleetje C.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:25:25 #136
89730 Drugshond
pi_32563120
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef George-Butters het volgende:
proleetje C.
Wiegeliaans, Baas B.
pi_32563210
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef Drugshond het volgende:
Provider moet klantgegevens afstaan
Kan nog leuk worden....
Volkomen terechte uitspraak imho.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:41:13 #139
89730 Drugshond
pi_32563497
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
Volkomen terechte uitspraak imho.
Today Manhattan tomorrow we take Berlin ?
Waar leg je de scheidingslijn waarop deze NAW gegevens worden afgestaan door je provider. ?
En wat betekent dit voor de huidige p2p-netwerken ?

vrijdag 25 november 2005 @ 12:46:18 #140
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32563622
Me downloads moeten dus opschieten....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32563832
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Drugshond het volgende:

Waar leg je de scheidingslijn waarop deze NAW gegevens worden afgestaan door je provider. ?
Die legt de rechter, niet Donner, de hele Lycos/Excite zaak draait om civiele procedures namelijk.
Als persoon of bedrijf kun jij nog steeds niets direct bij een provider opeisen, in een rechtszaak kan de rechter echter de provider verplichten om dergelijke gegevens af te staan op basis van dit precedent.

Voor P2P netwerken is er niets veranderd, Brein was feitelijk al succesvol in hun laatste geding tegen de providers ware het niet dat ze de Nederlandse regels op het bewaren van persoonsgegevens schonden, daar werdt de eis op afgewezen en niet op andere gronden.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:55:05 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32563844
Johan_de_With! Ga jij deze eens heel gauw oplossen? Die nitwit van een Vetenari weet het niet.
pi_32563858
Raad het citaat
quote:
ik neem niet aan dat je mij bedoeld , want ik heb eigenlijk niks met rechts extremisme en feitelijk ben jij zelfs rechtser als mij. dus als ik al extreem rechts ben dan ben jij ultra rechts..
En wie is die "jij" ?
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:55:51 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32563918
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Floripas het volgende:
Hallo, iedereen, trouwens. Amerika is een kutland.
bron?
pi_32563948
quote:
Dan ga ik het ook niet oplossen. Wie denk je wel niet dat je bent, om tegen mij te praten of je me jarenlang hoestsiroop hebt gegeven?
pi_32563964
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Bluesdude het volgende:
Raad het citaat
[..]

En wie is die "jij" ?
Mag ik ook meedoen?
pi_32564014
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef Johan_de_With het volgende:

Mag ik ook meedoen?
Nee...
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:01:48 #149
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564036
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

bron?
Mijn bezoek van van de week. Ik kon iemands kaartje overnemen en ik moet een huis zoeken aldaar. Ik heb me en passant ook maar even ingeschreven.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:03:05 #150
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564063
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dan ga ik het ook niet oplossen. Wie denk je wel niet dat je bent, om tegen mij te praten of je me jarenlang hoestsiroop hebt gegeven?
Kom, jongen, het valt me wel flink van je tegen als je zo'n eenvoudige niet weet.

Amerika is een kutland, want ik heb een jetlag. Waarom moeten ze zo nodig eigenwijs zijn en, naast een ander maatsysteem, ook nog hun eigen tijdzones hebben? Grmpf.
pi_32564095
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Floripas het volgende:

Amerika is een kutland, want ik heb een jetlag. Waarom moeten ze zo nodig eigenwijs zijn en, naast een ander maatsysteem, ook nog hun eigen tijdzones hebben? Grmpf.
Blame the british
pi_32564126
quote:
Hoi!

Ik vind Amerika een zeer geschikt vakantieland. Woestijn en charmante campings
pi_32564145
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mijn bezoek van van de week. Ik kon iemands kaartje overnemen en ik moet een huis zoeken aldaar. Ik heb me en passant ook maar even ingeschreven.
Ah, juist. En waar als ik vragen mag?
pi_32564149
quote:
ook nog hun eigen tijdzones hebben? Grmpf.
Is die tijdzones niet een anglo-saksische uitvinding?
Voila... de schuld ligt bij het brits imperialisme, grootvader van het amerikaans hegemonisme..
pi_32564150
Wie heeft het NHD?
pi_32564154
Goedemorgen.
pi_32564155
Sprry Dionysus.
pi_32564192
quote:

[..]

Kom, jongen, het valt me wel flink van je tegen als je zo'n eenvoudige niet weet.
Boudewijn I.
quote:
Waarom moeten ze zo nodig eigenwijs zijn en, naast een ander maatsysteem, ook nog hun eigen tijdzones hebben? Grmpf.
Dat is de Via Americana, en die is superieur.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:07:53 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564199
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoi!

Ik vind Amerika een zeer geschikt vakantieland. Woestijn en charmante campings
Hoi blauwkont!

Ik ga hier wonen:
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:09:09 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564223
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ah, juist. En waar als ik vragen mag?
Madison, universiteit van Wisconsin. Ik ga oud-Frans studeren/PHDen, en ik wilde niet naar Yale.
pi_32564248
Wisconsin, middle of nowhere, als ik het goed heb?
pi_32564254
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Madison, universiteit van Wisconsin. Ik ga oud-Frans studeren/PHDen, en ik wilde niet naar Yale.
Nee, wie wel?
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:11:26 #163
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564287
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Boudewijn I.
[..]
Godslasteraarrrrr!!!!!!!!!
quote:
Ja, ik ga aan een zijstraatje van die Via Amercana wonen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:12:21 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564305
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
Wisconsin, middle of nowhere, als ik het goed heb?
Heer-lijk.

Renout de Montauban, Turpin, Olivier, j'arriverai!
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:13:07 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564327
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, wie wel?
Had Bush daar niet gestudeerd? Brrr.

Ik ga uit principe alleen naar staatsuniversiteiten, natuurlijk.
pi_32564351
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Floripas het volgende:

Ai..neem warme kleren mee, Floripas, die ga jij nodig hebben daar!
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:57 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564370
Had ik al gezegd dat uik eigenlijk geen Frans spreek? Komt wel goed.

Ik las Pseudo-Turpijn in het vliegtuig, en toen moest ik aan FOK! Denken.

"Fili mi, quid agis?"
Mijn zoon, wat doe je?
pi_32564379
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hoi blauwkont!
Vechtprinses

Wat voor typefout heb ik nu?
quote:
Ik ga hier wonen:
[afbeelding]
Leuk! Eén jaar toch?

Wat doe je met je mantelverzorgde?
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:17:35 #169
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564428
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Floripas het volgende:

[quote]Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Boudewijn I.
[..]

[..]

Dit reken ik goed, Johan. Jij bent.
[/quote]
pi_32564513
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:36 schreef DionysuZ het volgende:
monidique het is niet grappig die zionisering van ieder bericht!!!! 2mm!!!!!!!!!
quote:
There is more carbon dioxide in the atmosphere today than at any point during the last 650,000 years, says a major new study that let scientists peer back in time at "greenhouse gases" that can help fuel global warming.

(...)

Today's still rising level of carbon dioxide already is 27 percent higher than its peak during all those millennia, said lead researcher Thomas Stocker of the University of Bern, Switzerland.

"We are out of that natural range today," he said.

Moreover, that rise is occurring at a speed that "is over a factor of a hundred faster than anything we are seeing in the natural cycles," Stocker added. "It puts the present changes in context."
[ bron ]
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:24:13 #171
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32564604
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Vechtprinses

Wat voor typefout heb ik nu?
[..]
Dat weet Johan de Wtih wel. Die weet toch alles.
quote:
Leuk! Eén jaar toch?
Half jaar.
quote:
Wat doe je met je mantelverzorgde?
Mantelverzogende gaat even een half jaartje op kosten van de staat worden verzorgd. Hij vond dat ik wel een pauze had verdiend (gelukkig, zeg).
pi_32564863
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat weet Johan de Wtih wel. Die weet toch alles.
Johan de With, weet jij wat voor typefout ik heb? In het bijschrift van mijn achterste?

PS: Ik zag laatst een verzameling buitengewoon fraaie posts van jouw hand. Waarom post je zo weinig uitgesproken in POL?
pi_32564973
Hey, Floripas, ik lees net dat jij eigenlijk een man bent, any comment?
pi_32565069
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:14 schreef Floripas het volgende:
Had ik al gezegd dat uik eigenlijk geen Frans spreek? Komt wel goed.

Ik las Pseudo-Turpijn in het vliegtuig, en toen moest ik aan FOK! Denken.

"Fili mi, quid agis?"
Mijn zoon, wat doe je?
Nee, je had gezegd, of in ieder geval gesuggereerd dat je Frans beter was dan je Engels. Misschien kun je het slechts goed lezen en schrijven, maar dat valt me dan erg van je tegen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:42:47 #175
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32565122
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Johan de With, weet jij wat voor typefout ik heb? In het bijschrift van mijn achterste?
Goed! Ik zeg het wel, Johan weet het niet. Caeruleum is blauw, zoals aureus.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:43:17 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32565138
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Tijger_m het volgende:
*kijkt in broekje*

Zozo, waar lees jij dat?
pi_32565163
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Tijger_m het volgende:
Hey Tijgetje, je weet toch dat je niet alles moet geloven wat je leest?
pi_32565173
Weet iemand hier hoe je een ipadres kan vervalsen?
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:44:24 #179
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32565174
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee, je had gezegd, of in ieder geval gesuggereerd dat je Frans beter was dan je Engels. Misschien kun je het slechts goed lezen en schrijven, maar dat valt me dan erg van je tegen.
Mijn Frans is ook beter dan mijn Engels. Mijn Engels is dan ook ronduit pet.
Ik moet elke keer weer nadenken of het 'feind' of 'fiend' is, en wanneer je Homer's zegt en wanneer Homers.
pi_32565231
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

*kijkt in broekje*
En?
quote:
Zozo, waar lees jij dat?
Hij tijgert wat aan de overkant. Alwaar het juist wat inhoudelijker geworden was.
pi_32565243
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef pberends het volgende:
Ja. Zoek eens bij Google op IP spoofing
pi_32565303
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja. Zoek eens bij Google op IP spoofing
Ik zoek een goed programmaatje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:49:13 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32565343
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef sigme het volgende:

[..]

En?
[..]
Een aangeharkt baantje, met wat bescheiden fricandeauroze uitstulpinkjes. Zoals gisteren, eigenlijk.
quote:
Hij tijgert wat aan de overkant. Alwaar het juist wat inhoudelijker geworden was.
Oh ja, ik was de URL kwijt. Waar was dat ook maarweer?
pi_32565380
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef sigme het volgende:

Oh ja, dadelijk heb ik het nog gedaan
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:51:33 #185
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32565403
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef pberends het volgende:
Waar wil je ip spoofing voor gebruiken?
pi_32565443
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Een aangeharkt baantje, met wat bescheiden fricandeauroze uitstulpinkjes. Zoals gisteren, eigenlijk.
[afbeelding]
[..]
quote:
Oh ja, ik was de URL kwijt. Waar was dat ook maarweer?
Hier.

Bekijk de discussies even, misschien kan je ergens op de inhoud inhaken, in plaats van op Aaahs allergiën
pi_32565504
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh ja, dadelijk heb ik het nog gedaan
Nee hoor, ik ben er niet zoeen die schuld legt bij anderen dan bij zichzelf
pi_32565520
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waar wil je ip spoofing voor gebruiken?
Misschien is hij Daar geband.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:55:59 #189
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32565547
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Misschien is hij Daar geband.
Ja, misschien. Maar dan kan je net zo goed een proxy gebruiken.. met ip spoofing krijg je geen info terug.
pi_32565568
Sneller dan een kogel...
pi_32565601
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef sigme het volgende:

Bekijk de discussies even, misschien kan je ergens op de inhoud inhaken, in plaats van op Aaahs allergiën
Waarom, dat doe ik hier al en met beter gezelschap

'Circle jerks' met gelijkgestemden zijn totaal niet interessant voor mij, hier is zowel rechts als links vertegenwoordigd en zijn er mods die ingrijpen als discussies ontaarden. Bevalt mij prima hier op FOK.

Als jij geen moeite hebt om discussiepartners te hebben die zich gedragen zoals daar gebruikelijk is dan prima, ik kan met dat soort mensen niet door een virtuele deur.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:58:09 #192
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32565612
Monid-fique!

Ik kan het hier al nauwelijks bijhouden, laat staan dáár. Enfin, ik kijk wel even.
pi_32565641
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:58 schreef Floripas het volgende:
Monid-fique!

Ik kan het hier al nauwelijks bijhouden, laat staan dáár. Enfin, ik kijk wel even.
Que?
pi_32565675
Dat ipadres vervalsen lukt me wel, maar God wat gaat connectie maken sloom als je in fucking Russia of Malasia zit.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:00:42 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32565696
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Que?
Het was een sexuele verwijzing.
Laat maar
pi_32565725
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom, dat doe ik hier al en met beter gezelschap
Ja, maar dit was aan Floripas gericht, niet aan jou
quote:
'Circle jerks' met gelijkgestemden zijn totaal niet interessant voor mij, hier is zowel rechts als links vertegenwoordigd en zijn er mods die ingrijpen als discussies ontaarden. Bevalt mij prima hier op FOK.
Ghe. Ik ben ook niet gelijkgestemd aan het gros van de meningen daar. Daar hou ik dan weer wel van.
quote:
Als jij geen moeite hebt om discussiepartners te hebben die zich gedragen zoals daar gebruikelijk is dan prima, ik kan met dat soort mensen niet door een virtuele deur.
Geld ik dan ook als iemand om niet mee door één deur te kunnen omdat ik wel met ze discussiëer? Serieuze vraag overigens
pi_32565742
Oordopjes van de iPod in m'n laptop en de iPod zelf via USB ook. Zo was het niet bedoeld!
pi_32565795
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef Floripas het volgende:

[..]
en wanneer je Homer's zegt en wanneer Homers.
pi_32565847
Ik was overigens afwezig. Maar ik wist het ook niet.
pi_32565879
quote:
HS Leeuwarden zal Samir A. niet weigeren

Terreurverdachte Samir A. is van harte welkom als student op de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden (NHL). Dat heeft bestuursvoorzitter F. Kuipers deze week in het blad van de hogeschool laten weten. Eerder zei de Hogeschool Leiden, waar Samir chemie studeerde, dat hij daar niet terug hoeft te keren. De school vond de aanwezigheid van de 19-jarige jongeman een bedreiging van de openbare veiligheid.

A. zit op dit moment in voorarrest nadat hij op 14 oktober werd gearresteerd in een landelijke actie tegen terreurverdachten. Vorige week werd hij in hoger beroep wel vrijgesproken van een andere terreurverdenking. Als hij vrij komt, mag hij zich volgens Kuipers aanmelden als student in Leeuwarden.

In een toelichting laat Kuipers weten dat de school studenten niet screent op hun verleden: ''Als Samir niet is veroordeeld door de rechter en zich aan de regels van de school houdt, is er wat ons betreft geen reden om hem de deur te wijzen.''

Vraag me af of die man zijn dochtertje van 8 ook op een school met vermeende pedofielen zou doen. Leraren waar wel "verdachte plaatjes en filmpjes zijn gevonden" en halve beschuldiginen tegen bestaan, maar die nooit veroordeeld zijn.
pi_32565899
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef sigme het volgende:

Geld ik dan ook als iemand om niet mee door één deur te kunnen omdat ik wel met ze discussiëer? Serieuze vraag overigens
Nee, zolang jij je als een normaal mens gedraagt heb ik met jou geen enkele moeite. Ik heb moeite met mensen die menen dat anonimiteit op het Internet ze een vrijbrief geeft voor belediging, bedreiging en het uitten van de meest grove beschuldigingen. Dit alles omdat ze niet langer welkom zijn op een discussieforum...hoe triest ben je dan?
pi_32565965
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
ZABL
STFU
pi_32565982
Wat een noodweer is het, sjonge jonge.
pi_32566076
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Vraag me af of die man zijn dochtertje van 8 ook op een school met vermeende pedofielen zou doen. Leraren waar wel "verdachte plaatjes en filmpjes zijn gevonden" en halve beschuldiginen tegen bestaan, maar die nooit veroordeeld zijn.
D'r@b!
pi_32566098
Speciaal voor Godslasteraar zet ik Dimmu Borgir op.
pi_32566106
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Godverdomme.
pi_32566107
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Hier niet hoor, hier is het eigenlijk erg mooi weer vandaag. Fris, zonnig, droog

Zeg GL, is het toeval dat jij alleen opduikt in POL als Floripas hier ook rondstruint?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:16:22 #209
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32566221
Wat een schijtweer. Echt niet grappig meer.
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:16:56 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:18:02 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32566307
Ik heb het galdiatoren gevecht met de elementen op het nippertje gewonnen.

Veni, Vidi, Vici zei hij met trots en een glimlach kijkend naar het Opperwezen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:21:23 #213
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32566382
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef Floripas het volgende:
Sigme, ik heb er gepost, gepost!
Als je een wat meer uitgesproken mening van Croughs wil, kan je een radiouitzending vinden op http://www.xs4all.nl/~jimed/audio.html
pi_32566386
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Originele liedjes van Bach gezocht
Dit is zo over de top, dat het eigenlijk wel aandoenlijk is
pi_32566468
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, zolang jij je als een normaal mens gedraagt heb ik met jou geen enkele moeite.
Fijn! En gelukkig maar, ik ben geen liefhebber van het 'guilty by association' argument.
quote:
Ik heb moeite met mensen die menen dat anonimiteit op het Internet ze een vrijbrief geeft voor belediging, bedreiging en het uitten van de meest grove beschuldigingen.
Ik ook. Ik voed het dan ook niet. Tenminste, als ik uit de buurt weet te blijven van open zenuwen.
pi_32566483
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het galdiatoren gevecht met de elementen op het nippertje gewonnen.

Veni, Vidi, Vici zei hij met trots en een glimlach kijkend naar het Opperwezen.
Wij zijn gepast trots op onze elementaire gladiator
pi_32566560
Football legend George Best dies

Football legend George Best has died in hospital at the age of 59.
The ex-Manchester United and Northern Ireland star had multiple organ failure after a lung infection he developed last week led to internal bleeding.

Doctors on Friday had said Best was unlikely to survive the day and all they could do was make him comfortable.

He had been in west London's Cromwell Hospital since being admitted with flu-like symptoms on 1 October, later suffering a kidney infection.

Best, a recovering alcoholic, needed drugs after a 2002 liver transplant that made him susceptible to infection.

The Belfast-born former footballer and television pundit had been prescribed medication to suppress the immune system and prevent his body rejecting the new liver.

At the time of his hospital admission in October, Best's agent Phil Hughes said his client had been "off the drink" before being admitted to the hospital.

Best is widely regarded as one of the greatest players to have graced the British and world game.

His heyday occurred during the 1960s, and he brought a pop star image to the game for the first time.

But the accompanying champagne and playboy lifestyle degenerated into alcoholism, bankruptcy, a prison sentence for drink-driving and, eventually, his controversial liver transplant.

He helped Manchester United win the First Division title in 1965 and 1967 and the European Cup in 1968. His role in the team's success was recognised by his becoming the European Footballer of the Year in 1968.

Best made 466 appearances for the Old Trafford club, scoring a total of 178 goals.

He also won 37 caps - scoring nine goals - for Northern Ireland.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:29:01 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32566640
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als je een wat meer uitgesproken mening van Croughs wil, kan je een radiouitzending vinden op http://www.xs4all.nl/~jimed/audio.html
Da's toch die waarin de interviewer de hele tijd Kroegs en Krouws blijft zeggen?
Die ken ik wel. Had toch ook eigenlijk voornamelijk een hoog links-bash-gehalte.
pi_32566689
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
Dat mag inderdaad ook wel

En het leuke is, ik mag straks weer werken maar dan verplaats ik me in een rode postauto. Dat is een stuk beter met dit weer.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:30:20 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32566691
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo, zo. Het Gevecht der Elementen gelezen in de Openbaringen, soms?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:32:42 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32566777
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Da's toch die waarin de interviewer de hele tijd Kroegs en Krouws blijft zeggen?
Die ken ik wel. Had toch ook eigenlijk voornamelijk een hoog links-bash-gehalte.
Die uitspraak is me niet opgevallen. Het begint over Wouter Bos die had gezegd dat hij zijn kind op een blanke school wil. En links-bashen, .. ach, hij basht iedereen die te betrappen is op inconsistentie/hypocritie heb ik zo het idee.
pi_32566786
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:23 schreef sigme het volgende:

Ik ook. Ik voed het dan ook niet. Tenminste, als ik uit de buurt weet te blijven van open zenuwen.
Als ik hier post of FOK dan voedt ik het blijkbaar al.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:33:37 #223
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32566823
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Die uitspraak is me niet opgevallen. Het begint over Wouter Bos die had gezegd dat hij zijn kind op een blanke school wil. En links-bashen, .. ach, hij basht iedereen die te betrappen is op inconsistentie/hypocritie heb ik zo het idee.
...ehm...nee. Was het maar zo.
pi_32566844
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo, zo. Het Gevecht der Elementen gelezen in de Openbaringen, soms?
Vast wel, maar dat is heeeeeeeeeel lang geleden. De laatste keer dat ik de Bijbel ter hand heb gehad (geopened althans) was toen ik 8 was
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:35:31 #225
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32566893
Croughs is een intelligente, erudiete man. Hij kan aardig schrijven, en weet goede filosofische kanttekeningen te plaatsen bij veel vooraannames, en daar hou ik wel van.

Maar: die man is zo verschrikkelijk gefrustreerd, dat druipt echt van zijn stukjes af.

Hij moet gewoon eens een keer flink neuken, dan komt het wel weer goed met hem, denk ik.
pi_32566931
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

...ehm...nee. Was het maar zo.
Heb je wel eens wat van hem gelezen?
pi_32567104
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Floripas het volgende:

Hij moet gewoon eens een keer flink neuken, dan komt het wel weer goed met hem, denk ik.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:45:37 #228
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32567185
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je wel eens wat van hem gelezen?
*Zucht*
Ja, Chewie, elke week de HP, dat boek over die homo en die allochtoon, en die radiouitzending van Meervrijheid.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:52:22 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32567391
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

*Zucht*
Ja, Chewie, elke week de HP, dat boek over die homo en die allochtoon, en die radiouitzending van Meervrijheid.
In die radiouitzending neemt hij nog duidelijk afstand van Geert Wilders.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:56:17 #230
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32567502
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In die radiouitzending neemt hij nog duidelijk afstand van Geert Wilders.
Nou en?
Er is wel een verschil tussen de fluwelen handschoenen waarmee hij Geert aanpakt en de stormram waarmee hij op de deuren van de Mythische Linkse Kerk beukt, hoor.
pi_32567519
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

*Zucht*
Dan valt het me helemaal van je tegen dat je Croughs beschuldigt van alleen "links bashen"

Maar het begint me ook wel op te vallen dat jij kritiek op "links" wel zeer snel afdoet als bashen, dat bespaart je immers de moeite om echt inhoudelijk te reageren
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:01:22 #232
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32567641
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou en?
Er is wel een verschil tussen de fluwelen handschoenen waarmee hij Geert aanpakt en de stormram waarmee hij op de deuren van de Mythische Linkse Kerk beukt, hoor.
Wanneer kan ik je eerste post tegemoet zien waarin je het vuur aan de schenen legt van iemand die links de hemel in loopt te prijzen en rechts ongenuanceerd loopt af te fikken?
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:02:41 #233
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32567676
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef Sickie het volgende:

[..]

Wanneer kan ik je eerste post tegemoet zien waarin je het vuur aan de schenen legt van iemand die links de hemel in loopt te prijzen en rechts ongenuanceerd loopt af te fikken?
Dat heb ik toch al weleens gedaan? Ik ben zeker niet altijd lief geweest voor SCH, en die rare Bansheeboy heb ik ook weleens fiks neergesabeld.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:07:07 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32567791
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan valt het me helemaal van je tegen dat je Croughs beschuldigt van alleen "links bashen"
Ik reken hierbij 'de intellectueel' en 'de progressieveling' ook mee.
Haal eens een mening van hem aan dan? Een echte, onderbouwde mening?
Kijk hij is niet zoals Hemelrijk. Hemelrijk is de Marcel van Dam van rechts.
Maar een Bolkestein is hij ook niet. Bolkestein heeft werk gewchreven van wisselende kwaliteit, maar ik vond zijn betoog over de aantrekkingskracht van intellectuele tot het dictatoriale wel heel erg sterk.
quote:
Maar het begint me ook wel op te vallen dat jij kritiek op "links" wel zeer snel afdoet als bashen, dat bespaart je immers de moeite om echt inhoudelijk te reageren
Nou, echt zo ongenuanceerd links kom ik niet veel tegen hier, buiten de enkele moslim en SCH. Wellicht kijk ik in de verkeerde topics, maar dat soort mensen vind je toch meer op Indymedia (gruwel). Ik heb op een ander discussieforum wel eens een Stalinist (!!!) aan het huilen gemaakt, en in Oost-Groningse communistische kringen ben ik gehaat omdat ik een het 'Zwartboek communisme' mee had genomen naar een debat.
pi_32567798
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat heb ik toch al weleens gedaan? Ik ben zeker niet altijd lief geweest voor SCH, en die rare Bansheeboy heb ik ook weleens fiks neergesabeld.
BSB kan je toch bezwaarlijk 'links' noemen. Heeft iemand een linkje naar de essays voor Floripas?
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:07:53 #236
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32567822
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik wil best eens Marcel van Dam affikken, hoor, maar daar is echt geen eer aan te behalen, dacht ik zo.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:09:20 #237
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32567856
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

BSB kan je toch bezwaarlijk 'links' noemen. Heeft iemand een linkje naar de essays voor Floripas?
Ja, daar heb je een punt. Maar ik zou hem ook niet 'rechts' willen noemen.
Wat voor ongenuanceerd (en dan bedoel ik a la McCarthy, Wolff en John Dope) links heb je hier op het forum, dan? SCH is verbannen, verder nog?
pi_32567860
Fuck-a-duck, nu sneeuwt en regent het tegelijkertijd hier en het komt bijna horizontaal tegen de ramen. Moet toch eens overwegen om in de winter een warmer land op te zoeken
pi_32567930
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt. Maar ik zou hem ook niet 'rechts' willen noemen.
Wat voor ongenuanceerd (en dan bedoel ik a la McCarthy, Wolff en John Dope) links heb je hier op het forum, dan? SCH is verbannen, verder nog?
probeer Thabit eens. Ik weet zo snel geen sappig topic met representatieve uitspraken van hem, maar hij is angstwekkend links.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:12:39 #240
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32567947
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vanuit mijn perspectief val je met enige regelmaat terug in het links-rechts gekakel, waarin je volautomatisch uit begint te halen naar rechts. Beetje jammer is dat.
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:13:03 #241
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:13:45 #242
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32567994
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik reken hierbij 'de intellectueel' en 'de progressieveling' ook mee.
Haal eens een mening van hem aan dan? Een echte, onderbouwde mening?
Kijk hij is niet zoals Hemelrijk. Hemelrijk is de Marcel van Dam van rechts.
Maar een Bolkestein is hij ook niet. Bolkestein heeft werk gewchreven van wisselende kwaliteit, maar ik vond zijn betoog over de aantrekkingskracht van intellectuele tot het dictatoriale wel heel erg sterk.
[..]

Nou, echt zo ongenuanceerd links kom ik niet veel tegen hier, buiten de enkele moslim en SCH. Wellicht kijk ik in de verkeerde topics, maar dat soort mensen vind je toch meer op Indymedia (gruwel). Ik heb op een ander discussieforum wel eens een Stalinist (!!!) aan het huilen gemaakt, en in Oost-Groningse communistische kringen ben ik gehaat omdat ik een het 'Zwartboek communisme' mee had genomen naar een debat.
Is "de intellectueel" in jouw wereld per definitie links?
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:14:35 #243
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32568019
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:13 schreef Floripas het volgende:
Felis Cattus.
Doe maar gewoon ABN, dan doe je al gek genoeg.

Althans, dat zei mijn lieve moeder altijd.
Say your prayers
pi_32568051
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef sigme het volgende:

probeer Thabit eens. Ik weet zo snel geen sappig topic met representatieve uitspraken van hem, maar hij is angstwekkend links.
angstwekkend links is iemand die met geweld linkse denkbeelden probeert door te zetten, niet iemand die discussieert

Ik ben soms ook 'angstwekkend links' in discussies volgens jouw definitie maar dat lijkt mij toch geen gezonde manier om naar elkaar te kijken want dat moet ik jou weer als 'angstwekkend rechts' gaan betitelen. Voor je het weet ben je dan alleen nog maar bezig maar dat soort gezeur.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:16:23 #245
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32568088
quote:

[..]

Thabit is het schoolvoorbeeld van een knuppeldomme academicus. Zo'n typetje dat zichzelf en zijn politieke signatuur morele en intellectuele superioriteit toedicht terwijl hij werkelijk waar geen idee heeft waar hij over praat.
Say your prayers
pi_32568183
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

angstwekkend links is iemand die met geweld linkse denkbeelden probeert door te zetten, niet iemand die discussieert

Ik ben soms ook 'angstwekkend links' in discussies volgens jouw definitie maar dat lijkt mij toch geen gezonde manier om naar elkaar te kijken want dat moet ik jou weer als 'angstwekkend rechts' gaan betitelen. Voor je het weet ben je dan alleen nog maar bezig maar dat soort gezeur.
Hihi malle. Ik heb geen bijgeleverde definitie geleverd toch? Ik kijk wel uit, ik probeer me juist niet in dit soort gezeur te laten lokken. Maar als je ooit mij ergens angstwekkend rechts uit de hoek vindt komen stel ik een melding op prijs Dan ga ik me beraden.
pi_32568261
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Sickie het volgende:

[..]

Thabit is het schoolvoorbeeld van een knuppeldomme academicus. Zo'n typetje dat zichzelf en zijn politieke signatuur morele en intellectuele superioriteit toedicht terwijl hij werkelijk waar geen idee heeft waar hij over praat.
Ja, hij is meer lachwekkend dan angstwekkend
Maar fanatiek in het verdedigen van superioriteit van links. Dat vind ik een engig trekje.
pi_32568392
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef sigme het volgende:

Hihi malle. Ik heb geen bijgeleverde definitie geleverd toch? Ik kijk wel uit, ik probeer me juist niet in dit soort gezeur te laten lokken. Maar als je ooit mij ergens angstwekkend rechts uit de hoek vindt komen stel ik een melding op prijs Dan ga ik me beraden.
Nope, zal je van mij niet horen, ik zal hooguit reageren vanuit mijn optiek op wat jij zegt. Zolang de discussie eerlijk blijft en niet op het nivo van "linkse kerk blabla, Marcel van Dam blabla" zijn we goed bezig, denk ik.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:28:57 #249
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32568467
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, hij is meer lachwekkend dan angstwekkend
Maar fanatiek in het verdedigen van superioriteit van links. Dat vind ik een engig trekje.
Dat vind ik ook eng. De posts van Thabit zijn er een uitstekend voorbeeld van. Ryan3 kan er trouwens ook wat van. Bij het walgelijke af.
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:29:17 #250
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32568477
quote:

[..]

Ik nam hem nooit derieus. Ik dacht dat hij een relkloon was, dus ik reageerde niet op hem. Maar als hij for real is.... Monjoie!
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:31:31 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32568555
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:13 schreef Sickie het volgende:

[..]

Is "de intellectueel" in jouw wereld per definitie links?
Nee, gekkie, daar heeft Croughs het altijd over.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:32:33 #252
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32568589
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Sickie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook eng. De posts van Thabit zijn er een uitstekend voorbeeld van. Ryan3 kan er trouwens ook wat van. Bij het walgelijke af.
Thabit nam ik dus nooit serieus, en ik vind Ryan3 eigenlijk wel meevallen. Geef eens een voorbeeld waar hij ongenuanceerd door de winkel rent?
pi_32568599
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik nam hem nooit derieus. Ik dacht dat hij een relkloon was, dus ik reageerde niet op hem. Maar als hij for real is.... Monjoie!
Ja, dat vergt enige kennis, maar thabit is zeer zichzelf. Ik raad je aan de foto's van de user-achter-thabit niet te bekijken, dat bederft de pret.

Mocht je nog denken dat BHFH ook een relkloon is: ook niet. Daarvan zijn foto's wel aan te raden. De jongen is wat apart, maar hij maakt leuke reizen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:34:56 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32568664
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef Sickie het volgende:

[..]

Vanuit mijn perspectief val je met enige regelmaat terug in het links-rechts gekakel, waarin je volautomatisch uit begint te halen naar rechts. Beetje jammer is dat.
Ik vond mezelf ook wel te dogmatisch (zie mijn nominatie voor de POL-verkiezing), maar zó erg ben ik nu toch ook weer niet...?
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:35:19 #255
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32568672
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, gekkie, daar heeft Croughs het altijd over.
Jah hallo taaltante, formuleer dan wat duidelijker.
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:36:03 #256
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32568694
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Thabit nam ik dus nooit serieus, en ik vind Ryan3 eigenlijk wel meevallen. Geef eens een voorbeeld waar hij ongenuanceerd door de winkel rent?
Floripas!
You've got mail.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:37:36 #257
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32568739
quote:

[..]

Een recent voorbeeld is het topic over Hans B. en zijn stellingname over extreem links en extreem rechts. Verder staat heel fok er vol mee. Het zelfingenomen, zogenaamd intellectuele doch volslagen inhoudsloze geleuter. Om erg moe van te worden.
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:38:52 #258
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32568780
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat vergt enige kennis, maar thabit is zeer zichzelf. Ik raad je aan de foto's van de user-achter-thabit niet te bekijken, dat bederft de pret.

Mocht je nog denken dat BHFH ook een relkloon is: ook niet. Daarvan zijn foto's wel aan te raden. De jongen is wat apart, maar hij maakt leuke reizen.
Ik zal op hem letten.

Gezellig is het aan de overkant, zeg!

Ik moet helaas weg.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:40:19 #259
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32568823
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:37 schreef Sickie het volgende:

[..]

Een recent voorbeeld is het topic over Hans B. en zijn stellingname over extreem links en extreem rechts. Verder staat heel fok er vol mee. Het zelfingenomen, zogenaamd intellectuele doch volslagen inhoudsloze geleuter. Om erg moe van te worden.
De definitie van FOK!
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:42:32 #260
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32568893
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Toen ik die foto's van Thabit zag moest ik gelijk aan Neil van the Young ones denken. Ik zal vast wel niet de enige zijn.

Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:43:39 #261
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32568924
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zal op hem letten.

Ik moet helaas weg.
Nah, net gemist! Doei!
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:44:44 #262
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32568961
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik vond mezelf ook wel te dogmatisch (zie mijn nominatie voor de POL-verkiezing), maar zó erg ben ik nu toch ook weer niet...?
Het doet in ieder geval afbreuk aan de inhoudelijke bijdragen die kan leveren aan discussies. En dat is jammer imo. Maar goed, je was zelf dus ook wel op de hoogte van je dogmatische uitspattingen. Zelfkennis is de eerste stap naar verandering.
Say your prayers
pi_32568997
quote:

[..]

Ryan3 en jij hebben een beetje last van hetzelfde, te vaak de links - rechts (bash) discussie aanhalen maar daar dan "rechts" de schuld van geven.
pi_32569022
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef Sickie het volgende:

[..]

Toen ik die foto's van Thabit zag moest ik gelijk aan Neil van the Young ones denken. Ik zal vast wel niet de enige zijn.

[afbeelding]
Zeg Sickie, neem jij mij wel serieus eigenlijk?
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:47:11 #265
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32569044
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zal op hem letten.

Ik moet helaas weg.
Dag, fijne dogmaticus van me.
Say your prayers
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:48:09 #266
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32569080
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Zeg Sickie, neem jij mij wel serieus eigenlijk?
Zeg Sigme, waarom zou ik dat niet doen?
Say your prayers
pi_32569298
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Sickie het volgende:

[..]

Zeg Sigme, waarom zou ik dat niet doen?
Eeh.. weet ik niet? Ik sta bekend als schrikwekkend serieus (serieus!).

Maar ik vroeg het omdat je me wel eens eenwoordig 'wijsneus' antwoordt. Wat ik natuurlijk ook ben
pi_32569321
Zou vanavond weer eens naar de beschaafde wereld afreizen (Groningen natuurlijk) maar begin toch te vrezen dat dat een beetje lastig gaat worden met de trein.
pi_32569445
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Chewie het volgende:
Zou vanavond weer eens naar de beschaafde wereld afreizen (Groningen natuurlijk) maar begin toch te vrezen dat dat een beetje lastig gaat worden met de trein.
Eenmaal *in* Groningen zal je zien dat zelfs het weer hier beschaafd is
pi_32569557
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Eenmaal *in* Groningen zal je zien dat zelfs het weer hier beschaafd is
Weet ik, maar vooral midden-Nederland heeft nogal last van sneeuwval (hier in R'dam regent het alleen maar) en daar moet ik toch doorheen. Op de site van de NS zie ik ook steeds meer treinen uitvallen in het midden.
pi_32569576
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Ryan, waarom heb je nu weer bezwaar tegen Rf?
pi_32569677
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Johan de With, (..)

PS: Ik zag laatst een verzameling buitengewoon fraaie posts van jouw hand. Waarom post je zo weinig uitgesproken in POL?
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:08:07 #273
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32569681
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Eeh.. weet ik niet? Ik sta bekend als schrikwekkend serieus (serieus!).

Maar ik vroeg het omdat je me wel eens eenwoordig 'wijsneus' antwoordt. Wat ik natuurlijk ook ben
Ik ga je natuurlijk niet nomineren voor een (serieuze) pol-award als ik je niet serieus neem. Verder kan ik prima mensen serieus nemen terwijl het wijsneuzen zijn af en toe. Lees mijn motivatie bij je nominatie er nog maar eens op na.
Say your prayers
pi_32569801
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik ga je natuurlijk niet nomineren voor een (serieuze) pol-award als ik je niet serieus neem. Verder kan ik prima mensen serieus nemen terwijl het wijsneuzen zijn af en toe. Lees mijn motivatie bij je nominatie er nog maar eens op na.
Oh ja dat was ook zo
Of ik de nominatie verdien doe ik maar geen uitspraak over, je observatie "Weet emoties te scheiden van discussies" vind ik zeer, zeer vleiend.
pi_32569882
Tiener in VS onschuldig ter dood gebracht

Moeten we nu voortaan op de FP over het "verderfelijke" Amerika spreken? .
pi_32569922
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Chewie het volgende:
Als ik zo eens naar buiten kijk zou ik het niet doen als ik jou was. Bovendien, Groningen kan het natuurlijk nooit winnen van Rotterdam qua beschaving
pi_32570265
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Tiener in VS onschuldig ter dood gebracht

Moeten we nu voortaan op de FP over het "verderfelijke" Amerika spreken? .
Hoho, een verderfelijke uitspraak. Net als bij el-M.
pi_32570442
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als ik zo eens naar buiten kijk zou ik het niet doen als ik jou was. Bovendien, Groningen kan het natuurlijk nooit winnen van Rotterdam qua beschaving
trein A'foort - Utrecht ligt er ook al uit, dus denk dat ik vandaag maar thuis blijf.
Hopelijk dat het morgen wel mogelijk is, moeders verjaardag missen wordt denk ik niet echt op prijs gesteld. Anders maar een auto huren.

Qua beschaving kan Rotterdam het maar van heel weinig plaatsen winnen. Als ervaringsdeskundige kan ik melden dat de mensen in Groningen over het algemeen een stuk vriendelijker, netter en minder last hebben van een "kort lontje" dan de gemiddelde Rotterdammer.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:33:51 #279
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32570512
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja dat was ook zo
Of ik de nominatie verdien doe ik maar geen uitspraak over, je observatie "Weet emoties te scheiden van discussies" vind ik zeer, zeer vleiend.
Nominaties zijn subjectief en aangezien dit subject je heeft genomineerd mag je stellen dat je deze verdient. Vanwaar toch altijd die onzekere uitspraken / twijfel over jezelf?
Say your prayers
pi_32570574
Ik heb vannacht gewoon gedroomd over FOK.

How low can you go?

vrijdag 25 november 2005 @ 16:38:24 #281
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32570649
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef sizzler het volgende:

How low can you go?

[afbeelding]
Wat heb je exact gedroomd dan?
Say your prayers
pi_32571058
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef sizzler het volgende:

How low can you go?
Oh wees gerust, veeeeeeeeeeel lager

Ik denk echter wel dat dit een van de Top 10 tekenen is dat je teveel FOK'd
pi_32571076
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef Sickie het volgende:

[..]

Wat heb je exact gedroomd dan?
Dat er een auto voorbij reedt met een rechtse fok-user erin en dat bleek dan een skinhead te zijn.

En nee, ik ga niet zeggen wie.
pi_32571138
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh wees gerust, veeeeeeeeeeel lager

Ik denk echter wel dat dit een van de Top 10 tekenen is dat je teveel FOK'd
Wat staat er op nummer één?

Dat je bij elke uitspraak een bek als een PI-icon trekt?
pi_32571164
quote:
BREIN gaat jagen op gebruikers peer-to-peer diensten

Stichting BREIN (Bescherming Rechten Entertainment Industrie) heeft verheugd gereageerd op een uitspraak die de Hoge Raad vandaag deed. De Raad oordeelde dat internetproviders in sommige gevallen moeten melden welke klant achter een bepaald ip-nummer schuilgaat. Volgens de stichting kan met deze uitspraak het ontduiken van auteursrechten via internet worden aangepakt.

BREIN heeft vandaag dan ook laten weten op jacht te gaan naar de persoonsgegevens van mensen die muziek aanbieden via populaire uitwisseldiensten als KaZaA. Men stelt al een lijst met ip-adressen van muziekverspreiders te hebben vastgelegd. ''We kunnen ze nu tot stoppen dwingen en schadevergoeding eisen'', aldus directeur Tim Kuik
Oh-oh
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:29:11 #286
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32572172
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[afbeelding]
Sterrende hoere kankerzooi.
Net de nieuwe kijk binnengehad (goed blad overigens) en daar staat n artikel in wat ik net lees.
quote:
De Nederlandse politie wil ""de controle op de (hoofd)infrastructuren intesiveren om de mobiliteit van 'kwaad' te beperken en het tijdig te herkennen. "Hoe precies? "Door op wegennet, vaarwater, luchthavens en communicatienetwerken virtuele toegangspoorten te creëren," schrijft
een projectgroep van de raad van Hoofdcommissarissen in de nota Politie in Onwikkeling.
Okey, hoe moet ik dat zien?
herkennen: djabella en baard is verdacht?
luchthavens, net uit het midden-oosten komen zetten, verdacht?
virtuele toegangspoorten, pardon?

Ik vind het een stelletje fascistische machtsgeile rakkers, of mag ik dat tegenwoordig in het kader van vrijheid beperking van meningsuiting, ook niet meer zeggen?
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:33:10 #287
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32572280
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef sizzler het volgende:

[..]

Oh-oh
Do they want a riot or something?
pi_32573649
"Kalou mocht het laaste woord zeggen bij de rechtzaak, maar dat mocht niet gefilmd worden"

Hij kan zeker geen Nederlands . Ik heb die mafkees werkelijk nog nooit een woord Nederlands zien spreken op tv. Alleen maar een blij negertje.
pi_32573850
Ik ga vanavond maar eens een van de vele gedownloade films kijken.

Welke is aan te raden?

-A Clockwork Orange
-The Boondock Saints
-Mallrats
-The Transporter 2
-The Interpreter
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:27:05 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32573914
A Clockwork Orange
pi_32574123
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef sizzler het volgende:

Welke is aan te raden?

-A Clockwork Orange
-The Boondock Saints
-Mallrats
-The Transporter 2
-The Interpreter
Mallrats is toch met die meid uit 90210? Dat was nog eens een serie!

Geen advies hier overigens, ik ben een filmnitwit.
pi_32574128
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
A Clockwork Orange
Die heeft idd het hoogst gescoord op de imdb. Plus dat ik een groot Kubrick-fan ben. Dus die zal het wel worden.
pi_32574192
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Mallrats is toch met die meid uit 90210? Dat was nog eens een serie!
Shannon Dorothy.
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:36:33 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32574236
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Die heeft idd het hoogst gescoord op de imdb. Plus dat ik een groot Kubrick-fan ben. Dus die zal het wel worden.
Dat zou een goed besluit zijn. In ieder geval een minder zorgwekkend besluit dan het dromen over FOK!
pi_32574429
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef sizzler het volgende:

Welke is aan te raden?

-A Clockwork Orange
-The Boondock Saints
-Mallrats
-The Transporter 2
-The Interpreter
Die eerste ben ik nu aan't kijken, beetje een saaie maar wel interessante film. 2 uur en 15 minuten vind ik wat lang voor een film.
pi_32574671
pi_32574788
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:49 schreef sizzler het volgende:
Groenlinks
Ik vond het altijd al een hoer.
pi_32574819
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
A Clockwork Orange
Alleen het is niet echt geloofwaardig dat iemand van 28 een jongen van 14 speeld.
pi_32574881
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat zou een goed besluit zijn.
Hij begint wel bizar. Maar dat schroeft de verwachting alleen maar op.
quote:
In ieder geval een minder zorgwekkend besluit dan het dromen over FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')