quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef Bluesdude het volgende:
Ojeee... nu moet ik het raadsel maken he?
Makkiee:
Ik was een beroepssporter, maar dat conflicteerde met mijn spirituele interesses.
Nog steeds is mijn naam legendarisch in mijn stad waar ik geen theehuisje opzette maar een café.
Dat kon net met mijn laatste centen en een lening die ik kon krijgen omdat ik afgekickt was.
Mijn oude trainer met een ijzeren plaat in zijn hoofd hielp mij ook met dit project en hij ging achter de bar staan.
Nee... maar je zit in de juiste regio.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:03 schreef Floripas het volgende:
(Dit zal toch niet gewoon Muhammad Ali, oftewel Cassius Clay zijn?)
LV heeft natuurlijk gelijk dat ik een cultuurbarbaar ben met een historisch besef die niet verder gaat dan de Adamsfamily.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eigenlijk is nu een 'Waar gebeurd?' aan de beurt. Dus als deze geraden is....
Cheers !! hebbes..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sam Malone - Ted Danson.
Niet helemaal de bedoeling van de Wie Ben Ik - reeks, maar goed... Het lijkt me wel een goed idee dat als iemand een niet bestaand persoon wil doen, er in de eerste post even gemeld wordt dat het een niet bestaand iemand is.
en is ook de stichter van Brugge volgens de overlevering, is het niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef Floripas het volgende:
Ik heb de dochter van de Franse koning geschaakt. Dat was een meesterzet: het was het begin van een bloeiperiode van mijn gebied.
Ik vocht altijd aardig hard, trouwens.
Dit reken ik goed, Johan. Jij bent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Boudewijn I.
[..]
Dat is de Via Americana, en die is superieur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |