Blame the britishquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Floripas het volgende:
Amerika is een kutland, want ik heb een jetlag. Waarom moeten ze zo nodig eigenwijs zijn en, naast een ander maatsysteem, ook nog hun eigen tijdzones hebben? Grmpf.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Floripas het volgende:
Hallo, iedereen, trouwens. Amerika is een kutland.
Ah, juist. En waar als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn bezoek van van de week. Ik kon iemands kaartje overnemen en ik moet een huis zoeken aldaar. Ik heb me en passant ook maar even ingeschreven.
Is die tijdzones niet een anglo-saksische uitvinding?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Floripas het volgende:
ook nog hun eigen tijdzones hebben? Grmpf.
Boudewijn I.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, jongen, het valt me wel flink van je tegen als je zo'n eenvoudige niet weet.
Dat is de Via Americana, en die is superieur.quote:Waarom moeten ze zo nodig eigenwijs zijn en, naast een ander maatsysteem, ook nog hun eigen tijdzones hebben? Grmpf.
Hoi blauwkont!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi!
Ik vind Amerika een zeer geschikt vakantieland. Woestijn en charmante campings![]()
Madison, universiteit van Wisconsin. Ik ga oud-Frans studeren/PHDen, en ik wilde niet naar Yale.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah, juist. En waar als ik vragen mag?
Nee, wie wel?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Madison, universiteit van Wisconsin. Ik ga oud-Frans studeren/PHDen, en ik wilde niet naar Yale.
Godslasteraarrrrr!!!!!!!!!quote:
Ja, ik ga aan een zijstraatje van die Via Amercana wonen.quote:Dat is de Via Americana, en die is superieur.
Heer-lijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
Wisconsin, middle of nowhere, als ik het goed heb?
Had Bush daar niet gestudeerd? Brrr.quote:
Ai..neem warme kleren mee, Floripas, die ga jij nodig hebben daar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Floripas het volgende:
Madison, universiteit van Wisconsin. Ik ga oud-Frans studeren/PHDen, en ik wilde niet naar Yale.
Vechtprinsesquote:
Leuk! Eén jaar toch?quote:Ik ga hier wonen:
[afbeelding]
[..]quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Floripas het volgende:
[quote]Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Boudewijn I.
[..]
Dat is de Via Americana, en die is superieur.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:36 schreef DionysuZ het volgende:
monidique het is niet grappig die zionisering van ieder bericht!!!! 2mm!!!!!!!!!
[ bron ]quote:There is more carbon dioxide in the atmosphere today than at any point during the last 650,000 years, says a major new study that let scientists peer back in time at "greenhouse gases" that can help fuel global warming.
(...)
Today's still rising level of carbon dioxide already is 27 percent higher than its peak during all those millennia, said lead researcher Thomas Stocker of the University of Bern, Switzerland.
"We are out of that natural range today," he said.
Moreover, that rise is occurring at a speed that "is over a factor of a hundred faster than anything we are seeing in the natural cycles," Stocker added. "It puts the present changes in context."
Dat weet Johan de Wtih wel. Die weet toch alles.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Vechtprinses![]()
Wat voor typefout heb ik nu?
[..]
Half jaar.quote:Leuk! Eén jaar toch?
Mantelverzogende gaat even een half jaartje op kosten van de staat worden verzorgd. Hij vond dat ik wel een pauze had verdiend (gelukkig, zeg).quote:Wat doe je met je mantelverzorgde?
Johan de With, weet jij wat voor typefout ik heb? In het bijschrift van mijn achterste?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet Johan de Wtih wel. Die weet toch alles.
Nee, je had gezegd, of in ieder geval gesuggereerd dat je Frans beter was dan je Engels. Misschien kun je het slechts goed lezen en schrijven, maar dat valt me dan erg van je tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:14 schreef Floripas het volgende:
Had ik al gezegd dat uik eigenlijk geen Frans spreek? Komt wel goed.
Ik las Pseudo-Turpijn in het vliegtuig, en toen moest ik aan FOK! Denken.
"Fili mi, quid agis?"
Mijn zoon, wat doe je?
Goed! Ik zeg het wel, Johan weet het niet. Caeruleum is blauw, zoals aureus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Johan de With, weet jij wat voor typefout ik heb? In het bijschrift van mijn achterste?
*kijkt in broekje*quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Tijger_m het volgende:
Hey, Floripas, ik lees net dat jij eigenlijk een man bent, any comment?![]()
Hey Tijgetje, je weet toch dat je niet alles moet geloven wat je leest?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Tijger_m het volgende:
Hey, Floripas, ik lees net dat jij eigenlijk een man bent, any comment?![]()
Mijn Frans is ook beter dan mijn Engels. Mijn Engels is dan ook ronduit pet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, je had gezegd, of in ieder geval gesuggereerd dat je Frans beter was dan je Engels. Misschien kun je het slechts goed lezen en schrijven, maar dat valt me dan erg van je tegen.
En?quote:
Hij tijgert wat aan de overkant. Alwaar het juist wat inhoudelijker geworden was.quote:Zozo, waar lees jij dat?
Ja. Zoek eens bij Google op IP spoofingquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef pberends het volgende:
Weet iemand hier hoe je een ipadres kan vervalsen?
Ik zoek een goed programmaatje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Zoek eens bij Google op IP spoofing![]()
Een aangeharkt baantje, met wat bescheiden fricandeauroze uitstulpinkjes. Zoals gisteren, eigenlijk.quote:
Oh ja, ik was de URL kwijt. Waar was dat ook maarweer?quote:Hij tijgert wat aan de overkant. Alwaar het juist wat inhoudelijker geworden was.
Oh ja, dadelijk heb ik het nog gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef sigme het volgende:
Hij tijgert wat aan de overkant. Alwaar het juist wat inhoudelijker geworden was.
Waar wil je ip spoofing voor gebruiken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef pberends het volgende:
Weet iemand hier hoe je een ipadres kan vervalsen?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een aangeharkt baantje, met wat bescheiden fricandeauroze uitstulpinkjes. Zoals gisteren, eigenlijk.
[afbeelding]
[..]
Hier.quote:Oh ja, ik was de URL kwijt. Waar was dat ook maarweer?
Nee hoor, ik ben er niet zoeen die schuld legt bij anderen dan bij zichzelfquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh ja, dadelijk heb ik het nog gedaan![]()
Misschien is hij Daar geband.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waar wil je ip spoofing voor gebruiken?![]()
Ja, misschien. Maar dan kan je net zo goed een proxy gebruiken.. met ip spoofing krijg je geen info terug.quote:
Waarom, dat doe ik hier al en met beter gezelschapquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef sigme het volgende:
Bekijk de discussies even, misschien kan je ergens op de inhoud inhaken, in plaats van op Aaahs allergiën
Que?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:58 schreef Floripas het volgende:
Monid-fique!
Ik kan het hier al nauwelijks bijhouden, laat staan dáár. Enfin, ik kijk wel even.
Ja, maar dit was aan Floripas gericht, niet aan jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom, dat doe ik hier al en met beter gezelschap
Ghe. Ik ben ook niet gelijkgestemd aan het gros van de meningen daar. Daar hou ik dan weer wel van.quote:'Circle jerks' met gelijkgestemden zijn totaal niet interessant voor mij, hier is zowel rechts als links vertegenwoordigd en zijn er mods die ingrijpen als discussies ontaarden. Bevalt mij prima hier op FOK.
Geld ik dan ook als iemand om niet mee door één deur te kunnen omdat ik wel met ze discussiëer? Serieuze vraag overigensquote:Als jij geen moeite hebt om discussiepartners te hebben die zich gedragen zoals daar gebruikelijk is dan prima, ik kan met dat soort mensen niet door een virtuele deur.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
en wanneer je Homer's zegt en wanneer Homers.
HS Leeuwarden zal Samir A. niet weigerenquote:HS Leeuwarden zal Samir A. niet weigeren
Terreurverdachte Samir A. is van harte welkom als student op de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden (NHL). Dat heeft bestuursvoorzitter F. Kuipers deze week in het blad van de hogeschool laten weten. Eerder zei de Hogeschool Leiden, waar Samir chemie studeerde, dat hij daar niet terug hoeft te keren. De school vond de aanwezigheid van de 19-jarige jongeman een bedreiging van de openbare veiligheid.
A. zit op dit moment in voorarrest nadat hij op 14 oktober werd gearresteerd in een landelijke actie tegen terreurverdachten. Vorige week werd hij in hoger beroep wel vrijgesproken van een andere terreurverdenking. Als hij vrij komt, mag hij zich volgens Kuipers aanmelden als student in Leeuwarden.
In een toelichting laat Kuipers weten dat de school studenten niet screent op hun verleden: ''Als Samir niet is veroordeeld door de rechter en zich aan de regels van de school houdt, is er wat ons betreft geen reden om hem de deur te wijzen.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |